die ene vent van dinges werd toch dood in een kast gevonden na wurgsex, die van KU Fuquote:
Een extra bal, altijd handig.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:22 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb ook altijd mazzel.
Volgens het doosje zitten er 12 bitterballen in, maar het bleken er 13 te zijn
Dit moest ik googlen!quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:24 schreef FANN het volgende:
[..]
die ene vent van dinges werd toch dood in een kast gevonden na wurgsex, die van KU Fu
David en nog wat...
Ik ken hem meer van Kill Bill.quote:
Ah ja, daar speelde hij ook in meequote:Op vrijdag 18 november 2016 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ken hem meer van Kill Bill.
Jarenlang heb ik het deuntje van die film als ringtone gehad, maar sinds ik een iPhone heb niet meer
Zal wel even duren voor ie hier is....quote:
Misschien heeft hij wind mee.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zal wel even duren voor ie hier is....
ja dat had ik al begrepenquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Die kommen wel ja, maar andere soep
Ja en die van Inxs ook.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:24 schreef FANN het volgende:
[..]
die ene vent van dinges werd toch dood in een kast gevonden na wurgsex, die van KU Fu
David en nog wat...
Everybody Kung Fu Fighting.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
Kung Fu heb ik als jochie ook gezien, en toen had je Carl Douglas ook nog, en een inktpotje in de lessenaar en een kroontjespen heb ik ook gehad op de lagere school.
Die was eerder, maar ook een stuk jonger, die gast van Big Country overigens ook, wurgsex weet ik niet zeker maar wel opgehangen in een hotelkamer.quote:
Nu zijn we weer helemaal bijgepraatquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
Kung Fu heb ik als jochie ook gezien, en toen had je Carl Douglas ook nog, en een inktpotje in de lessenaar en een kroontjespen heb ik ook gehad op de lagere school.
Ik werd niet gevraagd maar ik dacht ik noem het even.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nu zijn we weer helemaal bijgepraat
Dat vond ik als hetero man zijnde zelfs een knappe gozer.quote:
Ik vind het wel fijn om te wetenquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik werd niet gevraagd maar ik dacht ik noem het even.
Maar ik dacht 2 zakken per doos te krijgen.. maar er zat maar 1 in... Ik heb verder niet gecheckt over hoe en wat, maar wie weet gaat de andere helft van de soep de verkoop in bij de afhaal Superquote:
Ik zit net op de overgang van ouderwets naar nieuwerwets wat dat betreft.quote:
Woest lekkerquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat vond ik als hetero man zijnde zelfs een knappe gozer.
Die had charisma..
Hij was mooi slank en had mooi haar, gewoon een coole relaxte gast, althans, zo kwam hij op me over.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Woest lekker
Maar dat zal jij niet bedoelen
Met verkeerde vrouw getrouwd.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hij was mooi slank en had mooi haar, gewoon een coole relaxte gast, althans, zo kwam hij op me over.
ik zat net een paar toepjes te luisteren maar komt me niet bekend voorquote:
Ja, een junk.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Met verkeerde vrouw getrouwd.
Die toch wel.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:41 schreef FANN het volgende:
[..]
ik zat net een paar toepjes te luisteren maar komt me niet bekend voor![]()
zal me wel ontgaan zijn![]()
alleen deze komt me een béétje bekend voor
Deze zal je toch ook wel kennen.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:41 schreef FANN het volgende:
[..]
ik zat net een paar toepjes te luisteren maar komt me niet bekend voor![]()
zal me wel ontgaan zijn![]()
alleen deze komt me een béétje bekend voor
Nee...quote:
Dat is toch het leuke.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:43 schreef FANN het volgende:
[..]
ook maar een béétje hoor, ik zat denk ik in een andere wereld dan jij
quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:43 schreef chufi het volgende:
Ik krijg ook nog bioscoopkaartjes zag ik ... Zevende Hemel iemand belangstelling?
Wanneer je de Tilburgse vogeltjesbuurt docu hebt gekeken dan weet je aardig waar ik vandaan kom.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:46 schreef FANN het volgende:
[..]
1990 zat ik helemaal in George Michael enzo
Pauze? Volgens mij is dat al jaren niet meerquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:48 schreef FANN het volgende:
kleine kutstoeltjes en maar één pauze om te piesen...
Ja daarom ..... andere wereld dusquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer je de Tilburgse vogeltjesbuurt docu hebt gekeken dan weet je aardig waar ik vandaan kom.
Dan haak ik helemaal afquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Pauze? Volgens mij is dat al jaren niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |