Gezelligquote:Op zondag 27 november 2016 19:24 schreef Doedezemaar het volgende:
De eerste die met Coldplay, Blof of Anouk aankomt krijgt klappen
Ideeën zat, zie ik alweer. Stiekem wil je gewoon op Radio 49 blijven draaien, ook na de jaarwisselingquote:Op zondag 27 november 2016 19:23 schreef MadMaster het volgende:
Hazel O'Connor natuurlijk met Will You
En The Cure met Primary én A Forest
Talk Talk met Does Caroline Know
Ultravox met All Stood Still
Gary Numan met Are Friends Electric
Meer later...
Met jou altijd...quote:Op zondag 27 november 2016 19:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
altijd. Wil je met me dansen dan?
quote:Op zondag 27 november 2016 19:28 schreef Elfletterig het volgende:
Wie is dit? Leonard Cohen?(Ik ken dit niet, namelijk)
hoe kun je dit nou niet kennen? Zo jong ben je toch ook weer nietquote:Op zondag 27 november 2016 19:28 schreef Elfletterig het volgende:
Wie is dit? Leonard Cohen?(Ik ken dit niet, namelijk)
Ik kan honderden favoriete songs opnoemen, dat is het probleem niet.quote:Op zondag 27 november 2016 19:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ideeën zat, zie ik alweer. Stiekem wil je gewoon op Radio 49 blijven draaien, ook na de jaarwisseling
Klinkt mooi, dit nummer. Ben erg gecharmeerd van "Steer Your Way" (geen verzoekje voor nu hoor) van z'n laatste album. Laatst m'n show mee geopend.quote:
Goeie vraag, maar ik hoor dit voor het eerst. Ik vind het allang knap dat ik de zanger goed heb geradenquote:Op zondag 27 november 2016 19:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hoe kun je dit nou niet kennen? Zo jong ben je toch ook weer niet
Dit mag ik toch niet hopen hoorquote:Op zondag 27 november 2016 19:33 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vrees dat we artiesten als Ronnie Flex en Lil Kleine in de lijst gaan zien.
dan mute ik subietquote:Op zondag 27 november 2016 19:33 schreef Elfletterig het volgende:
Dat overschot aan Coldplay kalft vanzelf wel weer af. Ik houd om heel andere reden m'n hart vast voor de editie van 2016. Ik vrees dat we artiesten als Ronnie Flex en Lil Kleine in de lijst gaan zien.
* Elfletterig pakt snel de dichtstbijzijnde emmer
Ik kan me zijn TT's nog herinnerenquote:Op zondag 27 november 2016 19:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, die kwam vroeger ook wel eens in NWS-SC.
Om in zijn reet genomen te worden.quote:Op zondag 27 november 2016 19:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, die kwam vroeger ook wel eens in NWS-SC.
Ik houd er ernstig rekening mee dat een track als "Drank en Drugs" in de lijst opduikt. Sterker nog: het zal me verbazen als het niet zo is.quote:
Kneuzen die het hoog in hun bol hebben en die ten onrechte op een voetstuk zijn geplaatst. Maar ja, ook die hype waait wel weer over. In de Top 2000 barst het van de nummers die nooit echt grote hits zijn geweest in de hitlijsten; de waan van de dag.quote:Op zondag 27 november 2016 19:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan mute ik subiet
Dat zijn namelijk geen artiesten maar ....
tja wat wel eigenlijk
Ik had hier eigenlijk nog niet eens zo over nagedacht..quote:Op zondag 27 november 2016 19:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik houd er ernstig rekening mee dat een track als "Drank en Drugs" in de lijst opduikt. Sterker nog: het zal me verbazen als het niet zo is.
Ga er nog geen minuut van wakkerliggen.quote:Op zondag 27 november 2016 19:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik houd er ernstig rekening mee dat een track als "Drank en Drugs" in de lijst opduikt. Sterker nog: het zal me verbazen als het niet zo is.
In zijn hol, of zoiets. Kingstown is toen weggegaan naar 40+. Dat werd toen gesloten en sindsdien is -ie nergens meer te bespeuren. Kom zelf ook niet meer in NWS, trouwens.quote:Op zondag 27 november 2016 19:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Om in zijn reet genomen te worden.
Het is maar een lijstje, niet kwoad worden...quote:Op zondag 27 november 2016 19:38 schreef Elfletterig het volgende:
De Everly Brothers staan überhaupt niet meer in de Top 2000. En dat is niet anders dan schandalig te noemen. Veel jaren 60-bands, waaronder The Beatles, zijn schatplichtig aan deze twee broers.
Plaagde 'm weleens met Kingston.quote:Op zondag 27 november 2016 19:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
In zijn hol, of zoiets. Kingstown is toen weggegaan naar 40+. Dat werd toen gesloten en sindsdien is -ie nergens meer te bespeuren. Kom zelf ook niet meer in NWS, trouwens.
Kwaad is een groot woord, maar enige ergernis roept het wel op.quote:Op zondag 27 november 2016 19:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is maar een lijstje, niet kwoad worden...
Die lijst is sowieso niet serieus te nemen want Lee Perry staat er niet in.quote:Op zondag 27 november 2016 19:38 schreef Elfletterig het volgende:
De Everly Brothers staan überhaupt niet meer in de Top 2000. En dat is niet anders dan schandalig te noemen. Veel jaren 60-bands, waaronder The Beatles, zijn schatplichtig aan deze twee broers.
zonde idd. Bij de Evergreen top1000 kwamen ze veelvuldig voorbijquote:Op zondag 27 november 2016 19:38 schreef Elfletterig het volgende:
Welnee, draai je het toch gewoon zelf...quote:Op zondag 27 november 2016 19:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kwaad is een groot woord, maar enige ergernis roept het wel op.
Het valt allemaal best wel mee...quote:Op zondag 27 november 2016 19:40 schreef Slowking het volgende:
Ik zal eerlijk bekennen, ik ken de helft van deze nummers niet
oeps. Maar goed, eens moet de eerste keer zijnquote:Op zondag 27 november 2016 19:40 schreef Slowking het volgende:
Ik zal eerlijk bekennen, ik ken de helft van deze nummers niet
Doe ik ookquote:Op zondag 27 november 2016 19:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welnee, draai je het toch gewoon zelf...
quote:Op zondag 27 november 2016 19:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het valt allemaal best wel mee...
Eens, eens.quote:Op zondag 27 november 2016 19:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
oeps. Maar goed, eens moet de eerste keer zijn
Jup, en dit is gewoon mooiquote:Op zondag 27 november 2016 19:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Haha, da's wel je ontdekking van dit jaar he? Ik vind het zo grappig
Nu al ontdekt?quote:Op zondag 27 november 2016 19:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Haha, da's wel je ontdekking van dit jaar he? Ik vind het zo grappig
quote:Op zondag 27 november 2016 19:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nu al ontdekt?
Henk achter het orgel en maar meebleren...
Wel een Hammond graag.quote:Op zondag 27 november 2016 19:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nu al ontdekt?
Henk achter het orgel en maar meebleren...
Ik denk dat je dat redelijk onderschat.quote:Op zondag 27 november 2016 19:44 schreef Elfletterig het volgende:
Alweer zo'n fijne keuze, Symph. Samen met "A Little Respect" en "Love To Hate You" is dit toch wel één van de drie beste nummers van Erasure.
Helaas kent Nederland Erasure alleen maar van Sometimes en hun ABBA-covers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |