abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166820711
quote:
11s.gif Op dinsdag 22 november 2016 10:43 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Breaking News: In de VS zijn White Nationalists gesignaleerd.
Breaking News: Richard Spencer is de man die de term alt-right heeft verzonnen en op Breitbart (hét platform van de alt-right, aldus Breitbart) ook benoemd wordt als grondlegger van de beweging. De chef van Breitbart is een adviseur van Trump.

Niks aan het handje, we moeten niet overal wat achter zoeken, dit komt goed. Groepje marginalen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_166820756
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 10:45 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wat het nieuws opvallend maakt, is dat deze White Nationalists blijkbaar zielsgelukkig zijn met de nieuwe POTUS. Dat terwijl deze figuren normaliter chronisch ontevreden zijn over de regering.
Dat is nogal logisch omdat deze regering ietsje hun kant opgeschoven is vergeleken met Obama.
pi_166820773
quote:
11s.gif Op dinsdag 22 november 2016 10:43 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Breaking News: In de VS zijn White Nationalists gesignaleerd.
Over relatief geweldloze White Nationalists maakt iedereen zich druk, maar het extreem gewelddadige en racistische Black lives matter vindt men hier normaal.
pi_166820788
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 10:48 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Dat is nogal logisch omdat deze regering ietsje hun kant opgeschoven is vergeleken met Obama.
Dat zou reden zijn om instemmend te knikken, niet om de nieuwe president te belonen met een Hitlergroet.

Ook leuk: Daily Stormer: It’s Like Christmas: Sessions for AG, Gen Flynn as National Security Advisor
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_166820816
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 10:49 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Over relatief geweldloze White Nationalists maakt iedereen zich druk, maar het extreem gewelddadige en racistische Black lives matter vindt men hier normaal.
Ik kan me niet herinneren dat extreem racistische en gewelddadige Black Lives Matter-leiders een rol kregen in de regering van Obama.
pi_166820829
Ik zal de mods eens een bericht gaan sturen of de KKK/WN-fappers een eigen topicje kunnen krijgen zodat dit topic tenminste op niveau kan blijven.
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
pi_166820834
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 november 2016 10:46 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Breaking News: Richard Spencer is de man die de term alt-right heeft verzonnen en op Breitbart (hét platform van de alt-right, aldus Breitbart) ook benoemd wordt als grondlegger van de beweging. De chef van Breitbart is een adviseur van Trump.

Niks aan het handje, we moeten niet overal wat achter zoeken, dit komt goed. Groepje marginalen.
Met zo'n onsamenhangend verhaal kan ik niks.
pi_166820838

[ Bericht 100% gewijzigd door Euribob op 22-11-2016 11:01:12 (Nee, doe maar niet) ]
pi_166820857
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 10:53 schreef antiderivative het volgende:
Ik zal de mods eens een bericht gaan sturen of de KKK/WN-fappers een eigen topicje kunnen krijgen zodat dit topic tenminste op niveau kan blijven.
Dit niveau, bedoel je?

quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2016 22:42 schreef Nintex het volgende:
AP twitterde op maandag 21-11-2016 om 22:27:56 Standard & Poor's 500 index closes at record high; index of small-company stocks also hits record. https://t.co/xfRuklkU8Z reageer retweet
Mr. Trump we are tired of winning _O_
pi_166820864
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 10:54 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Met zo'n onsamenhangend verhaal kan ik niks.
Het verbaast mij dan weer niets dat jij dit niet begrijpt.
pi_166820871
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 november 2016 10:50 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat zou reden zijn om instemmend te knikken, niet om de nieuwe president te belonen met een Hitlergroet.

Ook leuk: Daily Stormer: It’s Like Christmas: Sessions for AG, Gen Flynn as National Security Advisor
Ik heb op het filmpje geen Hitler groet gezien trouwens.
pi_166820884
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 10:49 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Ik zie dagelijks meerdere berichten voorbijkomen waarin Trumpsupporters gemolesteerd worden en met de dood bedreigd worden. Eigenlijk zie ik dat al een jaar lang en andersom zie ik dat nauwelijks. Blijkbaar is de Trumpsupporter voor onze empathische deugende medemens een untermensch die vogelvrij is.
pi_166820889
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 november 2016 10:42 schreef Ludachrist het volgende:
Inderdaad, een groep waarvan de chef roept dat Amerika een Arisch thuisland moet zijn en waar er een etnische zuivering plaats moet vinden is minder idioot dan GroenLinks.

Echt, sommige mensen. Je blijft je verbazen.
Je hebt een keurige link er bij geleverd. Die man pleit voor "peaceful ethnic cleansing". Dat komt op hetzelfde neer als alle illgalen je land uit en de grenzen sluiten, om zo je eigen identiteit te behouden. Niets mis mee dus. Zou Europa ook eens moeten doen.
pi_166820893
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 10:57 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Ik heb op het filmpje geen Hitler groet gezien trouwens.
Het gaat mij ook vooral om hun overduidelijke blijdschap.
pi_166820912
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 10:58 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Ik zie dagelijks meerdere berichten voorbijkomen waarin Trumpsupporters gemolesteerd worden en met de dood bedreigd worden. Eigenlijk zie ik dat al een jaar lang en andersom zie ik dat nauwelijks. Blijkbaar is de Trumpsupporter voor onze empathische deugende medemens een untermensch die vogelvrij is.
Klopt. met een vergrootglas worden wat gekkies opgezocht die vóór Trump zijn (vaak zonder enige relatie met hem te hebben) en daar worden de schijnwerpers opgericht. Dat zwart geweld onder leiding van het racistische black lives matter tot een hoogtepunt is gestegen en iedereen die niet links is wordt bedreigd of belaagd wordt verzwegen.
pi_166820929
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 10:58 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Dan moet je beter opletten. Zie ook dit artikel.
pi_166820965
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 november 2016 10:50 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dus als Oekraiense fascisten uit blijdschap de Hitlergroet brengen als Oekraine een stukje opschuift richting de EU dan heeft de EU ook fascistische neigingen? Hm, daar zit wat in.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 22 november 2016 @ 11:03:38 #168
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_166820976
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 10:58 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Je hebt een keurige link er bij geleverd. Die man pleit voor "peaceful ethnic cleansing". Dat komt op hetzelfde neer als alle illgalen je land uit en de grenzen sluiten, om zo je eigen identiteit te behouden. Niets mis mee dus. Zou Europa ook eens moeten doen.
ethnic cleansing is natuurlijk veel verder meer alleen de illigalen eruit
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_166820980
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 11:00 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dan moet je beter opletten. Zie ook dit artikel.
Tegen moslims is een ander verhaal. Moslims plegen overal ter wereld de meest vreselijke aanslagen. Die hate-crime komt daar vandaan. Heeft niets met politiek te maken.

Ik vind het nog bewonderenswaardig hoe de westerse mens zich inhoudt. Het gaat zelfs richting naïef. Moslims doen de meest vreselijke dingen, maar men accepteert ze nog steeds.
pi_166820989
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 november 2016 10:52 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik kan me niet herinneren dat extreem racistische en gewelddadige Black Lives Matter-leiders een rol kregen in de regering van Obama.
Obama sprak positief over BLM terwijl er hordes BLM'ers door straten marcheerden en opriepen om elke agent te vermoorden.
pi_166820999
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 11:02 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Dus als Oekraiense fascisten uit blijdschap de Hitlergroet brengen als Oekraine een stukje opschuift richting de EU dan heeft de EU ook fascistische neigingen? Hm, daar zit wat in.
Nee, maar als er nazi's in het parlement zitten, is dat voor jou reden om heel Oekraine in die hoek te drukken. Maar nu White Nationalists deel uit gaan maken van het kabinet van Trump, kies jij voor een andere benadering.
pi_166821006
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 11:03 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Tegen moslims is een ander verhaal. Moslims plegen overal ter wereld de meest vreselijke aanslagen. Die hate-crime komt daar vandaan. Heeft niets met politiek te maken.

Ik vind het nog bewonderenswaardig hoe de westerse mens zich inhoudt. Het gaat zelfs richting naïef. Moslims doen de meest vreselijke dingen, maar men accepteert ze nog steeds.
Je kunt het inderdaad ook gewoon goedpraten.
pi_166821009
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 11:03 schreef rubbereend het volgende:

[..]

ethnic cleansing is natuurlijk veel verder meer alleen de illigalen eruit
Monoculturele landen functioneren beter, zijn veilig en vredig. Alle reden om dat als ambitie na te jagen. Multiculturele en multi-etnische landen zijn kruitvaten waar voortdurend gedoe is. Zie Amerika. De oplossing voor al dat "racisme" en slachtoffer gezeik, en alle botsingen tussen culturen, is dat iedereen zijn eigen land krijgt. Natuurlijk kun je niet zomaar mensen deporteren, maar de oplossing voor Amerika zou een opsplitsing zijn tussen een Afrikaans en een "wit" deel. Dan heeft iedereen zijn zin.
pi_166821054
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 11:05 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nee, maar als er nazi's in het parlement zitten, is dat voor jou reden om heel Oekraine in die hoek te drukken. Maar nu White Nationalists deel uit gaan maken van het kabinet van Trump, kies jij voor een andere benadering.
Niks mis met nationalisme. Zelfs Obama was een nationalist. Elke Amerikaanse president in het verleden was een nationalist.
pi_166821055
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 10:56 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dit niveau, bedoel je?

[..]

Dat is een feitelijke post, Nintex probeert met zijn zinnetje te provoceren maar de het onderwerp van de post is feitelijk.

De onzin over Jeff Sessions is dat niet.
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')