Verder wilde niemandquote:Op dinsdag 22 november 2016 12:39 schreef Dos37 het volgende:
Twee DJ's meer konden ze er niet vinden
Ben benieuwd hoe lang een kat het volhoudt zonder eten.quote:Op dinsdag 22 november 2016 12:40 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Domien, geen verrassing.
Frank![]()
En toen kwam Eva![]()
... En dan krijg je een kat erbij, anti-climax.
En zonder slaap.quote:Op dinsdag 22 november 2016 12:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe lang een kat het volhoudt zonder eten.
Idd, vraag me af hoe ze dat nu gaan doen, ook omdat er geslapen moet worden.quote:Op dinsdag 22 november 2016 12:39 schreef BobW het volgende:
Dan heb je dus vrij weinig dat de twee djs tegelijk bezig zijn.
zal zoiets wel worden Gewoon 2 DJ's + 1 gast DJ + Gast per dagquote:Op dinsdag 22 november 2016 12:47 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Idd, vraag me af hoe ze dat nu gaan doen, ook omdat er geslapen moet worden.
Misschien komt er later toch nog een derde DJ bij. En als ze voortborduren op vorig jaar, dan zit er elke dag toch nog een derde DJ in het huis ivm 24 uurs challenge (of vergis ik me nu?).
quote:Op dinsdag 22 november 2016 12:47 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Idd, vraag me af hoe ze dat nu gaan doen, ook omdat er geslapen moet worden.
Misschien komt er later toch nog een derde DJ bij. En als ze voortborduren op vorig jaar, dan zit er elke dag toch nog een derde DJ in het huis ivm 24 uurs challenge (of vergis ik me nu?).
quote:Op dinsdag 22 november 2016 12:40 schreef jcdragon het volgende:
Elke avond/nacht een andere DJ als hulp.
Allebei van BNNquote:Op dinsdag 22 november 2016 12:50 schreef Pino112 het volgende:
Het BNN Glazen Huis.
BNN Serious Request.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |