Kun je één racistisch citaat van hem noemen? Ik heb seksistische, platte, beledigende, generaliserende en kortzichtige opmerkingen van hem gehoord, maar wanneer is hij dan racistisch?quote:Op zaterdag 19 november 2016 14:51 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Donald is een racist omdat hij racistische dingen zegt. Daar verandert zo'n flut-stukje niets aan.
Dat is het probleem, wanneer vind jij iets racisme?quote:Op zaterdag 19 november 2016 21:55 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Kun je één racistisch citaat van hem noemen? Ik heb seksistische, platte, beledigende, generaliserende en kortzichtige opmerkingen van hem gehoord, maar wanneer is hij dan racistisch?
Goed idee om Twitter te gebruiken, Don. Eerst wisten alleen een paar honderd man in dat theater dat Pence een paar keer Boeh moest horen. Nu weet de hele wereld het.quote:Op zaterdag 19 november 2016 16:36 schreef Nintex het volgende:
The Donald trolled de lefties door het pro-safe space argument van ze af te pakken.twitter:realDonaldTrump twitterde op zaterdag 19-11-2016 om 14:56:30The Theater must always be a safe and special place.The cast of Hamilton was very rude last night to a very good man, Mike Pence. Apologize! reageer retweet
Racisme een bedenksel van de Democraten en de media? Dat zou zomaar kunnen.quote:Op zaterdag 19 november 2016 21:56 schreef KingRadler het volgende:
Trump heeft nog nooit iets racistisch gezegd het is een bedenksel van de Democraten en de media
Inderdaad, niemand heeft het erover dat diplomaten in Donald zijn hotel slapen. Donald mag dan wel geen salaris ontvangen, maar verdient nu al miljoenen met zijn ambt dmv zijn hotels.quote:Op zaterdag 19 november 2016 21:57 schreef Ulx het volgende:
[..]
Goed idee om Twitter te gebruiken, Don. Eerst wisten alleen een paar honderd man in dat theater dat Pence een paar keer Boeh moest horen. Nu weet de hele wereld het.
Goeie move.
Het is waar als je terug kijkt op alle presidentsverkiezingen Bush Jr en Srquote:Op zaterdag 19 november 2016 21:57 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Racisme een bedenksel van de Democraten en de media? Dat zou zomaar kunnen.
Als je een bepaald ras, zoals het negroïde of het aziatische ras, inferieur noemt aan het blanke ras.quote:Op zaterdag 19 november 2016 21:57 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Dat is het probleem, wanneer vind jij iets racisme?
Het is ook niet iets waar je presidentsverkiezingen mee wint of verliest. Hooguit een manier om je eigen achterban te motiveren om te stemmen.quote:Op zaterdag 19 november 2016 22:01 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Het is waar als je terug kijkt op alle presidentsverkiezingen Bush Jr en Sr
Ok, dan bestaat racisme niet meer. "Is niks, is een neger."quote:Op zaterdag 19 november 2016 22:04 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Als je een bepaald ras, zoals het negroïde of het aziatische ras, inferieur noemt aan het blanke ras.
Alle kosten voor het verblijf aldaar betaal door de regering aan Trump's golf resort waarschijnlijkquote:Op zaterdag 19 november 2016 19:30 schreef antiderivative het volgende:
Trump is in New Jersey bij zijn landgoed en Trump National Golf Club. Personen die vandaag langskomen:
Mitt Romney
Michelle Rhee (Educator, advocate for education reform. Member of the Democratic party)
Betsy DeVos (Education activist)
James Mattis (Fmr. General of the Marine Corps)
Todd Ricketts (Owner of the Chicago Cubs)
Bob Woodson (Anti-poverty advocate)
Andy Puzder (Restaurant chain executive)
Lew Eisenberg (RNC Finance Chair)
Patrick Soon-Shiong (Biotechnology billionaire)
twitter:jonlech twitterde op zaterdag 19-11-2016 om 22:23:31By pure coincidence, Norway is reducing its contributions to the Clinton Foundation next year by 87% (!) #PayToPlay https://t.co/TagtioEGoR reageer retweet
quote:President-elect Donald Trump will meet Saturday with Michelle Rhee, a Democrat and former District of Columbia public schools leader who is considered in the running for secretary of education.
En nu huren diplomaten 20.000 dollar kamers in Trumps hotel in Washington.quote:Op zondag 20 november 2016 00:12 schreef Nintex het volgende:
twitter:jonlech twitterde op zaterdag 19-11-2016 om 22:23:31By pure coincidence, Norway is reducing its contributions to the Clinton Foundation next year by 87% (!) #PayToPlay https://t.co/TagtioEGoR reageer retweet
Een Democrate van Koreaanse afkomst.quote:Op zondag 20 november 2016 00:12 schreef Nintex het volgende:
Mogelijk een Democrat in Trump's kabinet
[..]
Des te langer de MSM blijft doorgaan met verzonnen en niet noodzakelijke negatieve berichtgeving, des te sterker Trump's positie gaat worden.quote:Op zaterdag 19 november 2016 23:59 schreef studentje7 het volgende:
Zag ook een stuk van de NYT over dat buitenlandse student zogemaamd bang zijn om naar de VS te komen vanwege Trump.
Come on. Kritiek hebben mag... maar dit is zo over de top dat t gewoon grappig is.
quote:Op zondag 20 november 2016 00:12 schreef Nintex het volgende:
Mogelijk een Democrat in Trump's kabinet
[..]
quote:Op zondag 20 november 2016 01:03 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Een Democrate van Koreaanse afkomst.
[..]
Des te langer de MSM blijft doorgaan met verzonnen en niet noodzakelijke negatieve berichtgeving, des te sterker Trump's positie gaat worden.
Dat ze dat nog niet doorhebben,
Alsof iemand in de VS gaat checken hoe het daadwerkelijk zit in het buitenland. Ik herinner me een Republikeinse deelnemer in de primaries een aantal jaar geleden die met droge ogen beweerde dat bejaarden in ons land op grote schaal onvrijwillig tot sterven worden gebracht en om dat te voorkomen zelfs zouden rondlopen met buttons om alsjeblieft geen euthanasie op hen te plegen. Ik geloof niet dat die persoon destijds is weggehoond om zijn waanideeën.quote:Op zondag 20 november 2016 01:03 schreef hunter2011 het volgende:
Des te langer de MSM blijft doorgaan met verzonnen en niet noodzakelijke negatieve berichtgeving, des te sterker Trump's positie gaat worden.
Dat ze dat nog niet doorhebben,
Voer voor psychoten.quote:Op zondag 20 november 2016 02:30 schreef hunter2011 het volgende:
Pizzagate schijnt nu echt los te komen.
Zou het dan echt....
Wordt beweerd dat de media opdracht hebben gekregen om met zoveel mogelijk afleidend nieuws te komen.
Ik dacht dat PC en 'Safe Spaces' enkel voor linkschen waren?quote:Op zaterdag 19 november 2016 21:57 schreef Ulx het volgende:
[..]
Goed idee om Twitter te gebruiken, Don. Eerst wisten alleen een paar honderd man in dat theater dat Pence een paar keer Boeh moest horen. Nu weet de hele wereld het.
Goeie move.
quote:Erik Mouthaan: ‘Ik laat me niet zwart maken’
Erik Mouthaan vindt dat er te makkelijk wordt geroepen dat de media de Donald Trump-beweging niet serieus nam. Dat zegt hij in een Facebookvideo, waarin hij verantwoording aflegt voor hoe hij de Amerikaanse verkiezingen heeft verslagen. Mouthaan vindt het onterecht dat de media opeens worden weggezet als onbetrouwbaar, omdat zij – net als de rest van de wereld – stomverbaasd waren toen Trump de verkiezingen won. “Ik vind dat wij deze beweging uitgebreid en goed hebben belicht.“
De RTL Nieuws-journalist is het goed zat. “De overwinning van Donald Trump had ik niet zien aankomen, maar de conclusie die nu door velen wordt getrokken over de rol van journalisten en onze zogenaamde vooringenomenheid, gaan mij te ver. Ik pas er voor om me zwart te laten maken, dus hier gaan we.”
Volgens Mouthaan waren niet alleen de media verbaasd. “Ik keek op van de eindslag, maar iederéén deed dat, ook de Trump-campagne. Alle opiniepeilers en de campagneleiders aan beide kanten ook.”
Mouthaan vertelde in RTL Nieuws keer op keer dat Hillary Clinton de meeste kans maakte. “Dat wordt nu door sommigen uitgelegd als een soort voorkeur voor Clinton, maar dat was het niet. Het was een inschatting van haar kansen. Soms zijn verrassende verkiezingen gewoon een verrassing en geen complot van de elitaire media, of zo.”
Zelf ziet Mouthaan wel een complot. “Mij en mijn collega’s afschilderen als linkse, onbetrouwbare journalisten, omdat we, net als Trump zelf zijn overwinning niet zagen aankomen, kan ook onderdeel zijn van een politieke agenda, die bewust journalistiek in een kwaad daglicht wil stellen.”
“Er zijn mensen die willen dat jij denkt: nou, RTL zat ernaast bij Trump, dus laat ik hen ook maar niet geloven als ze onthullingen hebben over politici in Nederland. Dat klinkt heel cynisch, maar ik zie in de VS hoe dat werkt. Als je kiezers overtuigt dat journalisten niet te vertrouwen zijn, dan hebben primeurs geen effect meer, waardoor je als politicus overal mee wegkomt.”
“Wat je zegt tegen de kiezers is: hé, we hebben toch al vastgesteld dat je de media niet kunt vertrouwen? Kijk gewoon naar dit ene bericht op Facebook en luister alleen naar mij! Dat is wat er gebeurt in autocratische landen als Rusland en Turkije.”
http://www.mediacourant.n(...)wart-maken/#comments
Ergens mag ik hopen dat over een sjeik die een tonnetje geeft aan de CF dezelfde ophef zal worden gemaakt als over een sjeik die met zijn hele entourage in een Trump hotel neerstrijkt.quote:Op zondag 20 november 2016 00:59 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
En nu huren diplomaten 20.000 dollar kamers in Trumps hotel in Washington.![]()
En ik kan je garanderen dat daar geen HIV medicijnen van gekocht gaan worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |