SPOILER: STREAMSOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
Nou en. Het is actueel.quote:Op dinsdag 22 november 2016 21:43 schreef Pokkelmans het volgende:
Maar eh, die Sieg Heil-speech was toch van een of ander marginale rechts-extremistenbende?
quote:Part of the disconnect seems to be by design. Several of the conference’s speakers went out of their way to deny connections with Bannon and Trump, a distance I expect they have to cultivate to afford Trump the plausible deniability he’s been coasting on for months. “When asked about Mr Bannon,” the Times reported, “the conference’s speakers said that they might have shaken his hand on occasion, but that they did not know him well.” Not a Nazi, then, just a guy who’s shaken hands with a whole bunch of them. That’s fine. We’ll wait and watch.
That sentiment seems at odds with what Spencer tweeted late on 8 November: “The Alt-Right has been declared the winner. The Alt-Right is more deeply connected to Trumpian populism than the ‘conservative movement’. We’re the establishment now.” You don’t know the guy, but his win puts you in charge? A supposedly anti-establishment movement declaring itself the establishment within hours of victory?
twitter:grynbaum twitterde op dinsdag 22-11-2016 om 19:47:52Donald Trump on The New York Times: “I do read it. Unfortunately. I’d live about 20 years longer if I didn’t." reageer retweet
twitter:grynbaum twitterde op dinsdag 22-11-2016 om 19:46:14Will the President-elect condemn Richard Spencer’s alt-right gathering? “I condemn them. I disavow, and I condemn,” says Trump. reageer retweet
Nu je toch hier bent, wat is jouw mening over het volgende:quote:Op dinsdag 22 november 2016 22:34 schreef MangoTree het volgende:
Ik vraag me af wie er in de VS het filmpje te zien krijgt wat ik zag. Eindelijk een weerwoord tegen de conspiracy. De man in kwestie kreeg gelegenheid in het openbaar, om de foto's goed te praten die zijn gevonden onder zijn naam. Zeer verontrustende foto's.
Even kijken, wie is er President nu? Lastig. In welk topic moet ik dit posten?
http://www.independent.co(...)le-ring-8940562.html
quote:Donald Trump has said he has an “open mind” over US involvement in the Paris agreement to combat climate change, after previously pledging to withdraw from the effort.
Asked by the New York Times whether he would pull the US out of the Paris climate accord, which has been signed by 196 nations, Trump said: “I’m looking at it very closely. I have an open mind to it.”
The president-elect also wavered on his previously stated position that climate change is a “hoax” and just a “very, very expensive form of tax”.Questioned over the link between human activity and global warming, Trump said: “I think there is some connectivity. Some, something. It depends on how much.” He added that he was thinking about how the issue “will cost our companies”....twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 06-11-2012 om 20:15:52The concept of global warming was created by and for the Chinese in order to make U.S. manufacturing non-competitive. reageer retweet
Ik heb geen mening daarover nog, ik ben er eerlijk nog niet aan toe gekomen om te bedenken waar deze golf van arrestaties toe zal lijden, vandaag, morgen of volgende week. Hier nu op fok!.quote:Op dinsdag 22 november 2016 22:42 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Nu je toch hier bent, wat is jouw mening over het volgende:
Denk jij dat Trump op de hoogte is van Pizza-Gate en gaat hij dit als wapen gebruiken in zijn regeringsperiode?
Sterkte.quote:Op dinsdag 22 november 2016 22:46 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Ik heb geen mening daarover nog, ik ben er eerlijk nog niet aan toe gekomen om te bedenken waar deze golf van arrestaties toe zal lijden, vandaag, morgen of volgende week. Hier nu op fok!.
Sorry mensen, het is ziek.
"I am looking at it very closely" is Trump jargon voor "ik ben er totaal niet mee bezig want aan informatie opzuigen die ik niet. Ik zie wel wat ik doe als ik een beslissing moet nemen "quote:Op dinsdag 22 november 2016 22:45 schreef Kijkertje het volgende:
Paris climate deal: Trump says he now has an 'open mind' about accord
[..]
quote:Op dinsdag 22 november 2016 22:59 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
"I am looking at it very closely" is Trump jargon voor "ik ben er totaal niet mee bezig want aan informatie opzuigen die ik niet. Ik zie wel wat ik doe als ik een beslissing moet nemen "
Een van de eerste, afgrijselijke Obama regulations die gaat sneuvelen? 20 miljoen Trump stemmers met lagere inkomens krijgen minder betaald als ze moeten overwerken.quote:House Republicans are already plotting the most efficient way to dismantle Obama-era regulations. An overtime rule requiring companies to pay time-and-a-half to workers who make less than $47,000 a year is expected to be one of the first reversals.
Daarvoor in de plaats krijg je een big beautiful Wall. Believe me.quote:Op woensdag 23 november 2016 01:03 schreef monkyyy het volgende:
’20 million Trump voters’ will lose time and half overtime pay under GOP plan
[..]
Een van de eerste, afgrijselijke Obama regulations die gaat sneuvelen? 20 miljoen Trump stemmers met lagere inkomens krijgen minder betaald als ze moeten overwerken.
Ik geef je nog wat om te lachen: Het reddit kanaal is DICHT. Ondertussen is er een nieuw kanaal (buiten vele anderen) buiten reddit (doei redditquote:Op woensdag 23 november 2016 01:06 schreef skysherrif het volgende:
Stop eens met deze act mangotree en hunter.
Alhoewel ik er best om moest lachen
Spannende tijdenquote:Op woensdag 23 november 2016 01:10 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Ik geef je nog wat om te lachen: Het reddit kanaal is DICHT. Ondertussen is er een nieuw kanaal (buiten vele anderen) buiten reddit (doei reddit). Maar ik durf niet te registreren. De teller gaat wel hard. Straks ook gesloten?
Ja, het reddit-kanaal is een uur eerder dan aangekondigd voortijdig gesloten.
Begin je het te zien? Weird he?quote:Op woensdag 23 november 2016 01:14 schreef skysherrif het volgende:
wel grappig dat kanye west zei look up pizza gate en nu ineens geboeid naar een inrichting wordt gebracht trouwens
hihi
Zit de CEO van twitter ook in Pizzagate?quote:Op woensdag 23 november 2016 01:14 schreef skysherrif het volgende:
wel grappig dat kanye west zei look up pizza gate en nu ineens geboeid naar een inrichting wordt gebracht trouwens
hihi
Ik hoop dat hij een president gaat worden voor iedereen zoals hij zei. Niet dat dat mogelijk is schijnbaar maar ik ben echt benieuwd welke kant hij nou echt op zal gaan. Het is natuurlijk een wispelturige kerelquote:Op woensdag 23 november 2016 02:04 schreef skysherrif het volgende:
lees net dat Trump aan het terugkomen is over zn klimaat uitspraken
goed nieuws
Hij is zijn achterban, de mijnwerkers, daarmee aan het verraden. Dat zijn de mensen die zich al veertig jaar in de steek gelaten voelen.quote:Op woensdag 23 november 2016 02:04 schreef skysherrif het volgende:
goed nieuws
Hmmm, dit kan interessant worden.quote:Last Thursday, the activists held a conference call with Clinton campaign chairman John Podesta and campaign general counsel Marc Elias to make their case, according to a source briefed on the call. The academics presented findings showing that in Wisconsin, Clinton received 7 percent fewer votes in counties that relied on electronic-voting machines compared with counties that used optical scanners and paper ballots. Based on this statistical analysis, Clinton may have been denied as many as 30,000 votes; she lost Wisconsin by 27,000.
Tsja, die mensen moeten gewoon een universal basic income of uitkering krijgen oid, want er gaat nooit meer enorme hoeveelheden werk komen in die arme plattelands gebieden. Of zorg voor een of ander programma dat mensen een vergoeding krijgen als ze naar de stad verhuizen.quote:Op woensdag 23 november 2016 02:27 schreef Ulx het volgende:
[..]
Hij is zijn achterban, de mijnwerkers, daarmee aan het verraden. Dat zijn de mensen die zich al veertig jaar in de steek gelaten voelen.
Zeer zeker.quote:Op woensdag 23 november 2016 03:16 schreef monkyyy het volgende:
Activists Urge Clinton Campaign to Challenge Election Results in 3 Swing States
[..]
Hmmm, dit kan interessant worden.
Onderbuik, what else.quote:Op woensdag 23 november 2016 07:49 schreef Ulx het volgende:
Er is een tijd lang geroepen dat het de verkiezingen rigged waren. Dat moet ergens vandaan komen. Maar ik zie het niet gebeuren.
Wat is Trump's standpunt ten opzichte van de First Nations eigenlijk?quote:Op woensdag 23 november 2016 09:50 schreef Ulx het volgende:
De enige keer dat immigranten de oorspronkelijke bevolking vedreven vieren ze daar met kalkoen.
Trump appointed a leading climate change denier Myron Ebell to lead his transition efforts on the Environmental Protection Agency and has not stepped back from his vow to slash environmental regulations he argued during the campaign are an undue burden on US businesses.hquote:Op woensdag 23 november 2016 02:04 schreef skysherrif het volgende:
goed nieuws
Dit is wel 1 van de meest ridicule argumenten die ik tot nu toe gelezen heb, en er zijn er al enkele voorbij gekomen in het straatje: 'waarom clinton zou moeten winnen'.quote:Op woensdag 23 november 2016 03:16 schreef monkyyy het volgende:
[..]
En Trump heeft DE oplossing voor Syrië!twitter:BumillerNYT twitterde op dinsdag 22-11-2016 om 19:59:34Trump: Jared Kushner could help make peace between the Israelis and Palestinians. reageer retweet
Sorry, maar ik hoop dat ook Trump fans inzien dat hij geen idee heeft waar hij mee bezig is.twitter:maggieNYT twitterde op dinsdag 22-11-2016 om 19:54:22"Syria, we have to solve that problem," Trump says. Adds he has a "different view than everybody else." reageer retweet
Het is niet zo dat mensen anders zouden stemmen als er geen machine was gebruikt, de bewering is dat er mogelijk gefraudeerd is met de resultaten van de stemmachines.quote:Op woensdag 23 november 2016 11:18 schreef antiderivative het volgende:
[..]
Dit is wel 1 van de meest ridicule argumenten die ik tot nu toe gelezen heb, en er zijn er al enkele voorbij gekomen in het straatje: 'waarom clinton zou moeten winnen'.
Verschillende counties (demografisch, preference, alliance) met elkaar vergelijken en dan zeggen dat ze die stemmen had kunnen pakken als er op een andere manier was gestemd?
Wat??
Maar die bewering moet wel ergens op gebaseerd zijn, die violations. In dat stuk wat gepost is stellen die personen dat op basis van statistisch onderzoek Clinton mogelijk meer stemmen had gekregen (op basis van wat?). En die hoeveelheid is toevallig genoeg om haar achterstand in te halen en wat marge te geven om de staat te winnen...quote:Op woensdag 23 november 2016 11:27 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het is niet zo dat mensen anders zouden stemmen als er geen machine was gebruikt, de bewering is dat er mogelijk gefraudeerd is met de resultaten van de stemmachines.
Ik geloof er zelf niet zo in, maar als er wel gesjoemeld is, zou dat een ramp zijn voor de VS.
https://www.theguardian.c(...)t&utm_medium=twitterquote:Op woensdag 23 november 2016 02:04 schreef skysherrif het volgende:
goed nieuws
Ik geloof ook niet echt in de fraude, maar ja, ik heb de data niet gezien.quote:Op woensdag 23 november 2016 11:35 schreef antiderivative het volgende:
[..]
Maar die bewering moet wel ergens op gebaseerd zijn, die violations. In dat stuk wat gepost is stellen die personen dat op basis van statistisch onderzoek Clinton mogelijk meer stemmen had gekregen (op basis van wat?). En die hoeveelheid is toevallig genoeg om haar achterstand in te halen en wat marge te geven om de staat te winnen...
Deze kerelquote:Op woensdag 23 november 2016 11:24 schreef PippenScottie het volgende:
Goed nieuws. Vrede tussen Israel en Palestijnen is nabij:En Trump heeft DE oplossing voor Syrië!twitter:BumillerNYT twitterde op dinsdag 22-11-2016 om 19:59:34Trump: Jared Kushner could help make peace between the Israelis and Palestinians. reageer retweet
Sorry, maar ik hoop dat ook Trump fans inzien dat hij geen idee heeft waar hij mee bezig is.twitter:maggieNYT twitterde op dinsdag 22-11-2016 om 19:54:22"Syria, we have to solve that problem," Trump says. Adds he has a "different view than everybody else." reageer retweet
Het mag inmiddels ook duidelijk zijn dat hij niet de persoon om zich in te lezen in dossiers en hij omringt zich ook met mensen waarbij loyaliteit zwaarder weegt dan kennis van zaken.
Treurig.
twitter:MichelleRhee twitterde op dinsdag 22-11-2016 om 22:01:03In light of the speculation about the Secretary of Education role, I wanted to clarify my position and what's best… https://t.co/8qJGt6qZho reageer retweet
quote:Op woensdag 23 november 2016 03:16 schreef monkyyy het volgende:
[..]
quote:President-elect Donald Trump will soon be able to appoint a new director of the agency auditing his taxes, a potential political minefield after his writeoffs and his refusal to release his returns were repeatedly questioned in the campaign.
The president is barred from directing how the IRS treats specific taxpayers, but lawyers say there’s nothing to stop Trump from appointing an IRS chief who will go easy on him while scrutinizing his political enemies.
“There is precious little statutorily that prohibits that,” said Caplin & Drysdale tax lawyer Chris Rizek, who served in the Treasury Department’s Office of Legislative Counsel under former president Clinton.
Trump could have the opportunity to put his own IRS chief into place quickly, even though the IRS commissioner serves a fixed five-year term to shield the agency from presidential politics. Current Commissioner John Koskinen, whose term ends next November, is facing potential impeachment in the House over his handling of investigations, and he could come under pressure to resign before Trump takes office. House Freedom Caucus Chairman Jim Jordan reiterated his call for impeachment this month, and lobbyists expect Trump to give Koskinen the boot to throw conservatives a bone.
twitter:AP twitterde op woensdag 23-11-2016 om 12:33:01BREAKING: Sources say Trump taps Gov. Nikki Haley to be U.N. ambassador, first woman he's picked so far. reageer retweet
en 1e persoon of colourquote:Op woensdag 23 november 2016 12:45 schreef Mani89 het volgende:
twitter:AP twitterde op woensdag 23-11-2016 om 12:33:01BREAKING: Sources say Trump taps Gov. Nikki Haley to be U.N. ambassador, first woman he's picked so far. reageer retweet
Ik had voorheen geen reden om haar te googlen, maar haar echte naam is dus: Nimrata Randhawa. India. Van haar foto's kon ik dat niet opmakenquote:
Ik geloof er niets van dat er gefraudeerd was met stemmen in stemmachine, net als in de democratische primary.quote:Op woensdag 23 november 2016 03:16 schreef monkyyy het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 november 2016 11:37 schreef antiderivative het volgende:
Harold Ford Jr. is in beeld voor een positie in de Trump administration.
Hij is een Democraat, en een Hillary endorser.
http://www.politico.com/b(...)abinet-trump-231776]
Niet heel bijzonder eigenlijk, het is traditie dat er altijd minstens 1 kabinetslid van de ander partij komtquote:Op woensdag 23 november 2016 12:54 schreef studentje7 het volgende:
Wel mooi om te zien dat Trump ook Democraten ontvangt en naar ze luistert. Zag ook dat hij Tulsi Gabbard (R van hawaii) had ontvangen.
Het is wel een goed teken dat hij enigszins openminded is.
quote:It turns out we let our electoral process devolve into something so fake and dysfunctional that any half-bright con man with the stones to try it could walk right through the front door and tear it to shreds on the first go.
And Trump is no half-bright con man, either. He's way better than average.
Waarom is dit BREAKING?twitter:AP twitterde op woensdag 23-11-2016 om 04:28:39BREAKING: Dalai Lama: "I have no worries" about Donald Trump's election as U.S. president. reageer retweet
Geen idee, maar de Dalai Lama zal wel blij zijn met Trumps harde taal richting China en wellicht ziet de Dalai Lama weer toekomst om feodaal heerser te mogen zijn in Tibet.quote:Op woensdag 23 november 2016 13:48 schreef antiderivative het volgende:
Waarom is dit BREAKING?twitter:AP twitterde op woensdag 23-11-2016 om 04:28:39BREAKING: Dalai Lama: "I have no worries" about Donald Trump's election as U.S. president. reageer retweet
In bijna één adem uitgelezen. Goed geschreven, en het geeft ook mij wat nieuwe perspectieven op Trump als persoon.quote:Op woensdag 23 november 2016 13:21 schreef Maxerazzi het volgende:
Messcherp artikel in de Rolling Stone over de Trumpbulldozer en zijn weg naar de overwinning. Geen beter artikel erover gelezen - de Hunter S. Thompson-stijl past perfect.
[..]
Geeft aan dat alle polls die Clinton op winst hadden in de national vote het bij het juiste eind hadden.quote:Op woensdag 23 november 2016 13:28 schreef L3gend het volgende:
Clinton heeft nu een voorsprong van 2 miljoen in de popular vote. Trump heeft nu meer stemmen gehaald dan Bush jr, en is dus ook meest gekozen republikein ooit.
http://www.politico.com/s(...)lar-vote-2016-231790
Trump heeft gisteren aangegeven dat hij Azie-Pacific op heeft gegeven. China is daar binnenkort gewoon de baas.quote:Op woensdag 23 november 2016 14:03 schreef Chewie het volgende:
[..]
Geen idee, maar de Dalai Lama zal wel blij zijn met Trumps harde taal richting China en wellicht ziet de Dalai Lama weer toekomst om feodaal heerser te mogen zijn in Tibet.
Ik vond deze post zojuist dankzij MyCroft, maar ik kom hier praktisch nooit. Nooit anders geweest ook.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:44 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Heb jij Kaas- ergens gezien.. Of zou die een nieuwe carrière zoeken?
Aangezien hij dacht dat Hilary op zeker zou winnen.
Hihi.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jij leest de posts van Kaas- niet zeker?
Jij dacht, ik correct toch nog even the record.quote:Op woensdag 23 november 2016 16:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik vond deze post zojuist dankzij MyCroft, maar ik kom hier praktisch nooit. Nooit anders geweest ook.
Kon hem niet laten lopen.quote:Op woensdag 23 november 2016 17:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij dacht, ik correct toch nog even the record.
twitter:JenniferJJacobs twitterde op woensdag 23-11-2016 om 17:18:15Trump store is selling a Christmas ornament in the shape of a "Make America Great Again" hat. "Finished with 14k gold." Price: $149.00. https://t.co/mY2NckGiCj reageer retweet
quote:Robert De Niro is striking a more diplomatic tone regarding President-elect Donald Trump
, whom he previously said he'd like to "punch ... in the face."
“I would only say that we’re all hoping, waiting and hoping, that he will lead the country in a way that’ll benefit everyone and benefit our neighbors around the world,” De Niro told ITK on Tuesday when asked what message he’d want to share with Trump.
“That’s all,” the "Godfather Part II" star said.
“We’re waiting and hoping, and we’ll see.”
ITK caught up with the 73-year-old Academy Award winner, one of several icons to receive the Presidential Medal of Freedom at the White House on Tuesday. The award is the country’s highest civilian honor.
De Niro has previously called Trump "blatantly stupid," a "pig" and a "bullshit artist." He said Tuesday his "punch" comment – made in a video released last month – was “more symbolic.”
“After he said the things that he said, anybody would want to punch him in the face,” De Niro told reporters. “Many people told me, ‘You said what I’d want to say.’ It’s just unacceptable to say those things in the situations that he said them in.”
De Niro added, “Now he’s president-elect and I just want to see what he’s going to do."
twitter:nbcchicago twitterde op woensdag 23-11-2016 om 02:41:03Hateful 'Trump' notes allegedly aimed at student were 'fabricated,' university president says… https://t.co/2zz2aNsYuF reageer retweet
Als Trump zich niet aan in campagnetijd gedane toezeggingen hoeft te houden, waarom zouden anderen dat dan wel moeten?quote:Op woensdag 23 november 2016 17:53 schreef hunter2011 het volgende:
Wanneer gaan de eerste Hollywoodsterren nou emigreren?
Eigenlijk best slap dit, hou dan voet bij stuk.
[..]
[ afbeelding ]
twitter:foxandfriends twitterde op woensdag 23-11-2016 om 13:05:12The University of Pittsburgh is giving extra credit to students who attend an anti-trump protest! https://t.co/Cyz2ZPn5Sa reageer retweet
Lekker boeiend, alsof Trump al zijn beloftes nakomtquote:Op woensdag 23 november 2016 17:53 schreef hunter2011 het volgende:
De tweede reactie lezen was weer te veel gevraagd?quote:Op woensdag 23 november 2016 18:37 schreef hunter2011 het volgende:
Studenten krijgen extra punten van hun universiteit als ze meedoen met anti-Trump demonstratiestwitter:foxandfriends twitterde op woensdag 23-11-2016 om 13:05:12The University of Pittsburgh is giving extra credit to students who attend an anti-trump protest! https://t.co/Cyz2ZPn5Sa reageer retweet
Misschien moet Fok ook een beleid gaan voeren om gefabriceerd 'nieuws' te verwijderen.quote:Op woensdag 23 november 2016 18:37 schreef hunter2011 het volgende:
Studenten krijgen extra punten van hun universiteit als ze meedoen met anti-Trump demonstratiestwitter:foxandfriends twitterde op woensdag 23-11-2016 om 13:05:12The University of Pittsburgh is giving extra credit to students who attend an anti-trump protest! https://t.co/Cyz2ZPn5Sa reageer retweet
Doe het maar lekker in BNW, hier in POL is dergelijke praat niet gepast.quote:Op woensdag 23 november 2016 19:40 schreef MangoTree het volgende:
Lol , ik wordt hier nu gencensureerd.
Het spijt me en ik ben het ook met je eens.quote:Op woensdag 23 november 2016 19:41 schreef Euribob het volgende:
[..]
Doe het maar lekker in BNW, hier in POL is dergelijke praat niet gepast.
Het is een complot.quote:Op woensdag 23 november 2016 19:40 schreef MangoTree het volgende:
Lol , ik wordt hier nu gencensureerd.
quote:Op woensdag 23 november 2016 19:44 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het is een complot.
Niet onder je bed kijken vannacht. Er ligt misschien wel een 'pizzabezorger'.
MAAR SEXIST!!11!!!quote:Op woensdag 23 november 2016 17:50 schreef Hexagon het volgende:
Weer een wat normalere politica. Hopelijk ligt die klapjosti van een John Bolton intussen ook in de prullenbak naast Gingrich en Palin.
http://www.volkskrant.nl/(...)mbassadeur~a4420753/
quote:Op woensdag 23 november 2016 18:37 schreef hunter2011 het volgende:
twitter:AP_Politics twitterde op woensdag 23-11-2016 om 19:05:21BREAKING: Trump picks charter school advocate Betsy Devos to be education secretary: https://t.co/cmBZ3fpYwr reageer retweet
Aan haar wiki pagina te zien is niet iedereen daar even blij mee.quote:Op woensdag 23 november 2016 19:50 schreef antiderivative het volgende:
Tussen alle onzin hier, maar wat ontopic nieuws:twitter:AP_Politics twitterde op woensdag 23-11-2016 om 19:05:21BREAKING: Trump picks charter school advocate Betsy Devos to be education secretary: https://t.co/cmBZ3fpYwr reageer retweet
Ze is knap inderdaad maar dat heeft er weinig mee te maken.quote:Op woensdag 23 november 2016 19:52 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het is niet ondenkbaar dat ze op uiterlijk geselecteerd is
[ afbeelding ]
Eens. Hopelijk blijven de media dit volgen en blijven ze die vraag stellen.quote:Op woensdag 23 november 2016 17:53 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Verder heb je genoeg liefde gekregen van je moeder?quote:Op woensdag 23 november 2016 21:05 schreef Syntix het volgende:
Eens. Hopelijk blijven de media dit volgen en blijven ze die vraag stellen.
In de tussentijd mag Trump echt elk medium kapot maken dat hem ook maar een beetje 'oneerlijk' in beeld heeft gebracht voor de verkiezingen.Kapot maken de cnn's enz. van deze wereld
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |