Ja, terwijl die Turkse kinderen ook internet hebben en een andere wereld leren kennen en willen experimenteren met seks. Als een meisje dan door onkunde of gebrek aan anticonceptie zwanger wordt moet ze trouwen met 15 of 16 jaar, want anders is de eer aangetast.quote:Op vrijdag 18 november 2016 20:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Islamitische regels zijn qua seks eigenlijk heel flexibel, het zijn culturele kwesties zoals 'eer' die er dodelijke normen aan koppelen. Islam vraagt alleen aan je dat je een eed aflegt van trouw zolang je bij elkaar bent en verantwoordelijk bent voor de gevolgen van de seksuele omgang, als je er niet uitkomt beiden kan je nog altijd scheiden van elkaar en je heil in een ander zoeken, er is geen Katholieke huwelijk in de Islam.
Wat is het verschil tussen trouwen en verkering in zo een context, met 3x 'Ik ga je scheiden' zeggen dump je elkaar. De 'eer' is een groot probleem, maar religie speelt daar weinig tot geen rol in. In gevallen van eerwraak wordt 9vd10x de vrouw getroffen terwijl de Islam niet naar het geslacht kijkt als het gaat om de straffen. Zeker niet als het gaat om culturele perversiteiten waar de mannelijke verkrachter vrijuit gaat en de vrouw de klos is.quote:Op vrijdag 18 november 2016 20:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, terwijl die Turkse kinderen ook internet hebben en een andere wereld leren kennen en willen experimenteren met seks. Als een meisje dan door onkunde of gebrek aan anticonceptie zwanger wordt moet ze trouwen met 15 of 16 jaar, want anders is de eer aangetast.
Dat is een beetje de crux volgens mij. Je leeft in feite in de SGP-wereld van je ouders, maar via internet leer je de D66-wereld van het globalisme kennen.
Hoezo leidt die D66-wereld linea recta tot scheiden, dumpen etc? Ik denk ergens dat die seksuele vrijheid an sich juist kan leiden tot betere relaties. Maar goed, misschien een te westerse bril op nu?quote:Op vrijdag 18 november 2016 20:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen trouwen en verkering in zo een context, met 3x 'Ik ga je scheiden' zeggen dump je elkaar. De 'eer' is een groot probleem, maar religie speelt daar weinig tot geen rol in. In gevallen van eerwraak wordt 9vd10x de vrouw getroffen terwijl de Islam niet naar het geslacht kijkt als het gaat om de straffen. Zeker niet als het gaat om culturele perversiteiten waar de mannelijke verkrachter vrijuit gaat en de vrouw de klos is.
Dat denk jij.quote:Op vrijdag 18 november 2016 20:37 schreef Stimorol- het volgende:
Jongens aardig wat meiden neuken daar wat af.
T valt wel mee hoor
Een gevalletje waarbij je klasgenoot je uitnodigt naar z'n huis om samen z'n zus te begluren terwijl ze doucht in Turkije zal je iig niet snel zien.quote:Op vrijdag 18 november 2016 20:42 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hoezo leidt die D66-wereld linea recta tot scheiden, dumpen etc? Ik denk ergens dat die seksuele vrijheid an sich juist kan leiden tot betere relaties. Maar goed, misschien een te westerse bril op nu?
Ik denk dat in principe niemand weet hoe de werkelijkheid eruit ziet. Maar jij gaat uit van je eigen subjectieve beeld. Ik ga uit van de veronderstelling dat overal op de wereld jonge mensen van nature promiscue zijn en zeker als ze een stimulus krijgen: in dit geval de moderniteit die tot hen komt.quote:Op vrijdag 18 november 2016 20:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hoe denk jij het beter te weten dan mijn persoontje?
Hoe heette dat onderzoek ook weer in de jaren 40 en 50 gedaan in het aartsconservatieve Amerika mbt de seksuele zeden. Was wel een eye-opener iig.quote:Op vrijdag 18 november 2016 20:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Een gevalletje waarbij je klasgenoot je uitnodigt naar z'n huis om samen z'n zus te begluren terwijl ze doucht in Turkije zal je iig niet snel zien.
Ik zeg dat het in Turkije wel meevalt en dat meiden daar ook gewoon lekker neuken voor het huwelijk.quote:Op vrijdag 18 november 2016 20:46 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik denk dat in principe niemand weet hoe de werkelijkheid eruit ziet. Maar jij gaat uit van je eigen subjectieve beeld. Ik ga uit van de veronderstelling dat overal op de wereld jonge mensen van nature promiscue zijn en zeker als ze een stimulus krijgen: in dit geval de moderniteit die tot hen komt.
Niet alles is perfect.quote:Op vrijdag 18 november 2016 20:54 schreef tesssssssss het volgende:
Ja maar, als het allemaal wel meevalt, waarom zegt hij dan dit?
https://twitter.com/aykan_erdemir/status/799384459598503940
O, okee, sorry dan begreep ik je verkeerd, dat is idd wrs wel gewoon het geval idd. En daarom zou anticonceptie ook vrij verkrijgbaar moeten zijn imho. Zeker nu, hoe je het wendt of keert, Turkije toch steeds moderner zal worden.quote:Op vrijdag 18 november 2016 20:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik zeg dat het in Turkije wel meevalt en dat meiden daar ook gewoon lekker neuken voor het huwelijk.
Alle perverse idioten die als gevolg hiervan misbruik willen maken van vrouwen en minderjarigen mogen de kanker in de penis krijgen.. spreekt voor zich toch?quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:05 schreef Stimorol- het volgende:
Trigger, zo vervelend dat je AKP sloerie bent.. Wees eens kritisch ook.
Preach lan preach!quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Alle perverse idioten die als gevolg hiervan misbruik willen maken van vrouwen en minderjarigen mogen de kanker in de penis krijgen.. spreekt voor zich toch?
Had zij gewoon de pil gratis kunnen krijgen, was dit voorkomen geweest.quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:04 schreef Triggershot het volgende:
[ afbeelding ]
Meisje loopt op 16 jarig leeftijd weg van huis om met haar man te kunnen trouwen, man wordt vervolgens vervolgd voor 11 jaar vanwege 'verkrachting' waarop het meisje een alleenstaande moeder wordt simpelweg omdat ze dus niet aan de wettelijke criteria voldeden. (Inmiddels) Vrouw wacht met smacht om de vrijlating van haar man.
Jij wilt gewoon minder Turken op onze aardkloot, racist.quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Had zij gewoon de pil gratis kunnen krijgen, was dit voorkomen geweest.
Mail dat nou eens naar je ome Erdogan.
Welnee.quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij wilt gewoon minder Turken op onze aardkloot, racist.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |