Goed zo, geen kwaad met kwaad vergelden.quote:Op donderdag 17 november 2016 13:30 schreef wolfrolf het volgende:
bronson heeft zo vaak gehaat op mijn tts
En toch zeg ik: terechte tt
quote:Op donderdag 17 november 2016 13:30 schreef wolfrolf het volgende:
bronson heeft zo vaak gehaat op mijn tts
En toch zeg ik: terechte tt
Yup.quote:Op donderdag 17 november 2016 13:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Goed zo, geen kwaad met kwaad vergelden.
Overigens wel een bazentrack van Metallica: Fight fire with fire
Sersjee is het met me eens
Family Guyquote:
Ik moest wel lachen na alle posts in dit topic toen John Mayer werd aangekondigdquote:Op vrijdag 18 november 2016 08:32 schreef Bronson het volgende:
OMG OMG OMG OMG de nieuwe single van John Mayer wordt zo gedraaid!!11!!1![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bazenseriequote:
nicequote:Op vrijdag 18 november 2016 08:32 schreef Bronson het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moet bekennen dat ik hem de hele week al continu op 3fm heb staan. Bevalt prima.quote:Op vrijdag 18 november 2016 08:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik moest wel lachen na alle posts in dit topic toen John Mayer werd aangekondigd![]()
Ik vind het 3fm van deze week best prima. Michiel als ik naar het werk ga, Sander als ik naar huis rijd en deze week ook nog Michiel 's avonds. Dikke prima![]()
Alleen mis ik domien wel een klein beetje
Stenders heeft over het algemeen een goede muzieksmaak, maar inderdaad ook totaal bizarre en vreselijke nummers die hij dan helemaal te gek vindt. Zo draaide hij vroegah op 3FM het nummer Block Party van Lisa Lopesquote:Op vrijdag 18 november 2016 10:19 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik hem de hele week al continu op 3fm heb staan. Bevalt prima.
Uiteraard mis ik nu een hoop legendarische klassiekers bij Gekdom en Stenders. Maar Pietertje, de soms onverklaarbare nummers bij Stenders en Wouter vd Goes in het algemeen doet mij hem op 3 laten.
Crap Special zal binnenkort wel weer een 3FM Presents concert aankondigen...quote:Op vrijdag 18 november 2016 11:10 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Ja, stop nu maar eens met het ieder uur draaien van Amigo
idemquote:Op vrijdag 18 november 2016 11:24 schreef Bronson het volgende:
Candy Shop.![]()
![]()
![]()
Ik ging hier hard als puber op.
Blink182 is baasquote:Op vrijdag 18 november 2016 11:54 schreef Bronson het volgende:
Dit als stevige track.![]()
Amerikaanse kleuterrock.
Wat is RW12quote:Op vrijdag 18 november 2016 12:17 schreef Bronson het volgende:
[..]
Neen, stond tijdens het gehele optreden op RW12 metop mijn gezicht.
Hoiquote:Op vrijdag 18 november 2016 12:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Hele wilde gok;Rock Werchter 2012?
Tenzij het Ruftende Willem 12 is, denk ik het wel!quote:Op vrijdag 18 november 2016 12:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Hoi!!![]()
![]()
Maar had ik je vraag nou goed?!
Ik had 's ochtends altijd Ekdom aanstaan als alternatief voor Giel, maar nu staat de radio tot 14 uur op 3FM. Ik schakel nog wel naar Stenders voor twee urrtjes, maar dan weer terug naar 3.quote:Op vrijdag 18 november 2016 10:19 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik hem de hele week al continu op 3fm heb staan. Bevalt prima.
Uiteraard mis ik nu een hoop legendarische klassiekers bij Gekdom en Stenders. Maar Pietertje, de soms onverklaarbare nummers bij Stenders en Wouter vd Goes in het algemeen doet mij hem op 3 laten.
Ik moet zo eerst m'n nieuwe id-kaart halen, dan fiets ik jouw kant op. Geef me een kwartiertje.quote:Op vrijdag 18 november 2016 12:34 schreef wolfrolf het volgende:
neoz ik heb wel trek in een bakkie koffie
Duurt langquote:Op vrijdag 18 november 2016 12:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik moet zo eerst m'n nieuwe id-kaart halen, dan fiets ik jouw kant op. Geef me een kwartiertje.
Sorry, ik had een typische minthy-streek. Verkeerde tijd genoteerd voor m'n id-kaart en toen was de balie gesloten en toen was ik chagrijnig en toen ging ik mijzelf chagrijnig opsluiten in huis. Volgende keer!quote:
sterktequote:Op vrijdag 18 november 2016 13:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Sorry, ik had een typische minthy-streek. Verkeerde tijd genoteerd voor m'n id-kaart en toen was de balie gesloten en toen was ik chagrijnig en toen ging ik mijzelf chagrijnig opsluiten in huis. Volgende keer!
wat een ramp weerquote:Op vrijdag 18 november 2016 08:32 schreef Bronson het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ha, dit is vergelijkbare meuk wat ze nu draaienquote:Op vrijdag 18 november 2016 10:51 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Stenders heeft over het algemeen een goede muzieksmaak, maar inderdaad ook totaal bizarre en vreselijke nummers die hij dan helemaal te gek vindt. Zo draaide hij vroegah op 3FM het nummer Block Party van Lisa Lopes
Vreselijk. In mijn optiek is dit niet eens muziek.
Ik ken dat hele liedje gelukkig niet.quote:Op vrijdag 18 november 2016 10:51 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Stenders heeft over het algemeen een goede muzieksmaak, maar inderdaad ook totaal bizarre en vreselijke nummers die hij dan helemaal te gek vindt. Zo draaide hij vroegah op 3FM het nummer Block Party van Lisa Lopes
Vreselijk. In mijn optiek is dit niet eens muziek.
Ja ik ookquote:
verified door wiequote:Op maandag 21 november 2016 08:50 schreef Pino112 het volgende:
John Mayer[ afbeelding ]
Deze post is verified.
quote:Op maandag 21 november 2016 10:47 schreef Bronson het volgende:
Opzich mogen ze best kappen met dit liedje.
twitter:adamlambert twitterde op maandag 21-11-2016 om 08:47:59So good to meet you @robbiewilliams !!! https://t.co/o4X8DCiQfK reageer retweet
Domien / Eva / Michielquote:Op maandag 21 november 2016 18:04 schreef jcdragon het volgende:
Morgen horen we welke DJ's in het Glazen Huis mogen.
Rond 12:30 is de bekendmaking las ik ergens.quote:Op maandag 21 november 2016 18:04 schreef jcdragon het volgende:
vorig jaar wilde hij er niet ja gingen de verhalenquote:Op maandag 21 november 2016 19:39 schreef KingRadler het volgende:
Frank gaat er toch nooit in had hij ooit aangegeven
quote:
Roos ook altwitter:roosmarijn twitterde op dinsdag 22-11-2016 om 01:24:09Shoutout naar Sylvana. Wat die allemaal wel niet over zich heenkrijgt, is zo buiten iedere proportie. Dit gun je helemaal niemand. reageer retweet
Zeker opgelegd door Basyl om eens lekker te verhippen?quote:Op dinsdag 22 november 2016 08:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]Roos ook altwitter:roosmarijn twitterde op dinsdag 22-11-2016 om 01:24:09Shoutout naar Sylvana. Wat die allemaal wel niet over zich heenkrijgt, is zo buiten iedere proportie. Dit gun je helemaal niemand. reageer retweet
.
Zal me niks verbazenquote:Op dinsdag 22 november 2016 08:19 schreef Bronson het volgende:
[..]
Zeker opgelegd door Basyl om eens lekker te verhippen?
domiens jingles zijn supergoedquote:Op dinsdag 22 november 2016 07:36 schreef iBenny het volgende:
Wat een kutjingle
("Met de radio aan komt het echt wel goed" op Jordin Spark's No Air)
Domien sowieso, en denk Michiel ook wel.quote:Op maandag 21 november 2016 18:04 schreef jcdragon het volgende:
Domien, Frankquote:Op dinsdag 22 november 2016 08:59 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Domien sowieso, en denk Michiel ook wel.
Misschien Rámon of Frank nog erbij? Maar ik hoop Eva.
Roos heeft zich wel vaker laten gelden met een duidelijke mening. Zo verrassend is het nietquote:Op dinsdag 22 november 2016 08:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]Roos ook altwitter:roosmarijn twitterde op dinsdag 22-11-2016 om 01:24:09Shoutout naar Sylvana. Wat die allemaal wel niet over zich heenkrijgt, is zo buiten iedere proportie. Dit gun je helemaal niemand. reageer retweet
.
Evaquote:Op dinsdag 22 november 2016 06:50 schreef KingRadler het volgende:
Nu Radio 2 vrouwen gaat inzetten voor de top 2000 dan zal 3FM niet achterblijven. Dat er een vrouw in gaat dat is een zekerheidje.
Wij hebben het over het opeense gebruik van 'shout out' he.quote:Op dinsdag 22 november 2016 10:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Roos heeft zich wel vaker laten gelden met een duidelijke mening. Zo verrassend is het niet
Sjout auwt!quote:Op dinsdag 22 november 2016 10:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Roos heeft zich wel vaker laten gelden met een duidelijke mening. Zo verrassend is het niet
[..]
Eva
Evaquote:Op dinsdag 22 november 2016 12:09 schreef markvanrinsum het volgende:
ik luister naar 3fm van mij mag eva het huis in
ow, sorryquote:Op dinsdag 22 november 2016 10:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wij hebben het over het opeense gebruik van 'shout out' he.
Dan ga ik kijken.quote:Op dinsdag 22 november 2016 12:09 schreef markvanrinsum het volgende:
ik luister naar 3fm van mij mag eva het huis in
Mark lijkt me heel snelquote:
Van Hilversum naar Breda?quote:
qftquote:
Goede manier om "het grote publiek" kennis met hem te laten maken + de presentatoren van 3 belangrijke shows zitten in je grootste evenement van het jaar.quote:
Heb net een verschoning gedaan. Hield het niet meer...quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2016 12:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Heb net een verschoning gedaan. Hield het niet meer...
Ja, daar worden ze bekend gemaakt.quote:
twitter:SaskiaWeerstand twitterde op dinsdag 22-11-2016 om 12:25:44Zometeen de bekendmaking' van de DJ's van het GlazenHuis 2016 #3fm #breda https://t.co/B67MTwIYAO reageer retweet
dan in ieder geval geen markquote:Op dinsdag 22 november 2016 12:33 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ja, daar worden ze bekend gemaakt.[ afbeelding ]twitter:SaskiaWeerstand twitterde op dinsdag 22-11-2016 om 12:25:44Zometeen de bekendmaking' van de DJ's van het GlazenHuis 2016 #3fm #breda https://t.co/B67MTwIYAO reageer retweet
stream loopt achterquote:
Verder wilde niemandquote:Op dinsdag 22 november 2016 12:39 schreef Dos37 het volgende:
Twee DJ's meer konden ze er niet vinden
Ben benieuwd hoe lang een kat het volhoudt zonder eten.quote:Op dinsdag 22 november 2016 12:40 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Domien, geen verrassing.
Frank![]()
En toen kwam Eva![]()
... En dan krijg je een kat erbij, anti-climax.
En zonder slaap.quote:Op dinsdag 22 november 2016 12:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe lang een kat het volhoudt zonder eten.
Idd, vraag me af hoe ze dat nu gaan doen, ook omdat er geslapen moet worden.quote:Op dinsdag 22 november 2016 12:39 schreef BobW het volgende:
Dan heb je dus vrij weinig dat de twee djs tegelijk bezig zijn.
zal zoiets wel worden Gewoon 2 DJ's + 1 gast DJ + Gast per dagquote:Op dinsdag 22 november 2016 12:47 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Idd, vraag me af hoe ze dat nu gaan doen, ook omdat er geslapen moet worden.
Misschien komt er later toch nog een derde DJ bij. En als ze voortborduren op vorig jaar, dan zit er elke dag toch nog een derde DJ in het huis ivm 24 uurs challenge (of vergis ik me nu?).
quote:Op dinsdag 22 november 2016 12:47 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Idd, vraag me af hoe ze dat nu gaan doen, ook omdat er geslapen moet worden.
Misschien komt er later toch nog een derde DJ bij. En als ze voortborduren op vorig jaar, dan zit er elke dag toch nog een derde DJ in het huis ivm 24 uurs challenge (of vergis ik me nu?).
quote:Op dinsdag 22 november 2016 12:40 schreef jcdragon het volgende:
Elke avond/nacht een andere DJ als hulp.
Allebei van BNNquote:Op dinsdag 22 november 2016 12:50 schreef Pino112 het volgende:
Het BNN Glazen Huis.
BNN Serious Request.
Ik BNN het hier mee eens.quote:Op dinsdag 22 november 2016 12:50 schreef Pino112 het volgende:
Het BNN Glazen Huis.
BNN Serious Request.
Giel is pas Januari weer op de radio.quote:Op dinsdag 22 november 2016 12:54 schreef junkiesietze het volgende:
Hoopte op een Giel die toch nog de hoek om zou komen, of een Gerard Ekdom...
Helaas..
Ekdom is al lang blij dat hij niet meer hoeftquote:Op dinsdag 22 november 2016 12:54 schreef junkiesietze het volgende:
Helaas..
Verdomme, de helft werkt al niet meer bij 3fm.quote:Op dinsdag 22 november 2016 13:08 schreef Kyran het volgende:
Ekdom, Veenstra, Rabbering, Eva en nog een DJ als gast/nacht DJ zou het nog leuk kunnen maken.
Je weet dat Ekdom en 3Fm niet meer samengaan?quote:Op dinsdag 22 november 2016 13:08 schreef Kyran het volgende:
Ekdom, Veenstra, Rabbering, Eva en nog een DJ als gast/nacht DJ zou het nog leuk kunnen maken.
JAAAAA en dan LIVING DOLL doen!!1!11!1quote:Op dinsdag 22 november 2016 12:54 schreef junkiesietze het volgende:
Helaas..
GODVERDOMMEquote:Op dinsdag 22 november 2016 13:09 schreef Bronson het volgende:
[..]
JAAAAA en dan LIVING DOLL doen!!1!11!1![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En Frits Spits.quote:Op dinsdag 22 november 2016 13:08 schreef Kyran het volgende:
Zo kei grappig inderdaad !!!!!quote:Op dinsdag 22 november 2016 13:09 schreef Bronson het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die dude ziet er zo onverzorgd uit, lijkt me geen probleem voor hem.quote:Op dinsdag 22 november 2016 13:11 schreef Marcoss het volgende:
Domien heeft in ieder geval nog ervaring met het Glazen Huis en weet dus hoe het is, maar Frank wordt gewoon in het diepe gegooid en mag meteen 12 uur per dag aan de bak, 7 dagen lang
quote:Op dinsdag 22 november 2016 13:11 schreef peaceman het volgende:
Zullen we even wachten met gelijk alles te veroordelen?
Ja.quote:Op dinsdag 22 november 2016 13:11 schreef peaceman het volgende:
Zullen we even wachten met gelijk alles te veroordelen?
Als gast hoef je toch niet bij 3FM te werken?quote:Op dinsdag 22 november 2016 13:09 schreef Bronson het volgende:
[..]
Verdomme, de helft werkt al niet meer bij 3fm.
Ik volg het allemaal niet zo moet ik eerlijk toegeven. Is het zo erg ja?quote:Op dinsdag 22 november 2016 13:09 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Je weet dat Ekdom en 3Fm niet meer samengaan?
hij is er toch weg? En vond de laatste editie met dat eeuwige living doll kunstje zichtbaar niet leuk meer.quote:Op dinsdag 22 november 2016 13:15 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik volg het allemaal niet zo moet ik eerlijk toegeven. Is het zo erg ja?
Er waren er gewoon niet meer inderdaad.quote:Op dinsdag 22 november 2016 13:15 schreef Marcoss het volgende:
Ben wel benieuwd waarom ze het zo doen, kan me niet voorstellen dat ze bewust voor 2 dj's hebben gekozen, waarschijnlijk hadden Veenstra en Sander Hoogendoorn gewoon geen zin (Sander vindt dat hele gedoe met camera's en overal live op tv sowieso niks, volgens mij)
Living Doll als meest aangevraagde plaatquote:Op dinsdag 22 november 2016 13:09 schreef Bronson het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat vond Ekdom na 2x al, geloof ik..quote:Op dinsdag 22 november 2016 13:16 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
hij is er toch weg? En vond de laatste editie met dat eeuwige living doll kunstje zichtbaar niet leuk meer.
scheelt dat ik Domien absoluut niks vond en hij viel me positief op in het Glazen Huis.quote:Op dinsdag 22 november 2016 13:15 schreef Sj0rSz het volgende:
Ik ben vooral benieuwd hóe ze het gaan doen. Die nachtrust kon denk ik nog wel eens een issue worden.
Verder vind ik zoveel Frank niet echt prettig om naar te luisteren, maar aan de andere kant.... Laat het hem maar eens zien. Ben benieuwd of hij me kan verrassen.
Oh zo, nee maar als gast hoef je toch niet bij 3FM te werken. Zijn toch vaker gasten die niks met 3FM te maken hebben. Nogmaals, denk niet dat het gaat gebeuren, maar ik zie ook echt niet in hoe dit een leuke editie gaat worden. Ze mogen al blij zijn als ze de 5 miljoen halen denk ik of ze moeten nog een geweldige verandering achter de hand hebben (wat ik ook betwijfel).quote:Op dinsdag 22 november 2016 13:16 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
hij is er toch weg? En vond de laatste editie met dat eeuwige living doll kunstje zichtbaar niet leuk meer.
Ja, daarom. Het kán altijd meevallen.quote:Op dinsdag 22 november 2016 13:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
scheelt dat ik Domien absoluut niks vond en hij viel me positief op in het Glazen Huis.
Wordt een beetje zo'n 538 truck door het land idee denk ik. met een handvol mensen op een leeg plein.quote:Op dinsdag 22 november 2016 13:17 schreef Kyran het volgende:
[..]
Oh zo, nee maar als gast hoef je toch niet bij 3FM te werken. Zijn toch vaker gasten die niks met 3FM te maken hebben. Nogmaals, denk niet dat het gaat gebeuren, maar ik zie ook echt niet in hoe dit een leuke editie gaat worden. Ze mogen al blij zijn als ze de 5 miljoen halen denk ik of ze moeten nog een geweldige verandering achter de hand hebben (wat ik ook betwijfel).
Dit.quote:Op dinsdag 22 november 2016 13:18 schreef rubbereend het volgende:
Als het vooral maar weer spontaner wordt, dus als iemand een leuk plaatje aanvraagt aan het huis ook meteen draaien. Dat was vorig jaar al wel meer dan de jaren ervoor
zou ook gewoon een marketingtruc kunnen zijn om het zo te doen.quote:Op dinsdag 22 november 2016 13:15 schreef Marcoss het volgende:
Ben wel benieuwd waarom ze het zo doen, kan me niet voorstellen dat ze bewust voor 2 dj's hebben gekozen, waarschijnlijk hadden Veenstra en Sander Hoogendoorn gewoon geen zin (Sander vindt dat hele gedoe met camera's en overal live op tv sowieso niks, volgens mij)
Ik denk ook dat het een marketingtruc is. Heel slim als het wel zo is in ieder geval. Even alle aandacht weer op SR want "OOOH maar 2 DJ's dit jaar, hoe gaan ze het doen" en dan komt er later of nog een DJ bij (flauw) of nog een wissel DJ per nacht wat ze wel goed zouden kunnen verkopen.quote:Op dinsdag 22 november 2016 13:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
zou ook gewoon een marketingtruc kunnen zijn om het zo te doen.
Maar misschien is het, zoals anderen al geopperd hebben, wel zo dat er een wisseldj bij komt.
dit ja, gewoon dingen laten ontstaanquote:Op dinsdag 22 november 2016 13:19 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dit.
Ik kan me nog goed herinneren dat bij de eerste edities echt totaal random dingen gebeurden. De latere edities werden steeds meer en meer " scripted".
Zonder dat de DJ's het wisten viel opens de hele cast van Sesamstraat binnen, of kwam er een band langs met alle toeters en bellen etc. Hoe bekender het daarna werd hoe meer het geregisseerd en opgezet werd wat juist in mijn ogen de kracht van SR was.
.. en dan hebben we het nog niets eens over het forceren van anthems de laatste jaren ....
precies. Al denk ik dat het gewoon een wissel DJ wordt.quote:Op dinsdag 22 november 2016 13:21 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het een marketingtruc is. Heel slim als het wel zo is in ieder geval. Even alle aandacht weer op SR want "OOOH maar 2 DJ's dit jaar, hoe gaan ze het doen" en dan komt er later of nog een DJ bij (flauw) of nog een wissel DJ per nacht wat ze wel goed zouden kunnen verkopen.
twitter:glazenhuispoes twitterde op dinsdag 22-11-2016 om 13:11:51Eindelijk! Samen met radiovriendjes @Domien en @Frank3FM ga ik dit jaar het Glazen Huis in voor #SR16. Dat wordt een purrfect weekje! #3FM reageer retweet
6 uur lang één DJ is wel heel langquote:Op dinsdag 22 november 2016 13:35 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zou 6 om 6 uur het meest logisch vinden dan (ook qua slaap enzovoort)..
quote:Op dinsdag 22 november 2016 13:34 schreef rubbereend het volgende:
twitter:glazenhuispoes twitterde op dinsdag 22-11-2016 om 13:11:51Eindelijk! Samen met radiovriendjes @Domien en @Frank3FM ga ik dit jaar het Glazen Huis in voor #SR16. Dat wordt een purrfect weekje! #3FM reageer retweet
quote:Op dinsdag 22 november 2016 13:36 schreef jcdragon het volgende:
Giel is zeker gast dj. Zijn talenten ego moeten ook gepromoot worden.
Zijn singer-songwritersquote:
Klopt, maar maximaal 4 (of eigenlijk 3,5) uur slaap sloopt je lichaam ook, lijkt mequote:Op dinsdag 22 november 2016 13:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
6 uur lang één DJ is wel heel lang
3FM waar ben je mee bezigquote:Op dinsdag 22 november 2016 13:34 schreef rubbereend het volgende:
daarom vind ik twee dj's ook een belachelijke actie. Dagenlang een uurtje of 5 is ook niet bevorderlijk.quote:Op dinsdag 22 november 2016 13:41 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Klopt, maar maximaal 4 (of eigenlijk 3,5) uur slaap sloopt je lichaam ook, lijkt me
wel een goede manier om mensen geld te laten gevenquote:Op dinsdag 22 november 2016 13:54 schreef KingRadler het volgende:
er zijn genoeg jonge meisjes die schrikken van Frank, "wat doet die zwerver in het huis"
Ik ben een oudere jongere en schrik ook nog steeds.quote:Op dinsdag 22 november 2016 13:54 schreef KingRadler het volgende:
er zijn genoeg jonge meisjes die schrikken van Frank, "wat doet die zwerver in het huis"
Dat lijkt me wel ok.quote:
Geloof je het zelf?quote:Op dinsdag 22 november 2016 14:00 schreef richolio het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel ok.Maar dan moet je ze ook plukken van andere radiozenders.
Anders is er gewoon alsnog niks aan. Stop er dan gewoon drie in.quote:
Nu overdrijf jequote:Op dinsdag 22 november 2016 14:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Wij van Q music gaan bij 3FM langs voor het goede doel![]()
Ik kom bijna niet bij van het lachen.
Er wilde niemand anders.quote:Op dinsdag 22 november 2016 14:04 schreef richolio het volgende:
[..]
Anders is er gewoon alsnog niks aan. Stop er dan gewoon drie in.
Volgens mij heeft de vrouw van Ekdom al een keer aangegeven dat je hem sowieso een week "kwijt" bent als hij in het Huis zit, maar in de week daarna kan hij ook nog maar heel weinig (amper energie, heel langzaam weer opbouwen qua eten), kan me ook voorstellen dat zo'n Veenstra dat niet meer wil bijvoorbeeld.. En zoveel keus is er verder eigenlijk niet meer nu Coen, Paul, Gerard en Giel weg zijn..quote:
Jep, of Hoogie, of Mark, of Eva.quote:Op dinsdag 22 november 2016 14:12 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Volgens mij heeft de vrouw van Ekdom al een keer aangegeven dat je hem sowieso een week "kwijt" bent als hij in het Huis zit, maar in de week daarna kan hij ook nog maar heel weinig (amper energie, heel langzaam weer opbouwen qua eten), kan me ook voorstellen dat zo'n Veenstra dat niet meer wil bijvoorbeeld.. En zoveel keus is er verder eigenlijk niet meer nu Coen, Paul, Gerard en Giel weg zijn..
Al was zo'n Wijnand als 3de nog altijd logischer geweest dan 2 dj's.
ik had ook wel Hoogie verwacht.quote:
Je vergeet een paar letters in zijn achternaamquote:Op dinsdag 22 november 2016 15:31 schreef Fokker89 het volgende:
Jammer van Frank van der Lende, vind dat wel zo'n vervelende vent met zijn hoitjes.
Maar er is natuurlijk ook weinig anders meer.
quote:Op dinsdag 22 november 2016 15:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je vergeet een paar letters in zijn achternaam
Ja, dat er nog minder interesse in is.quote:Op dinsdag 22 november 2016 16:25 schreef TheVulture het volgende:
Wel verrassend een duo, kan best wel eens een extra dimensie geven
http://nieuwspaal.nl/djs-3fm-sluiten-poes-op-lol/quote:DJ’s 3FM sluiten poes op voor de lol
De dj’s van radiozender 3FM gaan voor de lol een poes een week lang opsluiten. De poes moet gedwongen meewerken aan het evenement Serious Request en wordt gedurende 7 dagen opgesloten.
poes-kat-kooi-kattenElk jaar organiseert 3FM een actie, waarbij dj’s worden opgesloten in een glazen huis. Het noodlijdende radiostation maakte bekend dat dit jaar ook een kat wordt opgesloten. Dierenliefhebbers zijn woedend.
“Dit dier heeft er niet voor gekozen om mee te werken aan deze belachelijke actie. De poes wordt gedwongen opgesloten. Er wordt volledig voorbijgegaan aan de belangen van de poes”, zegt Esther Peterson van de dierenrechtenorganisatie European Pet Protection (EPP).
Peterson eist dat 3FM onmiddellijk afziet van het plan. “Stelt u zich eens voor dat u 7 dagen naar de muziek van 3FM moet luisteren. Zelfs mensen trekken dat niet, zoals te zien is aan de luistercijfers. Moet u nagaan wat een hel het gaat worden voor dit dier.”
quote:Op dinsdag 22 november 2016 17:00 schreef KaBuf het volgende:
[..]
http://nieuwspaal.nl/djs-3fm-sluiten-poes-op-lol/
Vangnet als die 2 het niet redden? Vanavond is ze samen met Domien en Frank bij RTL Late Night.quote:Op dinsdag 22 november 2016 17:09 schreef KingRadler het volgende:
Toch benieuwd naar Rol van Eva in het huis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op 22-11-2016 is dit ¤ 77.895
18-12-2016 -- ¤
19-12-2016 -- ¤
20-12-2016 -- ¤
21-12-2016 -- ¤
22-12-2016 -- ¤
23-12-2016 -- ¤
24-12-2016 -- ¤
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders NPO 1 en 3. En natuurlijk online.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien:
Ziggo: Kanaal 999
KPN/Telfort: Kanaal 26
Canal digitaal: Kanaal 13
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3
› AAC
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
› Muziekstats - Lijst met de muziek wat gedraaid is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden!
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-11-2016 21:41:10 ]
Waren ze bij de wereld draait door? Dat heb ik even gemist.quote:Op dinsdag 22 november 2016 19:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik zie Frank op tv en moet nu ff braken.
Open snijden, het vlees in reepjes snijden en rustig laten marineren in een marinade naar keuze (JayHovah's culinaire brein adviseert Piri Piri). Dan kort roerbakken samen met een frisse Oosterseroerbakmix en serveren met rijst! Eet smakelijk! Miauw!quote:Op dinsdag 22 november 2016 14:42 schreef KingRadler het volgende:
hoe maak je een glazenhuispoes klaar?
zal dan ook duidelijk worden wat de taak van Eva wordquote:Op dinsdag 22 november 2016 19:19 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Waren ze bij de wereld draait door? Dat heb ik even gemist.
Vanavond zijn Frank, Domien en Eva te gast in RTL Late Night
Nope, zag ze bij Boulevard.quote:Op dinsdag 22 november 2016 19:19 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Waren ze bij de wereld draait door? Dat heb ik even gemist.
Vanavond zijn Frank, Domien en Eva te gast in RTL Late Night
Bij schema heb je november als maand i.p.v. decemberquote:Op dinsdag 22 november 2016 17:52 schreef Fokker89 het volgende:
Ist wat?
Betere OP's mogen natuurlijk altijd komen, of verbeteringen zijn welkom.
quote:Op dinsdag 22 november 2016 21:33 schreef Kyran het volgende:
[..]
Bij schema heb je november als maand i.p.v. december
quote:
Hoe weet je dit?quote:Op 22-11-2016 is dit ¤ 77.895
Dat is de tot nu toe binnengekomen opbrengst op de Kom In Actie-site.quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2016 22:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat is de tot nu toe binnengekomen opbrengst op de Kom In Actie-site.
http://www.3fm.nl/kominactie
3FM Presents: Serious Soapquote:Op dinsdag 22 november 2016 19:31 schreef KingRadler het volgende:
Glazen Huis dag: 2 Domien kan Frank niet meer uitstaan en begint aan zijn haren te trekken.
Eva probeert tussen die twee te komen, om ruzie te sussen.
Doen ze toch elk jaar als bekend is wie in het huis komt?quote:Op dinsdag 22 november 2016 20:29 schreef rubbereend het volgende:
Boulevard, RTL LN, ze doen all pauperprogramma's aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OP, misschien nog wat te vroeg voor het volgende topic. Maar dan is de code er vast.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 22-11-2016 22:32:25 ]
quote:Op dinsdag 22 november 2016 22:32 schreef Fokker89 het volgende:
Mag je zelf openenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OP, misschien nog wat te vroeg voor het volgende topic. Maar dan is de code er vast.
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |