zal zoiets wel worden Gewoon 2 DJ's + 1 gast DJ + Gast per dagquote:Op dinsdag 22 november 2016 12:47 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Idd, vraag me af hoe ze dat nu gaan doen, ook omdat er geslapen moet worden.
Misschien komt er later toch nog een derde DJ bij. En als ze voortborduren op vorig jaar, dan zit er elke dag toch nog een derde DJ in het huis ivm 24 uurs challenge (of vergis ik me nu?).
quote:Op dinsdag 22 november 2016 12:47 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Idd, vraag me af hoe ze dat nu gaan doen, ook omdat er geslapen moet worden.
Misschien komt er later toch nog een derde DJ bij. En als ze voortborduren op vorig jaar, dan zit er elke dag toch nog een derde DJ in het huis ivm 24 uurs challenge (of vergis ik me nu?).
quote:Op dinsdag 22 november 2016 12:40 schreef jcdragon het volgende:
Elke avond/nacht een andere DJ als hulp.
Allebei van BNNquote:Op dinsdag 22 november 2016 12:50 schreef Pino112 het volgende:
Het BNN Glazen Huis.
BNN Serious Request.
Ik BNN het hier mee eens.quote:Op dinsdag 22 november 2016 12:50 schreef Pino112 het volgende:
Het BNN Glazen Huis.
BNN Serious Request.
Giel is pas Januari weer op de radio.quote:Op dinsdag 22 november 2016 12:54 schreef junkiesietze het volgende:
Hoopte op een Giel die toch nog de hoek om zou komen, of een Gerard Ekdom...
Helaas..
Ekdom is al lang blij dat hij niet meer hoeftquote:Op dinsdag 22 november 2016 12:54 schreef junkiesietze het volgende:
Helaas..
Verdomme, de helft werkt al niet meer bij 3fm.quote:Op dinsdag 22 november 2016 13:08 schreef Kyran het volgende:
Ekdom, Veenstra, Rabbering, Eva en nog een DJ als gast/nacht DJ zou het nog leuk kunnen maken.
Je weet dat Ekdom en 3Fm niet meer samengaan?quote:Op dinsdag 22 november 2016 13:08 schreef Kyran het volgende:
Ekdom, Veenstra, Rabbering, Eva en nog een DJ als gast/nacht DJ zou het nog leuk kunnen maken.
JAAAAA en dan LIVING DOLL doen!!1!11!1quote:Op dinsdag 22 november 2016 12:54 schreef junkiesietze het volgende:
Helaas..
GODVERDOMMEquote:Op dinsdag 22 november 2016 13:09 schreef Bronson het volgende:
[..]
JAAAAA en dan LIVING DOLL doen!!1!11!1![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En Frits Spits.quote:Op dinsdag 22 november 2016 13:08 schreef Kyran het volgende:
Zo kei grappig inderdaad !!!!!quote:Op dinsdag 22 november 2016 13:09 schreef Bronson het volgende:
[..]
JAAAAA en dan LIVING DOLL doen!!1!11!1![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |