Geloof je het zelf?quote:Op dinsdag 22 november 2016 14:00 schreef richolio het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel ok.Maar dan moet je ze ook plukken van andere radiozenders.
Anders is er gewoon alsnog niks aan. Stop er dan gewoon drie in.quote:
Nu overdrijf jequote:Op dinsdag 22 november 2016 14:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Wij van Q music gaan bij 3FM langs voor het goede doel![]()
Ik kom bijna niet bij van het lachen.
Er wilde niemand anders.quote:Op dinsdag 22 november 2016 14:04 schreef richolio het volgende:
[..]
Anders is er gewoon alsnog niks aan. Stop er dan gewoon drie in.
Volgens mij heeft de vrouw van Ekdom al een keer aangegeven dat je hem sowieso een week "kwijt" bent als hij in het Huis zit, maar in de week daarna kan hij ook nog maar heel weinig (amper energie, heel langzaam weer opbouwen qua eten), kan me ook voorstellen dat zo'n Veenstra dat niet meer wil bijvoorbeeld.. En zoveel keus is er verder eigenlijk niet meer nu Coen, Paul, Gerard en Giel weg zijn..quote:
Jep, of Hoogie, of Mark, of Eva.quote:Op dinsdag 22 november 2016 14:12 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Volgens mij heeft de vrouw van Ekdom al een keer aangegeven dat je hem sowieso een week "kwijt" bent als hij in het Huis zit, maar in de week daarna kan hij ook nog maar heel weinig (amper energie, heel langzaam weer opbouwen qua eten), kan me ook voorstellen dat zo'n Veenstra dat niet meer wil bijvoorbeeld.. En zoveel keus is er verder eigenlijk niet meer nu Coen, Paul, Gerard en Giel weg zijn..
Al was zo'n Wijnand als 3de nog altijd logischer geweest dan 2 dj's.
ik had ook wel Hoogie verwacht.quote:
Je vergeet een paar letters in zijn achternaamquote:Op dinsdag 22 november 2016 15:31 schreef Fokker89 het volgende:
Jammer van Frank van der Lende, vind dat wel zo'n vervelende vent met zijn hoitjes.
Maar er is natuurlijk ook weinig anders meer.
quote:Op dinsdag 22 november 2016 15:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je vergeet een paar letters in zijn achternaam
Ja, dat er nog minder interesse in is.quote:Op dinsdag 22 november 2016 16:25 schreef TheVulture het volgende:
Wel verrassend een duo, kan best wel eens een extra dimensie geven
http://nieuwspaal.nl/djs-3fm-sluiten-poes-op-lol/quote:DJ’s 3FM sluiten poes op voor de lol
De dj’s van radiozender 3FM gaan voor de lol een poes een week lang opsluiten. De poes moet gedwongen meewerken aan het evenement Serious Request en wordt gedurende 7 dagen opgesloten.
poes-kat-kooi-kattenElk jaar organiseert 3FM een actie, waarbij dj’s worden opgesloten in een glazen huis. Het noodlijdende radiostation maakte bekend dat dit jaar ook een kat wordt opgesloten. Dierenliefhebbers zijn woedend.
“Dit dier heeft er niet voor gekozen om mee te werken aan deze belachelijke actie. De poes wordt gedwongen opgesloten. Er wordt volledig voorbijgegaan aan de belangen van de poes”, zegt Esther Peterson van de dierenrechtenorganisatie European Pet Protection (EPP).
Peterson eist dat 3FM onmiddellijk afziet van het plan. “Stelt u zich eens voor dat u 7 dagen naar de muziek van 3FM moet luisteren. Zelfs mensen trekken dat niet, zoals te zien is aan de luistercijfers. Moet u nagaan wat een hel het gaat worden voor dit dier.”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |