Niks mis mee.quote:Op zaterdag 3 december 2016 20:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan Hedwiges daar mooi zijn carriere afsluiten.
schoten worden hier gevuurd.quote:Op zaterdag 3 december 2016 20:20 schreef Caland het volgende:
Liever Excelsior dan één of ander speeltje van een spleetoog.
Patrick?quote:
Die heb ik deze week in mijn manager opgenomenquote:Op zaterdag 3 december 2016 20:21 schreef Brammess het volgende:
Assist Haps overigens, keurig gedaan.
Zei toch dat het een heerlijk potje wasquote:Op zaterdag 3 december 2016 20:21 schreef Brammess het volgende:
Assist Haps overigens, keurig gedaan.
Ik had dit gemist, is dat serieus?quote:Op zaterdag 3 december 2016 20:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV zuiver doelpunt onthouden.
Dan zet ik het ook maar aan op de stream.quote:Op zaterdag 3 december 2016 20:23 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zei toch dat het een heerlijk potje was
Nee.quote:Op zaterdag 3 december 2016 20:23 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik had dit gemist, is dat serieus?
Ik heb geen spijt nee, maar ik ging uit van het gebruikelijke dat het na de switch een kutpot zou worden.quote:Op zaterdag 3 december 2016 20:23 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zei toch dat het een heerlijk potje was
Omdat hij niet kan voetballen.quote:Op zaterdag 3 december 2016 20:25 schreef Kopsterk het volgende:
Waarom is Luuk de Jong altijd zo fucking mad joh?
Doe gewoon normaal
Ja, DAT is waar ik me aan zit te ergeren...quote:Op zaterdag 3 december 2016 20:26 schreef Rabieluh het volgende:
Goeie genade wat is de arbitrage geweldig slecht.
Die uitslag komt wel eens voor.quote:Op zaterdag 3 december 2016 20:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja denk ik ook wel.
Als PSV het Ajaxgeluk had stonden ze al met 0-10 voor.
Ga er nou niet op in.quote:Op zaterdag 3 december 2016 20:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja denk ik ook wel.
omdat ie wordt benadeeldquote:Op zaterdag 3 december 2016 20:25 schreef Kopsterk het volgende:
Waarom is Luuk de Jong altijd zo fucking mad joh?
Doe gewoon normaal
Niet met Siem in de ploeg.quote:Op zaterdag 3 december 2016 20:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja denk ik ook wel.
Het is saai, die vadsige linksachter van Roda is irritant, de arbitrage is klote, heerlijk avondje is gekomen.quote:Op zaterdag 3 december 2016 20:26 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ja, DAT is waar ik me aan zit te ergeren...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |