Madurodam van de eredivisie.quote:Op zaterdag 3 december 2016 20:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind het jammer omdat er helemaal geen animo voor die club is, maar opzich wel respect voor het beleid daar.
Al mogen ze er van mij wel uit, en dan die spelers naar een club waar wel publiek zit.
Wat zijn de meeste clubwatchers toch idiotenquote:Op zaterdag 3 december 2016 20:18 schreef Brammess het volgende:
[..]Wel een boos jochie, dus mag het niet hopen voor diegene.twitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 13-09-2016 om 21:44:47En scheidsrechter Atkinson volgende Champions League-ronde gezellig een midweekje Vennenbos cadeau doen. reageer retweet
Kan Hedwiges daar mooi zijn carriere afsluiten.quote:Op zaterdag 3 december 2016 20:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Madurodam van de eredivisie.
Niks mis mee.quote:Op zaterdag 3 december 2016 20:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan Hedwiges daar mooi zijn carriere afsluiten.
schoten worden hier gevuurd.quote:Op zaterdag 3 december 2016 20:20 schreef Caland het volgende:
Liever Excelsior dan één of ander speeltje van een spleetoog.
Patrick?quote:
Die heb ik deze week in mijn manager opgenomenquote:Op zaterdag 3 december 2016 20:21 schreef Brammess het volgende:
Assist Haps overigens, keurig gedaan.
Zei toch dat het een heerlijk potje wasquote:Op zaterdag 3 december 2016 20:21 schreef Brammess het volgende:
Assist Haps overigens, keurig gedaan.
Ik had dit gemist, is dat serieus?quote:Op zaterdag 3 december 2016 20:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV zuiver doelpunt onthouden.
Dan zet ik het ook maar aan op de stream.quote:Op zaterdag 3 december 2016 20:23 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zei toch dat het een heerlijk potje was
Nee.quote:Op zaterdag 3 december 2016 20:23 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik had dit gemist, is dat serieus?
Ik heb geen spijt nee, maar ik ging uit van het gebruikelijke dat het na de switch een kutpot zou worden.quote:Op zaterdag 3 december 2016 20:23 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zei toch dat het een heerlijk potje was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |