abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166775310
Highly overrated :D wat een kleuter.
pi_166775397
quote:
Moeten deze mensen niet kotsen van zichzelf. Trieste regressives.
pi_166775481
adamjohnsonNYC twitterde op zondag 20-11-2016 om 12:29:26 I will not fall for Trump's latest troll I will not fall for Trump's latest troll I will not fall for Trump's latest troll I will not fall f reageer retweet
adamjohnsonNYC twitterde op zondag 20-11-2016 om 12:52:39 Trump stories on front page right now:WaPo: Hamilton 4, TrumpU suit 1 NYT: Hamilton 2, TrumpU suit 0 HuffPo: Hamilton 4 TrumpU suit 2 reageer retweet
Nimble navigator :)
pi_166775496
Kan die Trump nog kinderachtiger reageren op kritiek? Mi gado.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_166775580
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2016 13:32 schreef Ludachrist het volgende:
Kan die Trump nog kinderachtiger reageren op kritiek? Mi gado.
Blijkbaar heeft dat het gewenste effect op types als Nintex.
pi_166775613
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2016 12:18 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Nja, en bovendien, Trump kan het in de ogen van velen toch niet goed doen. Wie hij ook aanstelt, er wordt altijd wat achter gezocht. Op iedereen is wel iets af te dingen en het is ook zelden een weging van positieve en negatieve dingen.
Kom kom, je hebt het net nog over dat je feiten en ratio moet ambieren en niet emotie. Dit is wel weer een emo-post hoor. Mensen die worden aangesteld krijgen door de pers een antecedenten-onderzoek en wat daar uitkomt stemt feitelijk niet tot vrolijkheid. Andersom zou conservatieve media helemaal los gaan op kandidaten die Hillary had voorgesteld. Sterker nog, MSM zouden daar ook helemaal los op gaan want die mochten Hillary ook alleen maar omdat Trump nog erger was.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_166775660
Eerste 2 hits als ik zoek op Hamilton zijn:

"Broadway Union Takes Issue With ‘Hamilton’ Casting Call For ‘Non-White’ Performers"
"Civil rights attorney: 'Non-whites only' is violation"

http://newyork.cbslocal.c(...)ting-call-non-white/

lekkere musical :')
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
pi_166775739
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2016 13:37 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Kom kom, je hebt het net nog over dat je feiten en ratio moet ambieren en niet emotie. Dit is wel weer een emo-post hoor. Mensen die worden aangesteld krijgen door de pers een antecedenten-onderzoek en wat daar uitkomt stemt feitelijk niet tot vrolijkheid. Andersom zou conservatieve media helemaal los gaan op kandidaten die Hillary had voorgesteld. Sterker nog, MSM zouden daar ook helemaal los op gaan want die mochten Hillary ook alleen maar omdat Trump nog erger was.
Niet waar, de CEO's van de MSM behoorden vaak tot de persoonlijke vriendenkring van Clinton en hadden al met haar afspraken gemaakt om de berichtgeving positief gekleurd in haar richting te laten overkomen.
Ze had, met uitzondering van een aantal, het hele medialandschap van Amerika in handen.
  zondag 20 november 2016 @ 13:49:24 #159
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_166775909
quote:
10s.gif Op zondag 20 november 2016 13:13 schreef Nintex het volgende:
God emperor Trump is weer wakker.
realDonaldTrump twitterde op zondag 20-11-2016 om 12:22:34 The cast and producers of Hamilton, which I hear is highly overrated, should immediately apologize to Mike Pence for their terrible behavior reageer retweet
realDonaldTrump twitterde op zondag 20-11-2016 om 12:44:23 Numerous patriots will be coming to Bedminster today as I continue to fill out the various positions necessary to MAKE AMERICA GREAT AGAIN! reageer retweet
Vind je het nou mooi dat Trump als een ultieme trollmeister opereert of sta je nou ook echt achter deze tweets :D?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_166775929
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2016 13:39 schreef antiderivative het volgende:
Eerste 2 hits als ik zoek op Hamilton zijn:

"Broadway Union Takes Issue With ‘Hamilton’ Casting Call For ‘Non-White’ Performers"
"Civil rights attorney: 'Non-whites only' is violation"

http://newyork.cbslocal.c(...)ting-call-non-white/

lekkere musical :')
StevieVanZandt twitterde op zaterdag 19-11-2016 om 18:36:38 A guy comes to a Broadway show for a relaxing night out. Instead he gets a lecture from the stage! Not a level play… https://t.co/l2CBhCjqgw reageer retweet
  zondag 20 november 2016 @ 13:55:39 #161
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_166776065
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2016 12:07 schreef Nintex het volgende:

[..]

3 internet trolls en een conservatief gekkie die zeggen dat ze blij zijn met Trump.

Heel Afrika steunt hem ook, kijk maar Malik Obama. O nee, wacht dan telt de selectieve verontwaardiging weer niet :s) .
Dat neo-nazi's blij zijn met Trump zegt niks, aangezien Clinton het alternatief was. Maar Trump had eender wie kunnen kiezen voor de posts van AG en NS Advisor, dan is het wel veelzeggend als de neo-nazis van de Daily Stormer het een "Daily Stormer Dream Team" noemen. Dit van mensen voor wie zelfs de meeste GOP leden "verraders van het blanke ras" zijn...
are we infinite or am I alone
pi_166776222
quote:
2s.gif Op zondag 20 november 2016 13:49 schreef Falco het volgende:

[..]

Vind je het nou mooi dat Trump als een ultieme trollmeister opereert of sta je nou ook echt achter deze tweets :D?
Het mooiste is het niveau trollmeister

Mike Pence is nooit echt 'harassed' de kwaliteit van de musical (which is highly overrated) heeft helemaal niets met het argument te maken. Het gaat nu helemaal niet meer om het oorspronkelijke punt dat de Hamilton cast wilde maken. Trump maakt gewoon overal een shit-show van.

Stel je voor als hij over vrede in Syrie gaat overleggen met Putin, Assad en Merkel dan gaat het binnen twee a drie dagen over een compleet ander totaal onrelevant onderwerp. Die saaie EU bureaucraten werden al gek van Berlusconi en Varoufakis, Trump is nog 100x erger :') _O-

De kers op de taart is dat hij vanuit zijn eigen meest luxe safe space (Trump Tower) de SJW's zo ver krijgt om zich tegen safe spaces te keren door te zeggen dat het theater een safe space voor Mike Pence moet zijn. En zijn hulpjes hebben al live op CNN gezegd dat dit 'entertainment' is waarmee hij zich vermaakt en stoom afblaast.
pi_166776234
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2016 13:42 schreef hunter2011 het volgende:

[..]

Niet waar, de CEO's van de MSM behoorden vaak tot de persoonlijke vriendenkring van Clinton en hadden al met haar afspraken gemaakt om de berichtgeving positief gekleurd in haar richting te laten overkomen.
Ze had, met uitzondering van een aantal, het hele medialandschap van Amerika in handen.
Ah, vandaar dat de New York Times als eerste met het verhaal over die e-mails kwam. Allemaal onderdeel van het plan om Clinton in een positief daglicht te stellen. Duidelijk.
pi_166776334
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2016 14:01 schreef Nintex het volgende:

[..]

Neem het niet zo serieus. Die gast weet gewoon dat negatieve aandacht ook aandacht en dat dit is hoe hij zijn politieke brand moet verkopen.

Juist heel de tijd erop reagere maakt Trumo sterker.
pi_166776428
Trump wordt dus een PC Principal-president die homo-hatende oerconservatieven een safe space wil geven. Bijzondere tijdlijn, waar we in leven.

Het nieuwe seizoen House of Cards gaat ook onvermijdelijk bleekjes afsteken tegen de ridicule realiteit, bedacht ik me net.
  zondag 20 november 2016 @ 14:23:58 #166
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_166776831
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2016 13:37 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Kom kom, je hebt het net nog over dat je feiten en ratio moet ambieren en niet emotie. Dit is wel weer een emo-post hoor. [...]
De emotie is dat ik het jammer vind. Maar het was gewoon bedoeld als constatering. Er zijn mensen in deze reeks die werkelijk niets positiefs over Trump te zeggen hebben.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_166776915
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2016 14:01 schreef Nintex het volgende:

[..]

Mike Pence is nooit echt 'harassed' de kwaliteit van de musical (which is highly overrated) heeft helemaal niets met het argument te maken. Het gaat nu helemaal niet meer om het oorspronkelijke punt dat de Hamilton cast wilde maken. Trump maakt gewoon overal een shit-show van.

Stel je voor als hij over vrede in Syrie gaat overleggen met Putin, Assad en Merkel dan gaat het binnen twee a drie dagen over een compleet ander totaal onrelevant onderwerp. Die saaie EU bureaucraten werden al gek van Berlusconi en Varoufakis, Trump is nog 100x erger :') _O-
Waarom vind je het in godsnaam leuk dat de president van Amerika van belangrijke zaken als 'vrede in Syrië' een shitshow gaat maken?
  zondag 20 november 2016 @ 14:28:38 #168
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_166776949
quote:
7s.gif Op zondag 20 november 2016 14:23 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

De emotie is dat ik het jammer vind. Maar het was gewoon bedoeld als constatering. Er zijn mensen in deze reeks die werkelijk niets positiefs over Trump te zeggen hebben.
Nouja, kijk het zit zo. Ik zit echt hard te denken maar ik kan maar niet iets positiefs bedenken bij Trump. Het is echt heel erg, maar bij Hitler lukt me dat nog wel, die heeft tenminste nog autosnelwegen aangelegd.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_166776963
Deze man _O-

realDonaldTrump twitterde op zondag 20-11-2016 om 14:26:04 I watched parts of @nbcsnl Saturday Night Live last night. It is a totally one-sided, biased show - nothing funny at all. Equal time for us? reageer retweet
  zondag 20 november 2016 @ 14:29:26 #170
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_166776970
quote:
2s.gif Op zondag 20 november 2016 14:28 schreef Falco het volgende:

[..]

Nouja, kijk het zit zo. Ik zit echt hard te denken maar ik kan maar niet iets positiefs bedenken bij Trump. Het is echt heel erg, maar bij Hitler lukt me dat nog wel, die heeft tenminste nog autosnelwegen aangelegd.
Dat is inderdaad wel heel erg ja. Trieste vergelijking.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zondag 20 november 2016 @ 14:29:56 #171
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_166776986
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2016 14:29 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Dat is inderdaad wel heel erg ja.
Ben gewoon heel eerlijk en oprecht hier in. Sorry als het voor jou offensive is.
  zondag 20 november 2016 @ 14:31:15 #172
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_166777028
quote:
2s.gif Op zondag 20 november 2016 14:29 schreef Falco het volgende:

[..]

Ben gewoon heel eerlijk en oprecht hier in. Sorry als het voor jou offensive is.
Heel goed van je. Ik vind het alleen een beetje triest.
  zondag 20 november 2016 @ 14:31:38 #173
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_166777040
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2016 14:31 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Gevoelens zijn niet triest.
pi_166777056
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2016 14:31 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Noem eens iets dat jij positief vindt aan Trump?
  zondag 20 november 2016 @ 14:33:26 #175
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_166777097
quote:
2s.gif Op zondag 20 november 2016 14:32 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Noem eens iets dat jij positief vindt aan Trump?
Dit vind ik wel een goeie vraag. Je moet beide geluiden (zowel positief als negatief) laten horen over deze entiteit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')