Klopt. Tijd voor got trouwensquote:Op zaterdag 3 december 2016 20:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die had wel een paar mooie afleveringen met die internetpesters.
Zekerquote:Op zaterdag 3 december 2016 20:55 schreef Tagliano het volgende:
Zullen we het ipv over users gewoon over wedstrijden hebben?
ERG leuk grapjequote:Op zaterdag 3 december 2016 20:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als je niet van Roda kan winnen als je titelaspiraties hebt moet je je club gewoon opheffen.
Een gezellige dikkerd.quote:Op zaterdag 3 december 2016 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van die Tagliano, jongens?
Ik hoop Pasveer.quote:Op zaterdag 3 december 2016 20:56 schreef BadderHaring het volgende:
Tijd voor een wissel. Siem eruit en wie er dan in komt zal me een zorg zijn.
Narsinghquote:Op zaterdag 3 december 2016 20:56 schreef BadderHaring het volgende:
Tijd voor een wissel. Siem eruit en wie er dan in komt zal me een zorg zijn.
Een enorme schobbejak.quote:Op zaterdag 3 december 2016 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nog geen mening over.quote:Op zaterdag 3 december 2016 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
season 4, ep 2quote:Op zaterdag 3 december 2016 20:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat heb ik al een tijdje niet meer gekeken.
[..]
Welke episode ben je nu?
Ik mocht hem wel maar nu hij een mod is is hij een teringlayer natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 december 2016 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geen verbetering tov Siem verwacht ik.quote:Op zaterdag 3 december 2016 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je haat op mensen met succes.quote:Op zaterdag 3 december 2016 20:57 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ik mocht hem wel maar nu hij een mod is is hij een teringlayer natuurlijk.
Vorige wedstrijd was dus gewoon weer een fluke.quote:Op zaterdag 3 december 2016 20:58 schreef Coco98 het volgende:
Godverdomme wat is PSV toch slecht. Echt afzien dit seizoen.
quote:Op zaterdag 3 december 2016 20:58 schreef Zorro het volgende:
[..]
Geen verbetering tov Siem verwacht ik.
Dan ben je echt kutquote:Op zaterdag 3 december 2016 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Minder schoten dan Roda.
Kom op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |