Ik ben écht zijn meesteres niet hoorquote:
Maar jullie zijn écht getrouwd of is dat ook gelul?quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:01 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik ben écht zijn meesteres niet hoor
De katten hebben ons om hun pootje gewonden, maar no way dat ER mijn slaafje is of iets wat daar in de buurt komt!
We hebben elk onze goede en slechte eigenschappen en daarmee helpen we elkaar.
quote:
quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar jullie zijn écht getrouwd of is dat ook gelul?
en wie is Leena dan?
[..]
De zwarte poesquote:Op vrijdag 18 november 2016 21:03 schreef FANN het volgende:
[..]
en wie is Leena dan?
[..]
Wij zijn heus getrouwd (volgens de burgerlijke stand iig)quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:03 schreef FANN het volgende:
[..]
en wie is Leena dan?
[..]
Dus al dat SM gedoe was gelul?quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:04 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Wij zijn heus getrouwd (volgens de burgerlijke stand iig)
En Leena is de zwarte poes in het vorige topic.
Stalin is de cyperse homo-kater in het vorige topic.
*zucht* je bent er ook in getrapt?quote:
nah... misschien te goed van vetrouwen als iemand hier iets verteld, maar ik zal er in het vervolgquote:Op vrijdag 18 november 2016 21:06 schreef Lotusss het volgende:
[..]
*zucht* je bent er ook in getrapt?
FOK!-ers zijn zo gemakkelijk in de maling te nemen hè....![]()
![]()
ER kende wel de voorstelling van Manuta op de showboot....quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:08 schreef FANN het volgende:
[..]
nah... misschien te goed van vetrouwen als iemand hier iets verteld, maar ik zal er in het vervolg
rekening mee houden bij jullie twee
Jullie passen goed bij elkaar, allebei een beetje koekoekquote:Op vrijdag 18 november 2016 21:06 schreef Lotusss het volgende:
[..]
*zucht* je bent er ook in getrapt?
FOK!-ers zijn zo gemakkelijk in de maling te nemen hè....![]()
![]()
Ja nou ik zou hem dus maar niet meer serieus nemen als ik jou was....quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:08 schreef chufi het volgende:
[..]
ER kende wel de voorstelling van Manuta op de showboot....
Ik denk dat dat ER chufi zijn type isquote:Op vrijdag 18 november 2016 21:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja nou ik zou hem dus maar niet meer serieus nemen als ik jou was....
Nou Cufi zou ik eerder geloven maar misschien zit ik daarmee ook wel volkomen foutquote:Op vrijdag 18 november 2016 21:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat dat ER chufi zijn type is
Ik heb weinig met showboot gedoequote:Op vrijdag 18 november 2016 21:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat dat ER chufi zijn type is
quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ER chufi zijn type is
Ik ben altijd eerlijk en oprechtquote:Op vrijdag 18 november 2016 21:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou Cufi zou ik eerder geloven maar misschien zit ik daarmee ook wel volkomen fout
Nu weet ik het ook niet meer.... Maar een borrel zal ik niet met hem gaan drinken .. Dat staat vastquote:Op vrijdag 18 november 2016 21:12 schreef Deisyy het volgende:
Wil ik een post aanpassen, ga ik hem quoten![]()
Maar dat moest er dus staan.
ahquote:Op vrijdag 18 november 2016 21:12 schreef Deisyy het volgende:
Wil ik een post aanpassen, ga ik hem quoten![]()
Maar dat moest er dus staan.
Er was ook iets niet in de haakquote:Op vrijdag 18 november 2016 21:17 schreef chufi het volgende:
SAS !!!! Kun je de TT ff herstellen? Fann heb een haakje weggedelete
Patat met een gebakken ei eroverheen?quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb 3 eieren op![]()
Patat met eiis Grieks.... vult wel
gekookt, speigel of omelet ?quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb 3 eieren op![]()
Patat met eiis Grieks.... vult wel
quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Patat met een gebakken ei eroverheen?
*oven aanzet
Nou je bakt eerst patates (in olijfolie) flikkert het in een koekenpan en dan breek je eieren overheenquote:
Een soort kapsalon maar dan met eiquote:Op vrijdag 18 november 2016 21:42 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
Nou je bakt eerst patates (in olijfolie) flikkert het in een koekenpan en dan breek je eieren overheen
en dan roeren, peper zout en semeni ( is grieks kruidenmengsel)
dawast eigenlijk...
Klinkt wel als een soort aardappeltortillaquote:Op vrijdag 18 november 2016 21:44 schreef FANN het volgende:
Patates me afga
http://www.smulweb.nl/rec(...)me-afga-patat-met-ei
alleen makkelijker denk ikquote:Op vrijdag 18 november 2016 21:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Klinkt wel als een soort aardappeltortilla
Dat lijkt mij erg lekkerquote:Op vrijdag 18 november 2016 21:46 schreef FANN het volgende:
Morgen gaat die Griek dit maken...
https://www.landmarkt.nl/loeiheet-geroosterde-spruitjes
ben benieuwd
Ik heb al gegoogled, het ziet er niet uit, maar als het maar smaaktquote:Op vrijdag 18 november 2016 21:48 schreef FANN het volgende:
Volgende keer maak ik wel een foto als ik het niet vergeet..........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |