abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166821066
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 11:05 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je kunt het inderdaad ook gewoon goedpraten.
Ik praat niets goed. Ik verklaar.
Heb jij al afstand gedaan van de bekladding van die bakkerij in Amsterdam?
  dinsdag 22 november 2016 @ 11:09:51 #177
220317 24Fan
Ik ben 12, wat is dit?
pi_166821074
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 november 2016 10:42 schreef Ludachrist het volgende:
Inderdaad, een groep waarvan de chef roept dat Amerika een Arisch thuisland moet zijn en waar er een etnische zuivering plaats moet vinden is minder idioot dan GroenLinks.

Echt, sommige mensen. Je blijft je verbazen.
Hij is voorstander van een land waarin blanke mensen de meerderheid vormen. Die zuivering is gebaseerd op een vredige manier van het oprichten van een blank land.

Opzich kan ik me wel enigszins in zijn ideeën vinden. Europa en Amerika veranderen langzaam in superdiverse landen /gebieden waar geen enkele bevolkingsgroep meer een meerderheid heeft. Hoe kun je daarin je eigen Europese/Amerikaanse cultuur/normen en waarden etc.hoog houden als je zelf in de minderheid bent?

Hier in Europa zullen Engeland en Frankrijk als eerste superdiverse staten worden. Is dat wat we willen? Geen wonder dat we de komende jaren een flinke ruk naar rechts gaan meemaken.
₂₄fᵃⁿ ₂₄fᵃⁿ ₂₄fᵃⁿ ₂₄fᵃⁿ₂₄fᵃⁿ
pi_166821090
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 11:08 schreef antiderivative het volgende:

[..]

Dat is een feitelijke post, Nintex probeert met zijn zinnetje te provoceren maar de het onderwerp van de post is feitelijk.

De onzin over een Jeff Sessions is dat niet.
Ik linkte naar een bericht waarin The Daily Stormer verheugd reageert op de voordrachten van Trump. Dat is feitelijk. Ik snap dat je dergelijke berichten niet leuk vindt om te lezen, maar dat is natuurlijk niet mijn probleem.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_166821106
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 10:58 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Je hebt een keurige link er bij geleverd. Die man pleit voor "peaceful ethnic cleansing". Dat komt op hetzelfde neer als alle illgalen je land uit en de grenzen sluiten, om zo je eigen identiteit te behouden. Niets mis mee dus. Zou Europa ook eens moeten doen.
Geen illegalen, alle mensen met een andere etniciteit. Tenzij jij die dus per definitie als illegaal ziet gaat het een stuk verder dan wat jij er van probeert te maken.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_166821134
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 11:05 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nee, maar als er nazi's in het parlement zitten, is dat voor jou reden om heel Oekraine in die hoek te drukken. Maar nu White Nationalists deel uit gaan maken van het kabinet van Trump, kies jij voor een andere benadering.
Het verschil is dat er in het Oekraïense parlement echte nazi's zitten en in de Trump-regering alleen in jouw fantasie nazi's zitten.
pi_166821140
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 november 2016 11:09 schreef 24Fan het volgende:

[..]

Hij is voorstander van een land waarin blanke mensen de meerderheid vormen. Die zuivering is gebaseerd op een vredige manier van het oprichten van een blank land.

Opzich kan ik me wel enigszins in zijn ideeën vinden.
Mooi dat mensen hier gewoon openlijk het idee kunnen steunen dat mensen met een ander kleurtje uit het land verwijderd dienen te worden.
  dinsdag 22 november 2016 @ 11:17:00 #182
220317 24Fan
Ik ben 12, wat is dit?
pi_166821192
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 november 2016 11:13 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Mooi dat mensen hier gewoon openlijk het idee kunnen steunen dat mensen met een ander kleurtje uit het land verwijderd dienen te worden.
Wat mij betreft mogen Europa en Amerika blank blijven, ja. Etnische minderheden zijn heus wel welkom, maar niet zo extreem als nu waarin complete Amerikaanse staten en Europese landen in meerderheid etnisch niet-Europees zijn of zullen zijn.
pi_166821201
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 11:10 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik linkte naar een bericht waarin The Daily Stormer verheugd reageert op de voordrachten van Trump. Dat is feitelijk. Ik snap dat je dergelijke berichten niet leuk vindt om te lezen, maar dat is natuurlijk niet mijn probleem.
Ik vind zoveel niet leuk, maar obscure sites of clubjes in een of ander achterafzaaltje staan niet bepaald hoog op mijn lijstje..
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
pi_166821208
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 november 2016 11:09 schreef 24Fan het volgende:

[..]

Daar is toch niets mis mee?
Dat is de oorspronkelijke bevolking. Net zoals er niets mis mee is dat in Afrikaanse landen alleen zwarte mensen wonen en in Aziatische landen alleen Aziaten.

quote:
Hier in Europa zullen Engeland en Frankrijk als eerste superdiverse staten worden. Is dat wat we willen? Geen wonder dat we de komende jaren een flinke ruk naar rechts gaan meemaken.
Dat gaat hoe dan ook oorlog opleveren. Binnen nu en 50 jaar woedt in ons deel van Europa een burgeroorlog in vergelijking waarmee de Balkan oorlog nog maar weinig voorstelt. De WO3 zal een verzameling burgeroorlogen worden in multiculturele landen.
pi_166821216
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 11:17 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Daar is toch niets mis mee?
Dat is de oorspronkelijke bevolking. Net zoals er niets mis mee is dat in Afrikaanse landen alleen zwarte mensen wonen en in Aziatische landen alleen Aziaten.

[..]

Dat gaat hoe dan ook oorlog opleveren. Binnen nu en 50 jaar woedt in ons deel van Europa een oorlog in vergelijking waarmee de Balkan oorlog nog maar weinig voorstelt.
De oorspronkelijke bevolking van Amerika is blank?
pi_166821238
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 november 2016 11:17 schreef 24Fan het volgende:

[..]

Wat mij betreft mogen Europa en Amerika blank blijven, ja. Etnische minderheden zijn heus wel welkom, maar niet zo extreem als nu waarin complete Amerikaanse staten en Europese landen in meerderheid etnisch niet-Europees zijn of zullen zijn.
En jij vindt dus dat je die mensen, ook al zijn ze in Amerika geboren, best wel uit het land mag zetten omdat ze een ander kleurtje hebben.
pi_166821321
controlled opposition ;d
  dinsdag 22 november 2016 @ 11:26:58 #188
220317 24Fan
Ik ben 12, wat is dit?
pi_166821357
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 november 2016 11:20 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

En jij vindt dus dat je die mensen, ook al zijn ze in Amerika geboren, best wel uit het land mag zetten omdat ze een ander kleurtje hebben.
...en een andere cultuur, normen en waarden, haten blanke mensen, spreken veelal Spaans etc. Maar dat aspect laat je voor het gemak er even uit. Lekker selectief ben jij. :+
pi_166821387
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 11:00 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dan moet je beter opletten. Zie ook dit artikel.
Dat soort cijfers serieus nemen. :')
BTW hoeveel moslims zijn vanwege religieuze redenen in die periode vermoord door niet-moslims en hoeveel niet-moslims door moslims ?
pi_166821416
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 november 2016 11:26 schreef 24Fan het volgende:

[..]

...en een andere cultuur, normen en waarden, haten blanke mensen, spreken veelal Spaans etc. Maar dat aspect laat je voor het gemak er even uit. Lekker selectief ben jij. :+
Jij ook, want je gaf aan dat je gewoon een blank land wil. Dan ga je dus mensen verwijderen op basis van hun kleur.

Dat je er daarna allemaal dingen aan wilt koppelen om het goed te praten, alsof iedereen met een kleurtje ook blanken haat en er heel andere normen en waarden op nahoudt dan een rechtschapen Ariër maakt de kern van je verhaal niet anders. Mensen hebben een andere kleur dan blank, en dienen dus weg te wezen.
  dinsdag 22 november 2016 @ 11:31:44 #191
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_166821444
Misschien dat de hier aanwezige voorstanders van een monoculturele Westerse samenleving ook wel te porren zijn voor een verplaatsing van het goedpraten van racisme naar stormfront?

We zijn namelijk op het punt aangekomen dat het bagatelliseren van de ideeën van de voor de president-elect belangrijke kiezersgroepen tegen de richtlijnen en regels van dit forum ingaat. Dat is een erg trieste gewaarwording, maar dat betekent niet dat fok zich daar maar bij neer heeft te leggen.

Dergelijke groepen mogen hier alleen nog besproken worden om wat ze feitelijk zeggen en wat de politieke implicaties zijn. In dit topic geen racisme.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_166821511
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 11:31 schreef Euribob het volgende:
Misschien dat de hier aanwezige voorstanders van een monoculturele Westerse samenleving ook wel te porren zijn voor een verplaatsing van het goedpraten van racisme naar stormfront?

We zijn namelijk op het punt aangekomen dat het bagatelliseren van de ideeën van de voor de president-elect belangrijke kiezersgroepen tegen de richtlijnen en regels van dit forum ingaat. Dat is een erg trieste gewaarwording, maar dat betekent niet dat fok zich daar maar bij neer heeft te leggen.

Dergelijke groepen mogen hier alleen nog besproken worden om wat ze feitelijk zeggen en wat de politieke implicaties zijn. In dit topic geen racisme.
Belangrijke kiezersgroepen? Hoeveel mensen behoren tot 'deze' groepen volgens jou?
  dinsdag 22 november 2016 @ 11:37:49 #193
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_166821551
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 11:35 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Belangrijke kiezersgroepen? Hoeveel mensen behoren tot 'deze' groepen volgens jou?
Genoeg om het hier er elke keer weer uitvoerig over te hebben en voor sommigen reden om wat ze zeggen goed te praten. Sowieso gelden voor het internet andere vereisten.
pi_166821554
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 11:31 schreef Euribob het volgende:

Bron graag waar je vandaan haalt wie die "voor de president-elect belangrijke kiezersgroepen" zijn , wat ze denken, hoe ze georganiseerd zijn en welke invloed ze op Trump hebben.
  dinsdag 22 november 2016 @ 11:38:53 #195
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_166821565
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 11:37 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Bron graag waar je vandaan haalt wie die "voor de president-elect belangrijke kiezersgroepen" zijn , wat ze denken, hoe ze georganiseerd zijn en welke invloed ze op Trump hebben.
Je hebt dit hele topic genegeerd de laatste paar delen?
  dinsdag 22 november 2016 @ 11:40:31 #196
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_166821589
Wat is dit nou. Alt-right en hun gedachtegoed moet hier allemaal maar verdedigd kunnen worden maar op het moment dat het aan Trump gekoppeld wordt is het foute boel? Wees niet zo vreselijk hypocriet.
pi_166821591
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 november 2016 11:37 schreef Euribob het volgende:

[..]

Genoeg om het hier er elke keer weer uitvoerig over te hebben en voor sommigen reden om wat ze zeggen goed te praten. Sowieso gelden voor het internet andere vereisten.
Maar hoeveel mensen behoren tot deze racistische groep monsters volgens jou?
pi_166821592
quote:
15s.gif Op dinsdag 22 november 2016 11:38 schreef Euribob het volgende:

[..]

Je hebt dit hele topic genegeerd de laatste paar delen?
Waarom zo vaag? Noem het beestje gewoon bij de naam.
pi_166821625
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 11:40 schreef Euribob het volgende:
Wat is dit nou. Alt-right en hun gedachtegoed moet hier allemaal maar verdedigd worden maar op het moment dat het aan Trump gekoppeld wordt is het foute boel? Wees niet zo vreselijk hypocriet.
Dus jij bent de enige ware profeet die weet waar Alt-right voor staat?
pi_166821634
Dit is POL, Politiek. Elke dag komen weer dezelfde figuren stoethaspelen over allerlei obscure groepjes. Dit topic hoort te gaan over de transitie, de gebeurtenissen in Washington, de relaties met het buitenland.
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')