Klopt, en na mijn vele bans moet ik helaas constateren dat een groot deel van mijn publiek hier helaas niet meer post, de uitzondering bevestigt de regel.quote:Op zondag 4 december 2016 22:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik keek even in je pohi, je hebt al in geen tijden hier gepost.
Kan niet alles onthouden
Yessssssssss en onze exotische vriendin uit GoT werd daarbij meermaals besproken al dan niet in keurige bewoordingen weergegeven.quote:Op zondag 4 december 2016 22:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Of hadden wij vroeger die nachtelijke discussies met zijn drietjes?
Bannetje in NWS gekregen?quote:Op zondag 4 december 2016 22:59 schreef DeParo het volgende:
[..]
Klopt, en na mijn vele bans moet ik helaas constateren dat een groot deel van mijn publiek hier helaas niet meer post, de uitzondering bevestigt de regel.
Emilia Clarke godinquote:Op zondag 4 december 2016 23:00 schreef DeParo het volgende:
[..]
Yessssssssss en onze exotische vriendin uit GoT werd daarbij meermaals besproken al dan niet in keurige bewoordingen weergegeven.
Sow koekoek, komt er nog even een ouwe rot terug.quote:Op zondag 4 december 2016 22:54 schreef DeParo het volgende:
[..]
Hallo JR-Style. Dat is met Insomnia ook alweer een tijd geleden. Gezelligheid kent geen tijd zie ik al want je post nog steeds.
Kan me niet eens her., ook iets over de PM, paar bans in POL al dan niet C&H. Sowieso de meerderheid in NWS.quote:Op zondag 4 december 2016 23:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bannetje in NWS gekregen?
[..]
Emilia Clarke godin
quote:Op zondag 4 december 2016 23:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Sow koekoek, komt er nog even een ouwe rot terug.
Daar post ik zelden, maar mijn ervaring is dat de mods buiten VBL altijd snel op hun pik zijn getrapt.quote:Op zondag 4 december 2016 23:09 schreef DeParo het volgende:
[..]
Kan me niet eens her., ook iets over de PM, paar bans in POL al dan niet C&H. Sowieso de meerderheid in NWS.
Maar is GGMT (ofzo) nog Mod?quote:Op zondag 4 december 2016 23:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar post ik zelden, maar mijn ervaring is dat de mods buiten VBL altijd snel op hun pik zijn getrapt.
Al zal dit bij het nieuwe DRT ook wel goed komen.
Ik heb mijn twijfels bij een enkeling, maar vooruit, nieuwe seizoen GoT eerste plaatjes al gezien?quote:Op zondag 4 december 2016 23:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee al jaren niet meer.
Stijn, Roland en De Don zijn hier de modjes
quote:Op zondag 4 december 2016 23:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Tyfus veel gezopen vanavond. Morgen wordt de hel om 6 uur opstaan.
Bij wie dan?quote:Op zondag 4 december 2016 23:18 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik heb mijn twijfels bij een enkeling, maar vooruit, nieuwe seizoen GoT eerste plaatjes al gezien?
Dat kan ik niet hardop zeggen dan word ik weer gebanned en moet ik opnieuw moeite doen een vertrouwensband met die persoon te maken.quote:
Hier in VBL mag je alles over de moderators zeggen, er is een heel soepel banbeleid.quote:Op zondag 4 december 2016 23:23 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat kan ik niet hardop zeggen dan word ik weer gebanned en moet ik opnieuw moeite doen een vertrouwensband met die persoon te maken.
Nee kloon van die n1ek.quote:
Dit mag geen vergelijking zijn.quote:Op zondag 4 december 2016 23:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
die n1ek heeft een hele andere stijl van idioot doen dan HMF
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |