abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166740886
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 19:30 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Je zal je vast wel kunnen aanmelden als onbekend geval denk ik, maar uit het nieuwsbericht en de officiële verklaringen gaat het vooralsnog om de bekende gevallen. Geen nieuwe gevallen iig, het zou een eenmalige pardon moeten zijn.
Ze beginnen daar echt met rare ideeën te komen.

Kwamen ze maar eens met een wet tegen kinderverkrachtingen.
pi_166740927
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 november 2016 19:33 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ze beginnen daar echt met rare ideeën te komen.

Kwamen ze maar eens met een wet tegen kinderverkrachtingen.
De eerste keer dat de doodstraf weer ter discussie werd gesteld was niet na de staatsgreep he, was na de beestachtige verkrachting en moord van Ozgecan.
pi_166741034
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 19:35 schreef Triggershot het volgende:

[..]

De eerste keer dat de doodstraf weer ter discussie werd gesteld was niet na de staatsgreep he, was na de beestachtige verkrachting en moord van Ozgecan.
Daar had ik het niet over ki?
pi_166741078
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 november 2016 19:39 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Daar had ik het niet over ki?
Bedoel meer te zeggen dat zwaardere straffen op (kinder)verkrachting aan de orde van de dag zijn. Wat in de OP staat en de manier waarop is vooral gefabriceerd nieuws.
pi_166741413
Niets mis mee.
Zonder wrijving geen glans
  vrijdag 18 november 2016 @ 19:57:06 #81
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_166741471
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 18:18 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Als dit waar is dan hebben ze definitief hun kans tot toetreding binnen eu vergokt.
Ach welnee. Kan gewoon gedoogd worden zoals we ook kindhuwelijken gedogen "want zonder deze progressieve regeling hebben de slachtoffers het nog veel zwaarder in hun cultuur". En alle culturen zijn gelijk! *O*
pi_166741600
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 19:40 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Bedoel meer te zeggen dat zwaardere straffen op (kinder)verkrachting aan de orde van de dag zijn. Wat in de OP staat en de manier waarop is vooral gefabriceerd nieuws.
Er is veel rumoer inderdaad, alleen niet zo bij akp hmm.
pi_166741689
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 19:40 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ja, ik schrok nogal van het bericht, maar het is meer dus om de 'statutory rape' om een Amerikaanse term te gebruiken uit te bannen. Zouden ze beter dus de grens kunnen verlagen waarop mensen seks kunnen hebben met elkaar, with consent, dan een wet invoeren waarbij verkrachting wordt gelegaliseerd, want daardoor gaan hier in het westen de wenkbrauwen fronzen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ryan3 op 18-11-2016 20:13:48 ]
I´m back.
pi_166741780
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 20:07 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, ik schrok nogal van het bericht, maar het is meer dus om de 'statutory rape' om een Amerikaanse term te gebruiken uit te bannen. Zouden ze beter dus de grens kunnen verlagen waarop mensen seks kunnen hebben met elkaar, with consent, dan een wet invoeren waarbij verkrachting wordt gelegaliseerd, want daardoor gaan hier het westen de wenkbrauwen fronzen.
Nee. Daar wordt dan zeker misbruik van gemaakt.
pi_166741790
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 november 2016 20:12 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Nee. Daar wordt dan zeker misbruik van gemaakt.
Hiervan ook hoor.
I´m back.
pi_166741800
De argumenten van AKP zijn om te lachen huilen :')

Dat terzijde, dat de redacteurs van Elsevier geen goed stuk kunnen schrijven... ik snap t, dat kan best lastig zijn. Maar geef dan tenminste je bronnen goed aan.
No 04
pi_166741804
Handig om zn partijgenoten uit het gevang te houden.
Voor sommige is het zo lastig een dubbelganger te vinden.
pi_166741853
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 20:07 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, ik schrok nogal van het bericht, maar het is meer dus om de 'statutory rape' om een Amerikaanse term te gebruiken uit te bannen. Zouden ze beter dus de grens kunnen verlagen waarop mensen seks kunnen hebben met elkaar, with consent, dan een wet invoeren waarbij verkrachting wordt gelegaliseerd, want daardoor gaan hier in het westen de wenkbrauwen fronzen.
Vooralsnog is het wel een eenmalige pardon voor de 3000 in kaart gebrachte gevallen, niet zo zeer een nieuwe wet waarbij seksuele wettelijke normen grondig worden herzien.
pi_166741925
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 20:15 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Vooralsnog is het wel een eenmalige pardon voor de 3000 in kaart gebrachte gevallen, niet zo zeer een nieuwe wet waarbij seksuele wettelijke normen grondig worden herzien.
Ja, ik wil niet zeggen neem de koran maar als leidraad, want hoe oud was Aïsha ook weer? Zoals het nu wordt gesteld krijg je die spraakverwarring iig. Overigens als kinderen dus gewoon naar school zouden gaan en seksualiteit en anticonceptie veel liberaler zou worden dan hoeven ze niet op jonge leeftijd te trouwen hè. Dat is ook een puntje van aandacht.
I´m back.
pi_166742012
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 20:18 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, ik wil niet zeggen neem de koran maar als leidraad, want hoe oud was Aïsha ook weer? Zoals het nu wordt gesteld krijg je die spraakverwarring iig. Overigens als kinderen dus gewoon naar school zouden gaan en seksualiteit en anticonceptie veel liberaler zou worden dan hoeven ze niet op jonge leeftijd te trouwen hè. Dat is ook een puntje van aandacht.
Geen godsziel heeft naar mijn weten in Turkije, voor of tegen ook maar enigszins iets met de Koran of Aisha aangehaald, maar goed. :')

In zekere zin kan je zelfs stellen dat versoepeling zoals dezen juist leiden tot een liberaler beleid mbt seksualiteit. Op het platteland en in de oosterse provincies is het gevaarlijker voor jongens en meisjes om 'losbandig' gedrag te tonen, dan zo een wet zoals waar hier sprake van is juist meer ruimte voor moeten bieden.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-11-2016 20:22:16 ]
pi_166742053
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 20:21 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Geen godsziel heeft naar mijn weten in Turkije, voor of tegen ook maar enigszins iets met de Koran of Aisha aangehaald, maar goed. :')

In zekere zin kan je zelfs stellen dat versoepeling zoals dezen juist leiden tot een liberaler beleid mbt seksualiteit. Op het platteland en in de oosterse provincies is het gevaarlijker voor jongens en meisjes om 'losbandig' gedrag te tonen, dan zo een zoals waar hier sprake van is juist meer ruimte voor moeten bieden.
Zou hij zo goochem zijn die Erdo, dat-ie nu als alternatief anticonceptie gaat aanprijzen? Uiteindelijk is dat de crux hierin hè.
I´m back.
pi_166742061
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 20:18 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat gaat niet gebeuren, want het onofficiële, maar zwaar aangehouden wet is: geen seks voor het huwelijk.
Normaliter laten ze gelukkig de volwassenen daar nog met rust als die onder elkaar bezig zijn (in grote steden dan). Maar een minderjarige mag geen seks hebben. En trouwen mag je daar officieel ook pas vanaf je 18e (soms 17e).
No 04
pi_166742080
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 20:22 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Zou hij zo goochem zijn die Erdo, dat-ie nu als alternatief anticonceptie gaat aanprijzen? Uiteindelijk is dat de crux hierin hè.
Iedereen 3 kids minimaal. :7
pi_166742097
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 20:23 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Iedereen 3 kids minimaal. :7
Ja, maar daarna dus wel, en voor het huwelijk ook, dus je moet anticonceptie propageren, wat allah daar ook van vindt.
I´m back.
pi_166742104
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 20:23 schreef SekwafYug het volgende:

[..]

Dat gaat niet gebeuren, want het onofficiële, maar zwaar aangehouden wet is: geen seks voor het huwelijk.
Normaliter laten ze gelukkig de volwassenen daar nog met rust als die onder elkaar bezig zijn (in grote steden dan). Maar een minderjarige mag geen seks hebben. En trouwen mag je daar officieel ook pas vanaf je 18e (soms 17e).
Dat zou dus echt moeten veranderen.
I´m back.
pi_166742172
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 20:24 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, maar daarna dus wel, en voor het huwelijk ook, dus je moet anticonceptie propageren, wat allah daar ook van vindt.
Anticonceptie is zooo overrated. Beste lijkt mij om gewoon polygamie in te voeren icm mut'ah ( tijdelijke huwelijk zoals ingevoerd in Iran) heb je voor je het weet een losser seksueel moraal.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-11-2016 20:28:04 ]
pi_166742183
quote:

[..]

Erdogan heeft zich trouwens meermaals zwaar tegen anticonceptie uitgesproken.
quote:

[..]

Dat zou dus echt moeten veranderen.
Er zouden heel veel dingen op deze wereld moeten veranderen, tja...
Trouwens, mochten ze dat democratisch willen beslissen, dan weet ik nog niet zeker of verlaging van age of consent ook echt de meerderheid van stemmen zou behalen. Dat gaat er namelijk juist voor zorgen dat meer meisjes op jongere leeftijd uitgehuwelijkt worden.
No 04
pi_166742211
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 20:27 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Anticonceptie is zooo overrated. Beste lijkt mij om gewoon polygamie in te voeren icm mut'ah ( tijdelijke huwelijk zoals ingevoerd in Iran) heb je voor je het weet een losser seksueel moraal.
Hoe dan ook het is wel de crux hè uiteindelijk, de door de islam gepropageerde seksuele moraal, in een land dat moderner wordt qua seksuele mores.
I´m back.
pi_166742291
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 20:27 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Insallah O+
pi_166742313
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 20:29 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Hoe dan ook het is wel de crux hè uiteindelijk, de door de islam gepropageerde seksuele moraal, in een land dat moderner wordt qua seksuele mores.
Islamitische regels zijn qua seks eigenlijk heel flexibel, het zijn culturele kwesties zoals 'eer' die er dodelijke normen aan koppelen. Islam vraagt alleen aan je dat je een eed aflegt van trouw zolang je bij elkaar bent en verantwoordelijk bent voor de gevolgen van de seksuele omgang, als je er niet uitkomt beiden kan je nog altijd scheiden van elkaar en je heil in een ander zoeken, er is geen Katholieke huwelijk in de Islam.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')