Aangezien hij dikke maatjes is met Steve Bannon, vraag ik mij af of hij daar wel afstand van wil nemen.quote:Op dinsdag 22 november 2016 13:54 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik snap het en Trump moet ook zo snel mogelijk zich uitspreken tegen deze idioten, maar de media moet niet het beeld gaan schetsen dat "heil trump" gevolgd door de hitlergroet de norm is.
Dat moet iedereen zelf weten, maar ze zeiken al op hem zonder dat hij ook maar één ding heeft gedaan.quote:Op dinsdag 22 november 2016 12:48 schreef kipknots het volgende:
[..]
En dat betekend dat je hem niet mag aanpakken? Ik vind dat mensen nog behoorlijk lief zijn voor Trump. Als een andere kandidaat zoveel belangenverstrengelingen toonde in de weken na de verkiezingen dan was deze eerder harder dan minder hard aangepakt.
En dan nog het nieuws dat hij ook de media aanpakt. Dat is nou niet bepaald een goed precedent. Als president moet je daar toch afstand van houden.
Oh?quote:Op dinsdag 22 november 2016 14:11 schreef Ulx het volgende:
Die gast die in 1996 het gebouw in Oklahoma opblies viel ook onder de definitie van alt-right. Dus die staan qua dodental nog aardig voor op BLM.
Als je de slachtoffers vergelijkt aan beide kanten gepleegd door 'enge' groepen zie je dus dat de groepen aan de kant van Obama meer slachtoffers hebben gemaakt, terwijl jij je exclusief focust op de enge groepen aan de kant van Trump; je bent een beetje gek gemaakt door de linkse media.quote:Op dinsdag 22 november 2016 14:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoewel BLM dubieuze kanten heeft, is het volgens mij niet zo dat de beweging etnische zuiveringen voorstaat. Dat is in het geval van nazi's natuurlijk wel anders. Die willen dat Amerika weer blank wordt.
Als ik het goed begrijp moet ik vooral m'n smoel houden over de nazi's die sympathiseren met Trump, omdat BLM veel gewelddadiger is?quote:Op dinsdag 22 november 2016 14:41 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Als je de slachtoffers vergelijkt aan beide kanten gepleegd door 'enge' groepen zie je dus dat de groepen aan de kant van Obama meer slachtoffers hebben gemaakt, terwijl jij je exclusief focust op de enge groepen aan de kant van Trump; je bent een beetje gek gemaakt door de linkse media.
Uitstekende frame. Goede manier om de aandacht af te leiden. Jammer alleen dat ik aanvallen op christenen net zo goed veroordeel. Ik ben misschien zelfs een van de weinige users op dit forum die christenen niet op voorhand tot de grond afbrandt en ze dom noemt.quote:Op dinsdag 22 november 2016 14:41 schreef KrappeAuto het volgende:
Het is een beetje hetzelfde als bij Christendom versus Islam, waarbij men geen problemen heeft met het aanvallen van Christenen als ze weigeren een cake voor homoseksuelen te bakken, en alle moeite doen om geen kritiek te leveren op Islam als 49 homoseksuelen worden afgeslacht in een avond.
Pak dan een significante tijdspanne. Pak m beet van einde burgeroorlog tot nu. Dan zijn je cijfers heel anders.quote:Op dinsdag 22 november 2016 14:41 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Als je de slachtoffers vergelijkt aan beide kanten gepleegd door 'enge' groepen zie je dus dat de groepen aan de kant van Obama meer slachtoffers hebben gemaakt, terwijl jij je exclusief focust op de enge groepen aan de kant van Trump; je bent een beetje gek gemaakt door de linkse media.
Ik wil best wat verder terug in de tijd gaan met de KKK, maar ik weet niet of dat goed uitpakt voor de Democraten in dit geval.quote:Op dinsdag 22 november 2016 14:51 schreef Ulx het volgende:
[..]
Pak dan een significante tijdspanne. Pak m beet van einde burgeroorlog tot nu. Dan zijn je cijfers heel anders.
De realiteit is dat er grote groepen mensen in Amerika racisme bedrijven, en dit om voornamelijk gekleurdemensen gaat. "Black lives matter" mag, terwijl "white lives matter" racisme is. Ik mag mijn blanke buurman uitschelden voor aap, maar als ik een neger uitscheld voor aap dan ben ik strafbaar. Hypocrisie ten top, maar nog relatief onschuldig in vergelijking met de aanvallen op hardwerkende politieagenten op grond van huidskleur. Dit gaat echt niet opgelost worden, zolang al die groepen (gedwongen) nog bij elkaar leven. In Europa vindt een vergelijkbaar proces plaats.quote:Op dinsdag 22 november 2016 11:20 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
En jij vindt dus dat je die mensen, ook al zijn ze in Amerika geboren, best wel uit het land mag zetten omdat ze een ander kleurtje hebben.
Onder welke wetten is het doen van racistische uitlatingen in de VS precies strafbaar?quote:Op dinsdag 22 november 2016 16:14 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
De realiteit is dat er grote groepen mensen in Amerika racisme bedrijven, en dit om voornamelijk gekleurdemensen gaat. "Black lives matter" mag, terwijl "white lives matter" racisme is. Ik mag mijn blanke buurman uitschelden voor aap, maar als ik een neger uitscheld voor aap dan ben ik strafbaar. Hypocrisie ten top, maar nog relatief onschuldig in vergelijking met de aanvallen op hardwerkende politieagenten op grond van huidskleur. Dit gaat echt niet opgelost worden, zolang al die groepen (gedwongen) nog bij elkaar leven. In Europa vindt een vergelijkbaar proces plaats.
Het zou al een enorme prestatie zijn als het Trump lukt om die hypocrisie uit de samenleving weg te nemen. Dat kan door racisme uit het strafrecht te halen, of door racisme afkomstig van alle kleuren gelijk aan te pakken. Met Clinton en haar politiek correct gezwatel zou het alleen maar nog erger zijn geworden.
Het gaat wel gewoon gebeuren hoor, maar Trump stuurt het gewoon door.quote:Op dinsdag 22 november 2016 13:20 schreef Frutsel het volgende:
Trump gaat Clinton niet verder vervolgen...
twitter:mitchellvii twitterde op dinsdag 22-11-2016 om 15:14:16If the FBI and AG pursue Hillary independently, it will be justice. If Trump involves himself, it loses it's teeth as a political hit. reageer retweet
twitter:mitchellvii twitterde op dinsdag 22-11-2016 om 15:32:01Trump Camp: "We won't 'pursue' Hillary."Independent FBI: "We recommend a Grand Jury."Trump Camp: "We must follow FBI's recommendations." reageer retweet
twitter:Dad613 twitterde op dinsdag 22-11-2016 om 15:37:18@mitchellvii So TRUMP won't pursue charges, but if the Law & Order professionals recommend it, it's out of his hands. reageer retweet
Waarom zou de FBI een derde onderzoek gaan starten, nadat ze er al twee gedaan hebben?quote:Op dinsdag 22 november 2016 16:21 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Het gaat wel gewoon gebeuren hoor, maar Trump stuurt het gewoon door.twitter:mitchellvii twitterde op dinsdag 22-11-2016 om 15:14:16If the FBI and AG pursue Hillary independently, it will be justice. If Trump involves himself, it loses it's teeth as a political hit. reageer retweet
twitter:mitchellvii twitterde op dinsdag 22-11-2016 om 15:32:01Trump Camp: "We won't 'pursue' Hillary."Independent FBI: "We recommend a Grand Jury."Trump Camp: "We must follow FBI's recommendations." reageer retweet
twitter:Dad613 twitterde op dinsdag 22-11-2016 om 15:37:18@mitchellvii So TRUMP won't pursue charges, but if the Law & Order professionals recommend it, it's out of his hands. reageer retweet
Geloof je nou echt dat het allemaal zuivere koffie was bij de FBI, die man werd er zo resoluut en plotseling vanaf gehaald.quote:Op dinsdag 22 november 2016 16:39 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Waarom zou de FBI een derde onderzoek gaan starten, nadat ze er al twee gedaan hebben?
Toen hadden de rijken alleen stemrecht. Dus soit.quote:Op dinsdag 22 november 2016 15:39 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Ik wil best wat verder terug in de tijd gaan met de KKK, maar ik weet niet of dat goed uitpakt voor de Democraten in dit geval.
twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 22-11-2016 om 16:40:31The meeting with the @nytimes is back on at 12:30 today. Look forward to it! reageer retweet
Natuurlijk wel. Hij gaat de swamp niet drainen. Hij dempt het met oude fossielen.quote:Op dinsdag 22 november 2016 17:20 schreef Mani89 het volgende:
Ik hoop toch dat al die Primary-rejects als Carson, Gingrich en Perry slechts uit beleefdheid worden ontboden en niet serieus in de running zijn voor een positie.
Voor zover ik weet hebben Carson en Gingrich aangegeven dat ze geen actieve rol willen. Maar ze zijn natuurlijk wel onderdeel van het team op het moment, dus ze zullen ook hun steentje bijdragen.quote:Op dinsdag 22 november 2016 17:20 schreef Mani89 het volgende:
Ik hoop toch dat al die Primary-rejects als Carson, Gingrich en Perry slechts uit beleefdheid worden ontboden en niet serieus in de running zijn voor een positie.
Een gedeelte van wat wij te zien krijgen is niet serieus, hij doet het gewoon om de media op een dwaalspoor te brengen,quote:Op dinsdag 22 november 2016 17:22 schreef Ulx het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Hij gaat de swamp niet drainen. Hij dempt het met oude fossielen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |