Laatste 2 keer. En 1 keer stond PSV 12 punten voor ofzo.quote:Op zaterdag 3 december 2016 20:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En Ajax in het Philips Stadion de laatste jaren.
Ook dat seizoen dat Boerrigter de winnende maakte.quote:Op zaterdag 3 december 2016 20:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Laatste 2 keer. En 1 keer stond PSV 12 punten voor ofzo.
Geen TT is beste TTquote:Op zaterdag 3 december 2016 20:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Over deze TT is lang nagedacht.
Die keer met de goal van Kluivert.quote:Op zaterdag 3 december 2016 20:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook dat seizoen dat Boerrigter de winnende maakte.
Toen had Ajax het al veel eerder verneukt door thuis niet te winnen van Excelsior enzoquote:Op zaterdag 3 december 2016 20:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die keer met de goal van Kluivert.
Waardoor PSV kampioen werd
Ik om Celinaquote:Op zaterdag 3 december 2016 20:04 schreef Tchock het volgende:
Moet steeds lachen om Klaassen in de OP.
Suarezgod die Pieters toen dol draaidequote:Op zaterdag 3 december 2016 20:04 schreef Brammess het volgende:
Beste Ajax - PSV was in 2009 ofzo toen er een minuut stilte was, PSV fans er allemaal doorheen schreeuwde en er met 4-0 af gingen.
Goed dat je het zegt, nu ik er naar toe zal schakelen zal het wel weer kut worden en scoort Roda 4 keer.quote:Op zaterdag 3 december 2016 20:08 schreef hafcfan het volgende:
Excelsior az is genot. Het regent kansen. 2 ploegen vol op de aanval
Excelsior is dit seizoen sowieso vermakelijk. Niet per se goed maar zelden saai.quote:Op zaterdag 3 december 2016 20:08 schreef hafcfan het volgende:
roda had ook wel moge nscorenquote:Op zaterdag 3 december 2016 20:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom is het nog geen 0-2? Ohja het is PSV
Gras is groen.quote:Op zaterdag 3 december 2016 20:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Luuk de Jong mist DE kans op de 0-1
Oh, nu we het over vreetschuurtjes hebben;quote:Op zaterdag 3 december 2016 20:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ging naar de vreetschuur met familie.
McDonalds is echt kankersmerig.quote:Op zaterdag 3 december 2016 20:11 schreef Brammess het volgende:
[..]
Oh, nu we het over vreetschuurtjes hebben;
2x medium voordeelmenu voor ¤6,50 bij de Mac Donalds
Jazeker, het schot van De Jong.quote:
Na een heel daggie aan der arbeit gaat het er wel inquote:Op zaterdag 3 december 2016 20:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
McDonalds is echt kankersmerig.
Het ging 26 jaar geleden bij zijn geboorte al mis.quote:Op zaterdag 3 december 2016 20:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jazeker, het schot van De Jong.
Beter goed burgertentje dan.quote:Op zaterdag 3 december 2016 20:12 schreef Brammess het volgende:
[..]
Na een heel daggie aan der arbeit gaat het er wel in
Gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 3 december 2016 20:08 schreef hafcfan het volgende:
toen ik boodschappen deed was de mac hier aardig vol, terwijl het normaal gesproken best dood is.quote:Op zaterdag 3 december 2016 20:11 schreef Brammess het volgende:
[..]
Oh, nu we het over vreetschuurtjes hebben;
2x medium voordeelmenu voor ¤6,50 bij de Mac Donalds
De marketingtruc is dat je er extra dingen bij gaat halen, zoals gister bij de 9 nuggets voor ¤1,50 willen ze natuurlijk dat je ook een colatje naar binnen werkt.quote:Op zaterdag 3 december 2016 20:14 schreef KingRoland het volgende:
[..]
toen ik boodschappen deed was de mac hier aardig vol, terwijl het normaal gesproken best dood is.
10/10 marketing wel
De marketing is het enige goede aan die franchise.quote:Op zaterdag 3 december 2016 20:14 schreef KingRoland het volgende:
[..]
toen ik boodschappen deed was de mac hier aardig vol, terwijl het normaal gesproken best dood is.
10/10 marketing wel
SOWquote:Op zaterdag 3 december 2016 20:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hef op die club. Godverdomme!
Hef je eigen club maar op.quote:Op zaterdag 3 december 2016 20:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hef op die club. Godverdomme!
quote:Op zaterdag 3 december 2016 20:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
PSV ontsnapt aan de 1-0 achterstand.
Rik leest meetwitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 03-12-2016 om 20:15:33Enorme kans voor Ajagun, maar hij schiet tegen Arias aan. PSV ontsnapt aan de 1-0. #psvrod reageer retweet
Zullen mensen echt hem volgen voor het wedstrijdverslag?quote:Op zaterdag 3 december 2016 20:16 schreef Brammess het volgende:
[..]Rik leest meetwitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 03-12-2016 om 20:15:33Enorme kans voor Ajagun, maar hij schiet tegen Arias aan. PSV ontsnapt aan de 1-0. #psvrod reageer retweet
quote:Op zaterdag 3 december 2016 20:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV zuiver doelpunt onthouden.
Welnee.quote:Op zaterdag 3 december 2016 20:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind het jammer omdat er helemaal geen animo voor die club is, maar opzich wel respect voor het beleid daar.quote:
quote:Op zaterdag 3 december 2016 20:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zullen mensen echt hem volgen voor het wedstrijdverslag?
Wel een boos jochie, dus mag het niet hopen voor diegene.twitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 13-09-2016 om 21:44:47En scheidsrechter Atkinson volgende Champions League-ronde gezellig een midweekje Vennenbos cadeau doen. reageer retweet
Dat denk ik ookquote:Op zaterdag 3 december 2016 20:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat doen ze vanzelf wel.
Madurodam van de eredivisie.quote:Op zaterdag 3 december 2016 20:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind het jammer omdat er helemaal geen animo voor die club is, maar opzich wel respect voor het beleid daar.
Al mogen ze er van mij wel uit, en dan die spelers naar een club waar wel publiek zit.
Wat zijn de meeste clubwatchers toch idiotenquote:Op zaterdag 3 december 2016 20:18 schreef Brammess het volgende:
[..]Wel een boos jochie, dus mag het niet hopen voor diegene.twitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 13-09-2016 om 21:44:47En scheidsrechter Atkinson volgende Champions League-ronde gezellig een midweekje Vennenbos cadeau doen. reageer retweet
Kan Hedwiges daar mooi zijn carriere afsluiten.quote:Op zaterdag 3 december 2016 20:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Madurodam van de eredivisie.
Niks mis mee.quote:Op zaterdag 3 december 2016 20:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan Hedwiges daar mooi zijn carriere afsluiten.
schoten worden hier gevuurd.quote:Op zaterdag 3 december 2016 20:20 schreef Caland het volgende:
Liever Excelsior dan één of ander speeltje van een spleetoog.
Patrick?quote:
Die heb ik deze week in mijn manager opgenomenquote:Op zaterdag 3 december 2016 20:21 schreef Brammess het volgende:
Assist Haps overigens, keurig gedaan.
Zei toch dat het een heerlijk potje wasquote:Op zaterdag 3 december 2016 20:21 schreef Brammess het volgende:
Assist Haps overigens, keurig gedaan.
Ik had dit gemist, is dat serieus?quote:Op zaterdag 3 december 2016 20:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dan zet ik het ook maar aan op de stream.quote:Op zaterdag 3 december 2016 20:23 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zei toch dat het een heerlijk potje was
Nee.quote:Op zaterdag 3 december 2016 20:23 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik had dit gemist, is dat serieus?
Ik heb geen spijt nee, maar ik ging uit van het gebruikelijke dat het na de switch een kutpot zou worden.quote:Op zaterdag 3 december 2016 20:23 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zei toch dat het een heerlijk potje was
Omdat hij niet kan voetballen.quote:Op zaterdag 3 december 2016 20:25 schreef Kopsterk het volgende:
Waarom is Luuk de Jong altijd zo fucking mad joh?
Doe gewoon normaal
Ja, DAT is waar ik me aan zit te ergeren...quote:Op zaterdag 3 december 2016 20:26 schreef Rabieluh het volgende:
Goeie genade wat is de arbitrage geweldig slecht.
Die uitslag komt wel eens voor.quote:Op zaterdag 3 december 2016 20:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja denk ik ook wel.
Als PSV het Ajaxgeluk had stonden ze al met 0-10 voor.
Ga er nou niet op in.quote:Op zaterdag 3 december 2016 20:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja denk ik ook wel.
omdat ie wordt benadeeldquote:Op zaterdag 3 december 2016 20:25 schreef Kopsterk het volgende:
Waarom is Luuk de Jong altijd zo fucking mad joh?
Doe gewoon normaal
Niet met Siem in de ploeg.quote:Op zaterdag 3 december 2016 20:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja denk ik ook wel.
Het is saai, die vadsige linksachter van Roda is irritant, de arbitrage is klote, heerlijk avondje is gekomen.quote:Op zaterdag 3 december 2016 20:26 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ja, DAT is waar ik me aan zit te ergeren...
Hij maakt gewoon een fout.quote:
Het feit dat Ajax 4 keer kampioen is geworden met hem als dragende speler bestempelt toch wel het feit dat er iets bestaat als Ajax geluk.quote:
Je gaat toch niet zo achterlijk gefrustreerd lopen schreeuwen als je een keer een cornertje niet meekrijgt? Moet er wel iets flink dwarszitten ergens.quote:
Absoluut. Iets heeft voor zijn onkunde moeten compenseren. Al was hij toen wel minder ruk dan nu.quote:Op zaterdag 3 december 2016 20:28 schreef Brammess het volgende:
[..]
Het feit dat Ajax 4 keer kampioen is geworden met hem als dragende speler bestempelt toch wel het feit dat er iets bestaat als Ajax geluk.
Eriksenquote:Op zaterdag 3 december 2016 20:28 schreef Brammess het volgende:
[..]
Het feit dat Ajax 4 keer kampioen is geworden met hem als dragende speler bestempelt toch wel het feit dat er iets bestaat als Ajax geluk.
2xquote:Op zaterdag 3 december 2016 20:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij maakt gewoon een fout.
Jullie missen een type Willemsquote:Op zaterdag 3 december 2016 20:29 schreef TehRocks het volgende:
Moreno is een waardeloze vleugelverdediger
twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 03-12-2016 om 20:31:06Voor de 8e keer in 15 eredivsiewedstrijden 0-0 bij rust bij een wedstrijd van PSV. Het is harken en ploeteren. reageer retweet
Het Man United van Nederlandquote:Op zaterdag 3 december 2016 20:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 03-12-2016 om 20:31:06Voor de 8e keer in 15 eredivsiewedstrijden 0-0 bij rust bij een wedstrijd van PSV. Het is harken en ploeteren. reageer retweet
Piep piepquote:Op zaterdag 3 december 2016 20:31 schreef PSVCL het volgende:
Raar geen extra tijd..
Die vrijetrap van Roda duurde een dikke minuut voor ie werd genomen.
Gras is groenquote:Op zaterdag 3 december 2016 20:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Oh god FOX heeft weer een aidspromo in elkaar geknutseld.
Ajax - FC Groningen is dus ook een ABSOLUTE kraker.quote:Op zaterdag 3 december 2016 20:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
Godenzonen tegen boeren
Hoofdstad tegen provincie
Jan-Joost is het hiermee eens.quote:Op zaterdag 3 december 2016 20:33 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ajax - FC Groningen is dus ook een ABSOLUTE kraker.
quote:Op zaterdag 3 december 2016 20:31 schreef PSVCL het volgende:
Raar geen extra tijd..
Die vrijetrap van Roda duurde een dikke minuut voor ie werd genomen.
want?quote:
Wat was daar happen aan?quote:Op zaterdag 3 december 2016 20:33 schreef hafcfan het volgende:
4 Happers waaronder Davy. Ik ben tevreden
Je hebt ook gewoon gelijk, dit PSV is lachwekkend.quote:Op zaterdag 3 december 2016 20:33 schreef hafcfan het volgende:
4 Happers waaronder Davy. Ik ben tevreden
Jajoh zet jezelf gewoon nog meer voor lulquote:Op zaterdag 3 december 2016 20:33 schreef PSVCL het volgende:
[..]
want?
Had minimaal een minuut bijgetrokken moeten worden
Aussauer deed er een minuut over om de vrijentrap te nemen
Moet je het Rico-Badr topic eens lezen, daar gaat ie pas echt los.quote:Op zaterdag 3 december 2016 20:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Jajoh zet jezelf gewoon nog meer voor lul
Nouja het blijft wel een topclub natuurlijk. En heel de eredivisie speelt lachwekkend op Ajax na. Die hebben wel een paar genot spelers dit jaar en een goeie trainer.quote:Op zaterdag 3 december 2016 20:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je hebt ook gewoon gelijk, dit PSV is lachwekkend.
Oh god zit 'ie daar ook alquote:Op zaterdag 3 december 2016 20:35 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Moet je het Rico-Badr topic eens lezen, daar gaat ie pas echt los.
Bij Ajax gebeuren ook nog vaak zat lachwekkende dingen.quote:Op zaterdag 3 december 2016 20:35 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nouja het blijft wel een topclub natuurlijk. En heel de eredivisie speelt lachwekkend op Ajax na. Die hebben wel een paar genot spelers dit jaar en een goeie trainer.
Keihard lachen omdat je zwaar bezopen achter het stuur zatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Alsnog op bijna elke posotie beter dan PSV.quote:Op zaterdag 3 december 2016 20:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij Ajax gebeuren ook nog vaak zat lachwekkende dingen.
Voor wie ben jij, BadderHaring?quote:Op zaterdag 3 december 2016 20:35 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Moet je het Rico-Badr topic eens lezen, daar gaat ie pas echt los.
Ik wil een documentaire over dit soort mensenquote:Op zaterdag 3 december 2016 20:38 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ja man, Marokkaanse volkslied posten enzo.
Hoezo zet ik mezelf voor lul?quote:Op zaterdag 3 december 2016 20:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Jajoh zet jezelf gewoon nog meer voor lul
Wist je niet dat de KNVB anti-PSV is dan?quote:Op zaterdag 3 december 2016 20:39 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hoezo zet ik mezelf voor lul?
Als de tegenstander er alles aan doet om tijd te trekken en een minuut erover doet om een vrije trap te nemen moet dat gewoon erbij worden getrokken,daarvoor hebben ze de extra tijd uitgevonden.
Ik een Boeing met te weinig kerosine.quote:Op zaterdag 3 december 2016 20:39 schreef Kermit. het volgende:
[..]
Ik wil een documentaire over dit soort mensen
Het is allemaal 1 groot joods complot.quote:Op zaterdag 3 december 2016 20:39 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hoezo zet ik mezelf voor lul?
Als de tegenstander er alles aan doet om tijd te trekken en een minuut erover doet om een vrije trap te nemen moet dat gewoon erbij worden getrokken,daarvoor hebben ze de extra tijd uitgevonden.
knjb!!!quote:Op zaterdag 3 december 2016 20:40 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Wist je niet dat de KNVB anti-PSV is dan?
LL is toch wel oke?quote:Op zaterdag 3 december 2016 20:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
godverdomme
wat heb ik toch altijd leuke en verstandige medesupporters
Ja er zijn er wel een paar maar ze zijn vrij zeldzaamquote:
Niet tijdens de rust.quote:Op zaterdag 3 december 2016 20:42 schreef Kermit. het volgende:
Mag je hier ook inhoudelijk over voetbal praten?
Da's niet gebruikelijk, maar het mag jaquote:Op zaterdag 3 december 2016 20:42 schreef Kermit. het volgende:
Alleen met badder (hij is zelf profvoetballer geweest)quote:Op zaterdag 3 december 2016 20:42 schreef Kermit. het volgende:
Dat niet , gewoon volgens de regels fluiten.quote:Op zaterdag 3 december 2016 20:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is allemaal 1 groot joods complot.
neejoh uitsluitend voor op de man spelen.quote:Op zaterdag 3 december 2016 20:42 schreef Kermit. het volgende:
(en hij heeft in de Eredivisie gedart)quote:Op zaterdag 3 december 2016 20:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Alleen met badder (hij is zelf profvoetballer geweest)
Nee hoor. Dat heb ik nooit beweerd.quote:Op zaterdag 3 december 2016 20:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Alleen met badder (hij is zelf profvoetballer geweest)
Best knap eigenlijk. Het psv topic is veel rustiger dan het Ajax en Fey topic maar toch posten er veel meer kleuters en debielen.quote:Op zaterdag 3 december 2016 20:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja er zijn er wel een paar maar ze zijn vrij zeldzaam
En ook dit niet.quote:Op zaterdag 3 december 2016 20:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
(en hij heeft in de Eredivisie gedart)
Maar Kermit, vertel
Dat is met de uitvakken eigenlijk precies zo.quote:Op zaterdag 3 december 2016 20:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Best knap eigenlijk. Het psv topic is veel rustiger dan het Ajax en Fey topic maar toch posten er veel meer kleuters en debielen.
Ik kijk nu al uit naar elk reclameblok gezanik over de commercial hier terwijl ik 'm zelf nooit zie.quote:Op zaterdag 3 december 2016 20:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Oh god FOX heeft weer een aidspromo in elkaar geknutseld.
Ik heb het idee dat er ongeveer net zoveel debielen posten als bij Ajax, het punt is dat er bij Ajax veel meer normale users posten.quote:Op zaterdag 3 december 2016 20:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Best knap eigenlijk. Het psv topic is veel rustiger dan het Ajax en Fey topic maar toch posten er veel meer kleuters en debielen.
Ah ja, ik zie nu inderdaad dat het uitgezonderd Eredivisie is, maar wel hoog niveauquote:
Leuke vergelijking. Klopt wel.quote:Op zaterdag 3 december 2016 20:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is met de uitvakken eigenlijk precies zo.
PizzaGeit, Sunri5equote:Op zaterdag 3 december 2016 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat er ongeveer net zoveel debielen posten als bij Ajax, het punt is dat er bij Ajax veel meer normale users posten.
Bij Feyenoord heb ik er weinig zicht op. Buiten klaas kan ik geen debiel bedenken daar.
Sunrie en Pizzageit, maar dat zijn gewoon acts. Dat idee heb ik bij de psv users niet op psvcl na dan.quote:Op zaterdag 3 december 2016 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat er ongeveer net zoveel debielen posten als bij Ajax, het punt is dat er bij Ajax veel meer normale users posten.
Bij Feyenoord heb ik er weinig zicht op. Buiten klaas kan ik geen debiel bedenken daar.
fair enoughquote:
Lees het nog eens. Ik gooi eerste divisie regionaal. Dat stelt geen ruk voor, echt niet.quote:Op zaterdag 3 december 2016 20:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ah ja, ik zie nu inderdaad dat het uitgezonderd Eredivisie is, maar wel hoog niveau
Dat het acts zijn maakt het nog debieler.quote:Op zaterdag 3 december 2016 20:46 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Sunrie en Pizzageit, maar dat zijn gewoon acts. Dat idee heb ik bij de psv users niet op psvcl na dan.
Syntix is ook gewoon een actquote:Op zaterdag 3 december 2016 20:48 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Dat het acts zijn maakt het nog debieler.
Dan kunnen ze in het echt tenminste nog normaal zijn.quote:Op zaterdag 3 december 2016 20:48 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Als je een act zolang vol blijft houden en het blijkbaar nog leuk vindt, ben je nog steeds een onwijze mongool.quote:Op zaterdag 3 december 2016 20:48 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Dat hoop ik. Wat een tyfus mongool is dat zeg.quote:Op zaterdag 3 december 2016 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Syntix is ook gewoon een act
quote:Op zaterdag 3 december 2016 20:51 schreef Rabieluh het volgende:
Syntix stalkt ook mensen op het forum die totaal niet weten wie hij is, best eng.
Syntix is gewoon een cloon. Hij stalkt waarschijnlijk mensen waarmee hij met een ander account contact heeft.quote:Op zaterdag 3 december 2016 20:51 schreef Rabieluh het volgende:
Syntix stalkt ook mensen op het forum die totaal niet weten wie hij is, best eng.
Opeens ergens gaan posten en dingen roepen over een user die hem totaal niet kennen, bijvoorbeeld.quote:
Het is toch zielig voor die knul, hij bakt er al een paar wedstrijden niet van. Hij is alleen maar gehaald zodat zijn broer ook tevreden is.quote:
Stuur Peter R. de Vries er op af !quote:Op zaterdag 3 december 2016 20:51 schreef Rabieluh het volgende:
Ik hoop het van harte anders zou het echt heel ziek zijnquote:Op zaterdag 3 december 2016 20:53 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Syntix is gewoon een cloon. Hij stalkt waarschijnlijk mensen waarmee hij met een ander account contact heeft.
Die had wel een paar mooie afleveringen met die internetpesters.quote:Op zaterdag 3 december 2016 20:54 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Stuur Peter R. de Vries er op af !
South Park ook.quote:Op zaterdag 3 december 2016 20:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die had wel een paar mooie afleveringen met die internetpesters.
Klopt. Tijd voor got trouwensquote:Op zaterdag 3 december 2016 20:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die had wel een paar mooie afleveringen met die internetpesters.
Zekerquote:Op zaterdag 3 december 2016 20:55 schreef Tagliano het volgende:
Zullen we het ipv over users gewoon over wedstrijden hebben?
ERG leuk grapjequote:Op zaterdag 3 december 2016 20:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als je niet van Roda kan winnen als je titelaspiraties hebt moet je je club gewoon opheffen.
Een gezellige dikkerd.quote:Op zaterdag 3 december 2016 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van die Tagliano, jongens?
Ik hoop Pasveer.quote:Op zaterdag 3 december 2016 20:56 schreef BadderHaring het volgende:
Tijd voor een wissel. Siem eruit en wie er dan in komt zal me een zorg zijn.
Narsinghquote:Op zaterdag 3 december 2016 20:56 schreef BadderHaring het volgende:
Tijd voor een wissel. Siem eruit en wie er dan in komt zal me een zorg zijn.
Een enorme schobbejak.quote:Op zaterdag 3 december 2016 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nog geen mening over.quote:Op zaterdag 3 december 2016 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
season 4, ep 2quote:Op zaterdag 3 december 2016 20:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat heb ik al een tijdje niet meer gekeken.
[..]
Welke episode ben je nu?
Ik mocht hem wel maar nu hij een mod is is hij een teringlayer natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 december 2016 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geen verbetering tov Siem verwacht ik.quote:Op zaterdag 3 december 2016 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je haat op mensen met succes.quote:Op zaterdag 3 december 2016 20:57 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ik mocht hem wel maar nu hij een mod is is hij een teringlayer natuurlijk.
Vorige wedstrijd was dus gewoon weer een fluke.quote:Op zaterdag 3 december 2016 20:58 schreef Coco98 het volgende:
Godverdomme wat is PSV toch slecht. Echt afzien dit seizoen.
quote:Op zaterdag 3 december 2016 20:58 schreef Zorro het volgende:
[..]
Geen verbetering tov Siem verwacht ik.
Dan ben je echt kutquote:Op zaterdag 3 december 2016 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Minder schoten dan Roda.
Kom op
Waar zullen De Boer en Cocu het over hebben als ze bij elkaar op visite zijn?quote:Op zaterdag 3 december 2016 20:58 schreef BadderHaring het volgende:
Het lijkt wel een beetje Ajax onder de Boer.
Die dikke van de Jumbo had daar laatst een anekdote over, het ging over voetbal en hij begreep er weinig van.quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar zullen De Boer en Cocu het over hebben als ze bij elkaar op visite zijn?
Noppenfolie.quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar zullen De Boer en Cocu het over hebben als ze bij elkaar op visite zijn?
Welke dikke?quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:01 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Die dikke van de Jumbo had daar laatst een anekdote over, het ging over voetbal en hij begreep er weinig van.
Too soon.quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
De lijken van Chapecoense hadden nog een betere wedstrijd afgeleverd dan dit PSV.
Nou nou nou nou nouquote:Op zaterdag 3 december 2016 21:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
De lijken van Chapecoense hadden nog een betere wedstrijd afgeleverd dan dit PSV.
Frank Lammertsquote:
Pas op voor davy nuquote:Op zaterdag 3 december 2016 21:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is het mogelijk om PSV per direct naar 7e klasse zaterdag te sturen?
Gezamenlijk rendement 0.0quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Narsingh en Bergwijn
PSV gaat Roda op de counter proberen te verrassen.
Hoezo? Ik vind 't wel een lollige vent.quote:
Terecht, daar heb je elk jaar plezier van.quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
PSV heeft Isimat alleen aangetrokken omdat hij het zo leuk deed met de huldiging.
Zijn uitstraling wekt intense irritatie op.quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:04 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Hoezo? Ik vind 't wel een lollige vent.
Oehhhhhh schot op doel!!
twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 03-12-2016 om 21:03:05PSV heeft diepgang en snelheid nodig en dat mag van Narsingh en Bergwijn verwacht worden. Nog een half uur om een sof af te wenden. 0-0 nog. reageer retweet
Moet je hem niet opstellen.quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:04 schreef Zorro het volgende:
[..]
Terecht, daar heb je elk jaar plezier van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |