Hij heeft Zappa vanaf zijn geboorte met de paplepel erin gekregen, nu is mijn/onze smaak veel breder dan dat alleen, maar Zappa is het ultieme.quote:
Supercool. Ik heb mijn kinderen ook vanaf hun kleutertijd verplicht naar JCS laten kijken en ze zijn ook mee geweest naar een amazing-versie. Nu zijn ze te groot en ga ik gewoon met mijn papa.quote:Op vrijdag 18 november 2016 18:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hij heeft Zappa vanaf zijn geboorte met de paplepel erin gekregen, nu is mijn/onze smaak veel breder dan dat alleen, maar Zappa is het ultieme.
Ook al zien we nu tribute bands, voor ons is dat toch een must.
Ik heb nooit iets verplicht, wel gestimuleerd, en hem op zijn 7e op pianoles gedaan, dat vond ie in het begin wel af en toe vervelend maar daar kwam ie doorheen.quote:Op vrijdag 18 november 2016 18:22 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Supercool. Ik heb mijn kinderen ook vanaf hun kleutertijd verplicht naar JCS laten kijken en ze zijn ook mee geweest naar een amazing-versie. Nu zijn ze te groot en ga ik gewoon met mijn papa.
Bij mij was het verplicht meekijken.quote:Op vrijdag 18 november 2016 18:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb nooit iets verplicht, wel gestimuleerd, en hem op zijn 7e op pianoles gedaan, dat vond ie in het begin wel af en toe vervelend maar daar kwam ie doorheen.
Later wilde hij gitaar gaan spelen en heeft dat gedaan en nu is ie net als ik gek op muziek.
En tegenwoordig is ie mij en mijn ex dankbaar dat ie zo 'vroeg' 'mocht' spelen.
En wie is JCS? Oh, ik heb hem.![]()
Mijn ex speelt piano, dus die was er, ik een beetje gitaar, dus die was er ook, maar hij heeft gewoon op de muziekschool gezeten, en nu speelt ie ook in 2 bands.quote:Op vrijdag 18 november 2016 18:29 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Bij mij was het verplicht meekijken.
Muziekles was ook min of meer verplicht, gewoon omdat het de gewoonte is, net als school. Eentje deed AMV en piano en doet nu niets meer, de andere AMV en gitaar (en bij dat kind dacht ik, dit is echt verspilde moeite) en die speelt nu in twee bands.
Ja erg he ...quote:Op vrijdag 18 november 2016 18:34 schreef ErwinRommel het volgende:
Ben ik blij dat ik nooit op blokfluit moest van me moeke. De andere drie moesten wel
Broertje en zusjes oefenen met dat kolereding. Grafherrie was het.quote:
Zal vast. Om de noten te leren toch?quote:Op vrijdag 18 november 2016 18:36 schreef mrspoeZ het volgende:
Ik heb zelf blokfluitles gegeven. Afgrijselijk geluid maar zo prima als start.
hihahoquote:Op vrijdag 18 november 2016 18:38 schreef chufi het volgende:
Blazen leer je op een fluit .. dat dan weer wel..
Mijn ex speelt ook al haar hele leven, die is muziekagoog, ze was de enige bij haar thuis.quote:Op vrijdag 18 november 2016 18:32 schreef chufi het volgende:
Ik was de jongste en het is even geprobeerd om me achter de piano te krijgen, maar nee dat was geen succes.. Mijn oudere broer en zus moesten nog naar de muziekschool.. ook niets geworden ...
quote:Op vrijdag 18 november 2016 18:36 schreef mrspoeZ het volgende:
Ik heb zelf blokfluitles gegeven. Afgrijselijk geluid maar zo prima als start.
quote:Op vrijdag 18 november 2016 18:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
De blokfluit was de opvolger van het schepje in de zandbak om mee te meppen.
Je kan overal mee meppen.quote:Op vrijdag 18 november 2016 18:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
De blokfluit was de opvolger van het schepje in de zandbak om mee te meppen.
Sputtert een beetje meer nietquote:Op vrijdag 18 november 2016 18:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Met de kroontjespen schiet niet op, daar kun je beter met prikken.
Kroontjespen?quote:Op vrijdag 18 november 2016 18:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Met de kroontjespen schiet niet op, daar kun je beter met prikken.
Opende er een topic over met een briljante OP wordt ie geslotenquote:Op vrijdag 18 november 2016 11:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heel vreemd
Vooral ook omdat ze zonder mobiele telefoon vertrokken zijn.
NWS / Nederlandse meisjes vermist in Spanje
In mijjn klas mogen kinderen bij alle vakken die niet onder taal of rekenen vallen schrijven met wat ze willen; als dat een kroontjespen is met bloed vind ik het goed. Ik zou het best eens een keer willen ervaren.quote:Op vrijdag 18 november 2016 19:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kroontjespen?
Ik voel een generatiekloof.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |