Dan blijft de schade tenminste beperkt. Krop je het op en komt het er in ene uit vallen maar dooien bij.quote:
sexy Ettoquote:Op maandag 5 december 2016 16:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
DER MANN KNAPPERIG EN GOUDBRUIN!
heb je ook een straight pikquote:Op maandag 5 december 2016 16:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
haha jelly dat ik te slim ben om getrolld te worden door batties op het internet #getonmylevel #teamhermann #getrekt #straightedge
Altijd welkom pa'dnerquote:Op maandag 5 december 2016 16:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
sexy Etto![]()
ik treed ook graag toe in je kliekje
TR, om de veiligheid van de users de waarborgen.quote:Op maandag 5 december 2016 16:45 schreef Crip het volgende:
[..]
denk nie dat iemand mij ooit echt mad heeft gezien, dan ben ik wel isis lvl
heb jij dishonored 2?quote:Op maandag 5 december 2016 16:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
sexy Etto![]()
ik treed ook graag toe in je kliekje
Vind juist leukquote:Op maandag 5 december 2016 16:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
ah wise eindelijk weg, werd al moe van zijn gifjes
ik heb nog Skyrim, Watch Dogs 2, Pokemon Moon, Final Fantasy XV, Modern Warfare Remastered hier liggen maar ik speel bijna alleen maar Overwatchquote:
jezus wat ben jij snel getriggeredquote:
licht ook even de aivd inquote:Op maandag 5 december 2016 16:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
TR, om de veiligheid van de users de waarborgen.
verbod op notes?quote:Op maandag 5 december 2016 16:48 schreef Kurovski het volgende:
Kijk 'ns aan. Krijg geen notes meer. Zou er een verbod zijn opgelegd?
ik zeg telkens hetzelfde maar blijf toch kopenquote:Op maandag 5 december 2016 16:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb nog Skyrim, Watch Dogs 2, Pokemon Moon, Final Fantasy XV, Modern Warfare Remastered hier liggen maar ik speel bijna alleen maar Overwatch
dus ik denk dat ik even geen games meer moet kopen
quote:Op maandag 5 december 2016 16:48 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
jezus wat ben jij snel getriggered
pewpewpewpewpewquote:Op maandag 5 december 2016 16:48 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
jezus wat ben jij snel getriggered
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |