fair enoughquote:
Lees het nog eens. Ik gooi eerste divisie regionaal. Dat stelt geen ruk voor, echt niet.quote:Op zaterdag 3 december 2016 20:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ah ja, ik zie nu inderdaad dat het uitgezonderd Eredivisie is, maar wel hoog niveau
Dat het acts zijn maakt het nog debieler.quote:Op zaterdag 3 december 2016 20:46 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Sunrie en Pizzageit, maar dat zijn gewoon acts. Dat idee heb ik bij de psv users niet op psvcl na dan.
Syntix is ook gewoon een actquote:Op zaterdag 3 december 2016 20:48 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Dat het acts zijn maakt het nog debieler.
Dan kunnen ze in het echt tenminste nog normaal zijn.quote:Op zaterdag 3 december 2016 20:48 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Als je een act zolang vol blijft houden en het blijkbaar nog leuk vindt, ben je nog steeds een onwijze mongool.quote:Op zaterdag 3 december 2016 20:48 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Dat hoop ik. Wat een tyfus mongool is dat zeg.quote:Op zaterdag 3 december 2016 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Syntix is ook gewoon een act
quote:Op zaterdag 3 december 2016 20:51 schreef Rabieluh het volgende:
Syntix stalkt ook mensen op het forum die totaal niet weten wie hij is, best eng.
Syntix is gewoon een cloon. Hij stalkt waarschijnlijk mensen waarmee hij met een ander account contact heeft.quote:Op zaterdag 3 december 2016 20:51 schreef Rabieluh het volgende:
Syntix stalkt ook mensen op het forum die totaal niet weten wie hij is, best eng.
Opeens ergens gaan posten en dingen roepen over een user die hem totaal niet kennen, bijvoorbeeld.quote:
Het is toch zielig voor die knul, hij bakt er al een paar wedstrijden niet van. Hij is alleen maar gehaald zodat zijn broer ook tevreden is.quote:
Stuur Peter R. de Vries er op af !quote:Op zaterdag 3 december 2016 20:51 schreef Rabieluh het volgende:
Ik hoop het van harte anders zou het echt heel ziek zijnquote:Op zaterdag 3 december 2016 20:53 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Syntix is gewoon een cloon. Hij stalkt waarschijnlijk mensen waarmee hij met een ander account contact heeft.
Die had wel een paar mooie afleveringen met die internetpesters.quote:Op zaterdag 3 december 2016 20:54 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Stuur Peter R. de Vries er op af !
South Park ook.quote:Op zaterdag 3 december 2016 20:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die had wel een paar mooie afleveringen met die internetpesters.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |