quote:Op vrijdag 18 november 2016 19:18 schreef mrspoeZ het volgende:
Jjeetje jouw PTSS is ernstiger dan jij je realiseert. Die dingen heten katten.
Is hij het vloertje van je toilet aan het schoonlikken?quote:
Hij likt mijn oren altijdquote:Op vrijdag 18 november 2016 19:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is hij het vloertje van je toilet aan het schoonlikken?
Die wil een handdoek zijn...quote:Op vrijdag 18 november 2016 19:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat doet die van mij ook
[ afbeelding ]
Hahahahaquote:Op vrijdag 18 november 2016 19:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat doet die van mij ook
[ afbeelding ]
Tis nu te donker... En ze zijn verdreven ... Of toch ff checkenquote:Op vrijdag 18 november 2016 19:47 schreef Deisyy het volgende:
Doe een foto van de duiven op je balkon dan
genoeg handdoeken in ieder gevalquote:Op vrijdag 18 november 2016 19:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat doet die van mij ook
[ afbeelding ]
Dees heeft een kameleon katquote:Op vrijdag 18 november 2016 20:11 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
genoeg handdoeken in ieder geval
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Staat Danny Christian op?quote:Op vrijdag 18 november 2016 19:57 schreef ErwinRommel het volgende:
Gewoon héérlijk schlager abend hierzo
Schooiers zijn het.quote:
Mooie vrouw hoor, en ze kan zingen.quote:Op vrijdag 18 november 2016 20:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee wie dat is, maar ze heb wel een wintervoorraad hout
Hmm, vind het wel mooi eigenlijk.quote:Op vrijdag 18 november 2016 20:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik hoor het aan.. Kledingstijl is wel tupisch Duits
quote:Op vrijdag 18 november 2016 19:47 schreef Deisyy het volgende:
Doe een foto van de duiven op je balkon dan
Best wel dikquote:
Eten kunnen ze daar.quote:
Ik doelde meer dr kleding in de videosquote:Op vrijdag 18 november 2016 20:33 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hmm, vind het wel mooi eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |