twitter:adamjohnsonNYC twitterde op zondag 20-11-2016 om 12:29:26I will not fall for Trump's latest troll I will not fall for Trump's latest troll I will not fall for Trump's latest troll I will not fall f reageer retweet
Nimble navigatortwitter:adamjohnsonNYC twitterde op zondag 20-11-2016 om 12:52:39Trump stories on front page right now:WaPo: Hamilton 4, TrumpU suit 1 NYT: Hamilton 2, TrumpU suit 0 HuffPo: Hamilton 4 TrumpU suit 2 reageer retweet
Blijkbaar heeft dat het gewenste effect op types als Nintex.quote:Op zondag 20 november 2016 13:32 schreef Ludachrist het volgende:
Kan die Trump nog kinderachtiger reageren op kritiek? Mi gado.
Kom kom, je hebt het net nog over dat je feiten en ratio moet ambieren en niet emotie. Dit is wel weer een emo-post hoor. Mensen die worden aangesteld krijgen door de pers een antecedenten-onderzoek en wat daar uitkomt stemt feitelijk niet tot vrolijkheid. Andersom zou conservatieve media helemaal los gaan op kandidaten die Hillary had voorgesteld. Sterker nog, MSM zouden daar ook helemaal los op gaan want die mochten Hillary ook alleen maar omdat Trump nog erger was.quote:Op zondag 20 november 2016 12:18 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nja, en bovendien, Trump kan het in de ogen van velen toch niet goed doen. Wie hij ook aanstelt, er wordt altijd wat achter gezocht. Op iedereen is wel iets af te dingen en het is ook zelden een weging van positieve en negatieve dingen.
Niet waar, de CEO's van de MSM behoorden vaak tot de persoonlijke vriendenkring van Clinton en hadden al met haar afspraken gemaakt om de berichtgeving positief gekleurd in haar richting te laten overkomen.quote:Op zondag 20 november 2016 13:37 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Kom kom, je hebt het net nog over dat je feiten en ratio moet ambieren en niet emotie. Dit is wel weer een emo-post hoor. Mensen die worden aangesteld krijgen door de pers een antecedenten-onderzoek en wat daar uitkomt stemt feitelijk niet tot vrolijkheid. Andersom zou conservatieve media helemaal los gaan op kandidaten die Hillary had voorgesteld. Sterker nog, MSM zouden daar ook helemaal los op gaan want die mochten Hillary ook alleen maar omdat Trump nog erger was.
Vind je het nou mooi dat Trump als een ultieme trollmeister opereert of sta je nou ook echt achter deze tweetsquote:Op zondag 20 november 2016 13:13 schreef Nintex het volgende:
God emperor Trump is weer wakker.twitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 20-11-2016 om 12:22:34The cast and producers of Hamilton, which I hear is highly overrated, should immediately apologize to Mike Pence for their terrible behavior reageer retweet
twitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 20-11-2016 om 12:44:23Numerous patriots will be coming to Bedminster today as I continue to fill out the various positions necessary to MAKE AMERICA GREAT AGAIN! reageer retweet
quote:Op zondag 20 november 2016 13:39 schreef antiderivative het volgende:
Eerste 2 hits als ik zoek op Hamilton zijn:
"Broadway Union Takes Issue With ‘Hamilton’ Casting Call For ‘Non-White’ Performers"
"Civil rights attorney: 'Non-whites only' is violation"
http://newyork.cbslocal.c(...)ting-call-non-white/
lekkere musical
twitter:StevieVanZandt twitterde op zaterdag 19-11-2016 om 18:36:38A guy comes to a Broadway show for a relaxing night out. Instead he gets a lecture from the stage! Not a level play… https://t.co/l2CBhCjqgw reageer retweet
Dat neo-nazi's blij zijn met Trump zegt niks, aangezien Clinton het alternatief was. Maar Trump had eender wie kunnen kiezen voor de posts van AG en NS Advisor, dan is het wel veelzeggend als de neo-nazis van de Daily Stormer het een "Daily Stormer Dream Team" noemen. Dit van mensen voor wie zelfs de meeste GOP leden "verraders van het blanke ras" zijn...quote:Op zondag 20 november 2016 12:07 schreef Nintex het volgende:
[..]
3 internet trolls en een conservatief gekkie die zeggen dat ze blij zijn met Trump.
Heel Afrika steunt hem ook, kijk maar Malik Obama. O nee, wacht dan telt de selectieve verontwaardiging weer niet.
Het mooiste is het niveau trollmeisterquote:Op zondag 20 november 2016 13:49 schreef Falco het volgende:
[..]
Vind je het nou mooi dat Trump als een ultieme trollmeister opereert of sta je nou ook echt achter deze tweets?
Ah, vandaar dat de New York Times als eerste met het verhaal over die e-mails kwam. Allemaal onderdeel van het plan om Clinton in een positief daglicht te stellen. Duidelijk.quote:Op zondag 20 november 2016 13:42 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Niet waar, de CEO's van de MSM behoorden vaak tot de persoonlijke vriendenkring van Clinton en hadden al met haar afspraken gemaakt om de berichtgeving positief gekleurd in haar richting te laten overkomen.
Ze had, met uitzondering van een aantal, het hele medialandschap van Amerika in handen.
Neem het niet zo serieus. Die gast weet gewoon dat negatieve aandacht ook aandacht en dat dit is hoe hij zijn politieke brand moet verkopen.quote:Op zondag 20 november 2016 14:01 schreef Nintex het volgende:
[..]
Het mooiste is het niveau trollmeister
De emotie is dat ik het jammer vind. Maar het was gewoon bedoeld als constatering. Er zijn mensen in deze reeks die werkelijk niets positiefs over Trump te zeggen hebben.quote:Op zondag 20 november 2016 13:37 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Kom kom, je hebt het net nog over dat je feiten en ratio moet ambieren en niet emotie. Dit is wel weer een emo-post hoor. [...]
Waarom vind je het in godsnaam leuk dat de president van Amerika van belangrijke zaken als 'vrede in Syrië' een shitshow gaat maken?quote:Op zondag 20 november 2016 14:01 schreef Nintex het volgende:
[..]
Het mooiste is het niveau trollmeister
Mike Pence is nooit echt 'harassed' de kwaliteit van de musical (which is highly overrated) heeft helemaal niets met het argument te maken. Het gaat nu helemaal niet meer om het oorspronkelijke punt dat de Hamilton cast wilde maken. Trump maakt gewoon overal een shit-show van.
Stel je voor als hij over vrede in Syrie gaat overleggen met Putin, Assad en Merkel dan gaat het binnen twee a drie dagen over een compleet ander totaal onrelevant onderwerp. Die saaie EU bureaucraten werden al gek van Berlusconi en Varoufakis, Trump is nog 100x erger![]()
![]()
Nouja, kijk het zit zo. Ik zit echt hard te denken maar ik kan maar niet iets positiefs bedenken bij Trump. Het is echt heel erg, maar bij Hitler lukt me dat nog wel, die heeft tenminste nog autosnelwegen aangelegd.quote:Op zondag 20 november 2016 14:23 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
De emotie is dat ik het jammer vind. Maar het was gewoon bedoeld als constatering. Er zijn mensen in deze reeks die werkelijk niets positiefs over Trump te zeggen hebben.
twitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 20-11-2016 om 14:26:04I watched parts of @nbcsnl Saturday Night Live last night. It is a totally one-sided, biased show - nothing funny at all. Equal time for us? reageer retweet
Dat is inderdaad wel heel erg ja. Trieste vergelijking.quote:Op zondag 20 november 2016 14:28 schreef Falco het volgende:
[..]
Nouja, kijk het zit zo. Ik zit echt hard te denken maar ik kan maar niet iets positiefs bedenken bij Trump. Het is echt heel erg, maar bij Hitler lukt me dat nog wel, die heeft tenminste nog autosnelwegen aangelegd.
Ben gewoon heel eerlijk en oprecht hier in. Sorry als het voor jou offensive is.quote:Op zondag 20 november 2016 14:29 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel heel erg ja.
Heel goed van je. Ik vind het alleen een beetje triest.quote:Op zondag 20 november 2016 14:29 schreef Falco het volgende:
[..]
Ben gewoon heel eerlijk en oprecht hier in. Sorry als het voor jou offensive is.
Gevoelens zijn niet triest.quote:Op zondag 20 november 2016 14:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Heel goed van je. Ik vind het alleen een beetje triest.
Noem eens iets dat jij positief vindt aan Trump?quote:Op zondag 20 november 2016 14:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Heel goed van je. Ik vind het alleen een beetje triest.
Dit vind ik wel een goeie vraag. Je moet beide geluiden (zowel positief als negatief) laten horen over deze entiteit.quote:Op zondag 20 november 2016 14:32 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Noem eens iets dat jij positief vindt aan Trump?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |