Ik vind het goed dat hij werkgelegenheid terug wil brengen in de VS. Ik vind dat hij goed kan onderhandelen. Ik vind dat hij goed kan schrijven. Ik vind het heel knap hoe hij tegen alle verwachtingen in president is geworden. Om even een paar dingen te noemen.quote:Op zondag 20 november 2016 14:32 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Noem eens iets dat jij positief vindt aan Trump?
Oke, dat mag je vinden.quote:Op zondag 20 november 2016 14:33 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind het goed dat hij werkgelegenheid terug wil brengen in de VS. Ik vind dat hij goed kan onderhandelen. Ik vind dat hij goed kan schrijven. Ik vind het heel knap hoe hij tegen alle verwachtingen in president is geworden. Om even een paar dingen te noemen.
Gelukkig.quote:
Wat is dit nou weer voor gelul?quote:Op zondag 20 november 2016 14:33 schreef Federer-fan het volgende:
Ik vind dat hij goed kan schrijven.
Op al zijn boeken, die ik al vele jaren lees.quote:Op zondag 20 november 2016 14:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor gelul?![]()
Waar baseer je dat op? Zijn tweets?
Mag ik dan vinden dat tot nu toe Hitler meer goeie dingen gedaan heeft dan Trump?quote:
Die heeft ie dan ook niet zelf geschreven.quote:Op zondag 20 november 2016 14:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Op al zijn boeken, die ik al vele jaren lees.
De holocaust begrijp je daar dan niet onder hoop ik?quote:Op zondag 20 november 2016 14:36 schreef Falco het volgende:
[..]
Mag ik dan vinden dat tot nu toe Hitler meer goeie dingen gedaan heeft dan Trump?
De angst bij de anti-trumpers zit hem er vooral in dat de Trump administration mogelijk wel eens succesvol zou kunnen zijn. Want ja, wat dan? Hoe moet je daar dan op reageren?quote:Op zondag 20 november 2016 14:23 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
De emotie is dat ik het jammer vind. Maar het was gewoon bedoeld als constatering. Er zijn mensen in deze reeks die werkelijk niets positiefs over Trump te zeggen hebben.
Denk je nou werkelijk dat hij die zelf schrijft?quote:Op zondag 20 november 2016 14:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Op al zijn boeken, die ik al vele jaren lees.
De holocaust is geen goed ding nee. Autosnelwegen weer wel.quote:Op zondag 20 november 2016 14:37 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
De holocaust begrijp je daar dan niet onder hoop ik?
"Geen goed ding." Gelukkig, bedankt dat je dat even opheldert.quote:Op zondag 20 november 2016 14:37 schreef Falco het volgende:
[..]
De holocaust is geen goed ding nee. [...]
Nouja jij vroeg er om hequote:Op zondag 20 november 2016 14:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
"Geen goed ding." Gelukkig, bedankt dat je dat even opheldert.
Zeker.quote:
twitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 20-11-2016 om 14:39:05General James "Mad Dog" Mattis, who is being considered for Secretary of Defense, was very impressive yesterday. A true General's General! reageer retweet
Alle Marokk... uuh, Mexicanen het land uit!quote:Op zondag 20 november 2016 14:32 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Noem eens iets dat jij positief vindt aan Trump?
quote:In 1984 raakte Sessions in opspraak omdat hij als Openbaar aanklager een onderzoek had ingesteld na verkiezingsfraude. Hij vervolgde zonder succes drie leden van Burgerrechterbeweging, waaronder een voormalig medewerker van Martin Luther King.[2] Hij was uren bezig zwarte stemmers te ondervragen en vond uiteindelijk maar veertien verkeerd gebruikte stembiljetten op een totaal van 1.7 miljoen.
Neuh. Als hij de economie als een tierelier laat draaien, dan is dat hartstikke leuk voor de VS. En misschien voor ons ook, aangezien wij een sterker handelsrelatie hebben met de Amerikanen.quote:Op zondag 20 november 2016 14:37 schreef antiderivative het volgende:
[..]
De angst bij de anti-trumpers zit hem er vooral in dat de Trump administration mogelijk wel eens succesvol zou kunnen zijn. Want ja, wat dan? Hoe moet je daar dan op reageren?
Hij maakt er echt een realitshow van he?quote:Op zondag 20 november 2016 14:39 schreef Nintex het volgende:
Mattis maakt een goede kans dus.twitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 20-11-2016 om 14:39:05General James "Mad Dog" Mattis, who is being considered for Secretary of Defense, was very impressive yesterday. A true General's General! reageer retweet
twitter:benshapiro twitterde op woensdag 16-11-2016 om 04:12:19WHO WILL GET THE ROSE?!?! https://t.co/duioZEyUEz reageer retweet
Hehe, hij is ook van plan om een 'victory tour' te gaan houden door de staten:quote:Op zondag 20 november 2016 14:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij maakt er echt een realitshow van he?twitter:benshapiro twitterde op woensdag 16-11-2016 om 04:12:19WHO WILL GET THE ROSE?!?! https://t.co/duioZEyUEz reageer retweet
Als politiek entertainment wordt, dan moet Trump niet zo kleinzielig doen als er over hem continu grappen gemaakt wordt in SNL, etc.quote:Op zondag 20 november 2016 14:45 schreef antiderivative het volgende:
[..]
Hehe, hij is ook van plan om een 'victory tour' te gaan houden door de staten:
https://www.yahoo.com/new(...)-tour-195433777.html
De rallies, muziek, gevulde stadions.
Die rallies zijn wel lekker veel nieuw materiaal voor komieken, dat wel.quote:Op zondag 20 november 2016 14:47 schreef Falco het volgende:
[..]
Als politiek entertainment wordt, dan moet Trump niet zo kleinzielig doen als er over hem continu grappen gemaakt wordt in SNL, etc.
En wie zegt dat hij dat erg vindt? Hij zit naast je op de bank te twitteren? Misschien staat ie wel met een smile te twitteren..quote:Op zondag 20 november 2016 14:47 schreef Falco het volgende:
[..]
Als politiek entertainment wordt, dan moet Trump niet zo kleinzielig doen als er over hem continu grappen gemaakt wordt in SNL, etc.
quote:Op zondag 20 november 2016 15:08 schreef antiderivative het volgende:
[..]
En wie zegt dat hij dat erg vindt? Hij zit naast je op de bank te twitteren? Misschien staat ie wel met een smile te twitteren..
[ afbeelding ]
twitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 20-11-2016 om 14:26:04I watched parts of @nbcsnl Saturday Night Live last night. It is a totally one-sided, biased show - nothing funny at all. Equal time for us? reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |