Kan ookquote:
Moet er geen deurtje in dat hek, kinderen kunnen nu zo los rondlopenquote:
Wat een mooierdsquote:Op vrijdag 18 november 2016 20:41 schreef Lotusss het volgende:
Leena:
[ afbeelding ]
Stalin:
[ afbeelding ]
Oh jeequote:
Nog een liefhebster...quote:Op vrijdag 18 november 2016 20:41 schreef Lotusss het volgende:
Leena:
[ afbeelding ]
Stalin:
[ afbeelding ]
Het lijkt DGK wel weer, als je niet voor Brian was moest je wel voor Huub zijnquote:
Ik weet het echt niet,quote:Op vrijdag 18 november 2016 20:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het lijkt DGK wel weer, als je niet voor Brian was moest je wel voor Huub zijn
Dat was vroeger... Vervlogen tijden ...quote:Op vrijdag 18 november 2016 20:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het lijkt DGK wel weer, als je niet voor Brian was moest je wel voor Huub zijn
Ah dat zijn dezelfde als Rommels beestjes, maar dan beter in beeld..quote:Op vrijdag 18 november 2016 20:41 schreef Lotusss het volgende:
Leena:
[ afbeelding ]
Stalin:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 november 2016 20:49 schreef Lotusss het volgende:
Leena heeft voorkeur voor mij (is mijn meisje)
Stalin is écht helemaal gek van ER, inclusief rollen in zijn vieze ondergoed als ER gaat douchen, liefdesbeetjes in de kuiten van ER en een HEULE dikke staart!
Dat zijn mijn en Rommel's beestjes iddquote:Op vrijdag 18 november 2016 20:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah dat zijn dezelfde als Rommels beestjes, maar dan beter in beeld..
Vroeger zat er iemand bij mij op school die Cor Vet heettequote:Op vrijdag 18 november 2016 20:49 schreef ErwinRommel het volgende:
Faam/schaamnaam 2016: Kenny Boeijen
wie is ER?quote:Op vrijdag 18 november 2016 20:49 schreef Lotusss het volgende:
Leena heeft voorkeur voor mij (is mijn meisje)
Stalin is écht helemaal gek van ER, inclusief rollen in zijn vieze ondergoed als ER gaat douchen, liefdesbeetjes in de kuiten van ER en een HEULE dikke staart!
ErwinRommelquote:
Jochie op school, heette bereklauwquote:Op vrijdag 18 november 2016 20:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vroeger zat er iemand bij mij op school die Cor Vet heette
Was het een Indiaan?quote:Op vrijdag 18 november 2016 20:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jochie op school, heette bereklauw
Ik een Cor Bos ...quote:Op vrijdag 18 november 2016 20:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vroeger zat er iemand bij mij op school die Cor Vet heette
Ben je net wakker?quote:Op vrijdag 18 november 2016 20:52 schreef FANN het volgende:
[..]
ow.......... en jouw katten gaan met ER onder de douche
Nee, maar als één van ons gedoucht heeft, vindt Stalin het altijd fijn om het douchewater te likken.quote:Op vrijdag 18 november 2016 20:52 schreef FANN het volgende:
[..]
ow.......... en jouw katten gaan met ER onder de douche
ja weet ik veel dat die man al zijn eign afkorting heeftquote:
Volgens mij doen bijna alle katten datquote:Op vrijdag 18 november 2016 20:53 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nee, maar als één van ons gedoucht heeft, vindt Stalin het altijd fijn om het douchewater te likken.
ER en ik zijn getrouwd namelijk.
ah............ dus jij bent de meesteres van ER?quote:Op vrijdag 18 november 2016 20:53 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nee, maar als één van ons gedoucht heeft, vindt Stalin het altijd fijn om het douchewater te likken.
ER en ik zijn getrouwd namelijk.
quote:Op vrijdag 18 november 2016 20:54 schreef FANN het volgende:
[..]
ah............ dus jij bent de meesteres van ER?
Ik vroeg me al af wanneer je het ging vragenquote:Op vrijdag 18 november 2016 20:54 schreef FANN het volgende:
[..]
De jongerequote:Op vrijdag 18 november 2016 20:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Neen.quote:Op vrijdag 18 november 2016 20:54 schreef FANN het volgende:
[..]
De katten zijn onze meestersquote:Op vrijdag 18 november 2016 20:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja toch?![]()
jij was toch het slaafje?
Of snap ik het nou helemaal niet meer
quote:
ow... oké zal wel aan ij liggen dan, ik dacht dat jij aan SM deed en graag het slaafje speelde,quote:
Je denkt veels te kinkyquote:Op vrijdag 18 november 2016 20:57 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
ow... oké zal wel aan ij liggen dan, ik dacht dat jij aan SM deed en graag het slaafje speelde,
dus als je dan met Lotuss getrouwd bent leek het mij logisch dat zij de meesteres speelde.
Maar misschien is dat raar gedacht
Ik denk echt dat jij je daarin vergist hebt.quote:Op vrijdag 18 november 2016 20:57 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
ow... oké zal wel aan ij liggen dan, ik dacht dat jij aan SM deed en graag het slaafje speelde,
dus als je dan met Lotuss getrouwd bent leek het mij logisch dat zij de meesteres speelde.
Maar misschien is dat raar gedacht
Ik dien madam Leenaquote:Op vrijdag 18 november 2016 20:58 schreef FANN het volgende:
[..]
nou ja je zei het zelf....
was het niet waar dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |