De foto van jouw kont is nog beter dan een spiegel.quote:Op zondag 4 december 2016 22:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Dankzij de spiegel op mijn kamer ontdekte ik wel dat er een teek op mijn kont bleek te zitten dus ik ben het eens met deze stelling.
In mijn ouderlijk huis had ik een spiegelplafondquote:Op zondag 4 december 2016 22:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Dankzij de spiegel op mijn kamer ontdekte ik wel dat er een teek op mijn kont bleek te zitten dus ik ben het eens met deze stelling.
Dat is dan wel weer enigszins confronterend denk ik zo.quote:Op zondag 4 december 2016 22:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In mijn ouderlijk huis had ik een spiegelplafond
Valt tegen hoor. Twerken is bijvoorbeeld al vrij uitdagend voor mij.quote:Op zondag 4 december 2016 22:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De foto van jouw kont is nog beter dan een spiegel.
quote:Op zondag 4 december 2016 22:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer enigszins confronterend denk ik zo.
[..]
Valt wel mee hoor.
Nou, feest..quote:Op zondag 4 december 2016 22:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In mijn ouderlijk huis had ik een spiegelplafond
Wat heeft dat met de foto te makenquote:Op zondag 4 december 2016 22:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Valt tegen hoor. Twerken is bijvoorbeeld al vrij uitdagend voor mij.
Misschien vergelijk je jezelf teveel met Nicki.quote:Op zondag 4 december 2016 22:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer enigszins confronterend denk ik zo.
[..]
Valt tegen hoor. Twerken is bijvoorbeeld al vrij uitdagend voor mij.
Waarom moet je nog naar de winkel om half 11.quote:Op zondag 4 december 2016 22:35 schreef Insomnia_ het volgende:
moet naar de winkel pfff wat een gedoe
is geen half 11quote:Op zondag 4 december 2016 22:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waarom moet je nog naar de winkel om half 11.
Waarom moet je nog naar de winkel om half 10?quote:Op zondag 4 december 2016 22:35 schreef Insomnia_ het volgende:
moet naar de winkel pfff wat een gedoe
Het is half 10 op het eiland.quote:Op zondag 4 december 2016 22:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
mn vrouw is ziek helaasquote:Op zondag 4 december 2016 22:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom moet je nog naar de winkel om half 10?
Hoe hoog denk je dat ie gaat?quote:Op zondag 4 december 2016 22:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
En je had nu pas door dat je haar eerder op de avond kotsend in foetushouding in een gangpad was vergeten?quote:
Op weg naar de koelkast moest ie al hinderlijk 2 maal over haar heen stappen. Kutwijven.quote:Op zondag 4 december 2016 22:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En je had nu pas door dat je haar eerder op de avond kotsend in foetushouding in een gangpad was vergeten?
Hangt er vanaf of het nog op wordt gepikt door Amerikanen.quote:Op zondag 4 december 2016 22:38 schreef Saind het volgende:
[..]
Hoe hoog denk je dat ie gaat?
3K lukt wel denk ik
http://www.2dehands.be/ve(...)illon-318201077.html
nee maar ik verzaak graag dingen zoals boodschappen doenquote:Op zondag 4 december 2016 22:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En je had nu pas door dat je haar eerder op de avond kotsend in foetushouding in een gangpad was vergeten?
Herkenbaar los van het rekening moeten houden met andere dan.quote:Op zondag 4 december 2016 22:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee maar ik verzaak graag dingen zoals boodschappen doen
eerst was ik mn boek aan het lezen
toen ging ik op FOK!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |