Logisch, er was al een topic over.quote:Op vrijdag 18 november 2016 19:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Opende er een topic over met een briljante OP wordt ie gesloten
Ja met inktbakje in de lessenaar.quote:Op vrijdag 18 november 2016 19:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kroontjespen?
Ik voel een generatiekloof.
Verschil moet er zijnquote:Op vrijdag 18 november 2016 19:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kroontjespen?
Ik voel een generatiekloof.
Tong, briljante OPs over serieuze onderwerpen zijn meestal niet gewenst.quote:Op vrijdag 18 november 2016 19:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Opende er een topic over met een briljante OP wordt ie gesloten
Juist...quote:Op vrijdag 18 november 2016 19:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja met inktbakje in de lessenaar.
Welke band ?quote:Op vrijdag 18 november 2016 17:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Misschien neem ik er vanavond eentje, ik zit nog goed qua balans.
Hier drinkt baardaap het merendeel op.
Volgende week zaterdag ga ik wel een avondje drinken, concertje, dan ga ik niet moeilijk doen.
Op mijn basisschool hadden we nog wel een paar van die verdwaalde schoolbanken met ruimte voor inktpotjes, maar ik heb ze zelf nooit gebruikt.quote:Op vrijdag 18 november 2016 19:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja met inktbakje in de lessenaar.
Heb althoorn gespeeld. Dat ding was groter dan ik zelf. Geen talent verder. Ging toch betaald voetballer worden.quote:Op vrijdag 18 november 2016 18:32 schreef chufi het volgende:
Ik was de jongste en het is even geprobeerd om me achter de piano te krijgen, maar nee dat was geen succes.. Mijn oudere broer en zus moesten nog naar de muziekschool.. ook niets geworden ...
Heb je de zandbak crimineel weer.quote:Op vrijdag 18 november 2016 18:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
De blokfluit was de opvolger van het schepje in de zandbak om mee te meppen.
Ik heb geen kinderen, maar wel een aapjequote:Op vrijdag 18 november 2016 19:13 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Ik heb geen apen, ik heb kinderen.
Was ook logisch. Maar desondanks kut.quote:Op vrijdag 18 november 2016 19:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Logisch, er was al een topic over.
ff zoekenquote:Op vrijdag 18 november 2016 19:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Er lopen hier vele kattenleifhebbers rond.. doe eens een plaatje
Dan woon je vast niet in Nederland: hier mag het niet.quote:Op vrijdag 18 november 2016 19:14 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik heb geen kinderen, maar wel een aapje
Hier en daar een bui Pietje. De zucht wordt nog niet minder. Eergisteren een erg slechte dag. Maar als het zo verder gaat red ik het.quote:Op vrijdag 18 november 2016 19:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
Lukt het al met afkicken, mislukte uitvreter.
Ik haat honden. Heb geen kat, maar ben denk ik wel een poesenman zoals Jan Mulder en Kees van Kooten het hebben beschreven.quote:Op vrijdag 18 november 2016 19:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Er lopen hier vele kattenleifhebbers rond.. doe eens een plaatje
Onze aapjesquote:Op vrijdag 18 november 2016 19:15 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Dan woon je vast niet in Nederland: hier mag het niet.
quote:Op vrijdag 18 november 2016 19:18 schreef mrspoeZ het volgende:
Jjeetje jouw PTSS is ernstiger dan jij je realiseert. Die dingen heten katten.
Is hij het vloertje van je toilet aan het schoonlikken?quote:
Hij likt mijn oren altijdquote:Op vrijdag 18 november 2016 19:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is hij het vloertje van je toilet aan het schoonlikken?
Die wil een handdoek zijn...quote:Op vrijdag 18 november 2016 19:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat doet die van mij ook
[ afbeelding ]
Hahahahaquote:Op vrijdag 18 november 2016 19:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat doet die van mij ook
[ afbeelding ]
Tis nu te donker... En ze zijn verdreven ... Of toch ff checkenquote:Op vrijdag 18 november 2016 19:47 schreef Deisyy het volgende:
Doe een foto van de duiven op je balkon dan
genoeg handdoeken in ieder gevalquote:Op vrijdag 18 november 2016 19:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat doet die van mij ook
[ afbeelding ]
Dees heeft een kameleon katquote:Op vrijdag 18 november 2016 20:11 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
genoeg handdoeken in ieder geval
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Staat Danny Christian op?quote:Op vrijdag 18 november 2016 19:57 schreef ErwinRommel het volgende:
Gewoon héérlijk schlager abend hierzo
Schooiers zijn het.quote:
Mooie vrouw hoor, en ze kan zingen.quote:Op vrijdag 18 november 2016 20:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee wie dat is, maar ze heb wel een wintervoorraad hout
Hmm, vind het wel mooi eigenlijk.quote:Op vrijdag 18 november 2016 20:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik hoor het aan.. Kledingstijl is wel tupisch Duits
quote:Op vrijdag 18 november 2016 19:47 schreef Deisyy het volgende:
Doe een foto van de duiven op je balkon dan
Best wel dikquote:
Eten kunnen ze daar.quote:
Ik doelde meer dr kleding in de videosquote:Op vrijdag 18 november 2016 20:33 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hmm, vind het wel mooi eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |