SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.
BESTUUR TEGEN DE MUUR (vanwege deze uitspraak zijn vroeger bans gevallen omdat ze het als doodsbedreiging zagenquote:
Befbekje is een bosmongool.quote:Op zondag 4 december 2016 22:22 schreef GGMM het volgende:
Graag de TT aanpassen naar: Befbekje is een droeftoeter
Okquote:Op zondag 4 december 2016 22:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Zorgwekkend zelfgeil. Dit begrip werd gisteren toevallig besproken in meiden van holland waar de vrouw in kwestie klaagde over mannen die nog net geen spiegel meenemen in de slaapkamer om te kunnen klaarkomen terwijl ze hun eigen hoofd zagen
*kijktquote:Op zondag 4 december 2016 22:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Stijn kijk naar Meiden van Holland in andere woorden.
Link naar de aflevering.quote:Op zondag 4 december 2016 22:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Zorgwekkend zelfgeil. Dit begrip werd gisteren toevallig besproken in meiden van holland waar de vrouw in kwestie klaagde over mannen die nog net geen spiegel meenemen in de slaapkamer om te kunnen klaarkomen terwijl ze hun eigen hoofd zagen
Sow.. Wordt Ajacied422 hier even ontmaskerd!quote:Op zondag 4 december 2016 22:24 schreef Littlerabbit het volgende:
L_L zal deze episode ook al hebben gezien.quote:Op zondag 4 december 2016 22:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Klinkt wel goed, misschien moet ik dat programma maar eens als bron voor mijn informatie gaan gebruiken i.p.v Facebook.quote:Op zondag 4 december 2016 22:24 schreef Littlerabbit het volgende:
quote:Op zondag 4 december 2016 22:27 schreef Caland het volgende:
Spiegeltje in de slaapkamer is niks mis mee.
Zeker niet.quote:Op zondag 4 december 2016 22:27 schreef Caland het volgende:
Spiegeltje in de slaapkamer is niks mis mee.
De foto van jouw kont is nog beter dan een spiegel.quote:Op zondag 4 december 2016 22:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Dankzij de spiegel op mijn kamer ontdekte ik wel dat er een teek op mijn kont bleek te zitten dus ik ben het eens met deze stelling.
In mijn ouderlijk huis had ik een spiegelplafondquote:Op zondag 4 december 2016 22:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Dankzij de spiegel op mijn kamer ontdekte ik wel dat er een teek op mijn kont bleek te zitten dus ik ben het eens met deze stelling.
Dat is dan wel weer enigszins confronterend denk ik zo.quote:Op zondag 4 december 2016 22:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In mijn ouderlijk huis had ik een spiegelplafond
Valt tegen hoor. Twerken is bijvoorbeeld al vrij uitdagend voor mij.quote:Op zondag 4 december 2016 22:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De foto van jouw kont is nog beter dan een spiegel.
quote:Op zondag 4 december 2016 22:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer enigszins confronterend denk ik zo.
[..]
Valt wel mee hoor.
Nou, feest..quote:Op zondag 4 december 2016 22:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In mijn ouderlijk huis had ik een spiegelplafond
Wat heeft dat met de foto te makenquote:Op zondag 4 december 2016 22:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Valt tegen hoor. Twerken is bijvoorbeeld al vrij uitdagend voor mij.
Misschien vergelijk je jezelf teveel met Nicki.quote:Op zondag 4 december 2016 22:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer enigszins confronterend denk ik zo.
[..]
Valt tegen hoor. Twerken is bijvoorbeeld al vrij uitdagend voor mij.
Waarom moet je nog naar de winkel om half 11.quote:Op zondag 4 december 2016 22:35 schreef Insomnia_ het volgende:
moet naar de winkel pfff wat een gedoe
is geen half 11quote:Op zondag 4 december 2016 22:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waarom moet je nog naar de winkel om half 11.
Waarom moet je nog naar de winkel om half 10?quote:Op zondag 4 december 2016 22:35 schreef Insomnia_ het volgende:
moet naar de winkel pfff wat een gedoe
Het is half 10 op het eiland.quote:Op zondag 4 december 2016 22:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
mn vrouw is ziek helaasquote:Op zondag 4 december 2016 22:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom moet je nog naar de winkel om half 10?
Hoe hoog denk je dat ie gaat?quote:Op zondag 4 december 2016 22:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
En je had nu pas door dat je haar eerder op de avond kotsend in foetushouding in een gangpad was vergeten?quote:
Op weg naar de koelkast moest ie al hinderlijk 2 maal over haar heen stappen. Kutwijven.quote:Op zondag 4 december 2016 22:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En je had nu pas door dat je haar eerder op de avond kotsend in foetushouding in een gangpad was vergeten?
Hangt er vanaf of het nog op wordt gepikt door Amerikanen.quote:Op zondag 4 december 2016 22:38 schreef Saind het volgende:
[..]
Hoe hoog denk je dat ie gaat?
3K lukt wel denk ik
http://www.2dehands.be/ve(...)illon-318201077.html
nee maar ik verzaak graag dingen zoals boodschappen doenquote:Op zondag 4 december 2016 22:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En je had nu pas door dat je haar eerder op de avond kotsend in foetushouding in een gangpad was vergeten?
Herkenbaar los van het rekening moeten houden met andere dan.quote:Op zondag 4 december 2016 22:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee maar ik verzaak graag dingen zoals boodschappen doen
eerst was ik mn boek aan het lezen
toen ging ik op FOK!
aardig zegquote:Op zondag 4 december 2016 22:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Beterschap. Ik zal een inzameling starten voor een fruitmand.
quote:Op zondag 4 december 2016 22:42 schreef Vasion het volgende:
Mn kachel is stuk, zit hier met mn jas aan.
Dat lijkt me echt ziek chillquote:Op zondag 4 december 2016 22:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik doe graag 's nachts boodschappen.
Voordat mijn vrouw coschappen liep dedenw e altijd midden in de nacht weekboodschappen.
Ik knal morgen mijn werkbus gewoon ergens de stoep op in Amsterdam met mijn ontheffing en doe het wel onder werktijd. Wat een levenquote:Op zondag 4 december 2016 22:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik doe graag 's nachts boodschappen.
Voordat mijn vrouw coschappen liep dedenw e altijd midden in de nacht weekboodschappen.
Lekker man hoe is het op de bouwquote:Op zondag 4 december 2016 22:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik knal morgen mijn werkbus gewoon ergens de stoep op in Amsterdam met mijn ontheffing en doe het wel onder werktijd. Wat een leven
heerlijk zegquote:Op zondag 4 december 2016 22:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik knal morgen mijn werkbus gewoon ergens de stoep op in Amsterdam met mijn ontheffing en doe het wel onder werktijd. Wat een leven
Ik hoor net van god dat hij dat wil.quote:Op zondag 4 december 2016 22:50 schreef Insomnia_ het volgende:
zie jullie later heren (als god het wil)
Winkel ze.quote:Op zondag 4 december 2016 22:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Dat wij allen komen te overlijden en elkaar aan de hemelenpoort treffen?quote:Op zondag 4 december 2016 22:50 schreef Insomnia_ het volgende:
voor je het weet lig je onder een bus tegenwoordigquote:Op zondag 4 december 2016 22:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik hoor net van god dat hij dat wil.
ben toch al kansloosquote:Op zondag 4 december 2016 22:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat wij allen komen te overlijden en elkaar aan de hemelenpoort treffen?
Op zondagavond rijden er weinig bussen meer. Je hebt geluk.quote:Op zondag 4 december 2016 22:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
voor je het weet lig je onder een bus tegenwoordig
niks is meer zeker in deze barre tijden
Lekker toch. Als je de uitkomst toch al weet kunnen wij tenminste zorgeloos in de rij wachten en over de mooie dingen in het leven praten. Varg, Zyzz, pogroms, genocides.quote:
Hallo JR-Style. Dat is met Insomnia ook alweer een tijd geleden. Gezelligheid kent geen tijd zie ik al want je post nog steeds.quote:
Wie ben jij ook alweer?quote:Op zondag 4 december 2016 22:54 schreef DeParo het volgende:
[..]
Hallo JR-Style. Dat is met Insomnia ook alweer een tijd geleden. Gezelligheid kent geen tijd zie ik al want je post nog steeds.
Klopt, en na mijn vele bans moet ik helaas constateren dat een groot deel van mijn publiek hier helaas niet meer post, de uitzondering bevestigt de regel.quote:Op zondag 4 december 2016 22:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik keek even in je pohi, je hebt al in geen tijden hier gepost.
Kan niet alles onthouden
Yessssssssss en onze exotische vriendin uit GoT werd daarbij meermaals besproken al dan niet in keurige bewoordingen weergegeven.quote:Op zondag 4 december 2016 22:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Of hadden wij vroeger die nachtelijke discussies met zijn drietjes?
Bannetje in NWS gekregen?quote:Op zondag 4 december 2016 22:59 schreef DeParo het volgende:
[..]
Klopt, en na mijn vele bans moet ik helaas constateren dat een groot deel van mijn publiek hier helaas niet meer post, de uitzondering bevestigt de regel.
Emilia Clarke godinquote:Op zondag 4 december 2016 23:00 schreef DeParo het volgende:
[..]
Yessssssssss en onze exotische vriendin uit GoT werd daarbij meermaals besproken al dan niet in keurige bewoordingen weergegeven.
Sow koekoek, komt er nog even een ouwe rot terug.quote:Op zondag 4 december 2016 22:54 schreef DeParo het volgende:
[..]
Hallo JR-Style. Dat is met Insomnia ook alweer een tijd geleden. Gezelligheid kent geen tijd zie ik al want je post nog steeds.
Kan me niet eens her., ook iets over de PM, paar bans in POL al dan niet C&H. Sowieso de meerderheid in NWS.quote:Op zondag 4 december 2016 23:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bannetje in NWS gekregen?
[..]
Emilia Clarke godin
quote:Op zondag 4 december 2016 23:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Sow koekoek, komt er nog even een ouwe rot terug.
Daar post ik zelden, maar mijn ervaring is dat de mods buiten VBL altijd snel op hun pik zijn getrapt.quote:Op zondag 4 december 2016 23:09 schreef DeParo het volgende:
[..]
Kan me niet eens her., ook iets over de PM, paar bans in POL al dan niet C&H. Sowieso de meerderheid in NWS.
Maar is GGMT (ofzo) nog Mod?quote:Op zondag 4 december 2016 23:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar post ik zelden, maar mijn ervaring is dat de mods buiten VBL altijd snel op hun pik zijn getrapt.
Al zal dit bij het nieuwe DRT ook wel goed komen.
Ik heb mijn twijfels bij een enkeling, maar vooruit, nieuwe seizoen GoT eerste plaatjes al gezien?quote:Op zondag 4 december 2016 23:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee al jaren niet meer.
Stijn, Roland en De Don zijn hier de modjes
quote:Op zondag 4 december 2016 23:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Tyfus veel gezopen vanavond. Morgen wordt de hel om 6 uur opstaan.
Bij wie dan?quote:Op zondag 4 december 2016 23:18 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik heb mijn twijfels bij een enkeling, maar vooruit, nieuwe seizoen GoT eerste plaatjes al gezien?
Dat kan ik niet hardop zeggen dan word ik weer gebanned en moet ik opnieuw moeite doen een vertrouwensband met die persoon te maken.quote:
Hier in VBL mag je alles over de moderators zeggen, er is een heel soepel banbeleid.quote:Op zondag 4 december 2016 23:23 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat kan ik niet hardop zeggen dan word ik weer gebanned en moet ik opnieuw moeite doen een vertrouwensband met die persoon te maken.
Nee kloon van die n1ek.quote:
Dit mag geen vergelijking zijn.quote:Op zondag 4 december 2016 23:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
die n1ek heeft een hele andere stijl van idioot doen dan HMF
HMF zet gewoon 4 x kanker en wat random CAPS in elke zinquote:Op zondag 4 december 2016 23:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
die n1ek heeft een hele andere stijl van idioot doen dan HMF
DeParoquote:Op zondag 4 december 2016 23:00 schreef DeParo het volgende:
[..]
Yessssssssss en onze exotische vriendin uit GoT werd daarbij meermaals besproken al dan niet in keurige bewoordingen weergegeven.
Hmf is een held manquote:Op zondag 4 december 2016 23:39 schreef Elan het volgende:
[..]
HMF zet gewoon 4 x kanker en wat random CAPS in elke zin
Ja daar mis je niks aan.quote:Op zondag 4 december 2016 23:39 schreef Elan het volgende:
[..]
HMF zet gewoon 4 x kanker en wat random CAPS in elke zin
Nee Ajax was erg matig vandaag, veel zitten ergeren. Groningen had een punt verdiend.quote:Op zondag 4 december 2016 23:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoe vond je Ajax spel? Beetje overtuigd?
Ik moet hem eerst de kans geven, misschien is hij veranderd, veel kinderachtiger dan pakweg twee jaar geleden kan hij toch niet meer zijn.quote:Op zondag 4 december 2016 23:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hier in VBL mag je alles over de moderators zeggen, er is een heel soepel banbeleid.
Die gaan jullie met 4 - 0 winnen. PSV is echt totaal uit vorm, geeneens doelpunt maken bij Rodaquote:Op zondag 4 december 2016 23:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee Ajax was erg matig vandaag, veel zitten ergeren. Groningen had een punt verdiend.
Maar toch puntjes in de tas en op naar Twente die we moeten winnen. Voor PSV-thuis vrees ik een beetje.
Stijn?quote:Op zondag 4 december 2016 23:53 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik moet hem eerst de kans geven, misschien is hij veranderd, veel kinderachtiger dan pakweg twee jaar geleden kan hij toch niet meer zijn.
Ik vertrouw er op, geen namen, Don Raja sowieso vertrouwen in.quote:Op zondag 4 december 2016 23:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stijn?
Is een prima moderator hier, en de meest actieve ook.
Geef mij Don maar. Stijn z'n ballen zijn nog niet ingedaald, dat merk je aan zijn modereren.quote:Op zondag 4 december 2016 23:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stijn?
Is een prima moderator hier, en de meest actieve ook.
Maar PSV mag weer counteren in de Arena, en Ajax speelt ook niet geweldig en is wel kwetsbaar. PSV zie ik dus gewoon ineens totaal anders voetballen.quote:Op zondag 4 december 2016 23:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Die gaan jullie met 4 - 0 winnen. PSV is echt totaal uit vorm, geeneens doelpunt maken bij Roda![]()
Sowieso volgende week wel koploper, denk Feyenoord gaat wel punten verliezen in Alkmaar. Gezien vandaag is alles weer Hosanna
quote:Op zondag 4 december 2016 23:54 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik vertrouw er op, geen namen, Don Raja sowieso vertrouwen in.
Helaas is de Don er niet zo vaak, begrijpelijk ook wel.quote:Op zondag 4 december 2016 23:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Geef mij Don maar. Stijn z'n ballen zijn nog niet ingedaald, dat merk je aan zijn modereren.
Kans is groter dat Ajax punten laat liggen bij Twente dan Feyenoord bij AZ hoor.quote:Op zondag 4 december 2016 23:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Die gaan jullie met 4 - 0 winnen. PSV is echt totaal uit vorm, geeneens doelpunt maken bij Roda![]()
Sowieso volgende week wel koploper, denk Feyenoord gaat wel punten verliezen in Alkmaar. Gezien vandaag is alles weer Hosanna
Nee Twente is compleet uit vorm, terwijl AZ weer beter aan het voetballen is de laatste tijd.quote:Op zondag 4 december 2016 23:56 schreef Brammess het volgende:
[..]
Kans is groter dat Ajax punten laat liggen bij Twente dan Feyenoord bij AZ hoor.
Aldus jij, de grootste malloot van FOK!quote:Op zondag 4 december 2016 23:55 schreef Scrummie het volgende:
GGMM is een teringdebiel.
Maar wel een aardige teringdebiel.
Gaat niet op vorm aankomen denk ik, allebei spelen ze een alles of niets wedstrijd in de EL waardoor het op conditie en felheid aan gaat komen, dat wint Feyenoord wel.quote:Op zondag 4 december 2016 23:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee Twente is compleet uit vorm, terwijl AZ weer beter aan het voetballen is de laatste tijd.
Yes. Elan praat tegen mij.quote:Op zondag 4 december 2016 23:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Aldus jij, de grootste malloot van FOK!
Twente speelt opportunistisch en hebben kustverdediging en keeper, verwacht eigenlijk een monsterscore.quote:Op zondag 4 december 2016 23:56 schreef Brammess het volgende:
[..]
Kans is groter dat Ajax punten laat liggen bij Twente dan Feyenoord bij AZ hoor.
Muah dat zal bij beide wel goed zitten denk ik. Mühren gaat wel scoren tegen Feyenoord.quote:Op zondag 4 december 2016 23:58 schreef Brammess het volgende:
[..]
Gaat niet op vorm aankomen denk ik, allebei spelen ze een alles of niets wedstrijd in de EL waardoor het op conditie en felheid aan gaat komen, dat wint Feyenoord wel.
Traoré en Younes spelen bij ons op de vleugels, dus een monsterscore zit er sowieso niet in.quote:Op zondag 4 december 2016 23:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Twente speelt opportunistisch en hebben kustverdediging en keeper, verwacht eigenlijk een monsterscore.
Feyenoord uit kan van iedereen verliezen, GAE, Utrecht noem het maar.quote:Op zondag 4 december 2016 23:58 schreef Brammess het volgende:
[..]
Gaat niet op vorm aankomen denk ik, allebei spelen ze een alles of niets wedstrijd in de EL waardoor het op conditie en felheid aan gaat komen, dat wint Feyenoord wel.
Mij zogenaamd niet kennen haha.quote:Op maandag 5 december 2016 00:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Ah je hebt gelukkig wel zelfkennis.
Welkom
Mwah, gelijkwaardig minimaal.quote:Op maandag 5 december 2016 00:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Feyenoord uit kan van iedereen verliezen, GAE, Utrecht noem het maar.
Ajax is uit beter dan thuis dit seizoen. Of dat lijkt zo
Ajax is uit en thuis net zo sterk denk ik.quote:Op maandag 5 december 2016 00:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Feyenoord uit kan van iedereen verliezen, GAE, Utrecht noem het maar.
Ajax is uit beter dan thuis dit seizoen. Of dat lijkt zo
En tegen Feyenoord nog laat de gelijkmaker incasseert en het tegen AZ vergeet af te maken.quote:Op maandag 5 december 2016 00:04 schreef Brammess het volgende:
[..]
Mwah, gelijkwaardig minimaal.
Gewoon kut dat je in augustus al 5 punten verspeelt tegen Roda en Willem II.
Nee joh, never, en zit nu met een probleempje waar ik de reactie van mijn mede-Fok!kers best kan gebruiken.quote:
Kolere wat een verhaal man.quote:Op maandag 5 december 2016 00:05 schreef DeParo het volgende:
[..]
Nee joh, never, en zit nu met een probleempje waar ik de reactie van mijn mede-Fok!kers best kan gebruiken.
R&P / Poppenobsessie vriendin
quote:Op maandag 5 december 2016 00:05 schreef DeParo het volgende:
[..]
Nee joh, never, en zit nu met een probleempje waar ik de reactie van mijn mede-Fok!kers best kan gebruiken.
R&P / Poppenobsessie vriendin
Ik denk dat daar ook niet zo heel veel mensen wonen.quote:Op maandag 5 december 2016 00:14 schreef Elan het volgende:
http://nl.weather-forecast.com/locations/Lyantor/forecasts/latest
Je zal hier wonen
Niks voor mijquote:Op maandag 5 december 2016 00:14 schreef Elan het volgende:
http://nl.weather-forecast.com/locations/Lyantor/forecasts/latest
Je zal hier wonen
Heb ik gisteren al ingevuldquote:
Niet dat ik weet.quote:
Maar gezien je leeftijd zit het er dan ook niet meer in? Of ben je van plan een groen blaadje te importeren vanuit Azië/Zuid-Amerika/Afrika/Achter het voormalig IJzeren Gordijn? (Ik meende dat je zei dat je van 62 bent.)quote:
Ik ben idd 54. Nooit een kinderwens gehad. Gewoon een beetje rond geneukt.quote:Op maandag 5 december 2016 10:19 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Maar gezien je leeftijd zit het er dan ook niet meer in? Of ben je van plan een groen blaadje te importeren vanuit Azië/Zuid-Amerika/Afrika/Achter het voormalig IJzeren Gordijn? (Ik meende dat je zei dat je van 62 bent.)
De zin van L_L is in toekomstige tijd, ergo hij moet het heerlijke avondje nog krijgen.quote:Op maandag 5 december 2016 10:13 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ben je verwend door Sint & Piet of heeft mevrouw Lans jouw zak geleegd?
Tampa fucking bayquote:Op maandag 5 december 2016 10:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
De zin van L_L is in toekomstige tijd, ergo hij moet het heerlijke avondje nog krijgen.
Heb jou op één. Karina op twee en Yvonne op drie.quote:Op maandag 5 december 2016 10:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Meest zuigende user. Verrassend wel.
Waar stond ik ook alweer bij jou?quote:Op maandag 5 december 2016 10:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb jou op één. Karina op twee en Yvonne op drie.
Een paar keer. Ik ben niet op de hoogte van je zuigkwaliteiten.quote:
Valt mee toch? Hij kan toch goed zuigen? Immens goeie troll, dat welquote:Op maandag 5 december 2016 10:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Meest zuigende user. Verrassend wel.
PO kansenquote:
Wie is hier nu aan het zuigen?quote:Op maandag 5 december 2016 10:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een paar keer. Ik ben niet op de hoogte van je zuigkwaliteiten.
Geen idee wie er op zijn knieën onder je bureau zit.quote:
Hilarisch Tong. Echt.quote:Op maandag 5 december 2016 10:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geen idee wie er op zijn knieën onder je bureau zit.
Die ken ik niet. Doe hem de groetjes.quote:
Even de awards invullen hoor. Poe poe poe waar zal ik die Onlogisch nou plaatsen zeg. Hmmmmmmquote:
Leuk Tong.quote:Op maandag 5 december 2016 10:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb jou op één. Karina op twee en Yvonne op drie.
quote:ENAIT LAW | CONCEDO NULLI
De unique selling point van Enait Law is dat we als albino-adelaar in de juridische biotoop uniek zijn. Souverein en singulier slaan we onze majestueuze vleugels uit in de azuurblauwe hemel. Het sigillum van Enait Law staat voor een hoogwaardig juridische dienstverlening. Geconsolideerde lexpertise, gestolde ervaring, uitmuntend juridisch Fingerspitzengefühl, authenticiteit, vindingrijkheid, geraffineerdheid, inventiviteit en een ongeëvenaarde wil om te winnen, zorgen ervoor dat uw zaak terecht komt in Midasvingers.
Met chirurgische precisie wordt elke zaak op de juridische anatomietafel met de scalpel van de rigoureuze analyse tot op het bot gefileerd. We balanceren moeiteloos op het slappe koord van het recht, bewegen en laten beweging zien, wijken niet en ontwijken niet, maar gaan linea recta af op het doel. We maken moeiteloos simplex van complex en bon sens van nonsens. We kappen met de losse pols zodat de horizon weer te ontwaren is in het oerwoud van regels en wetteksten. We vangen elke juridische tsunami op als een druppel in onze handpalm.
Enait Law weet als geen ander hoe de porseleinen bordjes, keramieke theekopjes en frêle schoteltjes op zwenkende stokjes in de juridische lucht draaiend moeten worden gehouden. Acrobatische agiliteit, ductiliteit en flexibiliteit, gecombineerd met gedisciplineerd en zindelijk denken, zorgen ervoor dat precies kan worden ingeschat wanneer de bordjes iets van hun draaisnelheid en momentum verliezen en weer op snelheid moeten worden gebracht zonder dat ze uit fase gaan lopen.
Efficiënt: zonder lekkende pijplijnen.
Excellent: citius, fortius, altius.
Eloquent: nulla retorica, sine victoria.
Congruent: een dubbele regenboog met zilveren dauwdruppels.
Consistent: de tenaciteit van een diamantboor.
Consequent: ora et labora.
http://www.enait.nl/
Rensajacied ofzo.quote:Op maandag 5 december 2016 10:55 schreef Shadowkid053 het volgende:
Award vraagje;
Zijn er buiten mij nog meer nieuwkomers hier dan?
Je kunt wel mooi zien dat dat gedoe bij Pauw niet meer was dan een act om zijn bedrijfje te promoten.quote:
En ook echt dure woorden gebruiken waar die zelf om moest lachen.quote:Op maandag 5 december 2016 10:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Je kunt wel mooi zien dat dat gedoe bij Pauw niet meer was dan een act om zijn bedrijfje te promoten.
Wie had dat gedacht.quote:
Ik zag het ook al voorbijkomen op XHamster.quote:Op maandag 5 december 2016 11:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Iets over je moeder. Zie keldertje voor de details.
Oh je hebt jezelf Ikzelf genoemd.quote:Op maandag 5 december 2016 11:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je kiest 422 boven Don als beste mod?quote:Op maandag 5 december 2016 11:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat heb ik je misdaan?quote:Op maandag 5 december 2016 11:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je kiest 422 boven Don als beste mod?
Serieus?
Niks, maar dit jaar heb je nogal wat fouten gemaakt, terwijl Don foutloos was.quote:
Nee joh. GGMM is alweer minstens anderhalf jaar weg.quote:Op maandag 5 december 2016 11:09 schreef Elan het volgende:
Was René niet nog gedeelte van die jaar moderator
Fidel Castro zwaait nu jaloers naar me vanuit de hemel.quote:Op maandag 5 december 2016 11:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
en nog steeds vergeet men het niet, zo zie je maar wat een tiran hij was
Dat jaar.quote:Op maandag 5 december 2016 11:09 schreef Elan het volgende:
Don is minder actief. Maak je ook minder fouten.quote:Op maandag 5 december 2016 11:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Niks, maar dit jaar heb je nogal wat fouten gemaakt, terwijl Don foutloos was.
Rare keuze van Onlogisch, meer niet
I stand corrected. Ik las hem met mijn slaperige kop als zijnde dat het al geweest was.quote:Op maandag 5 december 2016 10:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
De zin van L_L is in toekomstige tijd, ergo hij moet het heerlijke avondje nog krijgen.
Stijn is met afstand de beste mod. Altijd aanwezig. Goed oordeel. Altijd objectief. Nooit te beroerd een concessie te doen en staat altijd voor je klaar.quote:Op maandag 5 december 2016 11:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je kiest 422 boven Don als beste mod?
Serieus?
Dat lijkt zo, bij belangrijke momenten is ie er en slaat ie effectief toe.quote:Op maandag 5 december 2016 11:13 schreef Vasion het volgende:
[..]
Don is minder actief. Maak je ook minder fouten.
Eens maar Don is nummer 1quote:Op maandag 5 december 2016 11:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Stijn is met afstand de beste mod. Altijd aanwezig. Goed oordeel. Altijd objectief. Nooit te beroerd een concessie te doen en staat altijd voor je klaar.
Ik was tot half februari nog mod.quote:Op maandag 5 december 2016 11:09 schreef Elan het volgende:
Waar blijven jouw awards?quote:Op maandag 5 december 2016 11:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik was tot half februari nog mod.
quote:Op maandag 5 december 2016 11:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb pas om 13:00 les dus ik ga de awards nu invullen.
Prima. No questions asked? Gewoon slacht bijwonen?quote:Op maandag 5 december 2016 11:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Door morgen mee te gaan naar de rituele slacht.
De verwachting voor 2017 is dat KingFlopland zal stoppen i.v.m. het vernietigende oordeel dat de VBL community over hem heeft los gelaten. Daarmee komt een plek vrij. Ik denk dat het voor Don ook beter is om te stoppen. Veel te weinig aanwezig.quote:
Ik heb een karig lijstje ingevuld, was een van de eersten denk ik.quote:
Ajacied is er altijd en dat vind ik het belangrijkst.quote:Op maandag 5 december 2016 11:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat lijkt zo, bij belangrijke momenten is ie er en slaat ie effectief toe.
[..]
Eens maar Don is nummer 1
JC 4 admin, onlo en inso 4 modquote:Op maandag 5 december 2016 11:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De verwachting voor 2017 is dat KingFlopland zal stoppen i.v.m. het vernietigende oordeel dat de VBL community over hem heeft los gelaten. Daarmee komt een plek vrij. Ik denk dat het voor Don ook beter is om te stoppen. Veel te weinig aanwezig.
Tijd voor nieuw beleid. Dus ik denk dat je in 2017 kan solliciteren
quote:Op maandag 5 december 2016 11:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb een karig lijstje ingevuld, was een van de eersten denk ik.
Ik ga het proberen.quote:Op maandag 5 december 2016 11:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De verwachting voor 2017 is dat KingFlopland zal stoppen i.v.m. het vernietigende oordeel dat de VBL community over hem heeft los gelaten. Daarmee komt een plek vrij. Ik denk dat het voor Don ook beter is om te stoppen. Veel te weinig aanwezig.
Tijd voor nieuw beleid. Dus ik denk dat je in 2017 kan solliciteren
Wanneer dat gebeurt kunnen we VBL opdoeken denk ik.quote:Op maandag 5 december 2016 11:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
JC 4 admin, onlo en inso 4 mod
GGMM was er ook altijdquote:Op maandag 5 december 2016 11:22 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ajacied is er altijd en dat vind ik het belangrijkst.
Lekkerrrrr boeiendquote:
quote:Op maandag 5 december 2016 11:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wanneer dat gebeurt kunnen we VBL opdoeken denk ik.
quote:Op maandag 5 december 2016 11:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
GGMM was er ook altijd
Dat zegt niks
Koekoekquote:Op maandag 5 december 2016 11:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
GGMM was er ook altijd
Dat zegt niks
Die vond ik tergend slecht.quote:Op maandag 5 december 2016 11:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
GGMM was er ook altijd
Dat zegt niks
Kom werken bij FPquote:Op maandag 5 december 2016 11:25 schreef Doublepain het volgende:
Als ik ooit mod zal worden dan is het eerste wat ik zal doen het Feyenoord en Ajax topic op slot gooien en al hun gezeik meteen verwijderen en noten..
Gelukkig ben ik geen mod
Jij bent wel goed als moderator, maar als de pleuris serieus dreigt uit te breken in topics of met name FB komt De Don en is het in no time weer rustig.quote:Op maandag 5 december 2016 11:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb er moeite mee om van mijn narcistische gevoelens af te stappen bij de awards.
Ik heb ook een lijstje waarbij ik mezelf overal bovenaan heb gezet. Dit lijstje is nu al rijkelijk besproeid met lichaamseigen sappen.quote:Op maandag 5 december 2016 11:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb er moeite mee om van mijn narcistische gevoelens af te stappen bij de awards.
Yepquote:Op maandag 5 december 2016 11:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij bent wel goed als moderator, maar als de pleuris serieus dreigt uit te breken in topics of met name FB komt De Don en is het in no time weer rustig.
Die gave heb jij (nog) niet. Daarom win je die Award van beste mod ook niet waarschijnlijk.
Ik heb de lijst ingevuld.quote:Op maandag 5 december 2016 11:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb ook een lijstje waarbij ik mezelf overal bovenaan heb gezet. Dit lijstje is nu al rijkelijk besproeid met lichaamseigen sappen.
quote:Op maandag 5 december 2016 11:33 schreef Shadowkid053 het volgende:
Ondanks dat ik veelvuldig beticht wordt van slechte moedergrappen, kom ik niet voor op de lijstjes.
YES. Iemand haptquote:Op maandag 5 december 2016 11:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als er een award was voor de slechtst spellende user stond je nu wel bovenaan
Die zou René glansrijk winnen.quote:Op maandag 5 december 2016 11:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We geselen GGMM gewoon met een speciaal sticky topic vol spelfouten van hem.quote:Op maandag 5 december 2016 11:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Die zou René glansrijk winnen.
En anders halen we er gewoon wat oude posts bij
Nee, want dit kutland heeft allerlei kutclubs die janken over de kosten.quote:Op maandag 5 december 2016 11:41 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Hebben we ook zoiets met de ''handsbal'' van Marsman?
Welke NL clubs hebben nu al zo'n ''video'' proef gehad?quote:Op maandag 5 december 2016 11:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, want dit kutland heeft allerlei kutclubs die janken over de kosten.
Ajax, Feyenoord ieder een halfjaar en Utrecht heeft het ooit een fase gehad.quote:Op maandag 5 december 2016 11:46 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Welke NL clubs hebben nu al zo'n ''video'' proef gehad?
Haha, ga weg jij..quote:Op maandag 5 december 2016 11:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En terecht, want voor dat geld kunnen kleine clubs gewoon een extra goede speler (voor hun) halenquote:Op maandag 5 december 2016 11:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan ga je toch weg?quote:Op maandag 5 december 2016 11:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik immigreer binnenkort naar Gran Canaria, ja. Koffertjes al klaar staan, het kan niet meer mis.quote:
Toch wel het deel zonder de kakkerlakken?quote:Op maandag 5 december 2016 11:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik immigreer binnenkort naar Gran Canaria, ja. Koffertjes al klaar staan, het kan niet meer mis.
Lekker man.. Wel altijd goede stageplekken hebben ze, daar van de HHS..quote:Op maandag 5 december 2016 11:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik immigreer binnenkort naar Gran Canaria, ja. Koffertjes al klaar staan, het kan niet meer mis.
Ok Niek.quote:Op maandag 5 december 2016 11:50 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Lekker man.. Wel altijd goede stageplekken hebben ze, daar van de HHS..
*emigreerquote:Op maandag 5 december 2016 11:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien moet je eens wat meer in vbl (lees de SC) posten. Zodoende kan je gedurende het jaar je mening wat beter ventileren en zie je dat aan het einde van het jaar terug in de awards-uitreiking.quote:Op maandag 5 december 2016 11:51 schreef Smoofie het volgende:
Ik vind de VBL-awards tegenvallend. Ik ben duidelijk de grootste voorstander van fysiek, de beste ajax-user en niet iemand die er geen kijk op heeft zoals JR () beweert.
.
6 jaar in vbl, maar 1.5 jaar afwezigheidquote:Op maandag 5 december 2016 11:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Misschien moet je eens wat meer in vbl (lees de SC) posten. Zodoende kan je gedurende het jaar je mening wat beter ventileren en zie je dat aan het einde van het jaar terug in de awards-uitreiking.
Ik heb ook mijn zesjarig jubileum gevierd.quote:Op maandag 5 december 2016 11:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
6 jaar in vbl, maar 1.5 jaar afwezigheid
Het gaat hard makker. Uit het oog....quote:Op maandag 5 december 2016 11:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
6 jaar in vbl, maar 1.5 jaar afwezigheid
quote:Op maandag 5 december 2016 11:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgende maand vieren we het SC-lustrum.
Waarom zetten mensen jou op 1 met fysiek obsessie? Jij zeurt altijd tegen mij dat ik te veel naar fysiek kijkquote:Op maandag 5 december 2016 11:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb ook mijn zesjarig jubileum gevierd.
Wat.Een.Onzin.quote:Op maandag 5 december 2016 11:56 schreef Elan het volgende:
Die awards zijn lachwekkend. Alleen users uit de slowchat komen er in voor.
LOL. Even kijken welke idioten op mij gestemd hebben.quote:Op maandag 5 december 2016 11:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Waarom zetten mensen jou op 1 met fysiek obsessie? Jij zeurt altijd tegen mij dat ik te veel naar fysiek kijk
quote:Op maandag 5 december 2016 11:56 schreef Befbekje het volgende:
Hoe was topic 5000, trouwens? Heb 'm gemist..
Je leest duidelijk niet goed.quote:Op maandag 5 december 2016 11:56 schreef Elan het volgende:
Die awards zijn lachwekkend. Alleen users uit de slowchat komen er in voor.
We hebben een gangbang met je moeder gehouden.quote:Op maandag 5 december 2016 11:56 schreef Befbekje het volgende:
Hoe was topic 5000, trouwens? Heb 'm gemist..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |