Douchen tijdens Worn Down Piano?quote:Op zondag 27 november 2016 17:25 schreef MaryMouse het volgende:
MadMaster dank voor de oldies die ik van jou gehoord heb.![]()
(ik was even douchen)
Eerlijk gezegd heb ik het nog niet eens gehoord.quote:Op zondag 27 november 2016 17:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar ik hoop wel dat jij dat nummer van Rob van Daal ook verschrikkelijk vindt...
Houden zo, zelfs Vout kan dat niet leuk vinden...quote:Op zondag 27 november 2016 17:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd heb ik het nog niet eens gehoord.
Dan is het wel heel slecht.quote:Op zondag 27 november 2016 17:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Houden zo, zelfs Vout kan dat niet leuk vinden...
Gisteren een fragment gehoord in De Kwis, waar ze het (terecht) behoorlijk op de hak namen. Sneue bedoening. En sneue smoesjes eromheen ook. Het gaat overduidelijk wel over Sylvana Simons en Zwarte Piet. Mag van mij hoor, maar sta dan ook gewoon voor je nummer en kom niet met smoesjes.quote:Op zondag 27 november 2016 17:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar ik hoop wel dat jij dat nummer van Rob van Daal ook verschrikkelijk vindt...
Dat, alsof iedereen debiel is...quote:Op zondag 27 november 2016 17:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gisteren een fragment gehoord in De Kwis, waar ze het (terecht) behoorlijk op de hak namen. Sneue bedoening. En sneue smoesjes eromheen ook. Het gaat overduidelijk wel over Sylvana Simons en Zwarte Piet. Mag van mij hoor, maar sta dan ook gewoon voor je nummer en kom niet met smoesjes.
Andere kant?quote:Op zondag 27 november 2016 17:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hi Sas, hoe is het aan de andere kant?
quote:Op zondag 27 november 2016 17:51 schreef Elfletterig het volgende:
Ik wou net zeggen: waar blijft het plaatje?
Ik kijk even.quote:Op zondag 27 november 2016 17:56 schreef MadMaster het volgende:
Colonel Abrahms dood.
Heb je daar iets van, Melting?
Oud genoeg...
Het moet niet gekker worden hč?quote:
excellentquote:Op zondag 27 november 2016 17:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hi Sas, hoe is het aan de andere kant?
Bedankt voor de melding. Blijf ik daar weg.quote:Op zondag 27 november 2016 17:59 schreef Elfletterig het volgende:
Pet Shop Boys-alarm!
Morgenavond staan ze in 013.
Waar is dat dan?quote:Op zondag 27 november 2016 18:01 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig heeft ooit de plek bezocht waar deze iconische hoesfoto is gemaakt
Toch bedankt voor het draaien ervanquote:Op zondag 27 november 2016 18:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Bedankt voor de melding. Blijf ik daar weg.![]()
quote:
Ah.... nooit geweest. Was je daar vanwege deze foto, of was het toeval?quote:Op zondag 27 november 2016 18:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Op station King's Cross in Londen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |