SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
SPAM / PROMOTIE / RECLAME:![]()
Ik herkende de tune, maar wist niet meer waarvan.quote:
Daarom ook de link.quote:Op zondag 27 november 2016 16:59 schreef Elfletterig het volgende:
Dit loopt best vloeiend over vanuit de vorige plaat
Was toch echt wel een grote hit van ze...quote:Op zondag 27 november 2016 17:03 schreef Melting het volgende:
Dit vind ik niet klinken als Dr. Hook.
Ik zag het. Maar toch....quote:Op zondag 27 november 2016 17:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was toch echt wel een grote hit van ze...
You'll say this only once?quote:Op zondag 27 november 2016 17:11 schreef MadMaster het volgende:
Listen carefully, it's the English version...
Jij ook al?quote:Op zondag 27 november 2016 17:12 schreef Elfletterig het volgende:
Listen very carefully, I shall say this only once
Vind hem iets minder dramatisch klinken.quote:Op zondag 27 november 2016 17:13 schreef Elfletterig het volgende:
Wel eens leuk om te horen, trouwens. Ik wist helemaal niet dat er een Engelse versie van bestond, laat staan dat Piaf die zelf heeft gezongen.
Frans is dan ook dramatisch...quote:Op zondag 27 november 2016 17:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Vind hem iets minder dramatisch klinken.
Jouw Frans, of Frans in het algemeen?quote:
Ik geef geen antwoord, ik word onjuist gequoot...quote:Op zondag 27 november 2016 17:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Jouw Frans, of Frans in het algemeen?
quote:Op zondag 27 november 2016 17:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik geef geen antwoord, ik word onjuist gequoot...
Mijn Frans is op zich redelijk, maar als ik het in Frankrijk gebruik is het dramatisch.quote:Op zondag 27 november 2016 17:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Jouw Frans, of Frans in het algemeen?
Over Duijts dan maar te zwijgen...quote:Op zondag 27 november 2016 17:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Frans Bauer in het bijzonder. Echt dramatisch.
quote:Op zondag 27 november 2016 17:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Frans Bauer in het bijzonder. Echt dramatisch.
Zingt Frans Duits Engels of Nederlands?quote:Op zondag 27 november 2016 17:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Over Duijts dan maar te zwijgen...
Moet ook gebeuren.quote:Op zondag 27 november 2016 17:25 schreef MaryMouse het volgende:
MadMaster dank voor de oldies die ik van jou gehoord heb.![]()
(ik was even douchen)
Ik zit net aan de thee.quote:Op zondag 27 november 2016 17:27 schreef Elfletterig het volgende:
Lekkere muziekjes op de zondagnamiddag.
* Elfletterig heeft nog maar een kop koffie ingeschonken
Vertel dat Sylvana maar eens...quote:Op zondag 27 november 2016 17:36 schreef Melting het volgende:
Je hoeft niet bang te zijn van het donker. [ afbeelding ]
Douchen tijdens Worn Down Piano?quote:Op zondag 27 november 2016 17:25 schreef MaryMouse het volgende:
MadMaster dank voor de oldies die ik van jou gehoord heb.![]()
(ik was even douchen)
Eerlijk gezegd heb ik het nog niet eens gehoord.quote:Op zondag 27 november 2016 17:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar ik hoop wel dat jij dat nummer van Rob van Daal ook verschrikkelijk vindt...
Houden zo, zelfs Vout kan dat niet leuk vinden...quote:Op zondag 27 november 2016 17:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd heb ik het nog niet eens gehoord.
Dan is het wel heel slecht.quote:Op zondag 27 november 2016 17:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Houden zo, zelfs Vout kan dat niet leuk vinden...
Gisteren een fragment gehoord in De Kwis, waar ze het (terecht) behoorlijk op de hak namen. Sneue bedoening. En sneue smoesjes eromheen ook. Het gaat overduidelijk wel over Sylvana Simons en Zwarte Piet. Mag van mij hoor, maar sta dan ook gewoon voor je nummer en kom niet met smoesjes.quote:Op zondag 27 november 2016 17:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar ik hoop wel dat jij dat nummer van Rob van Daal ook verschrikkelijk vindt...
Dat, alsof iedereen debiel is...quote:Op zondag 27 november 2016 17:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gisteren een fragment gehoord in De Kwis, waar ze het (terecht) behoorlijk op de hak namen. Sneue bedoening. En sneue smoesjes eromheen ook. Het gaat overduidelijk wel over Sylvana Simons en Zwarte Piet. Mag van mij hoor, maar sta dan ook gewoon voor je nummer en kom niet met smoesjes.
Andere kant?quote:Op zondag 27 november 2016 17:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hi Sas, hoe is het aan de andere kant?
quote:Op zondag 27 november 2016 17:51 schreef Elfletterig het volgende:
Ik wou net zeggen: waar blijft het plaatje?
Ik kijk even.quote:Op zondag 27 november 2016 17:56 schreef MadMaster het volgende:
Colonel Abrahms dood.
Heb je daar iets van, Melting?
Oud genoeg...
Het moet niet gekker worden hè?quote:
excellentquote:Op zondag 27 november 2016 17:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hi Sas, hoe is het aan de andere kant?
Bedankt voor de melding. Blijf ik daar weg.quote:Op zondag 27 november 2016 17:59 schreef Elfletterig het volgende:
Pet Shop Boys-alarm!
Morgenavond staan ze in 013.
Waar is dat dan?quote:Op zondag 27 november 2016 18:01 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig heeft ooit de plek bezocht waar deze iconische hoesfoto is gemaakt
Toch bedankt voor het draaien ervanquote:Op zondag 27 november 2016 18:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Bedankt voor de melding. Blijf ik daar weg.![]()
quote:
Ah.... nooit geweest. Was je daar vanwege deze foto, of was het toeval?quote:Op zondag 27 november 2016 18:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Op station King's Cross in Londen.
Ik was met vrienden in Londen (in 2001 of zo) en eentje meende te weten dat die foto daar was gemaakt. De plek is niet zo moeilijk te vinden.quote:Op zondag 27 november 2016 18:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Ah.... nooit geweest. Was je daar vanwege deze foto, of was het toeval?
Zeker.... en een plaat met een boodschap.quote:Op zondag 27 november 2016 18:13 schreef Elfletterig het volgende:
Blijft een fijne plaat, dit. Heel simpel, maar wel effectief en prettig om naar te luisteren.
Geen idee. Herfstbokje, misschien?quote:Op zondag 27 november 2016 18:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Zeker.... en een plaat met een boodschap.
Zou hij trouwens bier willen brouwen? Geef je hop Joanna.
Triest hè?quote:Op zondag 27 november 2016 18:24 schreef Elfletterig het volgende:
Ik las over zijn overlijden. Hij is als dakloze geëindigd.
Klopt. Maar we zijn de laatste jaren ook regelmatig geconfronteerd met veel te jong overleden artiesten die nog wel beroemd / actief waren. Michael Jackson, Prince en David Bowie, om maar een paar namen te noemen. Het lijstje is nog veel langer.quote:
Ik hoorde het niet.quote:Op zondag 27 november 2016 18:34 schreef Elfletterig het volgende:
Hoorde ik nou de zanglijn van We Will Rock You in de intro voorbijkomen? Zat in de synthesizer-lijn...
Ik denk dat ze zit te ouwebetten met ToT.quote:Op zondag 27 november 2016 18:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heerlijke muziek voor in de trein.
Just me, luister je?
Is z'n vriendin hier nog?quote:Op zondag 27 november 2016 18:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zit te ouwebetten met ToT.
Knap dat je dat hoorde.quote:Op zondag 27 november 2016 18:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die stem ken ik wel, hoorde ook iets Nederlands er in...
Geen idee. Gisteren nog wel. Maar weet niet tot wanneer ze hier zou zijn.quote:
Het verbaasde me ook, omdat ze bij Shocking Blue dat toch minder had.quote:
quote:Op zondag 27 november 2016 18:51 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig is aan het eten, maar R49 staat gewoon aan
Ik denk alleen Symph.quote:Op zondag 27 november 2016 18:53 schreef Slowking het volgende:
Hola.
Kan iemand mij vertellen wat ik bij ''Stemweek'' kan verwachten?
Dank.
Met mijn oordopjes in aan tafel zitten, vind mijn eega niet zo een goed plan.quote:Op zondag 27 november 2016 18:51 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig is aan het eten, maar R49 staat gewoon aan
Gewoon volop over de speakers danquote:Op zondag 27 november 2016 18:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met mijn oordopjes in aan tafel zitten, vind mijn eega niet zo een goed plan.
Eet ze!
ik ga platen draaien waarvan jullie en ik vinden dat ze in de top 2000 thuishorenquote:Op zondag 27 november 2016 18:53 schreef Slowking het volgende:
Hola.
Dank.
Dat al helemaal niet...quote:Op zondag 27 november 2016 18:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gewoon volop over de speakers dan
hardop nadenken over de keuzes voor het stemlijstje voor de Top2000quote:Op zondag 27 november 2016 18:53 schreef Slowking het volgende:
Hola.
Dank.
Oi!quote:Op zondag 27 november 2016 18:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ga platen draaien waarvan jullie en ik vinden dat ze in de top 2000 thuishoren
hier waren het twee koekjesquote:Op zondag 27 november 2016 18:58 schreef Melting het volgende:
Zo meteen eerst even wat te eten zoeken.
quote:Op zondag 27 november 2016 19:01 schreef Elfletterig het volgende:
Melting, bedankt weerJe hebt overuren gedraaid, dit weekend
hij deed het fantastisch in het Ziggoquote:Op zondag 27 november 2016 19:02 schreef MadMaster het volgende:
Ik zie ineens weer hordes bejaarden met rozen naar het podium lopen...
detailsquote:Op zondag 27 november 2016 19:11 schreef MadMaster het volgende:
The Nack, de eerste K spreek je niet uit...
he needs a little help from his friendsquote:Op zondag 27 november 2016 19:17 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig snapt nog steeds niet waarom Nigel z'n eigen plannen niet kan maken
Ze staan klaarquote:Op zondag 27 november 2016 19:18 schreef Elfletterig het volgende:
Moesten verzoekjes via DM of gewoon in het topic?
In dat laatste geval:
Dusty Springfield - You Don't Have To Say You Love Me
Everly Brothers - Crying In The Rain
quote:Op zondag 27 november 2016 19:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Mag ik straks ergens The Undertones met Teenage kicks?
Symph en anderenquote:
gezelligquote:Op zondag 27 november 2016 19:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Symph en anderen![]()
Ik zag de aankondiging van Doedezemaar, dus kom even luisteren.
tofquote:Op zondag 27 november 2016 19:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Symph en anderen![]()
Ik zag de aankondiging van Doedezemaar, dus kom even luisteren.
Coldplay wisselt ontzettend matige mainstream poprock af met prachtige pareltjes. Nummers als Politik, Atlas en Yellow vind ik geweldig.quote:Op zondag 27 november 2016 19:24 schreef Doedezemaar het volgende:
De eerste die met Coldplay, Blof of Anouk aankomt krijgt klappen
Gezelligquote:Op zondag 27 november 2016 19:24 schreef Doedezemaar het volgende:
De eerste die met Coldplay, Blof of Anouk aankomt krijgt klappen
Ideeën zat, zie ik alweer. Stiekem wil je gewoon op Radio 49 blijven draaien, ook na de jaarwisselingquote:Op zondag 27 november 2016 19:23 schreef MadMaster het volgende:
Hazel O'Connor natuurlijk met Will You
En The Cure met Primary én A Forest
Talk Talk met Does Caroline Know
Ultravox met All Stood Still
Gary Numan met Are Friends Electric
Meer later...
Met jou altijd...quote:Op zondag 27 november 2016 19:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
altijd. Wil je met me dansen dan?
quote:Op zondag 27 november 2016 19:28 schreef Elfletterig het volgende:
Wie is dit? Leonard Cohen?(Ik ken dit niet, namelijk)
hoe kun je dit nou niet kennen? Zo jong ben je toch ook weer nietquote:Op zondag 27 november 2016 19:28 schreef Elfletterig het volgende:
Wie is dit? Leonard Cohen?(Ik ken dit niet, namelijk)
Ik kan honderden favoriete songs opnoemen, dat is het probleem niet.quote:Op zondag 27 november 2016 19:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ideeën zat, zie ik alweer. Stiekem wil je gewoon op Radio 49 blijven draaien, ook na de jaarwisseling
Klinkt mooi, dit nummer. Ben erg gecharmeerd van "Steer Your Way" (geen verzoekje voor nu hoor) van z'n laatste album. Laatst m'n show mee geopend.quote:
Goeie vraag, maar ik hoor dit voor het eerst. Ik vind het allang knap dat ik de zanger goed heb geradenquote:Op zondag 27 november 2016 19:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hoe kun je dit nou niet kennen? Zo jong ben je toch ook weer niet
Dit mag ik toch niet hopen hoorquote:Op zondag 27 november 2016 19:33 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vrees dat we artiesten als Ronnie Flex en Lil Kleine in de lijst gaan zien.
dan mute ik subietquote:Op zondag 27 november 2016 19:33 schreef Elfletterig het volgende:
Dat overschot aan Coldplay kalft vanzelf wel weer af. Ik houd om heel andere reden m'n hart vast voor de editie van 2016. Ik vrees dat we artiesten als Ronnie Flex en Lil Kleine in de lijst gaan zien.
* Elfletterig pakt snel de dichtstbijzijnde emmer
Ik kan me zijn TT's nog herinnerenquote:Op zondag 27 november 2016 19:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, die kwam vroeger ook wel eens in NWS-SC.
Om in zijn reet genomen te worden.quote:Op zondag 27 november 2016 19:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, die kwam vroeger ook wel eens in NWS-SC.
Ik houd er ernstig rekening mee dat een track als "Drank en Drugs" in de lijst opduikt. Sterker nog: het zal me verbazen als het niet zo is.quote:
Kneuzen die het hoog in hun bol hebben en die ten onrechte op een voetstuk zijn geplaatst. Maar ja, ook die hype waait wel weer over. In de Top 2000 barst het van de nummers die nooit echt grote hits zijn geweest in de hitlijsten; de waan van de dag.quote:Op zondag 27 november 2016 19:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan mute ik subiet
Dat zijn namelijk geen artiesten maar ....
tja wat wel eigenlijk
Ik had hier eigenlijk nog niet eens zo over nagedacht..quote:Op zondag 27 november 2016 19:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik houd er ernstig rekening mee dat een track als "Drank en Drugs" in de lijst opduikt. Sterker nog: het zal me verbazen als het niet zo is.
Ga er nog geen minuut van wakkerliggen.quote:Op zondag 27 november 2016 19:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik houd er ernstig rekening mee dat een track als "Drank en Drugs" in de lijst opduikt. Sterker nog: het zal me verbazen als het niet zo is.
In zijn hol, of zoiets. Kingstown is toen weggegaan naar 40+. Dat werd toen gesloten en sindsdien is -ie nergens meer te bespeuren. Kom zelf ook niet meer in NWS, trouwens.quote:Op zondag 27 november 2016 19:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Om in zijn reet genomen te worden.
Het is maar een lijstje, niet kwoad worden...quote:Op zondag 27 november 2016 19:38 schreef Elfletterig het volgende:
De Everly Brothers staan überhaupt niet meer in de Top 2000. En dat is niet anders dan schandalig te noemen. Veel jaren 60-bands, waaronder The Beatles, zijn schatplichtig aan deze twee broers.
Plaagde 'm weleens met Kingston.quote:Op zondag 27 november 2016 19:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
In zijn hol, of zoiets. Kingstown is toen weggegaan naar 40+. Dat werd toen gesloten en sindsdien is -ie nergens meer te bespeuren. Kom zelf ook niet meer in NWS, trouwens.
Kwaad is een groot woord, maar enige ergernis roept het wel op.quote:Op zondag 27 november 2016 19:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is maar een lijstje, niet kwoad worden...
Die lijst is sowieso niet serieus te nemen want Lee Perry staat er niet in.quote:Op zondag 27 november 2016 19:38 schreef Elfletterig het volgende:
De Everly Brothers staan überhaupt niet meer in de Top 2000. En dat is niet anders dan schandalig te noemen. Veel jaren 60-bands, waaronder The Beatles, zijn schatplichtig aan deze twee broers.
zonde idd. Bij de Evergreen top1000 kwamen ze veelvuldig voorbijquote:Op zondag 27 november 2016 19:38 schreef Elfletterig het volgende:
Welnee, draai je het toch gewoon zelf...quote:Op zondag 27 november 2016 19:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kwaad is een groot woord, maar enige ergernis roept het wel op.
Het valt allemaal best wel mee...quote:Op zondag 27 november 2016 19:40 schreef Slowking het volgende:
Ik zal eerlijk bekennen, ik ken de helft van deze nummers niet
oeps. Maar goed, eens moet de eerste keer zijnquote:Op zondag 27 november 2016 19:40 schreef Slowking het volgende:
Ik zal eerlijk bekennen, ik ken de helft van deze nummers niet
Doe ik ookquote:Op zondag 27 november 2016 19:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welnee, draai je het toch gewoon zelf...
quote:Op zondag 27 november 2016 19:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het valt allemaal best wel mee...
Eens, eens.quote:Op zondag 27 november 2016 19:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
oeps. Maar goed, eens moet de eerste keer zijn
Jup, en dit is gewoon mooiquote:Op zondag 27 november 2016 19:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Haha, da's wel je ontdekking van dit jaar he? Ik vind het zo grappig
Nu al ontdekt?quote:Op zondag 27 november 2016 19:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Haha, da's wel je ontdekking van dit jaar he? Ik vind het zo grappig
quote:Op zondag 27 november 2016 19:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nu al ontdekt?
Henk achter het orgel en maar meebleren...
Wel een Hammond graag.quote:Op zondag 27 november 2016 19:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nu al ontdekt?
Henk achter het orgel en maar meebleren...
Ik denk dat je dat redelijk onderschat.quote:Op zondag 27 november 2016 19:44 schreef Elfletterig het volgende:
Alweer zo'n fijne keuze, Symph. Samen met "A Little Respect" en "Love To Hate You" is dit toch wel één van de drie beste nummers van Erasure.
Helaas kent Nederland Erasure alleen maar van Sometimes en hun ABBA-covers.
en Henk heeft soms onder een steen geleefd.quote:Op zondag 27 november 2016 19:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat redelijk onderschat.
Henk is niet Nederland...
Ik overschat het nog eerder. Ik denk dat de meeste mensen Erasure überhaupt niet kennen. En als ze dan een beetje geholpen worden, komen Sometimes en Take A Chance On Me bovendrijven.quote:Op zondag 27 november 2016 19:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat redelijk onderschat.
Henk is niet Nederland...
Onder het motto: Laat Piet maar schuiven?quote:Op zondag 27 november 2016 19:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Jammer, die heeft geen schuiven waarmee je tekeer kan gaan.
Ik voel me in ieder geheel niet aangesproken en velen die ik ken zullen dat ook niet doen...quote:Op zondag 27 november 2016 19:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik overschat het nog eerder. Ik denk dat de meeste mensen Erasure überhaupt niet kennen. En als ze dan een beetje geholpen worden, komen Sometimes en Take A Chance On Me bovendrijven.
Overigens hebben ze niet minder dan 5 nummer-1-albums in de UK gehad.
is het zulke niet-radio2muziek?quote:Op zondag 27 november 2016 19:49 schreef Slowking het volgende:
Ik raak wel snel door mijn vrij keuze lijst heen, want niets wat ik in gedachten hebt komt terug in die bestaande lijst
Luister zelf nooit echt radio, maar ik denk het niet dus.quote:Op zondag 27 november 2016 19:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
is het zulke niet-radio2muziek?
ik denk dat het een beetje een leeftijdsdingetje is, Elfje is net ff jonger, en zijn omgeving misschien ook. Ik werd behoorlijk muzikaal opgevoed in de eighties door vrienden die net ff paar jaar ouder waren.quote:Op zondag 27 november 2016 19:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik voel me in ieder geheel niet aangesproken en velen die ik ken zullen dat ook niet doen...
Fijn nummer ditquote:Op zondag 27 november 2016 19:51 schreef MadMaster het volgende:
Is weer eens wat anders dan Vienna...
Ben dol op grote mengpanelen met schuiven.quote:Op zondag 27 november 2016 19:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Onder het motto: Laat Piet maar schuiven?
Ik weet eigenlijk niet precies hoe oud 11 is, misschien speelt dat mee...quote:Op zondag 27 november 2016 19:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik denk dat het een beetje een leeftijdsdingetje is, Elfje is net ff jonger, en zijn omgeving misschien ook. Ik werd behoorlijk muzikaal opgevoed in de eighties door vrienden die net ff paar jaar ouder waren.
Jij en ik zijn geen gemiddelde Nederlanders, wat muzieksmaak en -kennis betreftquote:Op zondag 27 november 2016 19:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik voel me in ieder geheel niet aangesproken en velen die ik ken zullen dat ook niet doen...
* Elfletterig mag sinds enkele maanden legaal in 40+ posten...quote:Op zondag 27 november 2016 19:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet precies hoe oud 11 is, misschien speelt dat mee...
Over smaak valt niet te twisten.quote:Op zondag 27 november 2016 19:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Jij en ik zijn geen gemiddelde Nederlanders, wat muzieksmaak en -kennis betreft
Over smaak valt wél te twistenquote:Op zondag 27 november 2016 19:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Over smaak valt niet te twisten.
Ook al doen 'we' dat wel vaak, elke plaat die verkocht wordt heeft een liefhebber...
en zo is het ookquote:Op zondag 27 november 2016 19:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Over smaak valt niet te twisten.
Ook al doen 'we' dat wel vaak, elke plaat die verkocht wordt heeft een liefhebber...
Hij heeft pas nog de vocals ingezongen op een nieuwe track van Dusky. Best een aardig nummer. "Swansea" heet het.quote:Op zondag 27 november 2016 19:58 schreef MadMaster het volgende:
Het wordt tijd dat meneer Numan Amsterdam weer eens aan doet...
en dat is ook helemaal waarquote:Op zondag 27 november 2016 19:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Over smaak valt wél te twisten![]()
Dus daarover zijn we het niet eens. Het leuke aan smaak is dat je die aan anderen kunt opdringen laten zien en je leert door anderen ook weer dingen kennen.
Ik begrijp nu een stuk meer van je radioshows...quote:Op zondag 27 november 2016 19:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Over smaak valt wél te twisten![]()
Dus daarover zijn we het niet eens. Het leuke aan smaak is dat je die aan anderen kunt opdringen laten zien en je leert door anderen ook weer dingen kennen.
quote:Op zondag 27 november 2016 19:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik begrijp nu een stuk meer van je radioshows...
Leuk, maar dat is niet waar ik op zit te wachten...quote:Op zondag 27 november 2016 19:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hij heeft pas nog de vocals ingezongen op een nieuwe track van Dusky. Best een aardig nummer. "Swansea" heet het.
Ik aan mijn eerste bandrecorder...quote:Op zondag 27 november 2016 20:01 schreef Symphonic het volgende:
Ik moet heel erg aan O.M.D. denken bij dit nummer
dat waren mooie tijden jaquote:Op zondag 27 november 2016 20:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik aan mijn eerste bandrecorder...
quote:"Na maanden begon ik 'm eindelijk door te krijgen. Zomaar een beetje z'n vuige smaak aan ons opdringen."- MadMaster over Elfletterig
quote:"Dankzij Radio 49 is mijn leven blijvend verrijkt. Ik had anders het Limburgs Klaaglied van Martine Bijl niet gekend" - Elfletterig over DJ Vout
quote:"Elfletterig? Symphonic? Wie zijn dat? Ik draai alleen 's nachts" - PietPiraat
quote:"Is er nog koffie?" - Knokkels
Ach het is erg simpel om show te maken met bekende inkop nummers.quote:Op zondag 27 november 2016 20:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Opdringen van onbekende tracks toch...
Ik heb een DJ gedownload - Doedezemaarquote:Op zondag 27 november 2016 20:04 schreef Elfletterig het volgende:
Radio 49-testimonals
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik ook. Misschien als we het volgende topic gewoon "Koffie, koffie, koffie!" noemen, dat het dan helpt.quote:
quote:Op zondag 27 november 2016 20:04 schreef Elfletterig het volgende:
Radio 49-testimonals
[..]
[..]
[..]
[..]
Geef het volk wat ze willen...quote:Op zondag 27 november 2016 20:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ach het is erg simpel om show te maken met bekende inkop nummers.
En nog warm ook...quote:Op zondag 27 november 2016 20:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
was gezellig, lekker knus op een bankje ergens waar je niet struikelde over toeristen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |