quote:Op maandag 5 december 2016 11:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb pas om 13:00 les dus ik ga de awards nu invullen.
Prima. No questions asked? Gewoon slacht bijwonen?quote:Op maandag 5 december 2016 11:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Door morgen mee te gaan naar de rituele slacht.
De verwachting voor 2017 is dat KingFlopland zal stoppen i.v.m. het vernietigende oordeel dat de VBL community over hem heeft los gelaten. Daarmee komt een plek vrij. Ik denk dat het voor Don ook beter is om te stoppen. Veel te weinig aanwezig.quote:
Ik heb een karig lijstje ingevuld, was een van de eersten denk ik.quote:
Ajacied is er altijd en dat vind ik het belangrijkst.quote:Op maandag 5 december 2016 11:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat lijkt zo, bij belangrijke momenten is ie er en slaat ie effectief toe.
[..]
Eens maar Don is nummer 1
JC 4 admin, onlo en inso 4 modquote:Op maandag 5 december 2016 11:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De verwachting voor 2017 is dat KingFlopland zal stoppen i.v.m. het vernietigende oordeel dat de VBL community over hem heeft los gelaten. Daarmee komt een plek vrij. Ik denk dat het voor Don ook beter is om te stoppen. Veel te weinig aanwezig.
Tijd voor nieuw beleid. Dus ik denk dat je in 2017 kan solliciteren
quote:Op maandag 5 december 2016 11:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb een karig lijstje ingevuld, was een van de eersten denk ik.
Ik ga het proberen.quote:Op maandag 5 december 2016 11:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De verwachting voor 2017 is dat KingFlopland zal stoppen i.v.m. het vernietigende oordeel dat de VBL community over hem heeft los gelaten. Daarmee komt een plek vrij. Ik denk dat het voor Don ook beter is om te stoppen. Veel te weinig aanwezig.
Tijd voor nieuw beleid. Dus ik denk dat je in 2017 kan solliciteren
Wanneer dat gebeurt kunnen we VBL opdoeken denk ik.quote:Op maandag 5 december 2016 11:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
JC 4 admin, onlo en inso 4 mod
GGMM was er ook altijdquote:Op maandag 5 december 2016 11:22 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ajacied is er altijd en dat vind ik het belangrijkst.
Lekkerrrrr boeiendquote:
quote:Op maandag 5 december 2016 11:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wanneer dat gebeurt kunnen we VBL opdoeken denk ik.
quote:Op maandag 5 december 2016 11:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
GGMM was er ook altijd
Dat zegt niks
Koekoekquote:Op maandag 5 december 2016 11:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
GGMM was er ook altijd
Dat zegt niks
Die vond ik tergend slecht.quote:Op maandag 5 december 2016 11:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
GGMM was er ook altijd
Dat zegt niks
Kom werken bij FPquote:Op maandag 5 december 2016 11:25 schreef Doublepain het volgende:
Als ik ooit mod zal worden dan is het eerste wat ik zal doen het Feyenoord en Ajax topic op slot gooien en al hun gezeik meteen verwijderen en noten..
Gelukkig ben ik geen mod
Jij bent wel goed als moderator, maar als de pleuris serieus dreigt uit te breken in topics of met name FB komt De Don en is het in no time weer rustig.quote:Op maandag 5 december 2016 11:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb er moeite mee om van mijn narcistische gevoelens af te stappen bij de awards.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |