Over smaak valt wél te twistenquote:Op zondag 27 november 2016 19:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Over smaak valt niet te twisten.
Ook al doen 'we' dat wel vaak, elke plaat die verkocht wordt heeft een liefhebber...
en zo is het ookquote:Op zondag 27 november 2016 19:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Over smaak valt niet te twisten.
Ook al doen 'we' dat wel vaak, elke plaat die verkocht wordt heeft een liefhebber...
Hij heeft pas nog de vocals ingezongen op een nieuwe track van Dusky. Best een aardig nummer. "Swansea" heet het.quote:Op zondag 27 november 2016 19:58 schreef MadMaster het volgende:
Het wordt tijd dat meneer Numan Amsterdam weer eens aan doet...
en dat is ook helemaal waarquote:Op zondag 27 november 2016 19:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Over smaak valt wél te twisten![]()
Dus daarover zijn we het niet eens. Het leuke aan smaak is dat je die aan anderen kunt opdringen laten zien en je leert door anderen ook weer dingen kennen.
Ik begrijp nu een stuk meer van je radioshows...quote:Op zondag 27 november 2016 19:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Over smaak valt wél te twisten![]()
Dus daarover zijn we het niet eens. Het leuke aan smaak is dat je die aan anderen kunt opdringen laten zien en je leert door anderen ook weer dingen kennen.
quote:Op zondag 27 november 2016 19:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik begrijp nu een stuk meer van je radioshows...
Leuk, maar dat is niet waar ik op zit te wachten...quote:Op zondag 27 november 2016 19:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hij heeft pas nog de vocals ingezongen op een nieuwe track van Dusky. Best een aardig nummer. "Swansea" heet het.
Ik aan mijn eerste bandrecorder...quote:Op zondag 27 november 2016 20:01 schreef Symphonic het volgende:
Ik moet heel erg aan O.M.D. denken bij dit nummer
dat waren mooie tijden jaquote:Op zondag 27 november 2016 20:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik aan mijn eerste bandrecorder...
quote:"Na maanden begon ik 'm eindelijk door te krijgen. Zomaar een beetje z'n vuige smaak aan ons opdringen."- MadMaster over Elfletterig
quote:"Dankzij Radio 49 is mijn leven blijvend verrijkt. Ik had anders het Limburgs Klaaglied van Martine Bijl niet gekend" - Elfletterig over DJ Vout
quote:"Elfletterig? Symphonic? Wie zijn dat? Ik draai alleen 's nachts" - PietPiraat
quote:"Is er nog koffie?" - Knokkels
Ach het is erg simpel om show te maken met bekende inkop nummers.quote:Op zondag 27 november 2016 20:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Opdringen van onbekende tracks toch...
Ik heb een DJ gedownload - Doedezemaarquote:Op zondag 27 november 2016 20:04 schreef Elfletterig het volgende:
Radio 49-testimonals
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik ook. Misschien als we het volgende topic gewoon "Koffie, koffie, koffie!" noemen, dat het dan helpt.quote:
quote:Op zondag 27 november 2016 20:04 schreef Elfletterig het volgende:
Radio 49-testimonals
[..]
[..]
[..]
[..]
Geef het volk wat ze willen...quote:Op zondag 27 november 2016 20:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ach het is erg simpel om show te maken met bekende inkop nummers.
En nog warm ook...quote:Op zondag 27 november 2016 20:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
was gezellig, lekker knus op een bankje ergens waar je niet struikelde over toeristen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |