SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
SPAM / PROMOTIE / RECLAME:![]()
Ik herkende de tune, maar wist niet meer waarvan.quote:
Daarom ook de link.quote:Op zondag 27 november 2016 16:59 schreef Elfletterig het volgende:
Dit loopt best vloeiend over vanuit de vorige plaat
Was toch echt wel een grote hit van ze...quote:Op zondag 27 november 2016 17:03 schreef Melting het volgende:
Dit vind ik niet klinken als Dr. Hook.
Ik zag het. Maar toch....quote:Op zondag 27 november 2016 17:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was toch echt wel een grote hit van ze...
You'll say this only once?quote:Op zondag 27 november 2016 17:11 schreef MadMaster het volgende:
Listen carefully, it's the English version...
Jij ook al?quote:Op zondag 27 november 2016 17:12 schreef Elfletterig het volgende:
Listen very carefully, I shall say this only once
Vind hem iets minder dramatisch klinken.quote:Op zondag 27 november 2016 17:13 schreef Elfletterig het volgende:
Wel eens leuk om te horen, trouwens. Ik wist helemaal niet dat er een Engelse versie van bestond, laat staan dat Piaf die zelf heeft gezongen.
Frans is dan ook dramatisch...quote:Op zondag 27 november 2016 17:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Vind hem iets minder dramatisch klinken.
Jouw Frans, of Frans in het algemeen?quote:
Ik geef geen antwoord, ik word onjuist gequoot...quote:Op zondag 27 november 2016 17:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Jouw Frans, of Frans in het algemeen?
quote:Op zondag 27 november 2016 17:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik geef geen antwoord, ik word onjuist gequoot...
Mijn Frans is op zich redelijk, maar als ik het in Frankrijk gebruik is het dramatisch.quote:Op zondag 27 november 2016 17:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Jouw Frans, of Frans in het algemeen?
Over Duijts dan maar te zwijgen...quote:Op zondag 27 november 2016 17:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Frans Bauer in het bijzonder. Echt dramatisch.
quote:Op zondag 27 november 2016 17:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Frans Bauer in het bijzonder. Echt dramatisch.
Zingt Frans Duits Engels of Nederlands?quote:Op zondag 27 november 2016 17:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Over Duijts dan maar te zwijgen...
Moet ook gebeuren.quote:Op zondag 27 november 2016 17:25 schreef MaryMouse het volgende:
MadMaster dank voor de oldies die ik van jou gehoord heb.![]()
(ik was even douchen)
Ik zit net aan de thee.quote:Op zondag 27 november 2016 17:27 schreef Elfletterig het volgende:
Lekkere muziekjes op de zondagnamiddag.
* Elfletterig heeft nog maar een kop koffie ingeschonken
Vertel dat Sylvana maar eens...quote:Op zondag 27 november 2016 17:36 schreef Melting het volgende:
Je hoeft niet bang te zijn van het donker. [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |