Ze woont niet in Amerika!quote:Op vrijdag 18 november 2016 23:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Woningbouw aansprakelijk stellen, over de rotzooi gevallen met letsel.
1e keer was hard en bijna fataalquote:Op vrijdag 18 november 2016 23:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe hard de knal was.
Die badkamer doet het toch inmiddels allangquote:Op vrijdag 18 november 2016 23:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fijn ook als je huis overhoop ligt
Zou je denken? En zou het niet dat het slopen enzo een hoop zooi geeft?quote:Op vrijdag 18 november 2016 23:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Die badkamer doet het toch inmiddels allang
Rotzooi is Sas wel gewend met dat tuig daar in huisquote:Op vrijdag 18 november 2016 23:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zou je denken? En zou het niet dat het slopen enzo een hoop zooi geeft?
ze zijn donderdagmiddag vertrokken en gaan maandag weer verderquote:Op vrijdag 18 november 2016 23:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Die badkamer doet het toch inmiddels allang
Alles loopt op rolletjes volgens het 6-wekenplanquote:Op zaterdag 19 november 2016 00:09 schreef sacha het volgende:
[..]
ze zijn donderdagmiddag vertrokken en gaan maandag weer verder
lekker hoor, een week niet douchen en je drollen doorspoelen met een emmertje waterquote:Op zaterdag 19 november 2016 00:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Alles loopt op rolletjes volgens het 6-wekenplan
Ik heb ook wel eens verbouwd.quote:Op zaterdag 19 november 2016 00:19 schreef sacha het volgende:
[..]
lekker hoor, een week niet douchen en je drollen doorspoelen met een emmertje water
lijkt me ook een matige doelgroep voor ene jongerenforumquote:
Nee, ik heb niet zulke groene vingers (ik heb ook maar1 favoriete plant) , ik doelde op badkamer toilet en keuken, doe dat maar eens met 3 kleine kinderen.quote:
je moet je kinderen ook niet verbouwenquote:Op zaterdag 19 november 2016 00:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, ik heb niet zulke groene vingers (ik heb ook maar1 favoriete plant) , ik doelde op badkamer toilet en keuken, doe dat maar eens met 3 kleine kinderen.
Kunnen ze het water niet apart afsluiten boven?quote:Op zaterdag 19 november 2016 00:19 schreef sacha het volgende:
[..]
lekker hoor, een week niet douchen en je drollen doorspoelen met een emmertje water
LoL.quote:Op zaterdag 19 november 2016 00:26 schreef sacha het volgende:
[..]
je moet je kinderen ook niet verbouwen
Je kan er ook kroketten van makenquote:Op zaterdag 19 november 2016 00:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mooie plant is dat.
[ afbeelding ]
hoe kom je er opquote:Op zaterdag 19 november 2016 00:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
Bij Pauw nu, nieuwe partij -> de partij van de niet-stemmers.
Eet Aap geen bananen dan?quote:Op zaterdag 19 november 2016 00:26 schreef sacha het volgende:
[..]
je moet je kinderen ook niet verbouwen
hebben ze gedaan hoor maar de waterleiding van het toilet beneden moest ook dus ze hebben de stortbak alvast mag weggehaaldquote:Op zaterdag 19 november 2016 00:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Kunnen ze het water niet apart afsluiten boven?
Dat was een uur eerder ook al, dus nu in de herhaling.. Straks komt dat boek over wielrennen ...quote:Op zaterdag 19 november 2016 00:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
handigquote:Op zaterdag 19 november 2016 00:30 schreef sacha het volgende:
[..]
hebben ze gedaan hoor maar de waterleiding van het toilet beneden moest ook dus ze hebben de stortbak alvast mag weggehaald
Piratenpartij,quote:Op zaterdag 19 november 2016 00:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ja, ik had de uitzending gemist, en sport boeit me niet, dan gaat het weer af.quote:Op zaterdag 19 november 2016 00:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat was een uur eerder ook al, dus nu in de herhaling.. Straks komt dat boek over wielrennen ...
Slimme onderaannemers.. Goedkoop uit Belgie?quote:Op zaterdag 19 november 2016 00:30 schreef sacha het volgende:
[..]
hebben ze gedaan hoor maar de waterleiding van het toilet beneden moest ook dus ze hebben de stortbak alvast mag weggehaald
Dennis was wel scherp.quote:Op zaterdag 19 november 2016 00:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat was een uur eerder ook al, dus nu in de herhaling.. Straks komt dat boek over wielrennen ...
Gaat over sex drugs dope en hoerenquote:Op zaterdag 19 november 2016 00:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, ik had de uitzending gemist, en sport boeit me niet, dan gaat het weer af.
die was toch ook met Jennifer Lopez?quote:Op zaterdag 19 november 2016 00:36 schreef chufi het volgende:
Geen fans hiero zeker .. maar hij is weer beschikbaar
brrr.... eng koppiequote:Op zaterdag 19 november 2016 00:36 schreef chufi het volgende:
Geen fans hiero zeker .. maar hij is weer beschikbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |