Gewoon gelijk eruit meppen.quote:Op maandag 5 december 2016 16:41 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
ik heb geen opgekropte woede hoor
zelfs dat heb ik niet. hou gewoon van een beetje stangen op zijn tijd. mensen caren alleen te hardquote:Op maandag 5 december 2016 16:41 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik wil er best over praten hoor als je het gevoel hebt dat ik je onrecht heb aangedaan voor een of andere reden. Ben niet de bitch die ik soms lijk hoor.
Zal écht nooit bij jou in een kliekje stappen. Ben strong independent womanquote:Op maandag 5 december 2016 16:41 schreef TARDIS. het volgende:
het mooie van de kliekjes in de KLB SC is dat het nooit dezelfde kliekjes zijn, het zijn altijd twee groepen tegen elkaar en de volgende dag is het weer volledig door elkaar gehusseld
laat me raden. Dit is een verwijzing naar een van je blogs waarvan jij denkt dat iedereen die volgt?quote:Op maandag 5 december 2016 16:42 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Zolang ze mijn gipsplaten maar heel laten
sowquote:Op maandag 5 december 2016 16:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zal écht nooit bij jou in een kliekje stappen. Ben strong independent woman
Daar geloof ik niets van.quote:Op maandag 5 december 2016 16:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zal écht nooit bij jou in een kliekje stappen. Ben strong independent woman
Nee.quote:Op maandag 5 december 2016 16:43 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
laat me raden. Dit is een verwijzing naar een van je blogs waarvan jij denkt dat iedereen die volgt?
Ik wil in jouw kliekjequote:Op maandag 5 december 2016 16:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
Bij Tardis moet je sowieso niet in een kliekje stappen.
Gezellig, de ouders van Catkiller en onze eigen crip zijn er al.quote:
Retardisquote:Op maandag 5 december 2016 16:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
Bij Tardis moet je sowieso niet in een kliekje stappen.
Ik vind het altijd makkelijk om dingen op ''care'' te gooien, we caren allemaal hier ook al geven we het niet toe.quote:Op maandag 5 december 2016 16:42 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
zelfs dat heb ik niet. hou gewoon van een beetje stangen op zijn tijd. mensen caren alleen te hard
Nou inderdaad... zeg 't ze.quote:Op maandag 5 december 2016 16:44 schreef zeer het volgende:
[..]
'jij bent gek want ik ben de expert op gek zijn want ben zelf gek'
Heerlijkquote:Op maandag 5 december 2016 16:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Gezellig, de ouders can Catkiller en onze eigen crip zijn er al.
Koffie?
haha jelly dat ik te slim ben om getrolld te worden door batties op het internet #getonmylevel #teamhermann #getrekt #straightedgequote:Op maandag 5 december 2016 16:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ook, maar er zijn een paar slome zoals Hermann en HPLC waarmee het heel saai is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |