Ik was met vrienden in Londen (in 2001 of zo) en eentje meende te weten dat die foto daar was gemaakt. De plek is niet zo moeilijk te vinden.quote:Op zondag 27 november 2016 18:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Ah.... nooit geweest. Was je daar vanwege deze foto, of was het toeval?
Zeker.... en een plaat met een boodschap.quote:Op zondag 27 november 2016 18:13 schreef Elfletterig het volgende:
Blijft een fijne plaat, dit. Heel simpel, maar wel effectief en prettig om naar te luisteren.
Geen idee. Herfstbokje, misschien?quote:Op zondag 27 november 2016 18:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Zeker.... en een plaat met een boodschap.
Zou hij trouwens bier willen brouwen? Geef je hop Joanna.
Triest hč?quote:Op zondag 27 november 2016 18:24 schreef Elfletterig het volgende:
Ik las over zijn overlijden. Hij is als dakloze geëindigd.
Klopt. Maar we zijn de laatste jaren ook regelmatig geconfronteerd met veel te jong overleden artiesten die nog wel beroemd / actief waren. Michael Jackson, Prince en David Bowie, om maar een paar namen te noemen. Het lijstje is nog veel langer.quote:
Ik hoorde het niet.quote:Op zondag 27 november 2016 18:34 schreef Elfletterig het volgende:
Hoorde ik nou de zanglijn van We Will Rock You in de intro voorbijkomen? Zat in de synthesizer-lijn...
Ik denk dat ze zit te ouwebetten met ToT.quote:Op zondag 27 november 2016 18:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heerlijke muziek voor in de trein.
Just me, luister je?
Is z'n vriendin hier nog?quote:Op zondag 27 november 2016 18:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zit te ouwebetten met ToT.
Knap dat je dat hoorde.quote:Op zondag 27 november 2016 18:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die stem ken ik wel, hoorde ook iets Nederlands er in...
Geen idee. Gisteren nog wel. Maar weet niet tot wanneer ze hier zou zijn.quote:
Het verbaasde me ook, omdat ze bij Shocking Blue dat toch minder had.quote:
quote:Op zondag 27 november 2016 18:51 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig is aan het eten, maar R49 staat gewoon aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |