0.0quote:
ik was op de eerste plaats niet srs weet niet hoorquote:Op maandag 5 december 2016 17:08 schreef Der_Mann het volgende:
volgens mij is deze SC gewoon trolls die elkaar trollen en dan denkt iedereen '''ha ik heb die persoon lekker getrolld'' terwijl je ook zelf getrolld wordt
troll
niemand is hier ooit srs behalve niels die altijd srs en de mensen die soms een serieus argument aangaan en het dan niet kunnen hebben dat ze getrold worden, verder is dit gewoon een vieze trollenputquote:Op maandag 5 december 2016 17:08 schreef zeer het volgende:
[..]
ik was op de eerste plaats niet srs weet niet hoor
Hjbquote:
Hou eens op nouquote:Op maandag 5 december 2016 17:06 schreef Zosk het volgende:
Heb dit jaar sowieso een streepje door je naam gezien cachet
Ik ben altijd srsquote:Op maandag 5 december 2016 17:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
niemand is hier ooit srs behalve niels die altijd srs en de mensen die soms een serieus argument aangaan en het dan niet kunnen hebben dat ze getrold worden, verder is dit gewoon een vieze trollenput
ik denk dat we de mensen die doodsverwensingen maken over users in DM ook kunnen scharen onder de categorie atijd srsquote:Op maandag 5 december 2016 17:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
niemand is hier ooit srs behalve niels die altijd srs en de mensen die soms een serieus argument aangaan en het dan niet kunnen hebben dat ze getrold worden, verder is dit gewoon een vieze trollenput
Liever er onder toch?quote:Op maandag 5 december 2016 17:10 schreef Zosk het volgende:
Streepje boven de kut vind ik maar mwa trouwens
quote:Op maandag 5 december 2016 17:10 schreef Zosk het volgende:
moet gewoon helemaal kaalquote:Op maandag 5 december 2016 17:10 schreef Zosk het volgende:
Er wordt hier vies hard gecared. Dat valt niet te ontkennen.quote:Op maandag 5 december 2016 17:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
oh ken ik nietquote:Op maandag 5 december 2016 17:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik denk dat we de mensen die doodsverwensingen maken over users in DM ook kunnen scharen onder de categorie atijd srs
ik noem geen namen maar Noel en MMG bijvoorbeeld
wist je dat als je helemaal geen haren rondom je anus hebt je niet geluidloos scheten kan latenquote:
ik ook met jouquote:Op maandag 5 december 2016 17:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wil knuffelend met je van een berg afrollen
Ik niet, wil niet dik wordenquote:Op maandag 5 december 2016 17:13 schreef Oberkullie het volgende:
Ik heb een bosbessen cheesecake voor na het eten
quote:Op maandag 5 december 2016 17:13 schreef Oberkullie het volgende:
Ik heb een bosbessen cheesecake voor na het eten
Jammerquote:Op maandag 5 december 2016 17:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
willoow negeert ons allemaal
moet je waxenquote:Op maandag 5 december 2016 17:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
weet je wel hoeveel jeuk je krijgt als je je reet scheert, dies gek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |