En die voorstander zijn van onbeperkte en ongelimiteerde toestroom van vluchtelingen en die erop tegen zijn om criminele vluchtelingen uit te zetten. Dan kom je dicht in de buurt.quote:Op zondag 20 november 2016 05:51 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ah... Dus dát is een 'gutmensch'... Ik dacht dat jullie iedereen die niet blind op de PVV stemt zo noemen, maar dus alleen mensen die bijvoorbeeld verkrachting 'culturele verrijking' noemen...
Ik snap 'm.quote:Op zondag 20 november 2016 08:16 schreef MisterCe het volgende:
[..]
En die voorstander zijn van onbeperkte en ongelimiteerde toestroom van vluchtelingen en die erop tegen zijn om criminele vluchtelingen uit te zetten. Dan kom je dicht in de buurt.
Ik heb eens een artikel gelezen over een rechter die een asielzoeker, die een kind had misbruikt, een lagere straf gaf omdat anders zijn asielprocedure in gevaar kwam. Als je in de dikke vandale het woord "gutmensch" opzoekt dan zie je een foto van hem.quote:Op zondag 20 november 2016 08:26 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik snap 'm.
Ik heb er trouwens nog nooit een gezien. Jij?
Maar die vinden verkrachting dus culturele verrijking en zijn van mening dat er een onbeperkte toestroom van vluchtelingen moet zijn. Ik zal ze er eens naar vragen.quote:Op zondag 20 november 2016 08:51 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Ik heb eens een artikel gelezen over een rechter die een asielzoeker, die een kind had misbruikt, een lagere straf gaf omdat anders zijn asielprocedure in gevaar kwam. Als je in de dikke vandale het woord "gutmensch" opzoekt dan zie je een foto van hem.
Verder zit fok er vol mee. Plaats voor de lol maar een 2 berichten op een dag waar asielzoekers negatief in beeld komen, dan komen ze massaal uit hun holen tevoorschijn. Waar die holen zich bevinden is mij nog steeds een raadsel.
Ze houden Erdogan zoet omdat ze hem nodig hebben. Turkije komt er echt niet bij binnen afzienbare tijd.quote:Op zondag 20 november 2016 03:56 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat is gewoon nog steeds aan de orde.
Bespaar je de moeite. De gutmensch is erg achterbaks en zal het nooit toegeven.quote:Op zondag 20 november 2016 09:00 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Maar die vinden verkrachting dus culturele verrijking en zijn van mening dat er een onbeperkte toestroom van vluchtelingen moet zijn. Ik zal ze er eens naar vragen.
Hij kan z'n zusje en nichtje nu gaan trouwen.quote:Op zondag 20 november 2016 09:57 schreef ajacied4lf het volgende:
Waar blijft de alsmaar goedpratende clapclapyourhands in dit topic? Wat is je grote held Erdogan goed bezig he?![]()
Wie weet gebeurt er binnenkort iets met je zussen/ nichtjes en kunnen jullie gebruik maken van deze mooie wet!
De gutmensch houdt zijn mening geheim?quote:Op zondag 20 november 2016 10:06 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Bespaar je de moeite. De gutmensch is erg achterbaks en zal het nooit toegeven.
Dat zal zijn geit niet leuk vinden.quote:Op zondag 20 november 2016 12:24 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Hij kan z'n zusje en nichtje nu gaan trouwen.
Hij is niet echt happig met het vrijgeven ervan.Oh ja, ook nog een ander kenmerk van de gutmensch. Wanneer je beweert dat allochtonen relatief gezien crimineler zijn dan autochtonen, dan doen ze net alsof je beweert dat alle allochtonen crimineel zijn.quote:Op zondag 20 november 2016 12:27 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
De gutmensch houdt zijn mening geheim?
Dit idee is niet bepaald nieuw - het staat ook al in het oude testamentquote:Op vrijdag 18 november 2016 19:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ze beginnen daar echt met rare ideeën te komen.
Kwamen ze maar eens met een wet tegen kinderverkrachtingen.
Oh dan is het goed. Kunnen we ook wel weer heksen op de brandstapel gooien en handen afhakken.quote:Op zondag 20 november 2016 22:33 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Dit idee is niet bepaald nieuw - het staat ook al in het oude testament
Deuteronomium 22:28-29
28-29 Als een man een meisje verkracht dat niet verloofd is en hij wordt op heterdaad betrapt, dan moet hij de vader van het meisje 275 gram zilver als smartegeld betalen en met haar trouwen; hij mag nooit van haar scheiden.
En dit is ook eeuwenlang als regel gehanteerd. Ook hier.
Precies. Dat is toch wat we willen ?quote:Op maandag 21 november 2016 05:07 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Oh dan is het goed. Kunnen we ook wel weer heksen op de brandstapel gooien en handen afhakken.
Projectie.quote:Op zondag 20 november 2016 15:10 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Wanneer je beweert dat allochtonen relatief gezien crimineler zijn dan autochtonen, dan doen ze net alsof je beweert dat alle allochtonen crimineel zijn.
Waarom ze dit doen is me nog altijd een raadsel. Alle pogingen hier achter te komen zijn mislukt.
Wat als een vrouwelijk slachtoffer van seksueel geweld door meerdere mannelijke daders wordt verkracht? Moet die vrouw dan met al die verkrachters gaan trouwen?quote:Op zondag 20 november 2016 09:57 schreef ajacied4lf het volgende:
Waar blijft de alsmaar goedpratende clapclapyourhands in dit topic? Wat is je grote held Erdogan goed bezig he?![]()
Wie weet gebeurt er binnenkort iets met je zussen/ nichtjes en kunnen jullie gebruik maken van deze mooie wet!
Was wel te verwachten, ook de voornaamste reden om dit topic te bekijken, na hoeveel posts er een goedprater bij zou zitten. Te beschamend voor woorden, mensen die onder het mom van 'cultuur' en 'religie' allerlei onmenselijke dingen goedpraten. En ja, er is hier een vrijheid van meningsuiting, maar ik kan echt totaal niet begrijpen dat je als Nederlander dit soort dingen goed kunt praten. Dat ze dat soort dingen doen in Turkije moeten ze daar weten, maar je dat je het ook nog goed praatquote:Op zondag 20 november 2016 13:03 schreef truthortruth het volgende:
Best ziek dat de Erdogan fans zelfs dit in het topic zitten goed te praten. Deze wet gaat natuurlijk helemaal niet over pubers die onder huidige wetgeving bestraft worden. Deze wet gaat over vieze oude mannetjes die jonge meisjes misbruiken en nu er mee weg kunnen komen door de ouders een genoegdoening te geven. Helemaal in de geest van de Mo.
Oh, omdat het hier vroeger ook gebeurde, moeten ze het maar gewoon weer invoerenquote:Op zondag 20 november 2016 22:33 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
28-29 Als een man een meisje verkracht dat niet verloofd is en hij wordt op heterdaad betrapt, dan moet hij de vader van het meisje 275 gram zilver als smartegeld betalen en met haar trouwen; hij mag nooit van haar scheiden.
Niet alle, maar de meerderheid wel. Er werd in de aflevering weinig context geboden, want de Turken die hier wonen zijn eigenlijk de sjonnies en anita's uit Turkije. Niet bijster intelligent en heel nationalistisch. Dat soort mensen integreren vaak niet goed. Blijkbaar gaat dat hardnekkig van generatie tot generatie over. Turken kunnen op zich best goed integreren, hoogopgeleide lui die naar Canada zijn getrokken zijn daar prima in de samenleving opgegaan. Aan de andere kant is Canada ook een makkelijker land om in te integreren dan Nederland. Dat Turken hier nog steeds wonen is simpelweg omdat de welvaart en vrijheid veel beter geregeld is. Turkije mag dan economisch gegroeid zijn, het blijft een micro-economie. Dat Turkije op weg is naar een hernieuwde Ottomaanse Rijk is een waanidee wat mensen met een minderwaardigheidscomplex een vals gevoel van superioriteit geeft. Dat zag je wel in de tegenlicht aflevering met die gozer die naar Somalie ging en daar met een Turkije petje rondliep. Er is een leegte, een identiteitscrisis, en dat wordt gevuld met Turks nationalisme, de 'Turkse trots'. Zonder zelf-reflectie, maar dat is iets wat in de Islamitische wereld totaal ontbreekt. En een misplaatste obsessie met Geert Wilders, ook een uiting van een minderwaardigheidscomplex, 'iedereen is tegen ons'.quote:Op maandag 21 november 2016 07:16 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Projectie.
Gisteren op tv bij Tegenlicht goed geintegreerde Turken en tevens Erdoganfans: Rutte mag niet tegen een straatterrorist zeggen dat ie op moet rotten want dan heeft ie het tegen alle Turken.
Oftewel, als je er een 'beledigt' - ook al is het een schurk, dat maakt niet uit - dan beledig je de gehele groep. Dat wordt weer beschouwd als racisme, als er racismepolitie was zou Rutte achter de tralies belanden. (Dat laatste zeiden ze niet maar ze stemmen wel Denk.)
In de hele rapportage één vrouw (3 seconden in beeld), een Turkse moeder die zich meer Nederlands voelde dan Turks. Een lieverd van de vorige generatie.
Gelukkig zijn niet alle Turken Erdogan-stemmers. Krijgen we daar ook nog een Tegenlichtdocumentaire over VPRO? Voor de broodnodige nuance weet u wel? Misschien ook wat meer vrouwen erin?
We vinden Erdogan een heks.quote:Op maandag 21 november 2016 06:12 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Precies. Dat is toch wat we willen ?
Denk het wel. Moslims zijn ook overwegend voor polygamie.quote:Op maandag 21 november 2016 09:52 schreef Elzies het volgende:
[..]
Wat als een vrouwelijk slachtoffer van seksueel geweld door meerdere mannelijke daders wordt verkracht? Moet die vrouw dan met al die verkrachters gaan trouwen?
Dan ben je toch ook compleet achterlijk om zulke gedachtegoed nu nog toe te passen in de wetten van je landquote:Op zondag 20 november 2016 22:33 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Ik weet niet of clapclapyourhands dat acceptabel vindt, andersom mag het wel. Een man met 7 vrouwen... maar weet niet of dit ook mag.quote:Op maandag 21 november 2016 09:52 schreef Elzies het volgende:
[..]
Wat als een vrouwelijk slachtoffer van seksueel geweld door meerdere mannelijke daders wordt verkracht? Moet die vrouw dan met al die verkrachters gaan trouwen?
Turken die in Nederland zitten zijn de sjonnie's en anita's uit Turkije. Erg laag IQ, zeer beperkt wereldbeeld en een minderwaardigheidscomplex. Kwam eens in Amerika normaal hoogopgeleide Turken tegen, dan krijg je een heel ander beeld van dat volk.quote:Op dinsdag 22 november 2016 08:59 schreef truthortruth het volgende:
Toch niet zo'n goed idee dus. Blijkbaar zijn de Turken in Turkije slimmer dan de Turken die we hier op fok hebben zitten .
De hele wereld had kritiek maar volgens de FOK!-Turken was het vooral een maatregel om "mensen te beschermen", dat je er ook kinderverkrachting mee in de hand hielp was maar een nare bijkomstigheid.quote:Op dinsdag 22 november 2016 09:56 schreef Vader_Aardbei het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)sbruik-van-baan.html
Gaat niet door. Dank fucking God. Dit was zelfs voor Turkse begrippen vrij bizar...
In Turkije zitten er ook genoeg. Tijdens de Gezi park protesten was dat goed te zien. Maar die groep wordt kort gehouden, teruggeslagen en in de gevangenis geworpen als het nodig is.quote:Op dinsdag 22 november 2016 11:57 schreef Homey het volgende:
[..]
Turken die in Nederland zitten zijn de sjonnie's en anita's uit Turkije. Erg laag IQ, zeer beperkt wereldbeeld en een minderwaardigheidscomplex. Kwam eens in Amerika normaal hoogopgeleide Turken tegen, dan krijg je een heel ander beeld van dat volk.
Ik las dat Bernie Sanders een links-progressieve beweging wil aanvoeren, wat hij eigenlijk al deed als kandidaat. Een goed initiatief. De grondwet en de checks and balances in het Amerikaanse systeem zullen tot de max worden getest door Trump. Zoals hij reageert via tweets op onwelgevallige kritiek in de vrije media is vaak een voorbode voor erger. Niet dat ik Hillary in het Witte Huis wilde zien, dat zou ook een zware wissel trekken op de democratie.quote:Op dinsdag 22 november 2016 12:59 schreef Beathoven het volgende:
[..]
In Turkije zitten er ook genoeg. Tijdens de Gezi park protesten was dat goed te zien. Maar die groep wordt kort gehouden, teruggeslagen en in de gevangenis geworpen als het nodig is.
In Amerika heb je ook genoeg hoogopgeleide Amerikanen die zich nu laten zien maar waarvan er velen zullen vluchten of zich op de achtergrond zullen houden naarmate de Trump-jaren verstrijken.
Het is daar nu aan het nazisme om op te bloeien...
quote:Op dinsdag 22 november 2016 14:29 schreef Loekie1 het volgende:
Radio 1 had het in het radiojournaal alleen over trouwen in het geval van 'seks met minderjarige'. Klonk helemaal niet zo ernstig.
Ze zijn ook erg begaan met Silvana. De partij Denk wordt regelmatig in het zonnetje gezet. Op dit moment bijvoorbeeld gaat het er weer over.quote:
Kut voor je.quote:Op dinsdag 22 november 2016 14:40 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Ze zijn ook erg begaan met Silvana. De partij Denk wordt regelmatig in het zonnetje gezet. Op dit moment bijvoorbeeld gaat het er weer over.
Is dit louter conservatief gedachtegoed dan, volgens mij is er wat anders/meer aan de handquote:Op vrijdag 18 november 2016 16:16 schreef Hexagon het volgende:
Wat is dat conservatieve gedachtegoed toch geweldig.
Laten wij duidelijk wezen hier: Het wetsvoorstel is ingetrokken, echter niet compleet van de baan. Men zoekt naar een alternatief voor diezelfde duizenden mannen die opgesloten zitten.quote:Op dinsdag 22 november 2016 09:56 schreef Vader_Aardbei het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)sbruik-van-baan.html
Gaat niet door. Dank fucking God. Dit was zelfs voor Turkse begrippen vrij bizar...
Vanwege internationale kritiek?quote:
quote:Op zondag 20 november 2016 22:33 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Dit gegeven geeft mooi weer in wat voor een fase de islam verkeert.quote:Op maandag 21 november 2016 10:02 schreef Opkloter het volgende:
[..]
Oh, omdat het hier vroeger ook gebeurde, moeten ze het maar gewoon weer invoerenGelukkig hebben we hier de verlichting gehad. Matig argument
Dat maakt niets uit.quote:
Ja. Het is een goed initiatief. Maar om de parallel met Turkije te trekken. Ik stond redelijk nauw in contact met de linkse opstand. Met een aanzienlijke tegenstander (zonder Gülen connecties) nog een paar projecten gedaan. Maar de energie verdween aan die kant geleidelijk. De politie spoot de waterkanonnen leeg en vulde ze met pepperspray waardoor de demonstranten brandwonden opliepen. Daarnaast knuppelde men ieder protest neer en de Akp drukte ieder vrij woord op twitter de gevangenis in en filtert de mainstream media en social media kapot.quote:Op dinsdag 22 november 2016 14:23 schreef Homey het volgende:
[..]
Ik las dat Bernie Sanders een links-progressieve beweging wil aanvoeren, wat hij eigenlijk al deed als kandidaat. Een goed initiatief.
Studeer de opkomst van Erdogan en zijn afbraak van Atatürks republiek. Die koers zal een guideline voor Trump zijn.quote:De grondwet en de checks and balances in het Amerikaanse systeem zullen tot de max worden getest door Trump. Zoals hij reageert via tweets op onwelgevallige kritiek in de vrije media is vaak een voorbode voor erger. Niet dat ik Hillary in het Witte Huis wilde zien, dat zou ook een zware wissel trekken op de democratie.
Alleen als ze man zijn.quote:Op vrijdag 18 november 2016 15:56 schreef Copycat het volgende:
Is dit serieus?
En de slachtoffers, hebben zij ook nog zeggenschap?
Zijn die niet al vrijgelaten om ruimte te maken voor Gülen-aanhangers?quote:Op vrijdag 18 november 2016 16:54 schreef Confetti het volgende:
Verkrachters komen helemaal niet vrij.
Criminelen hebben idd de gevangenissen moeten verlaten om ruimte te maken voor een ieder die men de Gülen-troef op z'n bord kan schuiven.quote:Op dinsdag 22 november 2016 19:09 schreef Zelva het volgende:
[..]
Zijn die niet al vrijgelaten om ruimte te maken voor Gülen-aanhangers?
Nou ik zie dat klaarblijkelijk alles om jou draait , maar voor de mensen in Turkije maakt het alles uit.quote:Op dinsdag 22 november 2016 16:15 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
[..]
Dit gegeven geeft mooi weer in wat voor een fase de islam verkeert.
En zolang moslims die kritiek uiten op de islam en pleiten voor een hervorming/verlichting door moslims zelf met de dood bedreigd (mogen) worden, zal het in deze fase blijven steken.
[..]
Dat maakt niets uit.
Het idee alleen al, om met dit idee te komen, is van een absolute ridicule waanzin en primitieve barbaarsheid, wat hier niks te zoeken heeft.
Geen idee, meer vanwege de binnenlandse protesten lijkt me, gezien ze weinig aan lijken te trekken van het buitenland?quote:
Pedogan vindt het prima.quote:Op dinsdag 22 november 2016 14:29 schreef Loekie1 het volgende:
Radio 1 had het in het radiojournaal alleen over trouwen in het geval van 'seks met minderjarige'. Klonk helemaal niet zo ernstig.
Je had zin om wat willekeurigs uit te kramen. Ik zou het maar niet op een discussie gooien, dan sta je straks weer bij de mods te huilen. Ik heb je pm's ook nog in welke je aangeeft dat we koning pedogan met fluwelen handschoenen moeten benaderen.quote:
Ik denk meer nationaal druk. Het is overgedragen aan een commissie van het parlement, "Er moet aandacht besteed worden aan de gegeven kritiek" volgens Erdogan.quote:
Dat begrijp ik, maar ik doel op de overheid en de wetten die daaruit voortkomen, dus geen bijbelse wetten.quote:Op zondag 20 november 2016 22:33 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Wat een rare perceptie als jij dat zo ziet.quote:Op dinsdag 22 november 2016 19:36 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Nou ik zie dat klaarblijkelijk alles om jou draait , maar voor de mensen in Turkije maakt het alles uit.
Iddquote:Op dinsdag 22 november 2016 23:34 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Wat een rare perceptie als jij dat zo ziet.
Maar goed, vergeet je niet het feit dat dit idee is geopperd door de grootste en democratisch gekozen partij van het Turkse volk?
De Partij voor ''Rechtvaardigheid en Ontwikkeling''.....![]()
![]()
![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |