Ik ben écht zijn meesteres niet hoorquote:
Maar jullie zijn écht getrouwd of is dat ook gelul?quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:01 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik ben écht zijn meesteres niet hoor
De katten hebben ons om hun pootje gewonden, maar no way dat ER mijn slaafje is of iets wat daar in de buurt komt!
We hebben elk onze goede en slechte eigenschappen en daarmee helpen we elkaar.
quote:
quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar jullie zijn écht getrouwd of is dat ook gelul?
en wie is Leena dan?
[..]
De zwarte poesquote:Op vrijdag 18 november 2016 21:03 schreef FANN het volgende:
[..]
en wie is Leena dan?
[..]
Wij zijn heus getrouwd (volgens de burgerlijke stand iig)quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:03 schreef FANN het volgende:
[..]
en wie is Leena dan?
[..]
Dus al dat SM gedoe was gelul?quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:04 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Wij zijn heus getrouwd (volgens de burgerlijke stand iig)
En Leena is de zwarte poes in het vorige topic.
Stalin is de cyperse homo-kater in het vorige topic.
*zucht* je bent er ook in getrapt?quote:
nah... misschien te goed van vetrouwen als iemand hier iets verteld, maar ik zal er in het vervolgquote:Op vrijdag 18 november 2016 21:06 schreef Lotusss het volgende:
[..]
*zucht* je bent er ook in getrapt?
FOK!-ers zijn zo gemakkelijk in de maling te nemen hè....![]()
![]()
ER kende wel de voorstelling van Manuta op de showboot....quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:08 schreef FANN het volgende:
[..]
nah... misschien te goed van vetrouwen als iemand hier iets verteld, maar ik zal er in het vervolg
rekening mee houden bij jullie twee
Jullie passen goed bij elkaar, allebei een beetje koekoekquote:Op vrijdag 18 november 2016 21:06 schreef Lotusss het volgende:
[..]
*zucht* je bent er ook in getrapt?
FOK!-ers zijn zo gemakkelijk in de maling te nemen hè....![]()
![]()
Ja nou ik zou hem dus maar niet meer serieus nemen als ik jou was....quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:08 schreef chufi het volgende:
[..]
ER kende wel de voorstelling van Manuta op de showboot....
Ik denk dat dat ER chufi zijn type isquote:Op vrijdag 18 november 2016 21:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja nou ik zou hem dus maar niet meer serieus nemen als ik jou was....
Nou Cufi zou ik eerder geloven maar misschien zit ik daarmee ook wel volkomen foutquote:Op vrijdag 18 november 2016 21:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat dat ER chufi zijn type is
Ik heb weinig met showboot gedoequote:Op vrijdag 18 november 2016 21:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat dat ER chufi zijn type is
quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ER chufi zijn type is
Ik ben altijd eerlijk en oprechtquote:Op vrijdag 18 november 2016 21:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou Cufi zou ik eerder geloven maar misschien zit ik daarmee ook wel volkomen fout
Nu weet ik het ook niet meer.... Maar een borrel zal ik niet met hem gaan drinken .. Dat staat vastquote:Op vrijdag 18 november 2016 21:12 schreef Deisyy het volgende:
Wil ik een post aanpassen, ga ik hem quoten![]()
Maar dat moest er dus staan.
ahquote:Op vrijdag 18 november 2016 21:12 schreef Deisyy het volgende:
Wil ik een post aanpassen, ga ik hem quoten![]()
Maar dat moest er dus staan.
Er was ook iets niet in de haakquote:Op vrijdag 18 november 2016 21:17 schreef chufi het volgende:
SAS !!!! Kun je de TT ff herstellen? Fann heb een haakje weggedelete
Patat met een gebakken ei eroverheen?quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb 3 eieren op![]()
Patat met eiis Grieks.... vult wel
gekookt, speigel of omelet ?quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb 3 eieren op![]()
Patat met eiis Grieks.... vult wel
quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Patat met een gebakken ei eroverheen?
*oven aanzet
Nou je bakt eerst patates (in olijfolie) flikkert het in een koekenpan en dan breek je eieren overheenquote:
Een soort kapsalon maar dan met eiquote:Op vrijdag 18 november 2016 21:42 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
Nou je bakt eerst patates (in olijfolie) flikkert het in een koekenpan en dan breek je eieren overheen
en dan roeren, peper zout en semeni ( is grieks kruidenmengsel)
dawast eigenlijk...
Klinkt wel als een soort aardappeltortillaquote:Op vrijdag 18 november 2016 21:44 schreef FANN het volgende:
Patates me afga
http://www.smulweb.nl/rec(...)me-afga-patat-met-ei
alleen makkelijker denk ikquote:Op vrijdag 18 november 2016 21:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Klinkt wel als een soort aardappeltortilla
Dat lijkt mij erg lekkerquote:Op vrijdag 18 november 2016 21:46 schreef FANN het volgende:
Morgen gaat die Griek dit maken...
https://www.landmarkt.nl/loeiheet-geroosterde-spruitjes
ben benieuwd
Ik heb al gegoogled, het ziet er niet uit, maar als het maar smaaktquote:Op vrijdag 18 november 2016 21:48 schreef FANN het volgende:
Volgende keer maak ik wel een foto als ik het niet vergeet..........
Mij ookquote:
Ja preciesquote:Op vrijdag 18 november 2016 21:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb al gegoogled, het ziet er niet uit, maar als het maar smaakt
Zelfgemaakte aardappelpureequote:Op vrijdag 18 november 2016 21:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Mij ook![]()
Ik maar de aardappelpuree wel, want dát kan ie weer niet...
nah hij kan het wel, maak ik kan het beter
Klink ook goedquote:Op vrijdag 18 november 2016 21:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zelfgemaakte aardappelpuree![]()
Ik had vorige week heerlijke boeuf bourguignon gemaakt met daarbij aardappelpuree, zo lekker.
Voorheen gebruikte ik altijd zo'n zakje van Knorr ofzo, maar tegenwoordig kook ik alles zonder zakjes en breng ik het zelf op smaak, veel lekkerder.quote:
quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah beter dan dat iemand lulverhalen ophangt die niet waar zijn
Ja ik ook, toen was er ook iets aan de hand maar ik wet alleen niet meer watquote:Op vrijdag 18 november 2016 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ken Lotusss nog van een paar jaar geleden
Ben je er eindelijk achterquote:Op vrijdag 18 november 2016 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voorheen gebruikte ik altijd zo'n zakje van Knorr ofzo, maar tegenwoordig kook ik alles zonder zakjes en breng ik het zelf op smaak, veel lekkerder.
Is het wat?quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ken Lotusss nog van een paar jaar geleden
nee............... die is gestoord ofzo, of ze doet alsof........ bij die weet je het nooit dus....quote:
Je wil het ook niet wetenquote:Op vrijdag 18 november 2016 21:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja ik ook, toen was er ook iets aan de hand maar ik wet alleen niet meer wat
Al een paar jaar inmiddelsquote:
Ga eens wat oude topics teruglezen en oordeel zelfquote:
Ik heb nog 4 biologische zakken van de PC-loterijquote:Op vrijdag 18 november 2016 21:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Al een paar jaar inmiddels
Dus morgen lekker tomatensoep maken van enkel verse ingrediënten.
Biologische zakken wat?quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb nog 4 biologische zakken van de PC-loterij
Het gaat weer een beetje vlotter dan 2 maandjes terug hoor...quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:57 schreef Deisyy het volgende:
Aan de andere kant ook wel jammer, want deze SC kan er wel wat posters bij gebruiken.
Soep uit een zak?quote:
Tegenwoordig verkopen ze dat zo jaquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Soep uit een zak?
En dan vraag je aan mij of ik er eindelijk achter ben
Maar er gaat toch niets boven een zelfgemaakte soepquote:
Ja , maar ik heb ze gewonnen..quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar er gaat toch niets boven een zelfgemaakte soep
Op het hoogpoligtapijt en aan de tafelpoot vastmakenquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb wel handboeien liggen maar geen spijlen aan het bed, wat nu?
Aan het kraantje van de wasmachine?quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb wel handboeien liggen maar geen spijlen aan het bed, wat nu?
Dat is een idee eronder aan de slang.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Aan het kraantje van de wasmachine?
Ook van de PC-loterij?quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb nu ook 8 authentieke oudHollandse soepkommen
Ik heb 5 verschillende.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:15 schreef chufi het volgende:
[..]
deze?quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel even wachten op het centrifugerenquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat is een idee eronder aan de slang.
en dan de slang om het nekkiequote:Op vrijdag 18 november 2016 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wel even wachten op het centrifugeren
Da's de enige stand die ik ken op de wasmachine.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wel even wachten op het centrifugeren
Gebruik je ze ook?quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zwepen heb ik ook genoeg liggen.
Nou ja, is vast ook héél lekkerquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wurgsex is weer wat anders Fann.
eet je die allemaal alleen op?quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:22 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb ook altijd mazzel.
Volgens het doosje zitten er 12 bitterballen in, maar het bleken er 13 te zijn
Ditquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Moord is weer wat anders Fann.
die ene vent van dinges werd toch dood in een kast gevonden na wurgsex, die van KU Fuquote:
Een extra bal, altijd handig.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:22 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb ook altijd mazzel.
Volgens het doosje zitten er 12 bitterballen in, maar het bleken er 13 te zijn
Dit moest ik googlen!quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:24 schreef FANN het volgende:
[..]
die ene vent van dinges werd toch dood in een kast gevonden na wurgsex, die van KU Fu
David en nog wat...
Ik ken hem meer van Kill Bill.quote:
Ah ja, daar speelde hij ook in meequote:Op vrijdag 18 november 2016 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ken hem meer van Kill Bill.
Jarenlang heb ik het deuntje van die film als ringtone gehad, maar sinds ik een iPhone heb niet meer
Zal wel even duren voor ie hier is....quote:
Misschien heeft hij wind mee.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zal wel even duren voor ie hier is....
ja dat had ik al begrepenquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Die kommen wel ja, maar andere soep
Ja en die van Inxs ook.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:24 schreef FANN het volgende:
[..]
die ene vent van dinges werd toch dood in een kast gevonden na wurgsex, die van KU Fu
David en nog wat...
Everybody Kung Fu Fighting.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
Kung Fu heb ik als jochie ook gezien, en toen had je Carl Douglas ook nog, en een inktpotje in de lessenaar en een kroontjespen heb ik ook gehad op de lagere school.
Die was eerder, maar ook een stuk jonger, die gast van Big Country overigens ook, wurgsex weet ik niet zeker maar wel opgehangen in een hotelkamer.quote:
Nu zijn we weer helemaal bijgepraatquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
Kung Fu heb ik als jochie ook gezien, en toen had je Carl Douglas ook nog, en een inktpotje in de lessenaar en een kroontjespen heb ik ook gehad op de lagere school.
Ik werd niet gevraagd maar ik dacht ik noem het even.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nu zijn we weer helemaal bijgepraat
Dat vond ik als hetero man zijnde zelfs een knappe gozer.quote:
Ik vind het wel fijn om te wetenquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik werd niet gevraagd maar ik dacht ik noem het even.
Maar ik dacht 2 zakken per doos te krijgen.. maar er zat maar 1 in... Ik heb verder niet gecheckt over hoe en wat, maar wie weet gaat de andere helft van de soep de verkoop in bij de afhaal Superquote:
Ik zit net op de overgang van ouderwets naar nieuwerwets wat dat betreft.quote:
Woest lekkerquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat vond ik als hetero man zijnde zelfs een knappe gozer.
Die had charisma..
Hij was mooi slank en had mooi haar, gewoon een coole relaxte gast, althans, zo kwam hij op me over.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Woest lekker
Maar dat zal jij niet bedoelen
Met verkeerde vrouw getrouwd.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hij was mooi slank en had mooi haar, gewoon een coole relaxte gast, althans, zo kwam hij op me over.
ik zat net een paar toepjes te luisteren maar komt me niet bekend voorquote:
Ja, een junk.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Met verkeerde vrouw getrouwd.
Die toch wel.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:41 schreef FANN het volgende:
[..]
ik zat net een paar toepjes te luisteren maar komt me niet bekend voor![]()
zal me wel ontgaan zijn![]()
alleen deze komt me een béétje bekend voor
Deze zal je toch ook wel kennen.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:41 schreef FANN het volgende:
[..]
ik zat net een paar toepjes te luisteren maar komt me niet bekend voor![]()
zal me wel ontgaan zijn![]()
alleen deze komt me een béétje bekend voor
Nee...quote:
Dat is toch het leuke.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:43 schreef FANN het volgende:
[..]
ook maar een béétje hoor, ik zat denk ik in een andere wereld dan jij
quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:43 schreef chufi het volgende:
Ik krijg ook nog bioscoopkaartjes zag ik ... Zevende Hemel iemand belangstelling?
Wanneer je de Tilburgse vogeltjesbuurt docu hebt gekeken dan weet je aardig waar ik vandaan kom.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:46 schreef FANN het volgende:
[..]
1990 zat ik helemaal in George Michael enzo
Pauze? Volgens mij is dat al jaren niet meerquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:48 schreef FANN het volgende:
kleine kutstoeltjes en maar één pauze om te piesen...
Ja daarom ..... andere wereld dusquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer je de Tilburgse vogeltjesbuurt docu hebt gekeken dan weet je aardig waar ik vandaan kom.
Dan haak ik helemaal afquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Pauze? Volgens mij is dat al jaren niet meer
Al jaren niet meer geweest, maar die kleine stoeltjes vielen wel mee vond ik ... Carree had pas kleine stoeltjes.. De enige keer dat ik daar ooit was ben ik in de pauze vertrokken om dat ik zo ongemakkelijk zat dat ik de rest niet meer kon aanzienquote:
Nog steeds?quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In A'dam noord voel ik me prima thuis .
Als het meezit wel, maar ik vind het niks...quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
2 uur zonder plaspauze gaat niet lukken?
Dat is ook lekker, toevallig ben ik afgelopen maand 2 keer naar de bios geweest, maar soms ga ik jaren niet.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Als het meezit wel, maar ik vind het niks...
Ik lig liever languit met iets te drinken en te knabbelen en af en toe pauze , koffie zetten
of iets anders inschenken, kaassoufleetje maken piesen etc etc.
Ik ookquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In A'dam noord voel ik me prima thuis .
Wats gebeurt Sas?quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:55 schreef sacha het volgende:
ik heb mijn ribben gekneusd of gebroken
hoe dan?quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:55 schreef sacha het volgende:
Owjee.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:55 schreef sacha het volgende:
Waar dan?quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Is alweer tijdje geleden dat ik er was maar vond het wel ok daar, leuke eettentjes ook.
Je hebt die bouwvakker in elkaar geslagen, maar hij sloeg terug?quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:55 schreef sacha het volgende:
http://www.metronieuws.nl(...)s-in-amsterdam-noordquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Yep en stuk goedkoper dan aan andere kant.
Heb je een foto laten maken?quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:59 schreef sacha het volgende:
ik stond gisteravond op uit mijn stoel en toen sliep mijn voet, ik viel om tegen de vensterbank, niets aan de hand, moest wel lachen, tot ik vannacht wakker werd van de pijn![]()
maar eigenlijk vertel ik liever dat ik uit mijn stoel viel van het lachen
Lekker dan....quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:59 schreef sacha het volgende:
ik stond gisteravond op uit mijn stoel en toen sliep mijn voet, ik viel om tegen de vensterbank, niets aan de hand, moest wel lachen, tot ik vannacht wakker werd van de pijn![]()
Is dat een vernieuwde vensterbank? Kun je de Woningbouw zoeenquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:59 schreef sacha het volgende:
De 1e keer daar was NDSM werf in 1978 toen ik aanmonsterde op boot toen.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:59 schreef FANN het volgende:
[..]
http://www.metronieuws.nl(...)s-in-amsterdam-noord
Jaja richting....quote:Op vrijdag 18 november 2016 23:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De 1e keer daar was NDSM werf in 1978 toen ik aanmonsterde op boot toen.
nee, niet nodig, ik wist het al en de dokter zei vanavond hetzelfde, in beide gevallen kun je er niets aan doen behalve pijnstillers slikken en rustenquote:Op vrijdag 18 november 2016 23:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je een foto laten maken?
Ik moet wel lachen om je verhaal
Ik denk dat er ondertussen héél wat hotspots bij zijn gekomen, Noord is helemaal ''hip''quote:Op vrijdag 18 november 2016 23:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De 1e keer daar was NDSM werf in 1978 toen ik aanmonsterde op boot toen.
Gebroken ribben kun je voelen , gekneusd doet meer pijn.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:59 schreef sacha het volgende:
quote:Op vrijdag 18 november 2016 23:06 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, niet nodig, ik wist het al en de dokter zei vanavond hetzelfde, in beide gevallen kun je er niets aan doen behalve pijnstillers slikken en rusten![]()
en het is ook om te lachen alleen doet dat zo'n pijn!
Vertel mij watquote:Op vrijdag 18 november 2016 23:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Gebroken ribben kun je voelen , gekneusd doet meer pijn.
Oké, maar niet dat je gebroken rib inene je long perforeert ofzoquote:Op vrijdag 18 november 2016 23:06 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, niet nodig, ik wist het al en de dokter zei vanavond hetzelfde, in beide gevallen kun je er niets aan doen behalve pijnstillers slikken en rusten![]()
en het is ook om te lachen alleen doet dat zo'n pijn!
Ik lag binnen een half uur in het Ziekenhuis...quote:Op vrijdag 18 november 2016 23:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kom er regelmatig voor wat zaken en dingen ophalen.quote:Op vrijdag 18 november 2016 23:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik denk dat er ondertussen héél wat hotspots bij zijn gekomen, Noord is helemaal ''hip''
zal bestquote:Op vrijdag 18 november 2016 23:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kom er regelmatig voor wat zaken en dingen ophalen.
Jij hebt toch aardige airbag.quote:Op vrijdag 18 november 2016 23:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik lag binnen een half uur in het Ziekenhuis...
Aan de zijkant viel dat tegen... 3 gebroken ribben en dat was al pijnlijk...quote:Op vrijdag 18 november 2016 23:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Jij hebt toch aardige airbag.
quote:Op vrijdag 18 november 2016 23:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Jij hebt toch aardige airbag.
de dokter kon niets voelen omdat mijn spieren de val hebben opgevangen en nu als een betonnen pilaar in mijn zij de ribben zijn gaan beschermen, mooi hè zo'n lichaamquote:Op vrijdag 18 november 2016 23:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben je zo gespierd Sas?quote:Op vrijdag 18 november 2016 23:11 schreef sacha het volgende:
[..]
de dokter kon niets voelen omdat mijn spieren de val hebben opgevangen en nu als een betonnen pilaar in mijn zij de ribben zijn gaan beschermen, mooi hè zo'n lichaam
Pics?quote:Op vrijdag 18 november 2016 23:11 schreef sacha het volgende:
[..]
de dokter kon niets voelen omdat mijn spieren de val hebben opgevangen en nu als een betonnen pilaar in mijn zij de ribben zijn gaan beschermen, mooi hè zo'n lichaam
longen zijn gecheckt en in ordequote:Op vrijdag 18 november 2016 23:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Oké, maar niet dat je gebroken rib inene je long perforeert ofzo
Een geruststellingquote:
Het is niet pijnlijk of zo, maar het voelt anders.. En toen 2 jaar terug met mn crash heb ik ze mogelijk weer gebroken of gekneusd... ...quote:Op vrijdag 18 november 2016 23:12 schreef FANN het volgende:
[..]
da's best wel raaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar dan....
1 week en daarna weer gewoon aan de slagquote:Op vrijdag 18 november 2016 23:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat wordt veel rusten en ik spreek uit ervaring.
Ligt eraan hoe hard de knal was.quote:Op vrijdag 18 november 2016 23:24 schreef chufi het volgende:
[..]
1 week en daarna weer gewoon aan de slag
Fijn ook als je huis overhoop ligtquote:Op vrijdag 18 november 2016 23:24 schreef chufi het volgende:
[..]
1 week en daarna weer gewoon aan de slag
Woningbouw aansprakelijk stellen, over de rotzooi gevallen met letsel.quote:Op vrijdag 18 november 2016 23:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fijn ook als je huis overhoop ligt
Ze woont niet in Amerika!quote:Op vrijdag 18 november 2016 23:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Woningbouw aansprakelijk stellen, over de rotzooi gevallen met letsel.
1e keer was hard en bijna fataalquote:Op vrijdag 18 november 2016 23:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe hard de knal was.
Die badkamer doet het toch inmiddels allangquote:Op vrijdag 18 november 2016 23:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fijn ook als je huis overhoop ligt
Zou je denken? En zou het niet dat het slopen enzo een hoop zooi geeft?quote:Op vrijdag 18 november 2016 23:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Die badkamer doet het toch inmiddels allang
Rotzooi is Sas wel gewend met dat tuig daar in huisquote:Op vrijdag 18 november 2016 23:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zou je denken? En zou het niet dat het slopen enzo een hoop zooi geeft?
ze zijn donderdagmiddag vertrokken en gaan maandag weer verderquote:Op vrijdag 18 november 2016 23:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Die badkamer doet het toch inmiddels allang
Alles loopt op rolletjes volgens het 6-wekenplanquote:Op zaterdag 19 november 2016 00:09 schreef sacha het volgende:
[..]
ze zijn donderdagmiddag vertrokken en gaan maandag weer verder
lekker hoor, een week niet douchen en je drollen doorspoelen met een emmertje waterquote:Op zaterdag 19 november 2016 00:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Alles loopt op rolletjes volgens het 6-wekenplan
Ik heb ook wel eens verbouwd.quote:Op zaterdag 19 november 2016 00:19 schreef sacha het volgende:
[..]
lekker hoor, een week niet douchen en je drollen doorspoelen met een emmertje water
lijkt me ook een matige doelgroep voor ene jongerenforumquote:
Nee, ik heb niet zulke groene vingers (ik heb ook maar1 favoriete plant) , ik doelde op badkamer toilet en keuken, doe dat maar eens met 3 kleine kinderen.quote:
je moet je kinderen ook niet verbouwenquote:Op zaterdag 19 november 2016 00:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, ik heb niet zulke groene vingers (ik heb ook maar1 favoriete plant) , ik doelde op badkamer toilet en keuken, doe dat maar eens met 3 kleine kinderen.
Kunnen ze het water niet apart afsluiten boven?quote:Op zaterdag 19 november 2016 00:19 schreef sacha het volgende:
[..]
lekker hoor, een week niet douchen en je drollen doorspoelen met een emmertje water
LoL.quote:Op zaterdag 19 november 2016 00:26 schreef sacha het volgende:
[..]
je moet je kinderen ook niet verbouwen
Je kan er ook kroketten van makenquote:Op zaterdag 19 november 2016 00:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mooie plant is dat.
[ afbeelding ]
hoe kom je er opquote:Op zaterdag 19 november 2016 00:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
Bij Pauw nu, nieuwe partij -> de partij van de niet-stemmers.
Eet Aap geen bananen dan?quote:Op zaterdag 19 november 2016 00:26 schreef sacha het volgende:
[..]
je moet je kinderen ook niet verbouwen
hebben ze gedaan hoor maar de waterleiding van het toilet beneden moest ook dus ze hebben de stortbak alvast mag weggehaaldquote:Op zaterdag 19 november 2016 00:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Kunnen ze het water niet apart afsluiten boven?
Dat was een uur eerder ook al, dus nu in de herhaling.. Straks komt dat boek over wielrennen ...quote:Op zaterdag 19 november 2016 00:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
handigquote:Op zaterdag 19 november 2016 00:30 schreef sacha het volgende:
[..]
hebben ze gedaan hoor maar de waterleiding van het toilet beneden moest ook dus ze hebben de stortbak alvast mag weggehaald
Piratenpartij,quote:Op zaterdag 19 november 2016 00:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ja, ik had de uitzending gemist, en sport boeit me niet, dan gaat het weer af.quote:Op zaterdag 19 november 2016 00:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat was een uur eerder ook al, dus nu in de herhaling.. Straks komt dat boek over wielrennen ...
Slimme onderaannemers.. Goedkoop uit Belgie?quote:Op zaterdag 19 november 2016 00:30 schreef sacha het volgende:
[..]
hebben ze gedaan hoor maar de waterleiding van het toilet beneden moest ook dus ze hebben de stortbak alvast mag weggehaald
Dennis was wel scherp.quote:Op zaterdag 19 november 2016 00:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat was een uur eerder ook al, dus nu in de herhaling.. Straks komt dat boek over wielrennen ...
Gaat over sex drugs dope en hoerenquote:Op zaterdag 19 november 2016 00:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, ik had de uitzending gemist, en sport boeit me niet, dan gaat het weer af.
die was toch ook met Jennifer Lopez?quote:Op zaterdag 19 november 2016 00:36 schreef chufi het volgende:
Geen fans hiero zeker .. maar hij is weer beschikbaar
brrr.... eng koppiequote:Op zaterdag 19 november 2016 00:36 schreef chufi het volgende:
Geen fans hiero zeker .. maar hij is weer beschikbaar
Ja ..En dat was de reden.. hij had haar een zoen op de mond gegeven .. echt waar dat soort mensen zich druk om maken..quote:Op zaterdag 19 november 2016 00:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die was toch ook met Jennifer Lopez?
quote:Op zaterdag 19 november 2016 00:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ..En dat was de reden.. hij had haar een zoen op de mond gegeven .. echt waar dat soort mensen zich druk om maken..
is dat een reden om te scheiden?quote:Op zaterdag 19 november 2016 00:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ..En dat was de reden.. hij had haar een zoen op de mond gegeven .. echt waar dat soort mensen zich druk om maken..
moet ik ook maar proberenquote:Op zaterdag 19 november 2016 00:40 schreef chufi het volgende:
Ik wil van mn vrouw af.. geef me een kus.. Klaar..
ik denk dat het voor Mevr Koen ook reden genoeg zou zijnquote:
Wat een gelul allemaal , zuipen, sex en hoeren mag, die dope niet.quote:Op zaterdag 19 november 2016 00:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Gaat over sex drugs dope en hoeren
gewoon een smakkerd?quote:Op zaterdag 19 november 2016 00:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik denk dat het voor Mevr Koen ook reden genoeg zou zijn
Heb je nog ergens een ex of zoek je een vrijwilligster.. Dan moet je morgen overdag maar weer terug in de KSC rondvragen of er nog gewilligen zijn aldaar om je van dienst te zijnquote:
quote:Op zaterdag 19 november 2016 00:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wat een gelul allemaal , zuipen, sex en hoeren mag, die dope niet.
Stelletje schijnheiligen zijn het ... Ja maar dan wordt Micheal Boogerd geschaad... en dat soort excuses ..quote:Op zaterdag 19 november 2016 00:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wat een gelul allemaal , zuipen, sex en hoeren mag, die dope niet.
mwah een kleine smakkerd zou nog wel gaan, maar meerquote:Op zaterdag 19 november 2016 00:42 schreef FANN het volgende:
[..]
gewoon een smakkerd?![]()
of hebben we het over een vuige tongzoen?
Wil je dat dan op Nationale TV doen?quote:Op zaterdag 19 november 2016 00:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik denk dat het voor Mevr Koen ook reden genoeg zou zijn
ik denk niet dat de Nationale TV geinteresseerd is in het zoenleven van Koenquote:Op zaterdag 19 november 2016 00:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Wil je dat dan op Nationale TV doen?
Morgen op je feestje?quote:Op zaterdag 19 november 2016 00:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik denk niet dat de Nationale TV geinteresseerd is in het zoenleven van Koen
Ik zeg thuis wel hoe de vork in de steel zit.quote:Op zaterdag 19 november 2016 00:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Wil je dat dan op Nationale TV doen?
Nou ja ik zou het ook niet echt waarderen als die Griek effe lekker iemand anders ging aflebberen eigenlijkquote:Op zaterdag 19 november 2016 00:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mwah een kleine smakkerd zou nog wel gaan, maar meer
Er zijn dorpen waar dat heel normaal is hoorquote:
quote:Op zaterdag 19 november 2016 00:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Er zijn dorpen waar dat heel normaal is hoor
We openen gewoon een topic om jouw daar te gaan feliciteren... Alle lekkere Fokmeisjes komen dan spontaan langsquote:
Je hebt van die families waar ze het kussen tot kunst hebben verheven, moet daar zelf niets van hebben.quote:
Ik nietquote:Op zaterdag 19 november 2016 00:48 schreef FANN het volgende:
[..]
ik smak mijn familie altijd plat op de bek
ik had het over mijn familiequote:
Oei Koen...quote:Op zaterdag 19 november 2016 00:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Alhoewel, ik heb een 'schoonzusje'
Bahquote:Op zaterdag 19 november 2016 00:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Alhoewel, ik heb een 'schoonzusje'
hey, het is 0:50, heb een paar glazen port in m'n mik intussenquote:Op zaterdag 19 november 2016 00:50 schreef FANN het volgende:
[..]
ik had het over mijn familie![]()
dat ik die altijd plat op de bek smak
maar niet tongen natuurlijk...
wel opletten Koen
ik denk dat ze, net als Mevr Koen ook, niet eens weet wat dat isquote:
jij bent geen familiequote:Op zaterdag 19 november 2016 00:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok vooruit met jouw doe ik niet moeilijk
SCs zijn tegenwoordig sowieso uitwisselbaar, meesten die hier zitten komen ook wel in KSCquote:Op zaterdag 19 november 2016 00:53 schreef suikertaartje het volgende:
Hoi trouwens, ik ben Koen en chufi even gevolgd
nah is toch goedquote:Op zaterdag 19 november 2016 00:53 schreef suikertaartje het volgende:
Makkelijke prooi Koenquote:Op zaterdag 19 november 2016 00:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik denk dat ze, net als Mevr Koen ook, niet eens weet wat dat is
je wist het niet?quote:Op zaterdag 19 november 2016 00:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb keer per ongeluk nicht versiert.
Dat mag hoor..quote:Op zaterdag 19 november 2016 00:53 schreef suikertaartje het volgende:
Ja lekker braaf naast elkaar op de bankquote:Op zaterdag 19 november 2016 00:53 schreef FANN het volgende:
[..]
jij bent geen familie![]()
volgens mij hebben we het keurig bij een wangkusje gehouden
of zelfs dat niet? weet ik niet eens meer
Heb er 50 zoiets.quote:Op zaterdag 19 november 2016 00:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je wist het niet?
Als kind was ik best wel verliefd op m'n nichtje
Ja, maar hoi zeggen is wel zo aardig dan hèquote:Op zaterdag 19 november 2016 00:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
SCs zijn tegenwoordig sowieso uitwisselbaar, meesten die hier zitten komen ook wel in KSC
was je al zo ver heen?quote:Op zaterdag 19 november 2016 00:53 schreef FANN het volgende:
[..]
jij bent geen familie![]()
volgens mij hebben we het keurig bij een wangkusje gehouden
of zelfs dat niet? weet ik niet eens meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |