Jan-Joost is het hiermee eens.quote:Op zaterdag 3 december 2016 20:33 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ajax - FC Groningen is dus ook een ABSOLUTE kraker.
quote:Op zaterdag 3 december 2016 20:31 schreef PSVCL het volgende:
Raar geen extra tijd..
Die vrijetrap van Roda duurde een dikke minuut voor ie werd genomen.
want?quote:
Wat was daar happen aan?quote:Op zaterdag 3 december 2016 20:33 schreef hafcfan het volgende:
4 Happers waaronder Davy. Ik ben tevreden
Je hebt ook gewoon gelijk, dit PSV is lachwekkend.quote:Op zaterdag 3 december 2016 20:33 schreef hafcfan het volgende:
4 Happers waaronder Davy. Ik ben tevreden
Jajoh zet jezelf gewoon nog meer voor lulquote:Op zaterdag 3 december 2016 20:33 schreef PSVCL het volgende:
[..]
want?
Had minimaal een minuut bijgetrokken moeten worden
Aussauer deed er een minuut over om de vrijentrap te nemen
Moet je het Rico-Badr topic eens lezen, daar gaat ie pas echt los.quote:Op zaterdag 3 december 2016 20:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Jajoh zet jezelf gewoon nog meer voor lul
Nouja het blijft wel een topclub natuurlijk. En heel de eredivisie speelt lachwekkend op Ajax na. Die hebben wel een paar genot spelers dit jaar en een goeie trainer.quote:Op zaterdag 3 december 2016 20:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je hebt ook gewoon gelijk, dit PSV is lachwekkend.
Oh god zit 'ie daar ook alquote:Op zaterdag 3 december 2016 20:35 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Moet je het Rico-Badr topic eens lezen, daar gaat ie pas echt los.
Bij Ajax gebeuren ook nog vaak zat lachwekkende dingen.quote:Op zaterdag 3 december 2016 20:35 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nouja het blijft wel een topclub natuurlijk. En heel de eredivisie speelt lachwekkend op Ajax na. Die hebben wel een paar genot spelers dit jaar en een goeie trainer.
Keihard lachen omdat je zwaar bezopen achter het stuur zatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Alsnog op bijna elke posotie beter dan PSV.quote:Op zaterdag 3 december 2016 20:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij Ajax gebeuren ook nog vaak zat lachwekkende dingen.
Voor wie ben jij, BadderHaring?quote:Op zaterdag 3 december 2016 20:35 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Moet je het Rico-Badr topic eens lezen, daar gaat ie pas echt los.
Ik wil een documentaire over dit soort mensenquote:Op zaterdag 3 december 2016 20:38 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ja man, Marokkaanse volkslied posten enzo.
Hoezo zet ik mezelf voor lul?quote:Op zaterdag 3 december 2016 20:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Jajoh zet jezelf gewoon nog meer voor lul
Wist je niet dat de KNVB anti-PSV is dan?quote:Op zaterdag 3 december 2016 20:39 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hoezo zet ik mezelf voor lul?
Als de tegenstander er alles aan doet om tijd te trekken en een minuut erover doet om een vrije trap te nemen moet dat gewoon erbij worden getrokken,daarvoor hebben ze de extra tijd uitgevonden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |