abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166736198
Verkrachters krijgen de mogelijkheid in Turkije om met hun slachtoffer te trouwen en zo te ontkomen aan een gevangenisstraf. De AK-partij van de president Recep Tayyip Erdogan heeft dat laten vastleggen in een amendement.

Als een verkrachter de vrouw trouwt die hij seksueel heeft misbruikt, dan ontkomt hij aan een gevangenisstraf. De nieuwe wetgeving heeft ook betrekking op pedofielen die kinderen misbruiken: zij kunnen uiteindelijk ook trouwen met het minderjarige slachtoffer.
http://www.elsevier.nl/bu(...)aten-trouwen-402859/

Je gelooft het niet.
pi_166736213
Adolf _O_
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_166736215
Wacht wat?

Gewoon laten toetreden tot de europese unie. Gewoon doen. Zal die wijven leren om te pas en te onpas te roepen dat ze verkracht zijn.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_166736234
Zondagavond 21.00 uur Tegenlicht over de Erdoganaanhangers in Nederland. De linkse radio 1-presentatrice werd er niet vrolijk van en dat zegt heel wat.
  vrijdag 18 november 2016 @ 15:29:38 #5
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_166736283
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 15:25 schreef Ticootje het volgende:
Wacht wat?

Gewoon laten toetreden tot de europese unie. Gewoon doen. Zal die wijven leren om te pas en te onpas te roepen dat ze verkracht zijn.
Passen steeds beter bij de EU. WIe hier een andere mening over heeft is op z'n minst een facist.
The End Times are wild
pi_166736410
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 15:26 schreef Loekie1 het volgende:
Zondagavond 21.00 uur Tegenlicht over de Erdoganaanhangers in Nederland. De linkse radio 1-presentatrice werd er niet vrolijk van en dat zegt heel wat.
O dat ga ik even kijken zondag,thanks voor de tip.
pi_166736421
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 15:24 schreef Loekie1 het volgende:
Verkrachters krijgen de mogelijkheid in Turkije om met hun slachtoffer te trouwen en zo te ontkomen aan een gevangenisstraf. De AK-partij van de president Recep Tayyip Erdogan heeft dat laten vastleggen in een amendement.

Als een verkrachter de vrouw trouwt die hij seksueel heeft misbruikt, dan ontkomt hij aan een gevangenisstraf. De nieuwe wetgeving heeft ook betrekking op pedofielen die kinderen misbruiken: zij kunnen uiteindelijk ook trouwen met het minderjarige slachtoffer.
http://www.elsevier.nl/bu(...)aten-trouwen-402859/

Je gelooft het niet.
Met de islam als religie heb je geen oorlog meer nodig....
pi_166736448
Dit moeten jullie respecteren vuile racisten.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_166736455
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_166736462
Dit nieuwsbericht klopt? Is er niet ergens in de vertaling iets misgegaan?

Zo niet, wat een achterlijkheid.
pi_166736469
En mij maar belachelijk maken toen ik claimde dat Erdogan pedofielen en verkrachters steunt.

Moge de Turkse staat en haar volgelingen compleet vernietigd worden! Ik hoop dat de PKK en het Turkse volk erin slagen vrijheid te verwerven.

Erdogan en zijn kabinet verdienen de doodstraf, wegens misdaden tegen de menselijkheid!
pi_166736508
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 15:36 schreef wolkentoetje het volgende:

[..]

O dat ga ik even kijken zondag,thanks voor de tip.
Het zal niet fijn zijn om te zien maar het is wel belangrijk om te weten wat er speelt.
  Forum Admin vrijdag 18 november 2016 @ 15:42:19 #13
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_166736513
Wat de fuck :D
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  vrijdag 18 november 2016 @ 15:44:34 #14
451005 Grems
Clown World
pi_166736553
Prachtig, wat heerlijk progressief.
pi_166736581
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 15:42 schreef Straatcommando. het volgende:
Wat de fuck :D
Wat? Iedereen wist toch dat Erdolf zo'n mafklapper was? Dat er hier een zooi pro Erdolfgangers zitten maakt dan ook niet uit.
pi_166736588
Ik heb hier geen woorden voor, weet niet wat ik lees.
pi_166736637
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 15:46 schreef MidnightB00m het volgende:
  vrijdag 18 november 2016 @ 15:48:26 #18
451005 Grems
Clown World
pi_166736639
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 15:46 schreef MidnightB00m het volgende:
Wat is het probleem precies? Wat goed genoeg is voor de profeet is goed genoeg voor zijn volgelingen.
pi_166736694
Ik zie wel kansen voor Fok!ers hierin verscholen. Met de chloroform in de hand, voor de rest van je leven keiharde neuqsex met een 8/10 Turkse schone.
"Waarom moet ik een bron hebben ?"
pi_166736709
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 15:44 schreef Grems het volgende:
Lijkt me toch een voorbeeld voor de alt-right mafklappers. Die hebben het ook niet zo op gelijkheid en progressie.
pi_166736733
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 november 2016 15:52 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Lijkt me toch een voorbeeld voor de alt-right mafklappers. Die hebben het ook niet zo op gelijkheid en progressie.
Goeie veroordeling van Erdolf zijn handelen, klasse.
  vrijdag 18 november 2016 @ 15:55:12 #22
414204 WoordenShuffelaar
Wereldkampioen shuffelaar
pi_166736757
Mag het slachtoffer wel weigeren om te trouwen met de dader?
Ik shuffel je woorden naar een hoogtepunt.
  vrijdag 18 november 2016 @ 15:56:36 #23
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_166736784
Is dit serieus?
En de slachtoffers, hebben zij ook nog zeggenschap?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_166736802
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 15:55 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Eigenlijk niet. Zij wordt door familie geforceerd te trouwen.
pi_166736813
quote:
11s.gif Op vrijdag 18 november 2016 15:56 schreef Copycat het volgende:
Is dit serieus?
En de slachtoffers, hebben zij ook nog zeggenschap?
Nope. Nou ja, ze mogen nee zeggen maar dan worden ze wss verstoten.

Turkije _O_
pi_166736820
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 15:55 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Ja hoor, maar of dat handig is?
  vrijdag 18 november 2016 @ 16:03:30 #27
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_166736904
Wel vreemd dat het enkel voor zaken uit het verleden zou gelden... Je zou haast denken dat de indiener ervan een familielid of kennis in zo'n situatie heeft?
quote:
Men guilty of sexually abuse may avoid being prosecuted if they marry the victim, according to a controversial motion proposed by the ruling Justice and Development Party (AKP) that has been harshly criticized by opposition parties.

In the case of sexual abuse committed before Nov. 11, if the perpetrator marries the victim “without force or threat,” the sentence will be postponed, according to the motion.

The motion was issued with a 49-article bill in a night session in parliament attended by the AKP, the main opposition Republican People’s Party (CHP), and the Nationalist Movement Party (MHP).

The motion passed but the bill did not receive a majority vote, meaning the articles have not been validated yet. The assembly will gather to vote on the entire bill again on Nov. 22.

CHP Muğla deputy Ömer Süha Aldan slammed the motion, saying it will “encourage forced marriages and legalize marriage to rapists.”

“If a 50 or 60 year-old is told to marry an 11-year-old after raping her, and then marries her years later, she will suffer the consequences. If you give him a pass by marriage, the young girl will live in a prison for her whole life,” Aldan said.

CHP Group Deputy Chair Özgür Özel said the motion was approved by just one vote and claimed that Justice Minister Bekir Bozdağ “strategically” issued it at the last minute of the session.

MHP Deputy Chair Erkan Akçay described the motion as “outrageous.”

Minister Bozdağ slammed criticisms, arguing that the motion is valid only for verdicts given before Nov. 11 and will not be applicable in the future.

“It is a temporary regulation and it will be put into force only one time retrospectively,” he told reporters on Nov. 18, adding that there are around 3,000 people in jail that will be released with this regulation.

Bozdağ denied that the motion would cover rape cases and said there is a current “reality” encouraging marriage between girls and boys under the age of 18 that the motion aimed to address.

“This step has been taken to protect young people who are victims of underage marriage done by their families,” he said.

“Those who say rapists will benefit from this are distorting the situation. People who are convicted have definitive files that indicate clearly whether there is a rape or if it is a mistake of the parents,” he added.

“This kind of underage marriage exists in our society as a social reality because these laws could not be explained to society well and necessary awareness has not yet been developed. We have seen the reality and tried to find a solution,” Bozdağ also said
http://www.hurriyetdailyn(...)106285&NewsCatID=509
are we infinite or am I alone
  vrijdag 18 november 2016 @ 16:03:30 #28
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_166736906
quote:
Lijkt me niet handig gezien de gevolgen van een weigering. Je wordt bestraft voor seks buiten het huwelijk en het risico zit er dik in dat je familie akelig gaat doen. Als dat idd zo is : Als je pech hebt maken ze je dood als t meezit verstoten ze je alleen maar.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  vrijdag 18 november 2016 @ 16:04:48 #29
414204 WoordenShuffelaar
pi_166736924
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 15:58 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ja hoor, maar of dat handig is?
De beschuldigingen moet uiteraard blijven staan zolang de aanklacht niet is ingetrokken.

Maar wat ik niet snap is, was er hiervoor een wet die het slachtoffer en de dader verbod om met elkaar te trouwen? Als beide op vrijwillige basis met elkaar willen trouwen, dan heeft de wet daar niets over te zeggen vind ik.
pi_166737119
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 november 2016 15:53 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Goeie veroordeling van Erdolf zijn handelen, klasse.
Als je in de veronderstelling verkeert dat ik dit wel een puik plan vindt heb je het niet helemaal goed begrepen. Het is een idioot, maar de achterliggende denkbeelden worden door meer mensen hier in Nederland gedeeld dan je lief is. En nee, dan heb ik het niet over moslims.
  vrijdag 18 november 2016 @ 16:16:11 #31
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_166737146
Wat is dat conservatieve gedachtegoed toch geweldig. :')
pi_166737173
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 november 2016 16:04 schreef WoordenShuffelaar het volgende:

[..]

De beschuldigingen moet uiteraard blijven staan zolang de aanklacht niet is ingetrokken.

Maar wat ik niet snap is, was er hiervoor een wet die het slachtoffer en de dader verbod om met elkaar te trouwen? Als beide op vrijwillige basis met elkaar willen trouwen, dan heeft de wet daar niets over te zeggen vind ik.
Nee tuurlijk is daar geen wet over, waarom zou je in godsnaam met een vent willen trouwen die je eerst heeft verkracht.

:')
  vrijdag 18 november 2016 @ 16:19:52 #33
423584 begaaierd
Ik Begaai, Hij Begaait, Wij...
pi_166737224
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 15:51 schreef Mensenvriend het volgende:
Ik zie wel kansen voor mij hierin verscholen. Met de chloroform in de hand, voor de rest van je leven keiharde neuqsex met een 8/10 Turkse schone.
pi_166737382
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 16:03 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Lijkt me niet handig gezien de gevolgen van een weigering. Je wordt bestraft voor seks buiten het huwelijk en het risico zit er dik in dat je familie akelig gaat doen. Als dat idd zo is : Als je pech hebt maken ze je dood als t meezit verstoten ze je alleen maar.
Vreselijk. En wat is de straf van de dader voorheen dan? Nu dus trouwen met slachtoffer, maak het haar probleem maar.
pi_166737629
What the hell... :N
  vrijdag 18 november 2016 @ 16:43:09 #36
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_166737630
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 november 2016 16:27 schreef MidnightB00m het volgende:

[..]

Vreselijk. En wat is de straf van de dader voorheen dan? Nu dus trouwen met slachtoffer, maak het haar probleem maar.
Staat in dat artikel :
quote:
Als een verkrachter de vrouw trouwt die hij seksueel heeft misbruikt, dan ontkomt hij aan een gevangenisstraf.
Nou ja in een moslimland is het toch meestal al zo dat vrouwen/meisjes worden gedwongen om te trouwen met iemand die door haar vader of andere mannelijke familieleden wordt aangewezen. Dat is IMO ook verkrachting als het tegen de zin van de vrouw is.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_166737652
Het is maar goed dat Atatürk overleden is.... Wat zou deze man een hoop pijn hebben als hij dit allemaal mee moest maken, van een modern seculier land, richting een land dat Saudi Arabië achterna gaat..
pi_166737657
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 15:44 schreef Grems het volgende:
:D
pi_166737686
De achterlijkheid van de islam in een notedop.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_166737696
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 16:16 schreef Hexagon het volgende:
Wat is dat conservatieve gedachtegoed toch geweldig. :')
Maar ondertussen wordt de enige groep die nog tegen Erdogan strijdt verketterd :'(
pi_166737806
De horde stort zich weer eens op de titel. De inhoud doet er niet toe.

Het gaat volgens het artikel hierboven om minderjarigen die met elkaar getrouwd zijn. De seks moet dan uiteraard niet gedwongen zijn geweest. Verkrachters komen helemaal niet vrij.
pi_166737939
quote:
15s.gif Op vrijdag 18 november 2016 16:54 schreef Confetti het volgende:
De horde stort zich weer eens op de titel. De inhoud doet er niet toe.

Het gaat volgens het artikel hierboven om minderjarigen die met elkaar getrouwd zijn. De seks moet dan uiteraard niet gedwongen zijn geweest. Verkrachters komen helemaal niet vrij.
Wat valt hier dan precies verkeerd aan te interpreteren?

De afgelopen jaren zijn duizenden huwelijken gesloten tussen misbruikers en slachtoffers van seksueel geweld in Turkije. In sommige gevallen worden vrouwen ontvoerd en verkracht, en trouwen ze later met hun verkrachter, vaak onder druk van familie: het slachtoffer doet dan geen aangifte van de verkrachting.
pi_166738001
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 17:01 schreef Hathor het volgende:

[..]

Wat valt hier dan precies verkeerd aan te interpreteren?

De afgelopen jaren zijn duizenden huwelijken gesloten tussen misbruikers en slachtoffers van seksueel geweld in Turkije. In sommige gevallen worden vrouwen ontvoerd en verkracht, en trouwen ze later met hun verkrachter, vaak onder druk van familie: het slachtoffer doet dan geen aangifte van de verkrachting.
Dat heeft niets met de wet te maken maar met de cultuur. Walgelijk verschijnsel maar daar kan je de AKP niet op af rekenen.

Dit is ook waarheid. Jongen en meisje van 15 trouwen met elkaar. Meisje krijgt een kind en de jongen mag de cel in voor 'abuse'.

quote:
“There are children who are married at an early age. They [the families] do not know the law. Their children have to go to jail. Couple [who marry underage] might have their own children but the father has to go to jail and the children are left alone.
Het Turkse OM moet een zaak openen tegen de jongen in dit soort gevallen. Het is een debiel cultureel verschijnsel maar is het die jongen te verwijten?
pi_166738026
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 16:03 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Het is geen Abu Dhabi met je bestraft worden voor seks buiten het huwelijk haha.
NEE!
pi_166738050
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 17:05 schreef Confetti het volgende:

[..]

Dat heeft niets met de wet te maken maar met de cultuur. Walgelijk verschijnsel maar daar kan je de AKP niet op af rekenen.

Dit is ook waarheid. Jongen en meisje van 15 trouwen met elkaar. Meisje krijgt een kind en de jongen mag de cel in voor 'abuse'.

[..]

Het Turkse OM moet een zaak openen tegen de jongen in dit soort gevallen. Het is een debiel cultureel verschijnsel maar is het die jongen te verwijten?
Hmm..ok, maar dat heb je in ieder geval niet uit dat Elsevier artikel, iets soortgelijks vind je nergens terug in de link in de OP. Hoe lang moet zo'n jongen dan doorgaans de cel in?
pi_166738132
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 17:08 schreef Hathor het volgende:

[..]

Hmm..ok, maar dat heb je in ieder geval niet uit dat Elsevier artikel, iets soortgelijks vind je nergens terug in de link in de OP. Hoe lang moet zo'n jongen dan doorgaans de cel in?

Opvallend vind ik wel dat de amnestie ook geldt als de 'dader' later trouwt met het meisje. Maar de seks mag dan uiteraard niet gedwongen zijn geweest. En dan moet het meisje nog instemmen met het huwelijk..
pi_166738173
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 17:14 schreef Confetti het volgende:

[..]

Opvallend vind ik wel dat de amnestie ook geldt als de 'dader' later trouwt met het meisje. Maar de seks mag dan uiteraard niet gedwongen zijn geweest. En dan moet het meisje nog instemmen met het huwelijk..
Best complex.
pi_166738202
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 16:47 schreef Hathor het volgende:
De achterlijkheid van de islam in een notedop.
Tja, jouw zionistische broeders mogen aan piemeltjes zuigen van baby's.
pi_166738218
Heeft iemand tevens een bron anders dan wilders-krantje elsevier?
  vrijdag 18 november 2016 @ 17:32:33 #50
451005 Grems
Clown World
pi_166738459
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 16:44 schreef Zalmplaat010 het volgende:
Het is maar goed dat Atatürk overleden is.... Wat zou deze man een hoop pijn hebben als hij dit allemaal mee moest maken, van een modern seculier land, richting een land dat Saudi Arabië achterna gaat..
[ afbeelding ]
Onze bondgenoot en voorzitter van de VN-mensenrechtencommissie niet als voorbeeld zien :')
pi_166738465
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 17:32 schreef Grems het volgende:

[..]

Onze bondgenoot en voorzitter van de VN-mensenrechtencommissie niet als voorbeeld zien :')
hahaha goeie :D _O_
pi_166738616
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 november 2016 17:17 schreef Eklasse het volgende:

[..]

Tja, jouw zionistische broeders mogen aan piemeltjes zuigen van baby's.
Best grappig dat je denkt dat zionisten mijn broeders zijn. :')
pi_166739114
Hoop toch echt dat dit een hoax is.
  vrijdag 18 november 2016 @ 18:18:02 #54
414204 WoordenShuffelaar
pi_166739347
Als dit waar is dan hebben ze definitief hun kans tot toetreding binnen eu vergokt.
pi_166739369
quote:
Stelt-ie nou zijn meissie aan ons voor?
I´m back.
pi_166739486
Jezus wat een achterlijke verdraaiing van het nieuws. :')
pi_166739490
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 november 2016 18:24 schreef Triggershot het volgende:
Leg het dan even uit. :Y
pi_166739535
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 18:24 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Leg het dan even uit. :Y
Mensen die voor de wettelijke leeftijd seks hebben met elkaar, dus met wederzijdse instemming worden met de huidige wetgeving vervolgd en beland de jongen/man op latere leeftijd in de gevangenis. Momenteel is er sprake van 3000 situaties waarbij er een eenmalige pardon moet komen om de jongen/mannen te vervolgen waar geen sprake is van een aanklacht of verkrachting (gedwongen seks).

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-11-2016 18:27:42 ]
pi_166739546
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 18:18 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Stelt-ie nou zijn meissie aan ons voor?
Tekstballonetje erbij...Goodevening people, i want you to meet my new bitch.
pi_166739560
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 18:26 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Mensen die voor de wettelijke leeftijd seks hebben met elkaar, dus met wederzijdse instemming worden met de huidige wetgeving vervolgd en beland de jongen/man op latere leeftijd in de gevangenis. Momenteel is er sprake van 3000 situaties waarbij er een eenmalige pardon moet komen om de jongen/mannen te vervolgen waar geen sprake is van een aanklacht of verkrachting.
Hoe zit dat dan met pedofielen, dat zag ik er ook bij staan. Ik dacht nou, die mannen van DENK hebben daar een heel andere oplossing voor dan jij Erdo: chemische castratie.
I´m back.
pi_166739562
quote:

[..]

Mensen die voor de wettelijke leeftijd seks hebben met elkaar, dus met wederzijdse instemming worden met de huidige wetgeving vervolgd en beland de jongen/man op latere leeftijd in de gevangenis. Momenteel is er sprake van 3000 situaties waarbij er een eenmalige pardon moet komen om de jongen/mannen te vervolgen waar geen sprake is van een aanklacht of verkrachting (gedwongen seks).
Ja maar hier kan dus ook misbruik van gemaakt worden?
pi_166739574
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 18:27 schreef Hathor het volgende:

[..]

Tekstballonetje erbij...Goodevening people, i want you to meet my new bitch.
Daar lijkt het wel op. Wrs heeft-ie dat ook in het Turks gezegd natuurlijk, want dat verstaat onze montere vrijgezel toch niet.
I´m back.
pi_166739579
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 18:28 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja maar hier kan dus ook misbruik van gemaakt worden?
Tuurlijk kan daar misbruik van gemaakt worden, hoeveel Turken zitten er in NL onterecht in de WW en andere uitkeringen? Maar voor dat soort dingen is het toch helemaal niet bedoelt.
pi_166739649
Anders dan anders is nog steeds anders, nog altijd hetzelfde.
  vrijdag 18 november 2016 @ 18:45:26 #65
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_166739844
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 november 2016 16:14 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Als je in de veronderstelling verkeert dat ik dit wel een puik plan vindt heb je het niet helemaal goed begrepen. Het is een idioot, maar de achterliggende denkbeelden worden door meer mensen hier in Nederland gedeeld dan je lief is. En nee, dan heb ik het niet over moslims.
Welke achterliggende denkbeelden precies?
pi_166739881
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 november 2016 18:45 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Welke achterliggende denkbeelden precies?
Dat de vrouw eigenlijk minderwaardig is aan de man, gelijkheid is voor linkse geitenwollensokken en gelijke rechten moeten daarom maar niet te ver doorgevoerd worden. Dat vind je terug onder het masculinisme bijvoorbeeld en onder alt-right zie je dat bijvoorbeeld terug in het gebruik van het woord 'cuck'.
  vrijdag 18 november 2016 @ 18:56:22 #67
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_166739985
Jezus en dat wil bij de EU :')
Fade to Black
  Forum Admin vrijdag 18 november 2016 @ 19:00:28 #68
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_166740076
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 november 2016 18:48 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat de vrouw eigenlijk minderwaardig is aan de man, gelijkheid is voor linkse geitenwollensokken en gelijke rechten moeten daarom maar niet te ver doorgevoerd worden. Dat vind je terug onder het masculinisme bijvoorbeeld en onder alt-right zie je dat bijvoorbeeld terug in het gebruik van het woord 'cuck'.
We gaan hier geen links - rechts gierput van maken.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_166740188
Erdo is zelf een vuile verkrachter van de democratie, hij wil natuurlijk zijn mede verkrachters belonen. Blijkbaar is het ook nog eens een pedofiel gezien hij die ook wil belonen...
pi_166740354
quote:

[..]

Bedankt voor de uitleg, maar kan die uitspraak van verkrachting alleen ongedaan gemaakt worden als de twee met elkaar trouwen?
ROBODEMONS..................|:(
pi_166740611
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 19:12 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Bedankt voor de uitleg, maar kan die uitspraak van verkrachting alleen ongedaan gemaakt worden als de twee met elkaar trouwen?
Het gaat hier om koppels die op traditionele (lees: religieuze) manier al zijn getrouwd, maar niet volgens de wet omdat ze niet voldoen aan de criteria. Men is alleen in theorie verkrachter. (misbruik daarbuiten gelaten uiteraard)
pi_166740708
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 18:29 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Tuurlijk kan daar misbruik van gemaakt worden, hoeveel Turken zitten er in NL onterecht in de WW en andere uitkeringen? Maar voor dat soort dingen is het toch helemaal niet bedoelt.
Hebbie een goede link? Weet niet waar ik moet checken.
pi_166740749
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 november 2016 19:25 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Hebbie een goede link? Weet niet waar ik moet checken.
.
Turks
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.bbc.com/turkce/haberler-turkiye-38025270

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-11-2016 19:28:06 ]
pi_166740809
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 19:27 schreef Triggershot het volgende:

[..]

.
Turks
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.bbc.com/turkce/haberler-turkiye-38025270
Is dit van toepassing voor al bekend zijnde gevallen of geldt dit per heden met terugwerkende kracht voor bestaande en nieuwe gevallen?
pi_166740824
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 november 2016 19:29 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Is dit van toepassing voor al bekend zijnde gevallen of geldt dit per heden met terugwerkende kracht voor bestaande en nieuwe gevallen?
Je zal je vast wel kunnen aanmelden als onbekend geval denk ik, maar uit het nieuwsbericht en de officiële verklaringen gaat het vooralsnog om de bekende gevallen. Geen nieuwe gevallen iig, het zou een eenmalige pardon moeten zijn.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 18-11-2016 19:31:05 ]
pi_166740886
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 19:30 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Je zal je vast wel kunnen aanmelden als onbekend geval denk ik, maar uit het nieuwsbericht en de officiële verklaringen gaat het vooralsnog om de bekende gevallen. Geen nieuwe gevallen iig, het zou een eenmalige pardon moeten zijn.
Ze beginnen daar echt met rare ideeën te komen.

Kwamen ze maar eens met een wet tegen kinderverkrachtingen.
pi_166740927
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 november 2016 19:33 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ze beginnen daar echt met rare ideeën te komen.

Kwamen ze maar eens met een wet tegen kinderverkrachtingen.
De eerste keer dat de doodstraf weer ter discussie werd gesteld was niet na de staatsgreep he, was na de beestachtige verkrachting en moord van Ozgecan.
pi_166741034
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 19:35 schreef Triggershot het volgende:

[..]

De eerste keer dat de doodstraf weer ter discussie werd gesteld was niet na de staatsgreep he, was na de beestachtige verkrachting en moord van Ozgecan.
Daar had ik het niet over ki?
pi_166741078
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 november 2016 19:39 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Daar had ik het niet over ki?
Bedoel meer te zeggen dat zwaardere straffen op (kinder)verkrachting aan de orde van de dag zijn. Wat in de OP staat en de manier waarop is vooral gefabriceerd nieuws.
pi_166741413
Niets mis mee.
Zonder wrijving geen glans
  vrijdag 18 november 2016 @ 19:57:06 #81
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_166741471
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 18:18 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Als dit waar is dan hebben ze definitief hun kans tot toetreding binnen eu vergokt.
Ach welnee. Kan gewoon gedoogd worden zoals we ook kindhuwelijken gedogen "want zonder deze progressieve regeling hebben de slachtoffers het nog veel zwaarder in hun cultuur". En alle culturen zijn gelijk! *O*
pi_166741600
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 19:40 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Bedoel meer te zeggen dat zwaardere straffen op (kinder)verkrachting aan de orde van de dag zijn. Wat in de OP staat en de manier waarop is vooral gefabriceerd nieuws.
Er is veel rumoer inderdaad, alleen niet zo bij akp hmm.
pi_166741689
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 19:40 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ja, ik schrok nogal van het bericht, maar het is meer dus om de 'statutory rape' om een Amerikaanse term te gebruiken uit te bannen. Zouden ze beter dus de grens kunnen verlagen waarop mensen seks kunnen hebben met elkaar, with consent, dan een wet invoeren waarbij verkrachting wordt gelegaliseerd, want daardoor gaan hier in het westen de wenkbrauwen fronzen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ryan3 op 18-11-2016 20:13:48 ]
I´m back.
pi_166741780
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 20:07 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, ik schrok nogal van het bericht, maar het is meer dus om de 'statutory rape' om een Amerikaanse term te gebruiken uit te bannen. Zouden ze beter dus de grens kunnen verlagen waarop mensen seks kunnen hebben met elkaar, with consent, dan een wet invoeren waarbij verkrachting wordt gelegaliseerd, want daardoor gaan hier het westen de wenkbrauwen fronzen.
Nee. Daar wordt dan zeker misbruik van gemaakt.
pi_166741790
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 november 2016 20:12 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Nee. Daar wordt dan zeker misbruik van gemaakt.
Hiervan ook hoor.
I´m back.
pi_166741800
De argumenten van AKP zijn om te lachen huilen :')

Dat terzijde, dat de redacteurs van Elsevier geen goed stuk kunnen schrijven... ik snap t, dat kan best lastig zijn. Maar geef dan tenminste je bronnen goed aan.
No 04
pi_166741804
Handig om zn partijgenoten uit het gevang te houden.
Voor sommige is het zo lastig een dubbelganger te vinden.
pi_166741853
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 20:07 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, ik schrok nogal van het bericht, maar het is meer dus om de 'statutory rape' om een Amerikaanse term te gebruiken uit te bannen. Zouden ze beter dus de grens kunnen verlagen waarop mensen seks kunnen hebben met elkaar, with consent, dan een wet invoeren waarbij verkrachting wordt gelegaliseerd, want daardoor gaan hier in het westen de wenkbrauwen fronzen.
Vooralsnog is het wel een eenmalige pardon voor de 3000 in kaart gebrachte gevallen, niet zo zeer een nieuwe wet waarbij seksuele wettelijke normen grondig worden herzien.
pi_166741925
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 20:15 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Vooralsnog is het wel een eenmalige pardon voor de 3000 in kaart gebrachte gevallen, niet zo zeer een nieuwe wet waarbij seksuele wettelijke normen grondig worden herzien.
Ja, ik wil niet zeggen neem de koran maar als leidraad, want hoe oud was Aïsha ook weer? Zoals het nu wordt gesteld krijg je die spraakverwarring iig. Overigens als kinderen dus gewoon naar school zouden gaan en seksualiteit en anticonceptie veel liberaler zou worden dan hoeven ze niet op jonge leeftijd te trouwen hè. Dat is ook een puntje van aandacht.
I´m back.
pi_166742012
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 20:18 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, ik wil niet zeggen neem de koran maar als leidraad, want hoe oud was Aïsha ook weer? Zoals het nu wordt gesteld krijg je die spraakverwarring iig. Overigens als kinderen dus gewoon naar school zouden gaan en seksualiteit en anticonceptie veel liberaler zou worden dan hoeven ze niet op jonge leeftijd te trouwen hè. Dat is ook een puntje van aandacht.
Geen godsziel heeft naar mijn weten in Turkije, voor of tegen ook maar enigszins iets met de Koran of Aisha aangehaald, maar goed. :')

In zekere zin kan je zelfs stellen dat versoepeling zoals dezen juist leiden tot een liberaler beleid mbt seksualiteit. Op het platteland en in de oosterse provincies is het gevaarlijker voor jongens en meisjes om 'losbandig' gedrag te tonen, dan zo een wet zoals waar hier sprake van is juist meer ruimte voor moeten bieden.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-11-2016 20:22:16 ]
pi_166742053
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 20:21 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Geen godsziel heeft naar mijn weten in Turkije, voor of tegen ook maar enigszins iets met de Koran of Aisha aangehaald, maar goed. :')

In zekere zin kan je zelfs stellen dat versoepeling zoals dezen juist leiden tot een liberaler beleid mbt seksualiteit. Op het platteland en in de oosterse provincies is het gevaarlijker voor jongens en meisjes om 'losbandig' gedrag te tonen, dan zo een zoals waar hier sprake van is juist meer ruimte voor moeten bieden.
Zou hij zo goochem zijn die Erdo, dat-ie nu als alternatief anticonceptie gaat aanprijzen? Uiteindelijk is dat de crux hierin hè.
I´m back.
pi_166742061
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 20:18 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat gaat niet gebeuren, want het onofficiële, maar zwaar aangehouden wet is: geen seks voor het huwelijk.
Normaliter laten ze gelukkig de volwassenen daar nog met rust als die onder elkaar bezig zijn (in grote steden dan). Maar een minderjarige mag geen seks hebben. En trouwen mag je daar officieel ook pas vanaf je 18e (soms 17e).
No 04
pi_166742080
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 20:22 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Zou hij zo goochem zijn die Erdo, dat-ie nu als alternatief anticonceptie gaat aanprijzen? Uiteindelijk is dat de crux hierin hè.
Iedereen 3 kids minimaal. :7
pi_166742097
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 20:23 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Iedereen 3 kids minimaal. :7
Ja, maar daarna dus wel, en voor het huwelijk ook, dus je moet anticonceptie propageren, wat allah daar ook van vindt.
I´m back.
pi_166742104
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 20:23 schreef SekwafYug het volgende:

[..]

Dat gaat niet gebeuren, want het onofficiële, maar zwaar aangehouden wet is: geen seks voor het huwelijk.
Normaliter laten ze gelukkig de volwassenen daar nog met rust als die onder elkaar bezig zijn (in grote steden dan). Maar een minderjarige mag geen seks hebben. En trouwen mag je daar officieel ook pas vanaf je 18e (soms 17e).
Dat zou dus echt moeten veranderen.
I´m back.
pi_166742172
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 20:24 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, maar daarna dus wel, en voor het huwelijk ook, dus je moet anticonceptie propageren, wat allah daar ook van vindt.
Anticonceptie is zooo overrated. Beste lijkt mij om gewoon polygamie in te voeren icm mut'ah ( tijdelijke huwelijk zoals ingevoerd in Iran) heb je voor je het weet een losser seksueel moraal.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-11-2016 20:28:04 ]
pi_166742183
quote:

[..]

Erdogan heeft zich trouwens meermaals zwaar tegen anticonceptie uitgesproken.
quote:

[..]

Dat zou dus echt moeten veranderen.
Er zouden heel veel dingen op deze wereld moeten veranderen, tja...
Trouwens, mochten ze dat democratisch willen beslissen, dan weet ik nog niet zeker of verlaging van age of consent ook echt de meerderheid van stemmen zou behalen. Dat gaat er namelijk juist voor zorgen dat meer meisjes op jongere leeftijd uitgehuwelijkt worden.
No 04
pi_166742211
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 20:27 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Anticonceptie is zooo overrated. Beste lijkt mij om gewoon polygamie in te voeren icm mut'ah ( tijdelijke huwelijk zoals ingevoerd in Iran) heb je voor je het weet een losser seksueel moraal.
Hoe dan ook het is wel de crux hè uiteindelijk, de door de islam gepropageerde seksuele moraal, in een land dat moderner wordt qua seksuele mores.
I´m back.
pi_166742291
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 20:27 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Insallah O+
pi_166742313
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 20:29 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Hoe dan ook het is wel de crux hè uiteindelijk, de door de islam gepropageerde seksuele moraal, in een land dat moderner wordt qua seksuele mores.
Islamitische regels zijn qua seks eigenlijk heel flexibel, het zijn culturele kwesties zoals 'eer' die er dodelijke normen aan koppelen. Islam vraagt alleen aan je dat je een eed aflegt van trouw zolang je bij elkaar bent en verantwoordelijk bent voor de gevolgen van de seksuele omgang, als je er niet uitkomt beiden kan je nog altijd scheiden van elkaar en je heil in een ander zoeken, er is geen Katholieke huwelijk in de Islam.
pi_166742324
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 november 2016 20:32 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Insallah O+
Sloerie.
pi_166742349
quote:
9s.gif Op vrijdag 18 november 2016 20:33 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Sloerie.
Proud to be stout.
pi_166742359
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 november 2016 20:34 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Proud to be stout.
Heheh. :')
pi_166742386
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 20:32 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Islamitische regels zijn qua seks eigenlijk heel flexibel, het zijn culturele kwesties zoals 'eer' die er dodelijke normen aan koppelen. Islam vraagt alleen aan je dat je een eed aflegt van trouw zolang je bij elkaar bent en verantwoordelijk bent voor de gevolgen van de seksuele omgang, als je er niet uitkomt beiden kan je nog altijd scheiden van elkaar en je heil in een ander zoeken, er is geen Katholieke huwelijk in de Islam.
Ja, terwijl die Turkse kinderen ook internet hebben en een andere wereld leren kennen en willen experimenteren met seks. Als een meisje dan door onkunde of gebrek aan anticonceptie zwanger wordt moet ze trouwen met 15 of 16 jaar, want anders is de eer aangetast.
Dat is een beetje de crux volgens mij. Je leeft in feite in de SGP-wereld van je ouders, maar via internet leer je de D66-wereld van het globalisme kennen.
I´m back.
pi_166742417
Jongens aardig wat meiden neuken daar wat af.

T valt wel mee hoor
pi_166742482
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 20:36 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, terwijl die Turkse kinderen ook internet hebben en een andere wereld leren kennen en willen experimenteren met seks. Als een meisje dan door onkunde of gebrek aan anticonceptie zwanger wordt moet ze trouwen met 15 of 16 jaar, want anders is de eer aangetast.
Dat is een beetje de crux volgens mij. Je leeft in feite in de SGP-wereld van je ouders, maar via internet leer je de D66-wereld van het globalisme kennen.
Wat is het verschil tussen trouwen en verkering in zo een context, met 3x 'Ik ga je scheiden' zeggen dump je elkaar. De 'eer' is een groot probleem, maar religie speelt daar weinig tot geen rol in. In gevallen van eerwraak wordt 9vd10x de vrouw getroffen terwijl de Islam niet naar het geslacht kijkt als het gaat om de straffen. Zeker niet als het gaat om culturele perversiteiten waar de mannelijke verkrachter vrijuit gaat en de vrouw de klos is.
pi_166742572
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 20:39 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Wat is het verschil tussen trouwen en verkering in zo een context, met 3x 'Ik ga je scheiden' zeggen dump je elkaar. De 'eer' is een groot probleem, maar religie speelt daar weinig tot geen rol in. In gevallen van eerwraak wordt 9vd10x de vrouw getroffen terwijl de Islam niet naar het geslacht kijkt als het gaat om de straffen. Zeker niet als het gaat om culturele perversiteiten waar de mannelijke verkrachter vrijuit gaat en de vrouw de klos is.
Hoezo leidt die D66-wereld linea recta tot scheiden, dumpen etc? Ik denk ergens dat die seksuele vrijheid an sich juist kan leiden tot betere relaties. Maar goed, misschien een te westerse bril op nu?
I´m back.
pi_166742583
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 20:37 schreef Stimorol- het volgende:
Jongens aardig wat meiden neuken daar wat af.

T valt wel mee hoor
Dat denk jij.
I´m back.
pi_166742599
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 20:42 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Hoezo leidt die D66-wereld linea recta tot scheiden, dumpen etc? Ik denk ergens dat die seksuele vrijheid an sich juist kan leiden tot betere relaties. Maar goed, misschien een te westerse bril op nu?
Een gevalletje waarbij je klasgenoot je uitnodigt naar z'n huis om samen z'n zus te begluren terwijl ze doucht in Turkije zal je iig niet snel zien.
pi_166742600
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 20:43 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat denk jij.
Hoe denk jij het beter te weten dan mijn persoontje?
pi_166742696
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 november 2016 20:43 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Hoe denk jij het beter te weten dan mijn persoontje?
Ik denk dat in principe niemand weet hoe de werkelijkheid eruit ziet. Maar jij gaat uit van je eigen subjectieve beeld. Ik ga uit van de veronderstelling dat overal op de wereld jonge mensen van nature promiscue zijn en zeker als ze een stimulus krijgen: in dit geval de moderniteit die tot hen komt.
I´m back.
pi_166742748
quote:
9s.gif Op vrijdag 18 november 2016 20:43 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Een gevalletje waarbij je klasgenoot je uitnodigt naar z'n huis om samen z'n zus te begluren terwijl ze doucht in Turkije zal je iig niet snel zien.
Hoe heette dat onderzoek ook weer in de jaren 40 en 50 gedaan in het aartsconservatieve Amerika mbt de seksuele zeden. Was wel een eye-opener iig.
I´m back.
pi_166743045
Ja maar, als het allemaal wel meevalt, waarom zegt hij dan dit?

https://twitter.com/aykan_erdemir/status/799384459598503940
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_166743071
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 20:46 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik denk dat in principe niemand weet hoe de werkelijkheid eruit ziet. Maar jij gaat uit van je eigen subjectieve beeld. Ik ga uit van de veronderstelling dat overal op de wereld jonge mensen van nature promiscue zijn en zeker als ze een stimulus krijgen: in dit geval de moderniteit die tot hen komt.
Ik zeg dat het in Turkije wel meevalt en dat meiden daar ook gewoon lekker neuken voor het huwelijk.
pi_166743101
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 20:54 schreef tesssssssss het volgende:
Ja maar, als het allemaal wel meevalt, waarom zegt hij dan dit?

https://twitter.com/aykan_erdemir/status/799384459598503940
Niet alles is perfect.
pi_166743242
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 november 2016 20:55 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ik zeg dat het in Turkije wel meevalt en dat meiden daar ook gewoon lekker neuken voor het huwelijk.
O, okee, sorry dan begreep ik je verkeerd, dat is idd wrs wel gewoon het geval idd. En daarom zou anticonceptie ook vrij verkrijgbaar moeten zijn imho. Zeker nu, hoe je het wendt of keert, Turkije toch steeds moderner zal worden.
I´m back.
pi_166743374

Meisje loopt op 16 jarig leeftijd weg van huis om met haar man te kunnen trouwen, man wordt vervolgens vervolgd voor 11 jaar vanwege 'verkrachting' waarop het meisje een alleenstaande moeder wordt simpelweg omdat ze dus niet aan de wettelijke criteria voldeden. (Inmiddels) Vrouw wacht met smacht om de vrijlating van haar man.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 18-11-2016 21:05:40 ]
  vrijdag 18 november 2016 @ 21:05:05 #118
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_166743405
De gutmensch las dit bericht en kreeg spontaan een orgasme. Daarna knikte hij instemmend.
pi_166743427
Trigger, zo vervelend dat je AKP sloerie bent.. Wees eens kritisch ook.
pi_166743465
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 21:05 schreef Stimorol- het volgende:
Trigger, zo vervelend dat je AKP sloerie bent.. Wees eens kritisch ook.
Alle perverse idioten die als gevolg hiervan misbruik willen maken van vrouwen en minderjarigen mogen de kanker in de penis krijgen.. spreekt voor zich toch?
pi_166743496
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 21:06 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Alle perverse idioten die als gevolg hiervan misbruik willen maken van vrouwen en minderjarigen mogen de kanker in de penis krijgen.. spreekt voor zich toch?
Preach lan preach!
pi_166743572
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 21:04 schreef Triggershot het volgende:
[ afbeelding ]

Meisje loopt op 16 jarig leeftijd weg van huis om met haar man te kunnen trouwen, man wordt vervolgens vervolgd voor 11 jaar vanwege 'verkrachting' waarop het meisje een alleenstaande moeder wordt simpelweg omdat ze dus niet aan de wettelijke criteria voldeden. (Inmiddels) Vrouw wacht met smacht om de vrijlating van haar man.
Had zij gewoon de pil gratis kunnen krijgen, was dit voorkomen geweest.
Mail dat nou eens naar je ome Erdogan.
I´m back.
pi_166743655
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 21:08 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Had zij gewoon de pil gratis kunnen krijgen, was dit voorkomen geweest.
Mail dat nou eens naar je ome Erdogan.
Jij wilt gewoon minder Turken op onze aardkloot, racist.
pi_166743696
quote:
9s.gif Op vrijdag 18 november 2016 21:11 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Jij wilt gewoon minder Turken op onze aardkloot, racist.
Welnee.
I´m back.
pi_166743826
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 21:11 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Welnee.
Maak dat de grijze wolf wijs.
pi_166743883
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 21:16 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Maak dat de grijze wolf wijs.
Hoezo?
I´m back.
pi_166744004
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 21:18 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Hoezo?
just kiddin
pi_166744088
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 21:21 schreef Triggershot het volgende:

[..]

just kiddin
Ik wou al zeggen, vind jou altijd, net als Bilge interessante users, en ook IRL veel goede discussies gehad met Turken en Marokkanen, ook geen beef mee.
I´m back.
  vrijdag 18 november 2016 @ 22:19:11 #129
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_166745924
quote:
Is dat nou kereltje Peggold of lijkt dat maar zo?
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  vrijdag 18 november 2016 @ 22:43:34 #130
414204 WoordenShuffelaar
pi_166746818
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 19:57 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Ach welnee. Kan gewoon gedoogd worden zoals we ook kindhuwelijken gedogen "want zonder deze progressieve regeling hebben de slachtoffers het nog veel zwaarder in hun cultuur". En alle culturen zijn gelijk! *O*
Leuk hoor moooslim bad mkay
pi_166747641
http://www.cumhuriyet.com(...)iyerek_savundu.html#.

Trouwen op jonge leeftijd komt nog (te) vaak voor in Turkije. Traditie heeft hier een grote rol in. Het kan zo zijn dat de minderjarigen wettelijk niet mogen en kunnen trouwen, maar dat houdt de families e.d. niet tegen om alsnog 'islamitisch' te trouwen.

Verkrachting wordt zwaar bestraft en wordt geen nuancering toegepast of wat dan ook. De straf is 16 jaar.

Aangezien de minderjarigen volgens de wet niet getrouwd zijn, maar ze wel seks hebben (ook met toestemming van de families want islamitisch getrouwd), vindt er volgens de wet verkrachting plaats.

De huidige wet zorgt dus voor problemen, omdat ze botsen met de tradities. De regering poogt om trouwen op jonge leeftijd te voorkomen/uit te bannen, maar helaas loopt het anders in de praktijk. Door de huidige regeling ontstaan er problemen voor het gezin van de minderjarigen en dat probeert de regering hiermee recht te zetten.

Let wel: "verkrachter" in deze context (berichtgeving media) is dus anders dan wat er speelt, namelijk 'verkrachter volgens de wet'.

Ik weet niet voor welke leeftijden dit geldt, dat kan ik er verder allemaal niet uit halen. Ik hoop dat het voor leeftijdsgenoten geldt en niet voor de combinatie oude mannen met (te) jonge meisjes...
pi_166747696
Ah ja, kindhuwelijken, zo heette dat.

Trouwens, de wet zou moeten gelden voor lopende zaken en dus niet voor toekomstige zaken.
pi_166748001
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 november 2016 18:24 schreef Triggershot het volgende:
Mja, er wordt vooral incompleet over bericht. Zet er de beladen term "verkrachter" bij zonder uit te leggen wat daar precies mee bedoeld wordt en rest komt vanzelf. Deze discussie loopt al vanaf het begin scheef.

Het is overigens wel typisch dat men in Turkije hier niet op een rustige en heldere manier over kan praten. De beschuldigingen gaan weer lekker heen en weer, en de AKP - die al veel tegen zich heeft - lijkt geen moeite te doen om de situatie op zo'n manier aan te pakken dat iedereen begrijpt wat ze waarom willen doen.

Ze weten daar gewoon niet hoe ze onderwerpen bespreekbaar moeten maken...
pi_166749467
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 23:18 schreef zG. het volgende:

[..]

Mja, er wordt vooral incompleet over bericht. Zet er de beladen term "verkrachter" bij zonder uit te leggen wat daar precies mee bedoeld wordt en rest komt vanzelf. Deze discussie loopt al vanaf het begin scheef.

Het is overigens wel typisch dat men in Turkije hier niet op een rustige en heldere manier over kan praten. De beschuldigingen gaan weer lekker heen en weer, en de AKP - die al veel tegen zich heeft - lijkt geen moeite te doen om de situatie op zo'n manier aan te pakken dat iedereen begrijpt wat ze waarom willen doen.

Vooral lekker bleren richting elkaar. Ik volg het nieuws ook niet daar.
pi_166754714
Er ontstaan nu dan toch wat protesten:
ISTANBUL - Er is grote ophef in Turkije ontstaan, nu de islamitische regeringspartij AKP mannen die minderjarige meisjes hebben misbruikt, aanmoedigt om met hun slachtoffers te trouwen. Als ze dat doen, zullen ze volgens het omstreden wetsvoorstel gevangenisstraf ontlopen.

Het zou dan gaan om gevallen waarin het minderjarige meisje zich niet zou hebben verzet en met het seksuele verkeer zou hebben ingestemd.

De oppositiepartijen CHP (seculier en centrumlinks) en de MHP (rechts nationalistisch) zijn fel tegen het wetsvoorstel. De Koerdische partij HDP moet er ook niets van hebben, maar doet wegens protest tegen de arrestaties van haar partijleden niet mee aan stemmingen in het parlement. Ook Turkse vrouwenorganisaties hebben felle kritiek geleverd, en in enkele steden en via de sociale media in Turkije zijn er veel protesten tegen het wetsvoorstel.
http://www.telegraaf.nl/b(...)krachters_aan__.html
pi_166754740
Binnenkort Timmerfrans op de tv dat we begrip moeten tonen voor dit idee.
pi_166754930
Conservatieve warhoofden zien seks binnen een gedwongen islamtitisch huwelijk niet als verkrachting. Ongeacht evt leeftijdsverschillen.

En dus wil men de gevangenissen legen om zo deze groepen mannen te pleasen zodat er meer seculiere Turken kunnen worden opgesloten die tegen de akp zijn.

Zo doorzichtig allemaal.

Wat als Erdogan verkracht wordt? Moet hij dan ook met de beste man trouwen?
pi_166755108
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2016 12:52 schreef Braindead2000 het volgende:
Binnenkort Timmerfrans op de tv dat we begrip moeten tonen voor dit idee.
Het zijn wanhopige en stuiptrekkende pogingen om de hond Erdogan rustig te houden.

De Turkse Akp ziet Trump als een frisse wind die net zo debiel is als de eigen leider en Europa ziet zich tussen de bankschroeven verdwijnen. Daarom gaat men met de minst grote randdebiel van de twee een beetje staan flirten. Maar zodra de eerste conservatieve sjakies zich in Europese landen gaan ontpoppen doen we straks allemaal mee aan dezelfde dans.

Dus waarom gaan we niet lekker naae Nieuw Zeeland nu Trump met zn dikke reet op de democratie gaat zitten en Erdogan toekijkt hoe duizenden mannen m er bij een kind induwen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Straatcommando. op 19-11-2016 16:52:16 ]
pi_166755180
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 23:18 schreef zG. het volgende:

[..]

Mja, het is jammer dat een probleem als deze in Turkije vooral wordt besproken op het niveau van partijtjespolitiek. Het komt van die hoek dus zijn wij er tegen mentaliteit. Je hebt gelijk dat 'kindermishandeling' en 'verkrachting' al inderdaad een dermate beladen term zijn dat het vooral een discussie enerzijds is, maar het is vooral zonde dat het probleem daardoor dan blijft bestaan. Zou geen reet moeten uitmaken wie er met het voorstel komt, de CHP, MHP of zelfs HDP. Het probleem zou moeten opgelost worden, dat moet het doel zijn lijkt me. Indien nodig voeg je er nog wat passages bij toe waarbij misbruik keihard wordt bestraft.
  zaterdag 19 november 2016 @ 13:23:12 #140
262 Re
Kiss & Swallow
pi_166755211
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 21:05 schreef MisterCe het volgende:
De gutmensch las dit bericht en kreeg spontaan een orgasme. Daarna knikte hij instemmend.
het zijn toch vooral je vriendjes van alt-right die hier wel oren naar hebben, gratis minderjarigen verkrachten, hemels genot
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_166755252
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2016 13:20 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Mja, het is jammer dat een probleem als deze in Turkije vooral wordt besproken op het niveau van partijtjespolitiek. Het komt van die hoek dus zijn wij er tegen mentaliteit. Je hebt gelijk dat 'kindermishandeling' en 'verkrachting' al inderdaad een dermate beladen term zijn dat het vooral een discussie enerzijds is, maar het is vooral zonde dat het probleem daardoor dan blijft bestaan. Zou geen reet moeten uitmaken wie er met het voorstel komt, de CHP, MHP of zelfs HDP. Het probleem zou moeten opgelost worden, dat moet het doel zijn lijkt me. Indien nodig voeg je er nog wat passages bij toe waarbij misbruik keihard wordt bestraft.
Je probeert deze bak met kots nog te managen ook. Misschien moet je even solliciteren voor een functie onder Trump of bij de Akp :')
pi_166755257
Als Erdogan een man van tussen het gewone volk was ipv premier, dan was het een proleet geweest, zo niet tuig van de richel. En dat is de schaduwzijde van het populisme; tuig aan de macht dat zich kan richten tot een groot deel onder de bevolking dat uit precies hetzelfde hout gesneden is als de populist op het podium...
pi_166755304
Kappen met dat persoonlijk geneuzel

[ Bericht 93% gewijzigd door Straatcommando. op 19-11-2016 16:53:11 ]
pi_166755312
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2016 13:26 schreef Meneertje_flapdrol het volgende:
Als Erdogan een man van tussen het gewone volk was ipv premier, dan was het een proleet geweest, zo niet tuig van de richel. En dat is de schaduwzijde van het populisme; tuig aan de macht dat zich kan richten tot een groot deel onder de bevolking dat uit precies hetzelfde hout gesneden is als de populist op het podium...
Misschien is Erdogan ook premier en president geworden omdat hij is begonnen als man van het gewone volk. Meeste partijen hebben zich of laten zich mede inspireren door zijn eigen beleid en beloven hem zaken die al jaren in zijn partijprogramma staan en of al door hem zijn uitgevoerd, dus waar hebben we het hier over?
pi_166755343
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2016 13:31 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Misschien is Erdogan ook premier en president geworden omdat hij is begonnen als man van het gewone volk. Meeste partijen hebben zich of laten zich mede inspireren door zijn eigen beleid en beloven hem zaken die al jaren in zijn partijprogramma staan en of al door hem zijn uitgevoerd, dus waar hebben we het hier over?
Hallo, zou jij Erdogan doen en m vervolgens trouwen?
pi_166756074
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 20:32 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Best wel pervers om je te willen bemoeien met seks van anderen.
pi_166756096
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2016 14:22 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Best wel pervers om je te willen bemoeien met seks van anderen.
Doet naar mijn weten wel ieder systeem of persoon. Iedereen heeft wel een mening (neutraal acht ik ook een mening) of grens mbt seks met kinderen, dieren, zelfde geslacht etc.
pi_166756115
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2016 14:24 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Doet naar mijn weten wel ieder systeem of persoon.
Ik niet hoor. Waarom zou ik?
pi_166756122
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2016 14:26 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ik niet hoor. Waarom zou ik?
Vrijetijdsbesteding op de zaterdagmiddag?
pi_166756136
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2016 14:26 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Vrijetijdsbesteding op de zaterdagmiddag?
In ieder geval niet me druk maken of de buren wel op de juiste manier neuken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')