abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 november 2016 @ 11:43:35 #201
220317 24Fan
Ik ben 12, wat is dit?
pi_166821636
Laten we Euribob hierin respecteren jongens. Regels zijn regels en dat geldt ook voor dit forum. O+
₂₄fᵃⁿ ₂₄fᵃⁿ ₂₄fᵃⁿ ₂₄fᵃⁿ₂₄fᵃⁿ
pi_166821663
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 11:43 schreef antiderivative het volgende:
Dit is POL, Politiek. Elke dag komen weer dezelfde figuren stoethaspelen over allerlei obscure groepjes. Dit topic hoort te gaan over de transitie, de gebeurtenissen in Washington, de relaties met het buitenland.
Inderdaad, tot voor kort nog nooit gehoord van Richard Spencer en nu is hij ineens self proclaimed founder of the Alt-Right. Sowieso vind ik al die mensen die ineens precies weten wat de alt right is en weten wie daar bij horen lachwekkend.
pi_166821666
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 11:40 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Maar hoeveel mensen behoren tot deze racistische groep monsters volgens jou?
Geen idee, maar Breitbart, dé website voor alt-right (aldus Breitbart), scoort 80 miljoen bezoekers per maand en is daarmee de #180 website van Amerika. Echt helemaal niche is het dus ook niet.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_166821703
Trump racistisch?
Hij voert gesprekken met blanken, Aziaten,Latino's en zwarte mensen voor zijn aankomend kabinet.

Trum antisemiet? Een groot gedeelte van zijn familie bestaat uit Joden.

Trump homofoob? Hij werkt nu al samen met openlijk homoseksuele mensen en is niet tegen het homohuwelijk,

Trump vrouw-onvriendelijk? Voor aankomend kabinet gesprekken met zowel vrouwen als mannen.

Hij wilt vooralsnog illegale criminelen het land uit hebben.
Is dit onredelijk?
  dinsdag 22 november 2016 @ 11:48:40 #205
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_166821710
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 11:42 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Dus jij bent de enige ware profeet die weet waar Alt-right voor staat?
Ja, dat is precies wat ik zeg. Als je het er niet mee eens bent hoor ik je wel in FB.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  dinsdag 22 november 2016 @ 11:49:33 #206
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_166821724
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 11:48 schreef hunter2011 het volgende:
Trump racistisch?
Hij voert gesprekken met blanken, Aziaten,Latino's en zwarte mensen voor zijn aankomend kabinet.

Trump homofoob? Hij werkt nu al samen met openlijk homoseksuele mensen en is niet tegen het homohuwelijk,

Trump vrouw-onvriendelijk? Voor aankomend kabinet gesprekken met zowel vrouwen als mannen.

Is dit onredelijk?
Dat is inderdaad precies wat jij wil lezen in mijn post, maar lees mijn post nu maar gewoon nog een keer.
pi_166821775
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 november 2016 11:45 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Geen idee, maar Breitbart, dé website voor alt-right (aldus Breitbart), scoort 80 miljoen bezoekers per maand en is daarmee de #180 website van Amerika. Echt helemaal niche is het dus ook niet.
Sure, maar Breitbart is geen white supremacy-website. Je laat je een beetje gek maken door linkse media die bang zijn hun status kwijt te raken en daarom rechtse media aanvallen met de 'alt-right' boeman denk ik.
pi_166821851
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 11:52 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Sure, maar Breitbart is geen white supremacy-website. Je laat je een beetje gek maken door linkse media die bang zijn hun status kwijt te raken en daarom rechtse media aanvallen met de 'alt-right' boeman denk ik.
Dat klopt. Toch is er binnen de alt-right wel degelijk een white supremacy-tak, zie dus Richard Spencer, en aangezien die ook gewoon Breitbart zullen bezoeken denk ik dat je toch wel over een aanzienlijke groep mensen praat. Het zullen er geen tientallen miljoenen zijn, maar een miljoen of wat figuren binnen die groep die denkt dat blanken superieur zijn acht in niet heel onredelijk.
pi_166821918
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 november 2016 11:57 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dat klopt. Toch is er binnen de alt-right wel degelijk een white supremacy-tak, zie dus Richard Spencer, en aangezien die ook gewoon Breitbart zullen bezoeken denk ik dat je toch wel over een aanzienlijke groep mensen praat. Het zullen er geen tientallen miljoenen zijn, maar een miljoen of wat figuren binnen die groep die denkt dat blanken superieur zijn acht in niet heel onredelijk.
Gewoon beestjes benoemen wat ze zijn, niet wat ze claimen te zijn. Richard is gewoon een neo nazi, net als die andere enge mannetjes met hun handjes omhoog daar.
pi_166821927
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 november 2016 11:57 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Een miljoen dus. Hoeveel daarvan wonen in Amerika, zijn stemgerechtigd, hebben daadwerkelijk gestemd en hebben gestemd op Trump?
pi_166821952
De MSM verliest steeds meer terrein in Amerika.
En des te negatiever (en vaak ook niet waar) de berichtgeving is over Donald Trump, des te sterker zijn positie gaat worden.

quote:
Donald Trump’s media summit was a ‘f—ing firing squad’
By Emily Smith and Daniel Halper November 21, 2016 | 5:12pm |

Donald Trump scolded media big shots during an off-the-record Trump Tower sitdown on Monday, sources told The Post.

“It was like a f–ing firing squad,” one source said of the encounter.

“Trump started with [CNN chief] Jeff Zucker and said ‘I hate your network, everyone at CNN is a liar and you should be ashamed,’ ” the source said.

“The meeting was a total disaster. The TV execs and anchors went in there thinking they would be discussing the access they would get to the Trump administration, but instead they got a Trump-style dressing down,” the source added.

A second source confirmed the fireworks.

“The meeting took place in a big board room and there were about 30 or 40 people, including the big news anchors from all the networks,” the other source said.

“Trump kept saying, ‘We’re in a room of liars, the deceitful dishonest media who got it all wrong.’ He addressed everyone in the room calling the media dishonest, deceitful liars. He called out Jeff Zucker by name and said everyone at CNN was a liar, and CNN was [a] network of liars,” the source said.

“Trump didn’t say [NBC reporter] Katy Tur by name, but talked about an NBC female correspondent who got it wrong, then he referred to a horrible network correspondent who cried when Hillary lost who hosted a debate – which was Martha Raddatz who was also in the room.”

The stunned reporters tried to get a word in edgewise to discuss access to a Trump Administration.

Modal TriggerPresident-Elect Donald Trump Holds Meetings At His Trump Tower Residence In New York
18
Wolf Blitzer Photo: Getty Images
“[CBS Good Morning co-host Gayle] King did not stand up, but asked some question, ‘How do you propose we the media work with you?’ Chuck Todd asked some pretty pointed questions. David Muir asked ‘How are you going to cope living in DC while your family is in NYC? It was a horrible meeting.”

Trump spokeswoman Kellyanne Conway told reporters the gathering went well.

“Excellent meetings with the top executives of the major networks,” she said during a gaggle in the lobby of Trump Tower. “Pretty unprecedented meeting we put together in two days.”

The meeting was off the record, meaning the participants agreed not to talk about the substance of the conversations.

The hour-long session included top execs from network and cable news channels. Among the attendees were NBC’s Deborah Turness, Lester Holt and Chuck Todd, ABC’s James Goldston, George Stephanopoulos, David Muir and Martha Raddatz,

Also, CBS’ Norah O’Donnell John Dickerson, Charlie Rose, Christopher Isham and King, Fox News’ Bill Shine, Jack Abernethy, Jay Wallace, Suzanne Scott, MSNBC’s Phil Griffin and CNN’s Jeff Zucker and Erin Burnett.

Arthur Sulzberger, publisher of The New York Times, plans to meet with Trump Tuesday.

There was no immediate comment from the Trump Team.
  dinsdag 22 november 2016 @ 12:04:26 #212
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_166821968
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 12:01 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Een miljoen dus. Hoeveel daarvan wonen in Amerika, zijn stemgerechtigd, hebben daadwerkelijk gestemd en hebben gestemd op Trump?
Hun stem in de verkiezingen is niet wat ze belangrijk maakt, maar hun aanwezigheid op internet, andere media en het politieke debat.
pi_166822030
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 12:01 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Dat zou ik niet weten, maar als je binnen je beweging een miljoen white supremacy-figuren hebt zou ik me toch wel eens achter de oren krabben of mijn 'wij zijn niet voor white supremacy'-boodschap wel helemaal duidelijk is.
pi_166822034
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 12:02 schreef hunter2011 het volgende:
En des te negatiever (en vaak ook niet waar) de berichtgeving is over Donald Trump, des te sterker zijn positie gaat worden.

[ afbeelding ]

[..]

[ afbeelding ]
Dit verhaal is wel moeilijk te checken met die anonieme bronnen. Politico heeft toch een wat andere versie van de feiten. Hoe dan ook zal de persvrijheid er niet op voor uit gaan.
Demain, on roule
pi_166822042
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 november 2016 12:04 schreef Euribob het volgende:

[..]

Hun stem in de verkiezingen is niet wat ze belangrijk maakt, maar hun aanwezigheid op internet, andere media en het politieke debat.
Ook niet, ik heb zeer veel op internet gezeten en pro-Trump websites gevolgd tijdens de verkiezingen en dit soort figuren ben ik zeer, zeer zelden tegen gekomen. Het is al helemaal ondenkbaar dat andere stemmers het gedachtegoed van deze figuren overnemen en op Trump stemmen vanwege die ideeën.
pi_166822114
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 12:08 schreef Mykonos het volgende:

[..]

Dit verhaal is wel moeilijk te checken met die anonieme bronnen. Politico heeft toch een wat andere versie van de feiten. Hoe dan ook zal de persvrijheid er niet op voor uit gaan.
Klopt, maar door Wikileaks weet Trump sowieso wel wie wel en niet te vertrouwen is.
Wikileaks is volgens mij een beetje de bijbel van Trump geworden.
Ik zie hem nog voor aan dat als het echt gaat spannen voor Trump dat hij gaat dreigen met Pizzagate O-)
pi_166822126
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 12:13 schreef hunter2011 het volgende:

[..]

Klopt, maar door Wikileaks weet Trump sowieso wel wie wel en niet te vertrouwen is.
Wikileaks is volgens mij een beetje de bijbel van Trump geworden.
Ik zie hem nog voor aan dat als het echt gaat spannen voor Trump dat hij gaat dreigen met Pizzagate O-)
_O- _O- _O- _O- _O-
pi_166822174
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 november 2016 12:08 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dat zou ik niet weten, maar als je binnen je beweging een miljoen white supremacy-figuren hebt zou ik me toch wel eens achter de oren krabben of mijn 'wij zijn niet voor white supremacy'-boodschap wel helemaal duidelijk is.
Hoezo? Op elk willekeurig standpunt zullen miljoenen verschrikkelijke mensen het met je eens zijn. Dat op het gebied van anti-illegale immigratie veel white-supremacy-figuren het met Trump eens zijn is niet zo interessant. Zou jij je standpunt van pro-abortus veranderen als blijkt dat wereldwijd miljoenen verschrikkelijke mensen het helemaal met jou eens zijn?

Ik denk dat als je nog twijfelt over Trump's 'wij zijn niet voor white supremacy'-boodschap even een stap terug moet doen en je moet realiseren dat méér Hispanics en zwarten op Trump hebben gestemd dan op Romney en hij al jaren voor de verkiezingen David Duke heeft gedisavowed.

pi_166822206
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 12:14 schreef skysherrif het volgende:

[..]

_O- _O- _O- _O- _O-
Geloof me, Trump & Co hebben Pizzagate al helemaal laten uitzoeken.
Mocht het er op aan komen gaan ze het gewoon gebruiken.
pi_166822208
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 12:16 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Hoezo? Op elk willekeurig standpunt zullen miljoenen verschrikkelijke mensen het met je eens zijn. Dat op het gebied van anti-illegale immigratie veel white-supremacy-figuren het met Trump eens zijn is niet zo interessant. Zou jij je standpunt van pro-abortus veranderen als blijkt dat wereldwijd miljoenen verschrikkelijke mensen het helemaal met jou eens zijn?

Ik denk dat als je nog twijfelt over Trump's 'wij zijn niet voor white supremacy'-boodschap even een stap terug moet doen en je moet realiseren dat méér Hispanics en zwarten op Trump hebben gestemd dan op Romney en hij al jaren voor de verkiezingen David Duke heeft gedisavowed.

Het gaat hier niet over Trump, he. Ik heb het over de alt-right beweging als geheel.
pi_166822351
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 12:02 schreef hunter2011 het volgende:

[ afbeelding ]

[..]

[ afbeelding ]
Straks geen functionerende media meer. Hoe de democratie zorgt voor autocratie :D :')
pi_166822385
quote:
Trump racistisch?

Is dit onredelijk?
Het klimaat verwoesten is dan weer nadelig voor vrouwen, homo's, Joden (en alle andere mensen). En is onredelijk.
pi_166822496
Ik vind dat ze Trump wel erg hard aanpakken. Geef die man de kans, hij is democratisch gekozen.
pi_166822694
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 12:37 schreef Odaiba het volgende:
Ik vind dat ze Trump wel erg hard aanpakken. Geef die man de kans, hij is democratisch gekozen.
En dat betekend dat je hem niet mag aanpakken? Ik vind dat mensen nog behoorlijk lief zijn voor Trump. Als een andere kandidaat zoveel belangenverstrengelingen toonde in de weken na de verkiezingen dan was deze eerder harder dan minder hard aangepakt.

En dan nog het nieuws dat hij ook de media aanpakt. Dat is nou niet bepaald een goed precedent. Als president moet je daar toch afstand van houden.
pi_166822945
quote:
Trump racistisch?

Is dit onredelijk?
Laten we eens kappen met elkaar voor de gek te houden. Dubieuze uitspraken van Trump worden door bepaalde volledig kapot genuanceerd om maar aan te tonen dat hij het allemaal niet zo kwaad bedoelt.

Hij heeft niets tegen Mexicanen, want hij heeft gezegd dat er ook best goede tussen zitten. Trump is ook niet misogyn, want hij wil ook vrouwen aan zijn kabinet toevoegen. Een immigratiestop voor moslims? Niets aan de hand, want moslims vormen nou eenmaal een gevaar. Etc etc.

Ondertussen is nazistisch en racistisch Amerika en extase door het feit dat Trump de nieuwe POTUS wordt. Zijn voorgestelde benoemingen (Bannon, Sessions, Flynn) maakt dat deze haatgroepen nog veel enthousiaster worden.

Maakt dat Trump een racist en/of nazi? Nee, zeker niet, maar het moet je wel aan het denken zetten. Als KKK'ers en Stormfronters enthousiast worden, dan is dat meestal geen goed teken.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')