die ene vent van dinges werd toch dood in een kast gevonden na wurgsex, die van KU Fuquote:
Een extra bal, altijd handig.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:22 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb ook altijd mazzel.
Volgens het doosje zitten er 12 bitterballen in, maar het bleken er 13 te zijn
Dit moest ik googlen!quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:24 schreef FANN het volgende:
[..]
die ene vent van dinges werd toch dood in een kast gevonden na wurgsex, die van KU Fu
David en nog wat...
Ik ken hem meer van Kill Bill.quote:
Ah ja, daar speelde hij ook in meequote:Op vrijdag 18 november 2016 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ken hem meer van Kill Bill.
Jarenlang heb ik het deuntje van die film als ringtone gehad, maar sinds ik een iPhone heb niet meer
Zal wel even duren voor ie hier is....quote:
Misschien heeft hij wind mee.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zal wel even duren voor ie hier is....
ja dat had ik al begrepenquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Die kommen wel ja, maar andere soep
Ja en die van Inxs ook.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:24 schreef FANN het volgende:
[..]
die ene vent van dinges werd toch dood in een kast gevonden na wurgsex, die van KU Fu
David en nog wat...
Everybody Kung Fu Fighting.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
Kung Fu heb ik als jochie ook gezien, en toen had je Carl Douglas ook nog, en een inktpotje in de lessenaar en een kroontjespen heb ik ook gehad op de lagere school.
Die was eerder, maar ook een stuk jonger, die gast van Big Country overigens ook, wurgsex weet ik niet zeker maar wel opgehangen in een hotelkamer.quote:
Nu zijn we weer helemaal bijgepraatquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
Kung Fu heb ik als jochie ook gezien, en toen had je Carl Douglas ook nog, en een inktpotje in de lessenaar en een kroontjespen heb ik ook gehad op de lagere school.
Ik werd niet gevraagd maar ik dacht ik noem het even.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nu zijn we weer helemaal bijgepraat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |