Als ik bij wijze van spreke nu bier wil hebben maar die is warm flikker ik er gerust een ijsklontje bij.quote:
Dan wacht ik een half uurtje en leg de flessen ondertussen in de dv.quote:Op vrijdag 18 november 2016 17:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Als ik bij wijze van spreke nu bier wil hebben maar die is warm flikker ik er gerust een ijsklontje bij.
Ja maar NU is geen half uurtje later.quote:Op vrijdag 18 november 2016 17:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan wacht ik een half uurtje en leg de flessen ondertussen in de dv.
Ik heb al dagen geen bier gedronken.quote:Op vrijdag 18 november 2016 17:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja maar NU is geen half uurtje later.
Misschien neem ik er vanavond eentje, ik zit nog goed qua balans.quote:
Wie ga je beluisteren?quote:Op vrijdag 18 november 2016 17:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Misschien neem ik er vanavond eentje, ik zit nog goed qua balans.
Hier drinkt baardaap het merendeel op.
Volgende week zaterdag ga ik wel een avondje drinken, concertje, dan ga ik niet moeilijk doen.
Keukenpapiertje nat maken, om biertje rollen, in vriezer doen, drie minuten wachten --> koudbier.quote:Op vrijdag 18 november 2016 17:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja maar NU is geen half uurtje later.
Geen idee, maar er zal uitsluitend werk van Zappa gespeeld worden, het is een Zappa-dag, die is al een aantal jaren elk jaar en baardaap en ik zijn Zappafielen, dus.....quote:
Kijk, aan jou heb je iets.quote:Op vrijdag 18 november 2016 17:57 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Keukenpapiertje nat maken, om biertje rollen, in vriezer doen, drie minuten wachten --> koudbier.
Ja goed. Maar wederom is dat niet NU.quote:Op vrijdag 18 november 2016 17:57 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Keukenpapiertje nat maken, om biertje rollen, in vriezer doen, drie minuten wachten --> koudbier.
Als je moet plassen is dat best wel nu.quote:Op vrijdag 18 november 2016 17:58 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja goed. Maar wederom is dat niet NU.
Let wel, ik spreek nu nog van hoe ik vroegah was ;-)
Toen was NU ook echt NU.
Tja, wat moet dat moetquote:Op vrijdag 18 november 2016 17:58 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Als je moet plassen is dat best wel nu.
Straks weer...quote:Op vrijdag 18 november 2016 17:58 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Als je moet plassen is dat best wel nu.
quote:Op vrijdag 18 november 2016 17:50 schreef ErwinRommel het volgende:
Nu zal iedereen hier wel denken van "die vent is van lotje getikt"
Wie ?quote:Op vrijdag 18 november 2016 17:50 schreef ErwinRommel het volgende:
Nu zal iedereen hier wel denken van "die vent is van lotje getikt"
Catholic Girls !!!!!quote:Op vrijdag 18 november 2016 17:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geen idee, maar er zal uitsluitend werk van Zappa gespeeld worden, het is een Zappa-dag, die is al een aantal jaren elk jaar en baardaap en ik zijn Zappafielen, dus.....
Even voor mijn beeld, jij bent toch een man?quote:Op vrijdag 18 november 2016 17:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geen idee, maar er zal uitsluitend werk van Zappa gespeeld worden, het is een Zappa-dag, die is al een aantal jaren elk jaar en baardaap en ik zijn Zappafielen, dus.....
Ja, hoezo?quote:Op vrijdag 18 november 2016 18:13 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Even voor mijn beeld, jij bent toch een man?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |