3?!!!!quote:Op maandag 5 december 2016 16:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ben ik nog maagd dan na 3 seconden entree
Iddquote:Op maandag 5 december 2016 17:01 schreef Der_Mann het volgende:
Ja jonge, wat denkt die cachet wel niet
Sooooooowquote:Op maandag 5 december 2016 17:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat zijn 3 meer secondes dan Noel jou ooit plezier gaat geven
Telt gewoonquote:Op maandag 5 december 2016 17:01 schreef xcachet het volgende:
Hij was ook gewoon niet terecht. Dus telt niet. Gvd.
stond er een ''je bent geband'' berichtje bovenaan FOK!? kon je niet posten? stond er een streep door je naam?quote:Op maandag 5 december 2016 17:01 schreef xcachet het volgende:
Oh mijn negen maanden vorig jaar waren ook niet terecht, ben dus vorigj aar niet geband.quote:Op maandag 5 december 2016 17:01 schreef xcachet het volgende:
Waarom Noel hier weer bij betrekken?quote:Op maandag 5 december 2016 17:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat zijn 3 meer secondes dan Noel jou ooit plezier gaat geven
Dat is wel zo inderdaadquote:Op maandag 5 december 2016 17:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oh mijn negen maanden vorig jaar waren ook niet terecht, ben dus vorigj aar niet geband.
ik beledig hem als hij er niet is, hij beledigt mij als ik er niet ben, als we er allebei zijn krijgt hij banquote:Op maandag 5 december 2016 17:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Waarom Noel hier weer bij betrekken?
Nee dat stond er nietquote:Op maandag 5 december 2016 17:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
stond er een ''je bent geband'' berichtje bovenaan FOK!? kon je niet posten? stond er een streep door je naam?
DAN HAD JE GODVERDOMME EEN BAN
Omdat je zijn bitch bent toch ofwaquote:Op maandag 5 december 2016 17:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Waarom Noel hier weer bij betrekken?
W8 maarquote:Op maandag 5 december 2016 17:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik beledig hem als hij er niet is, hij beledigt mij als ik er niet ben, als we er allebei zijn krijgt hij ban
zo werkt het hier
Jezusquote:Op maandag 5 december 2016 17:05 schreef Crip het volgende:
[..]
dan moet je alle verhalen lezen over mijn rauwe kut door drug
Ahhquote:Op maandag 5 december 2016 17:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ben al 8 maanden werkloos, ik doe niks anders dan wachten
gekkie da je bentquote:Op maandag 5 december 2016 17:07 schreef Zosk het volgende:
[..]
Weet ik die is toch ook hartstikke dood ofnie gekske
weet je uberhaupt wat de koran zegt over jezus of nietquote:Op maandag 5 december 2016 17:07 schreef Zosk het volgende:
[..]
Weet ik die is toch ook hartstikke dood ofnie gekske
Het geluid van echte liefdequote:Op maandag 5 december 2016 17:08 schreef Crip het volgende:
wel irritant toen drug in me ging en ik moest queefen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |