SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De mega-kerstmarkt-meetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valthermond is always a good idea
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Harry Potter expo meet in Utrecht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
je moet er ook niet aan snuivenquote:, zeker niet na gebruik
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷![]()
Waar komen idd al die vinkjes ineens vandaan?Schrijf wat leuks in m'n gastenboek :) : http://secretpret.mygb.nl/
BTC : 3L9zW8LhLF4FpTjM8ojQUxeeEBjnJeE6z3![]()
Ben ik de enige die nu een vrij ranzige fetisj in mijn hoofd krijg van mannen die na gebruik aan een condoom gaan snuivenquote:Op woensdag 16 november 2016 22:38 schreef crv het volgende:
[..]
je moet er ook niet aan snuiven, zeker niet na gebruik
Dat.quote:I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
ik heb liever een slavinkquote:Op woensdag 16 november 2016 22:39 schreef D. het volgende:
Wij hadden vroeger zebravinkjes
*geen idee heeft waar het over gaat
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
denk het welquote:Op woensdag 16 november 2016 22:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ben ik de enige die nu een vrij ranzige fetisj in mijn hoofd krijg van mannen die na gebruik aan een condoom gaan snuiven
Dit was eigenlijk een betere TT geweestquote:
Knoop erin en weg ermee!quote:Op woensdag 16 november 2016 22:38 schreef crv het volgende:
[..]
je moet er ook niet aan snuiven, zeker niet na gebruik
Hey Crv! goed je te zien!Bis vincit qui se vincit!![]()
Ik hoop het maar, ging er bijna van kokhalzen.quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Hoi Archquote:Op woensdag 16 november 2016 22:41 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Knoop erin en weg ermee!
Hey Crv! goed je te zien!
over rolmopsen gespro... oh nee laat maarquote:There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
discriminatie, wij willen ook een erkende fokker zijnquote:Op woensdag 16 november 2016 22:42 schreef Saisai het volgende:
[..]
ik kan me voorstellen dat er een heleboel users van in paniek zijn
Same shit, different day
SC hopper present![]()
snap ik, het is ook een hele status natuurlijkquote:Op woensdag 16 november 2016 22:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
discriminatie, wij willen ook een erkende fokker zijnO+![]()
van wat ?quote:Op woensdag 16 november 2016 22:42 schreef Saisai het volgende:
[..]
ik kan me voorstellen dat er een heleboel users van in paniek zijnThere are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
iets verkeerds gezegd zekerquote:Op woensdag 16 november 2016 22:43 schreef Koen66 het volgende:
hoe komt Zwab eigenlijk aan z'n vinkje?There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Hij is gewoon een baas.quote:Op woensdag 16 november 2016 22:43 schreef Koen66 het volgende:
hoe komt Zwab eigenlijk aan z'n vinkje?I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
hehe, heb je dit nog niet uitgevogeld?quote:Op woensdag 16 november 2016 22:43 schreef Koen66 het volgende:
hoe komt Zwab eigenlijk aan z'n vinkje?O+![]()
Daar zat ik vanmiddag ook aan te denkenquote:Op woensdag 16 november 2016 22:43 schreef Koen66 het volgende:
hoe komt Zwab eigenlijk aan z'n vinkje?
Ze zijn wit.quote:I'm surrounded by morons!
ow die krijgen ze zeker als ze weer eens iemand een ban hebben gegevenquote:There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Ahah, dus toch via Fogel geritseldquote:Op woensdag 16 november 2016 22:43 schreef Saisai het volgende:
[..]
hehe, heb je dit nog niet uitgevogeld?
plat ciao
De crew vindt zichzelf belangrijkquote:Op woensdag 16 november 2016 22:40 schreef SecretPret het volgende:
Waar komen idd al die vinkjes ineens vandaan?
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses![]()
Ik vind het wel vermakelijk, die storm die iets simpels als een vinkje teweegbrengt
En dat terwijl die vinkjes al heel lang bestaan.I'm surrounded by morons!
Storm? Iets afvragen is toch nog geen storm?quote:Op woensdag 16 november 2016 22:46 schreef Fogel het volgende:
Ik vind het wel vermakelijk, die storm die iets simpels als een vinkje teweegbrengt
En dat terwijl die vinkjes al heel lang bestaan.![]()
Mij was het pas laat opgevallen. Ik zat een beetje te lurken en ineens gaat het over vinkjes en ik snap er de tering valt totdat ik zie dat alle mods ze ineens hebbenquote:Op woensdag 16 november 2016 22:46 schreef Fogel het volgende:
En dat terwijl die vinkjes al heel lang bestaan.
Storm aan posts die over vinkjes gaan. In zowat alle topicsquote:Op woensdag 16 november 2016 22:47 schreef D. het volgende:
[..]
Storm? Iets afvragen is toch nog geen storm?
I'm surrounded by morons!
Tja, iets nieuws is engquote:Op woensdag 16 november 2016 22:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Storm aan posts die over vinkjes gaan. In zowat alle topics![]()
![]()
Jup.quote:Op woensdag 16 november 2016 22:45 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
De crew vindt zichzelf belangrijk🐙![]()
Soms wel, maar in dit geval beetje overtrokkenquote:
Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik het een meh vinkje vind. Die vinkjes die je bij je FOK!vriendjes kan zetten met een abo vind ik netter.quote:🐙![]()
Kan dat ook al?quote:Op woensdag 16 november 2016 22:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik het een meh vinkje vind. Die vinkjes die je bij je FOK!vriendjes kan zetten met een abo vind ik netter.
Dit dus. Sowieso, de toegevoegde waarde is nul.quote:Op woensdag 16 november 2016 22:47 schreef D. het volgende:
[..]
Storm? Iets afvragen is toch nog geen storm?
Maar het is net als in de echte wereld. Creëer iets onbelangrijks zodat men belangrijke zaken negeert.
Zoals bijvoorbeeld de advertenties.Haters can be so lame and vicious
Dat kan al heel lang.quote:
Je kan ze ook een andere postkleur geven. Zijn ze makkelijk te vinden in een topic.🐙![]()
Oh, vergeten ja. Morgen even doen.quote:Op woensdag 16 november 2016 22:51 schreef Saisai het volgende:
[..]
van je busding. dat zei je gisteren dat je die ging maken.
vergeten zeker🐙![]()
Wat ga je zaterdag doen dan?quote:Op woensdag 16 november 2016 22:53 schreef Saisai het volgende:
Oh! en ik heb zin in zaterdag!
dat wilde ik even melden
kennis maken met een mevrouw die een bijrijder zoekt voor haar paardje omdat ze het te druk heeftquote:Op woensdag 16 november 2016 22:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Wat ga je zaterdag doen dan?
en ik mis paardjes en paardrijden heel erg
dus hopelijk klikt het een beetje
O+![]()
Ik ben sinds 2011 al designer. Maar een paar maanden terug was er iets met rechten en toen was ik even geen crew meer en toen weer wel. Iemand is het tagje vergeten terug te zetten en ik vond het niet boeiend genoeg om naar te vragen.quote:Op woensdag 16 november 2016 22:53 schreef Saisai het volgende:
Maar zwabje, wat doe je dan eigenlijk bij de crew?🐙![]()
bijrijder? In het zijspan?quote:Op woensdag 16 november 2016 22:55 schreef Saisai het volgende:
[..]
kennis maken met een mevrouw die een bijrijder zoekt voor haar paardje omdat ze het te druk heeft
en ik mis paardjes en paardrijden heel erg
dus hopelijk klikt het een beetje![]()
![]()
Uhhh, OK.quote:Op woensdag 16 november 2016 22:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat kan al heel lang.
[ afbeelding ]
Je kan ze ook een andere postkleur geven. Zijn ze makkelijk te vinden in een topic.I'm surrounded by morons!
nee iemand die ook op het paard rijdt zodat het fit blijft en het niet wordt verwaarloost. omdat ze zelf niet voldoende tijd heeft.quote:O+![]()
ah, wist ik niet. doe je dat er ook nog naast?quote:Op woensdag 16 november 2016 22:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben sinds 2011 al designer. Maar een paar maanden terug was er iets met rechten en toen was ik even geen crew meer en toen weer wel. Iemand is het tagje vergeten terug te zetten en ik vond het niet boeiend genoeg om naar te vragen.
dude.
O+![]()
mooi paars.quote:Op woensdag 16 november 2016 22:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat kan al heel lang.
[ afbeelding ]
Je kan ze ook een andere postkleur geven. Zijn ze makkelijk te vinden in een topic.![]()
Dat is nog maar een hele, hele lage werklast hoor. Paar jaar geleden was het drukker.quote:Op woensdag 16 november 2016 22:59 schreef Saisai het volgende:
[..]
ah, wist ik niet. doe je dat er ook nog naast?
dude.🐙![]()
eenschquote:Op woensdag 16 november 2016 23:02 schreef Saisai het volgende:
Nu wil ik ook speciaal zijn en een kleurtje krijgen van iemand![]()
moest lachenquote:Op woensdag 16 november 2016 23:04 schreef Saisai het volgende:
[..]
Jij zou van mij lichtgeel krijgen. Omdat vrolijk.mensen bestempelen me nou niet echt vaak als vrolijk geel.
ik zou jou groen maken, gewoon omdat je nooit met groen mis kan gaan.![]()
Ach je bent af en toe al zwart.quote:Op woensdag 16 november 2016 23:02 schreef Saisai het volgende:
Nu wil ik ook speciaal zijn en een kleurtje krijgen van iemand
Conservatief en vertrouwdquote:
dat is wel heel safe!quote:Op woensdag 16 november 2016 23:05 schreef isax het volgende:
[..]
moest lachenmensen bestempelen me nou niet echt vaak als vrolijk geel.
ik zou jou groen maken, gewoon omdat je nooit met groen mis kan gaan.![]()
O+![]()
* OscarMopperkont wil dan OscarMopperkont groenHaters can be so lame and vicious
Ik dacht "wat voel ik toch", maar heb blijkbaar nog een tampon in mijn BH gepropt zitten
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
jij krijgt taupequote:Op woensdag 16 november 2016 23:06 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ach je bent af en toe al zwart.O+![]()
Dat, ehh, verkeerde plek en zo.quote:Op woensdag 16 november 2016 23:07 schreef Molo het volgende:
Ik dacht "wat voel ik toch", maar heb blijkbaar nog een tampon in mijn BH gepropt zitten🐙![]()
omdatquote:quote:This color is one of trust, honesty and loyalty. It is sincere, reserved and quiet, and doesn't like to make a fuss or draw attention. It hates confrontation, and likes to do things in its own way.
From a color psychology perspective, blue is reliable and responsible.
This color exhibits an inner security and confidence.
You can rely on it to take control and do the right thing in difficult times.
It has a need for order and direction in its life, including its living and work spaces.
This is a color that seeks peace and tranquility above everything else, promoting both physical and mental relaxation.
It reduces stress, creating a sense of calmness, relaxation and order - we certainly feel a sense of calm if we lie on our backs and look into a bright blue cloudless sky. It slows the metabolism. The paler the blue the more freedom we feel.
In the meaning of colors, blue relates to one-to-one communication, especially communication using the voice - speaking the truth through verbal self-expression - it is the teacher, the public speaker.
The color blue is idealistic, enhancing self-expression and our ability to communicate our needs and wants. It inspires higher ideals.
Blue's wisdom comes from its higher level of intelligence, a spiritual perspective.
Blue is the color of the spirit, devotion and religious study. It enhances contemplation and prayer. On the other hand, blue's devotion can be to any cause or concept it believes in, including devotion to family or work.
Blue is the helper, the rescuer, the friend in need. It's success is defined by the quality and quantity of its relationships. It is a giver, not a taker. It likes to build strong trusting relationships and becomes deeply hurt if that trust is betrayed.
Blue is conservative and predictable, a safe and non-threatening color, and the most universally liked color of all, probably because it is safe and non-threatening. At the same time blue is persistent and determined to succeed in whichever endeavors it pursues.
Change is difficult for blue. It is inflexible and when faced with a new or different idea, it considers it, analyzes it, thinks it over slowly and then tries to make it fit its own acceptable version of reality.
Blue is nostalgic. It is a color that lives in the past, relating everything in the present and the future to experiences in the past.![]()
whut?!quote:Op woensdag 16 november 2016 23:07 schreef Molo het volgende:
Ik dacht "wat voel ik toch", maar heb blijkbaar nog een tampon in mijn BH gepropt zitten
O+![]()
Misschien heeft ze enorm veel zweet in haar cleavage, weet jij het...quote:Op woensdag 16 november 2016 23:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat, ehh, verkeerde plek en zo.I'm surrounded by morons!
ik had even geen jas aan op werk en dus geen zakken, dan is een BH tijdelijk (met nadruk op tijdelijkquote:Op woensdag 16 november 2016 23:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat, ehh, verkeerde plek en zo.), een prima plek om zo'n ding even te laten
* OscarMopperkont gaat het bad eens aanzetten. Straks nog even lekker een uurtje badderen.
neenquote:Op woensdag 16 november 2016 23:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het was je eerder nog niet opgevallen toen ik het liet zien dat jij een kleurtje had?
vast oostindisch kleurenblind.![]()
je vachtje lekker soppen?quote:Op woensdag 16 november 2016 23:08 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont gaat het bad eens aanzetten. Straks nog even lekker een uurtje badderen.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
quote:
Even die luizen en vlooien er uit weken.Haters can be so lame and vicious
quote:Op woensdag 16 november 2016 23:10 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Even die luizen en vlooien er uit weken.
Dit is hetzelfde screenshot wat ik je toen ook stuurde, omdat ik tegelijk kon FOK!ken en Netflixen.quote:Op woensdag 16 november 2016 23:09 schreef isax het volgende:
ik dacht even dat je aan het vreemdgaan was op showgoers.🐙![]()
Trustequote:
Trustequote:
ja snap ik nu ook.quote:Op woensdag 16 november 2016 23:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit is hetzelfde screenshot wat ik je toen ook stuurde, omdat ik tegelijk kon FOK!ken en Netflixen.![]()
Ik ben aan het overwegen om zaterdag de stad in te gaan, telt dat?quote:I'm surrounded by morons!
naja als je geocatching doet, dan wel.quote:Op woensdag 16 november 2016 23:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ben aan het overwegen om zaterdag de stad in te gaan, telt dat?![]()
Ander soort schat, schat.quote:Op woensdag 16 november 2016 23:17 schreef isax het volgende:
[..]
naja als je geocatching doet, dan wel.🐙![]()
Ja, maar zonder t. Of Pokemon. Maar Zwab snapt het.quote:Op woensdag 16 november 2016 23:17 schreef isax het volgende:
[..]
naja als je geocatching doet, dan wel.I'm surrounded by morons!
Superhandig.quote:Op woensdag 16 november 2016 23:18 schreef isax het volgende:
en dan krijg je op de nederlandse netflix alleen de arrow aflevering.
ik zou confused zijn.🐙![]()
Vrijdag weer Agricola spelen en bier drinken met een collega. Hij heeft inmiddels mijn logeerkamer geclaimed als "zijn" kamer
Nice.quote:Op woensdag 16 november 2016 23:23 schreef Fogel het volgende:
Vrijdag weer Agricola spelen en bier drinken met een collega. Hij heeft inmiddels mijn logeerkamer geclaimed als "zijn" kamer🐙![]()
Kom je ook? Heb twee logeerkamersquote:
heeft hij al een extra onderbroek neergelegd?quote:Op woensdag 16 november 2016 23:23 schreef Fogel het volgende:
Vrijdag weer Agricola spelen en bier drinken met een collega. Hij heeft inmiddels mijn logeerkamer geclaimed als "zijn" kamer![]()
Ik hoop van niet, ben nog niet op die kamer geweest.quote:Op woensdag 16 november 2016 23:32 schreef isax het volgende:
[..]
heeft hij al een extra onderbroek neergelegd?I'm surrounded by morons!
straks is het dexter.quote:Op woensdag 16 november 2016 23:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik hoop van niet, ben nog niet op die kamer geweest.![]()
Oh cool, kan hij zijn laboratorium laten zienquote:
Haha. Oh man. Weekendjes naar Noorwegen zou ik best doen als ik het kon betalen.quote:
Het wordt echt tijd voor een baan.
🐙![]()
quote:Op woensdag 16 november 2016 23:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Haha. Oh man. Weekendjes naar Noorwegen zou ik best doen als ik het kon betalen.
Het wordt echt tijd voor een baan.![]()
![]()
Ow fuck, die mail van jequote:Op woensdag 16 november 2016 23:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Haha. Oh man. Weekendjes naar Noorwegen zou ik best doen als ik het kon betalen.
Het wordt echt tijd voor een baan.
Schop me morgenvroeg even op WA ofzo...I'm surrounded by morons!
Is goed.quote:Op woensdag 16 november 2016 23:52 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ow fuck, die mail van je
Schop me morgenvroeg even op WA ofzo...🐙![]()
Of stuur het helemaal opnieuw als mail, komt misschien wat minder vaag over voor de verdere ontvanger. Al weet hij dat ik soms sloom benquote:
Sorry! Dit soort dingen moet ik gewoon meteen doen anders gebeurt dit.I'm surrounded by morons!
Haha. Ach, je was de afgelopen tijd druk en aan de andere kant van de wereld dus dan val ik je er niet mee lastig.quote:Op woensdag 16 november 2016 23:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
Of stuur het helemaal opnieuw als mail, komt misschien wat minder vaag over voor de verdere ontvanger. Al weet hij dat ik soms sloom ben
Sorry! Dit soort dingen moet ik gewoon meteen doen anders gebeurt dit.🐙![]()
Pff, ga over paar minuutjes naar boven, dus dan?quote:Op donderdag 17 november 2016 00:09 schreef isax het volgende:
[..]
hoe laat? want wil niet te laat maken.🐙![]()
Haha. Lastiger?quote:Op donderdag 17 november 2016 00:07 schreef isax het volgende:
1 vs 1 gewonnen bij overwatch.
godver mijn hart🐙![]()
beetje doorlopen danquote:Op donderdag 17 november 2016 00:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Pff, ga over paar minuutjes naar boven, dus dan?![]()
je weet niet welke plopt. en dan nog 1 vs 1 en ik heb iets van 20% accuracyquote:
en euj danny is aan de site bezig.![]()
ik vertel nog wel even door.
was net in de badkamer en zette de radio op, hoorde de vriend van kennisje (verwaterde vriendschap) voorbij schuiven.
zijn band is nu serious talent van 3fm. lijkt me zo tof dat ze nu doorbreken.![]()
![]()
Top 100 voor reeks "Koffie slowchat" van 16-11-2016
nr / aantal posts / gebruiker
01 215 Molo
02 103 -Miauw-
03 087 Koen66
04 076 Saisai
05 066 OscarMopperkont
06 059 isax
07 055 Voxs
08 054 Fogel
09 053 DeZwabber
09 053 DerRabbit
11 049 PeZu
12 044 Arch-Indar
13 041 D.
14 038 Mo_Muffin
15 036 haags_kwartiertje
16 029 tailfox
16 029 Mister-Bradge
18 022 clixplicity
18 022 crv
20 020 Cat22
21 017 ieniminimuis
22 014 Joosie200
23 013 cablegunmaster
24 006 goldfinger1963
25 004 Ygritte
26 003 suikertaartje
26 003 MPG
26 003 Drug
29 002 DaMart
29 002 H0D3NPYL
31 001 Leonos
31 001 Stimorol-
31 001 SecretPret
31 001 chufi
klik hier voor meer statsHet gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.![]()
hier ookquote:Op donderdag 17 november 2016 02:01 schreef DeZwabber het volgende:
Heel showgoers loopt in de soep hier.![]()
Het is wel clever.quote:Op donderdag 17 november 2016 02:18 schreef isax het volgende:
https://quickdraw.withgoogle.com/
wie zegt dat de computer niet spiekt?🐙![]()
ze dacht dat mijn toothpaste een bat wasquote:Op donderdag 17 november 2016 02:27 schreef DeZwabber het volgende:
Ze herkende mijn kat niet, en dat was een rondje met twee driehoekige oren en snorharen etc.![]()
quote:Op donderdag 17 november 2016 02:28 schreef isax het volgende:
[..]
ze dacht dat mijn toothpaste een bat was
🐙![]()
ze dacht dat mijn ladder de eifeltoren was.
voel me opeens stuk normaler sinds ik een stel dat stond te kussen voor de eiffeltoren zag tijdens de vlekken test![]()
Deze?quote:Op donderdag 17 november 2016 02:31 schreef isax het volgende:
ze dacht dat mijn ladder de eifeltoren was.
voel me opeens stuk normaler sinds ik een stel dat stond te kussen voor de eiffeltoren zag tijdens de vlekken test
🐙![]()
vraag me wel af waarom iedereen tegen over gestelde richting van mij tekent
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 17-11-2016 02:42:49 ]![]()
Omdat ik vaker naar de rorschachtest wikipediapagina gekeken heb.quote:Op donderdag 17 november 2016 02:36 schreef isax het volgende:
[..]
hoe wist jij dat? wat betekend dat?quote:Card X is structurally similar to card VIII, but its uncertainty and complexity are reminiscent of card IX: people who find it difficult to deal with many concurrent stimuli may not particularly like this otherwise pleasant card. Being the last card, it may provide an opportunity for the subject to "sign out" by indicating what they feel their situation is like, or what they desire to know.🐙![]()
ja zo voelde ik me echt tussen 10 autistenquote:Op donderdag 17 november 2016 02:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Omdat ik vaker naar de rorschachtest wikipediapagina gekeken heb.
[..]![]()
quote:Op donderdag 17 november 2016 02:48 schreef isax het volgende:
[..]
ja zo voelde ik me echt tussen 10 autisten
🐙![]()
Dit plaatst mij wel heel erg laag op de ladder dan.quote:Op donderdag 17 november 2016 02:52 schreef isax het volgende:
[..]
heel gek maar er werd wel geneukt daar.🐙![]()
als je in de kast de zeep liet vallen werd er vast ook voor jou gezorgd.quote:Op donderdag 17 november 2016 02:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit plaatst mij wel heel erg laag op de ladder dan.![]()
eigenlijk best raar want volgens mij was dat de enige afdeling waar er echt structureel in de bosjes werd gedoken.![]()
Je verwacht het niet.quote:Op donderdag 17 november 2016 03:04 schreef isax het volgende:
eigenlijk best raar want volgens mij was dat de enige afdeling waar er echt structureel in de bosjes werd gedoken.🐙![]()
![]()
![]()
![]()
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.![]()
Ik werd om 3 uur wakker. En om 4 uur. En om 5 uur. En nu kan ik net zo goed wakker blijven
With the stars as her umbrella![]()
is standaard hierquote:Op donderdag 17 november 2016 05:27 schreef -Miauw- het volgende:
Ik werd om 3 uur wakker. En om 4 uur. En om 5 uur. En nu kan ik net zo goed wakker blijvenThere are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Fokken tijdens het fuckenquote:Op donderdag 17 november 2016 07:53 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Yep.
FF een voorinspectie overdag.
jeweetzquote:
tevens goedemorgen, anderhalf uur gewerkt net, ik vind het wel weer mooi geweest voor vandaag
quote:
Koffie, goeie, even nieuwe pakken zoOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
quote:
Nu al?quote:Op donderdag 17 november 2016 08:10 schreef Molo het volgende:
[..]
jeweetz
tevens goedemorgen, anderhalf uur gewerkt net, ik vind het wel weer mooi geweest voor vandaag
Was het maar zo'n feestquote:
Ik ben gelukkig nog net zo verstandig om dat niet te doen.quote:
Ik heb een schop voor mijn luie donder nodig om mijn cv af te maken dit weekend.With the stars as her umbrella![]()
Lang leve de socialistische staat
Heb een ziek kind en kan gewoon met volledig behoud van loon thuis blijven.I'm surrounded by morons!
Ik meld me als vrijwilliger!quote:Op donderdag 17 november 2016 08:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig nog net zo verstandig om dat niet te doen.
Ik heb een schop voor mijn luie donder nodig om mijn cv af te maken dit weekend.Pics or it didn't happen![]()
ja vergadering start om kwart over 8 en ik was gisteren met mijn domme hoofd (ondanks niet heel druk op werk) vergeten die shit voor te bereiden en mijn input is kinda belangrijk in dit gevalquote:Op donderdag 17 november 2016 08:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[..]
Nu al?
[..]
Was het maar zo'n feest
En ik ben vrij vandaag, dus ben er niet bij en onhandig enzo
verkapte 'kijk mij nou belangrijk zijn"
En oh, van de week bedoel je, dát is ook een lekker idee toch Bijna weekend
ssssst, wil dit even niet horen, afgelopen week nog mot over gehad met kuthoer managerquote:Op donderdag 17 november 2016 08:14 schreef Fogel het volgende:
Heb een ziek kind en kan gewoon met volledig behoud van loon thuis blijven.
Maaruh, sterkte, hopelijk niet al te erg ziekOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Doggystyle kan dat best man!quote:Op donderdag 17 november 2016 08:15 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Tussendoor ok. Tijdens niet hoor, dan schop ik je mijn bed uit.![]()
Alhoewel mijn telefoon dood is sinds gisteren, dus dat wordt laptop voor mijn neus dan![]()
![]()
wuuut stukke Nexus?quote:Op donderdag 17 november 2016 08:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Doggystyle kan dat best man!![]()
Alhoewel mijn telefoon dood is sinds gisteren, dus dat wordt laptop voor mijn neus dan![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Whehe, hier heeft de manager er niks mee te maken.quote:Op donderdag 17 november 2016 08:15 schreef Molo het volgende:
[..]
ssssst, wil dit even niet horen, afgelopen week nog mot over gehad met kuthoer manager
Maaruh, sterkte, hopelijk niet al te erg ziek
Niet al te ziek nee, gelukkig.I'm surrounded by morons!
Dat is prettig. Beterschap voor het zieke kind!quote:Op donderdag 17 november 2016 08:14 schreef Fogel het volgende:
Heb een ziek kind en kan gewoon met volledig behoud van loon thuis blijven.With the stars as her umbrella![]()
Daar hoopte ik al opquote:Op donderdag 17 november 2016 08:14 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Ik meld me als vrijwilliger!
Wat zit je nou belangrijk te doenquote:Op donderdag 17 november 2016 08:14 schreef Molo het volgende:
[..]
ja vergadering start om kwart over 8 en ik was gisteren met mijn domme hoofd (ondanks niet heel druk op werk) vergeten die shit voor te bereiden en mijn input is kinda belangrijk in dit geval
En ik ben vrij vandaag, dus ben er niet bij en onhandig enzo
verkapte 'kijk mij nou belangrijk zijn"
En oh, van de week bedoel je, dát is ook een lekker idee toch Bijna weekend![]()
Maar damn, zo vroeg een vergaderingNiet cool!
Net als vergaderingen na 15.00 uur. Vraag me alsjeblieft niets meer
ja, gvdquote:
hij bleef eerst vooral hangen in opstartscherm en dan deed hij het eventjes, nu komt hij niet verder dan "Google" in beeld en valt dan weer uit, om dat te blijven herhalen. Kan het ook niet uitzetten met aan-uitknop dus ik heb stroom er nu maar afgehaald en laat hem maar even leeg lopen qua accu...
gedoe
welkom in Belgiëquote:Op donderdag 17 november 2016 08:19 schreef Arch-Indar het volgende:
mmmmmmmmmmmmmmmm.
Kadunk, kadunk, kadunk, kadunk...
geen schermpjes in bed.quote:Op donderdag 17 november 2016 08:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Doggystyle kan dat best man!![]()
![]()
Tenzij het om te filmen is.Bis vincit qui se vincit!![]()
ze beginnen bij ons regelmatig om half 8 ook of nog om 17 uurquote:Op donderdag 17 november 2016 08:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat zit je nou belangrijk te doen![]()
Maar damn, zo vroeg een vergaderingNiet cool!
Net als vergaderingen na 15.00 uur. Vraag me alsjeblieft niets meer
Voordeel van uit project geschopt te zijn is dat ik niet meer met de staf hoef te vergaderen, dat begon vaak pas om 7 uur en dan soms door tot 10 uur
hell noquote:Op donderdag 17 november 2016 08:20 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
geen schermpjes in bed.
Tenzij het om te filmen is.![]()
![]()
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane![]()
Ok.quote:Op donderdag 17 november 2016 08:20 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
geen schermpjes in bed.
Tenzij het om te filmen is.With the stars as her umbrella![]()
quote:Op donderdag 17 november 2016 08:21 schreef Molo het volgende:
[..]
ze beginnen bij ons regelmatig om half 8 ook of nog om 17 uur
Voordeel van uit project geschopt te zijn is dat ik niet meer met de staf hoef te vergaderen, dat begon vaak pas om 7 uur en dan soms door tot 10 uur
Vergaderen met de staf, dat zie je vaker deze tijd van het jaar...Pics or it didn't happen![]()
in combinatie met jouw postgedrag ook een hele sick MI datquote:Op donderdag 17 november 2016 08:22 schreef clixplicity het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vergaderen met de staf, dat zie je vaker deze tijd van het jaar...
Pfffffquote:Op donderdag 17 november 2016 08:21 schreef Molo het volgende:
[..]
ze beginnen bij ons regelmatig om half 8 ook of nog om 17 uur
Voordeel van uit project geschopt te zijn is dat ik niet meer met de staf hoef te vergaderen, dat begon vaak pas om 7 uur en dan soms door tot 10 uur![]()
Gare praktijken zijn dat.
Ik hoef echt nooit meer zo'n baan.
De AH onder ons gebouw wordt verbouwd. Ze zijn nu op meerdere plekken tegelijk in het beton aan het boren.
Van 8 tot 4
zo had zelfs ik het nog niet bedacht! goede tip!quote:Op donderdag 17 november 2016 08:23 schreef Molo het volgende:
[..]
in combinatie met jouw postgedrag ook een hele sick MI datPics or it didn't happen![]()
pietquote:Op donderdag 17 november 2016 08:22 schreef clixplicity het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ja en veel al krijgt er ook iemand d ze zwarte piet toe gespeeld in zulke overleggenThere's a virus in my system
quote:
quote:Op donderdag 17 november 2016 08:22 schreef clixplicity het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Over goede binnenkomers gesproken ookquote:Op donderdag 17 november 2016 08:23 schreef Molo het volgende:
[..]
in combinatie met jouw postgedrag ook een hele sick MI dat
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Eensquote:Op donderdag 17 november 2016 08:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Pfffff![]()
Gare praktijken zijn dat.
Ik hoef echt nooit meer zo'n baan.
De AH onder ons gebouw wordt verbouwd. Ze zijn nu op meerdere plekken tegelijk in het beton aan het boren.
Van 8 tot 4
En lekker irritant.... moet je vandaag echt op die plek zijn? Of is moven nog een optie?Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Ik meestalquote:Op donderdag 17 november 2016 08:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
piet
ja en veel al krijgt er ook iemand d ze zwarte piet toe gespeeld in zulke overleggen
Beetje glijmiddel en dan kan de staf de annalen van clix bespreken.quote:Op donderdag 17 november 2016 08:23 schreef Molo het volgende:
[..]
in combinatie met jouw postgedrag ook een hele sick MI datI'm surrounded by morons!
Multi "inzetbaar" ook nog!quote:Op donderdag 17 november 2016 08:24 schreef clixplicity het volgende:
[..]
zo had zelfs ik het nog niet bedacht! goede tip!
Dit is de leukste werkplek, dus ik neem het maar gewoon, dat geboor, gedril en gebeuk.quote:Op donderdag 17 november 2016 08:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Eens
En lekker irritant.... moet je vandaag echt op die plek zijn? Of is moven nog een optie?With the stars as her umbrella![]()
uhuh, het zaadje was weer geplant!quote:Op donderdag 17 november 2016 08:24 schreef Voxs het volgende:
[..]
Over goede binnenkomers gesproken ookOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
selectie aan de poort!quote:Op donderdag 17 november 2016 08:25 schreef Fogel het volgende:
[..]
Beetje glijmiddel en dan kan de staf de annalen van clix bespreken.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
das hipquote:
ik las dat laatste andersquote:Op donderdag 17 november 2016 08:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dit is de leukste werkplek, dus ik neem het maar gewoon, dat geboor, gedril en gebeuk.
ik heb problemen
ik ben ziek
#kraskraskrasOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Bij -Miauw- gaat het er anders ook heftig aan toe geloof ik!quote:Op donderdag 17 november 2016 08:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dit is de leukste werkplek, dus ik neem het maar gewoon, dat geboor, gedril en gebeuk.Pics or it didn't happen![]()
Dat gaat wat worden over een paar weken...quote:Op donderdag 17 november 2016 08:27 schreef Molo het volgende:
[..]
ik las dat laatste anders
ik heb problemen
ik ben ziek
#kraskraskrasI'm surrounded by morons!
Komt het besef nu pas?quote:Op donderdag 17 november 2016 08:27 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat gaat wat worden over een paar weken......from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Je bent aan vakantie toe Molo...quote:Op donderdag 17 november 2016 08:27 schreef Molo het volgende:
[..]
ik heb problemen
ik ben ziek
#kraskraskras
Pics or it didn't happen![]()
Nah, wat las jij danquote:Op donderdag 17 november 2016 08:27 schreef Molo het volgende:
[..]
ik heb problemen
ik ben ziek
#kraskraskras
En dan heb ik het nog niet gehad over gebonk, getrek en getimmer.quote:Op donderdag 17 november 2016 08:27 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Bij -Miauw- gaat het er anders ook heftig aan toe geloof ik!
Grote groep mannen trouwens. Goed bewapend met stevig gereedschap ook nog eens.With the stars as her umbrella![]()
Langzaam maar onzeker...quote:I'm surrounded by morons!
Ben je al zenuwachtig?quote:Op donderdag 17 november 2016 08:27 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat gaat wat worden over een paar weken...Bis vincit qui se vincit!![]()
Hvil i fred til etternølernequote:Op donderdag 17 november 2016 08:27 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat gaat wat worden over een paar weken...Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
[quote]quote:Een kraanman van Arcelor Mittal in Gent is ontslagen nadat hij een racistisch en seksistisch bericht had gepost op Facebook. De man richtte zich daarin aan de Nederlandse Sylvana Simons, een presentatrice die ervoor pleit om Zwarte Piet af te schaffen.
In een "gedichtje voor die bruine griet" schreef hij - in naam van Zwarte Piet - dat hij "dat wijf in de zak zou steken en uitleveren in de rosse buurt". Hij dreigde er zelfs mee de vrouw te verkrachten "samen met zijn pietenmaatjes", zodat het "gedaan is met al haar praatjes".
Staalreus
Een Nederlandse vrouw die de post opmerkte, stapte er prompt mee naar Arcelor Mittal. De staalreus excuseerde zich openlijk op Facebook en greep meteen in.
De arbeider zelf, een vader van twee kinderen uit Ertvelde, heeft zijn Facebookprofiel intussen verwijderd.
deze man kreeg flink met de roe
Wat heerlijk dat iemand anders hier wel een opmerking over gaat maken..quote:Op donderdag 17 november 2016 08:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nah, wat las jij dan
[..]
En dan heb ik het nog niet gehad over gebonk, getrek en getimmer.
Grote groep mannen trouwens. Goed bewapend met stevig gereedschap ook nog eens.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
hoor je dan ook steeds kleng-bonk-kleng-klang net als op de snelweg?quote:Op donderdag 17 november 2016 08:28 schreef Arch-Indar het volgende:
Ik heb zowaar internet in Belgie.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Dat gedicht was ook wel erg slechtquote:Op donderdag 17 november 2016 08:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
[quote]
deze man kreeg flink met de roe![]()
Alleen daarom al.With the stars as her umbrella![]()
ik ben helaas nog niet grijs genoeg daarvoorquote:Op donderdag 17 november 2016 08:28 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Je bent aan vakantie toe Molo...
[ afbeelding ]
Dat is de goede manierquote:...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
quote:Op donderdag 17 november 2016 08:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
[quote]
deze man kreeg flink met de roe
de tering....Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Waarschijnlijk nietquote:Op donderdag 17 november 2016 08:29 schreef Voxs het volgende:
[..]
Wat heerlijk dat iemand anders hier wel een opmerking over gaat maken..
Het was een prachtige voorzet.quote:...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Ik voel me een beetje als een kikker die nog niet weet dat ie gekookt wordt.quote:I'm surrounded by morons!
En ik kan er met mijn hoofd niet bij hoe walgelijk naar mensen kunnen zijn. De triestheid....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
ik heb al thermokleding besteld, dat gaat er straks heet aan toe daarquote:Op donderdag 17 november 2016 08:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik voel me een beetje als een kikker die nog niet weet dat ie gekookt wordt.
Wat heb ik nou weer gedaan!?quote:Op donderdag 17 november 2016 08:32 schreef Voxs het volgende:
En ik kan er met mijn hoofd niet bij hoe walgelijk naar mensen kunnen zijn. De triestheid.I'm surrounded by morons!
moet je mijn werk gaan doen, mag je ze nog betaald en legaal uitkafferen ook nogquote:Op donderdag 17 november 2016 08:32 schreef Voxs het volgende:
En ik kan er met mijn hoofd niet bij hoe walgelijk naar mensen kunnen zijn. De triestheid.
ook gelijk weer iemand dus zij mag tegen piet zijn maar wij mogen niks roepen... nee ja tegen piet zijn dat kun je alleen maar verweren met roepen dat je diegene verkracht....quote:Op donderdag 17 november 2016 08:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat gedicht was ook wel erg slecht![]()
Alleen daarom al.
quote:Op donderdag 17 november 2016 08:32 schreef Voxs het volgende:
En ik kan er met mijn hoofd niet bij hoe walgelijk naar mensen kunnen zijn. De triestheid.wazzup?
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Die man uit dat bericht dat Pezu postte. En een ieder die soortgelijk denkt en doet.quote:...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
quote:Op donderdag 17 november 2016 08:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
ook gelijk weer iemand dus zij mag tegen piet zijn maar wij mogen niks roepen... nee ja tegen piet zijn dat kun je alleen maar verweren met roepen dat je diegene verkracht....
al is deze beter eigenlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Ik zou dat niet trekkenquote:Op donderdag 17 november 2016 08:34 schreef Molo het volgende:
[..]
moet je mijn werk gaan doen, mag je ze nog betaald en legaal uitkafferen ook nog
but it's for the greater goodquote:
maar waarom niet eigenlijk?
Ik kan niet scheldenquote:Op donderdag 17 november 2016 08:37 schreef Molo het volgende:
[..]
but it's for the greater good
maar waarom niet eigenlijk?
https://www.farmaline.nl/(...)akids-zoombie-spray/
ik las Dr. Ernst Zombie spray en nu ben ik teleurgesteld
uitkafferen kan prima zonder schelden hoorquote:Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
aah we sprayen wat geur en dan gaan de driftaanvallen overquote:Op donderdag 17 november 2016 08:38 schreef Molo het volgende:
https://www.farmaline.nl/(...)akids-zoombie-spray/
ik las Dr. Ernst Zombie spray en nu ben ik teleurgesteld
Hij wild ehet gewoon heel graag.quote:Op donderdag 17 november 2016 08:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
ook gelijk weer iemand dus zij mag tegen piet zijn maar wij mogen niks roepen... nee ja tegen piet zijn dat kun je alleen maar verweren met roepen dat je diegene verkracht....
Er sprak alleen maar een raar soort lust uit dat gedicht
maar ja de snitch die gelijk zijn werkgever inlicht is ook wel een treurneus extraordinair, meld het bericht gewoon bij facebook en klaarquote:Op donderdag 17 november 2016 08:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hij wild ehet gewoon heel graag.
Er sprak alleen maar een raar soort lust uit dat gedicht
Dit is fascinerend, deze mensen zien het heel precies.
http://www.sciencealert.c(...)brain-processes-time...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Hier, voxs komt met interessante wetenschap en ik alleen meer een rare facebook foto van gebonk met onleesbaar commentaar
https://www.facebook.com/(...)78703&type=3&theaterPics or it didn't happen![]()
oh geen idee wat voor spul het is, alleen de naam gezienquote:Op donderdag 17 november 2016 08:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
aah we sprayen wat geur en dan gaan de driftaanvallen over
Nee man, goed voor 'mquote:Op donderdag 17 november 2016 08:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar ja de snitch die gelijk zijn werkgever inlicht is ook wel een treurneus extraordinair, meld het bericht gewoon bij facebook en klaar
ik snap sowieso dat werkgever inlichten bij dit soort dingen niet hoorquote:Op donderdag 17 november 2016 08:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar ja de snitch die gelijk zijn werkgever inlicht is ook wel een treurneus extraordinair, meld het bericht gewoon bij facebook en klaarOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Ik melde laatst bij Facebook de pagina van de Geert Wilders Elite troepen ( of zo iets). Een man had een recensie geschreven waarin hij opriep op 'negers te gaan jagen en hun te wegen voor prijzen zoalsbij viswedstrijden'quote:Op donderdag 17 november 2016 08:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar ja de snitch die gelijk zijn werkgever inlicht is ook wel een treurneus extraordinair, meld het bericht gewoon bij facebook en klaar
Facebook vond niets wat tegen hun policy was....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Variatie, niets mis meequote:Op donderdag 17 november 2016 08:44 schreef clixplicity het volgende:
Hier, voxs komt met interessante wetenschap en ik alleen meer een rare facebook foto van gebonk met onleesbaar commentaar
https://www.facebook.com/(...)78703&type=3&theaterDe buren hebben het gezellig.
neurowetenschapquote:Op donderdag 17 november 2016 08:43 schreef Voxs het volgende:
Dit is fascinerend, deze mensen zien het heel precies.
http://www.sciencealert.c(...)brain-processes-time![]()
![]()
Facebook heeft weinig moeite met racistische, discriminerende en opruiende taal, evenals geweld en (dieren-)mishandeling. Maar owee als je een blote vrouwentepel laat zien!quote:Op donderdag 17 november 2016 08:45 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik melde laatst bij Facebook de pagina van de Geert Wilders Elite troepen ( of zo iets). Een man had een recensie geschreven waarin hij opriep op 'negers te gaan jagen en hun te wegen voor prijzen zoalsbij viswedstrijden'
Facebook vond niets wat tegen hun policy was.Pics or it didn't happen![]()
Facebook is nogal bijzonde rmet dit soort zakenquote:Op donderdag 17 november 2016 08:45 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik melde laatst bij Facebook de pagina van de Geert Wilders Elite troepen ( of zo iets). Een man had een recensie geschreven waarin hij opriep op 'negers te gaan jagen en hun te wegen voor prijzen zoalsbij viswedstrijden'
Facebook vond niets wat tegen hun policy was.![]()
Een of andere Amerikaan had een pagina opgericht voor een driejarig meisje dat door geweld om het leven was gekomen. Het was geen mooi eerbetoon, nee er stonden dingen op als 'dat heb je verdient vuile slet'Die pagina heeft maanden bestaan.
Jaquote:En in dit geval herkenbaar tot op een hoogte.
wtfquote:Op donderdag 17 november 2016 08:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Facebook is nogal bijzonde rmet dit soort zaken![]()
Een of andere Amerikaan had een pagina opgericht voor een driejarig meisje dat door geweld om het leven was gekomen. Het was geen mooi eerbetoon, nee er stonden dingen op als 'dat heb je verdient vuile slet'Die pagina heeft maanden bestaan.
Idioot is het.quote:Op donderdag 17 november 2016 08:47 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Facebook heeft weinig moeite met racistische, discriminerende en opruiende taal, evenals geweld en (dieren-)mishandeling. Maar owee als je een blote vrouwentepel laat zien!
Moin.![]()
![]()
Ah, ik zie dat jullie al een onderwerp hebben gevonden om je aan te ergeren.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
vraag me ook af of een rijmpje of facebook wel een gegronde ontslag reden isquote:Op donderdag 17 november 2016 08:45 schreef Molo het volgende:
[..]
ik snap sowieso dat werkgever inlichten bij dit soort dingen niet hoorja facebook krijgt heel veel verzoeken natuurlijk dat kan nooit allemaal in korte tijd worden verwerkt maar om dan iemands werkgever in te lichten met ontslag topt gevolg dan stijgt de werkeloosheid enorm als dat bij elk naar bericht u geburen :pquote:Op donderdag 17 november 2016 08:45 schreef Voxs het volgende:
[..]
Facebook vond niets wat tegen hun policy was.There's a virus in my system
Hoe pijnlijk voor de nabestaanden.quote:Op donderdag 17 november 2016 08:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Facebook is nogal bijzonde rmet dit soort zaken![]()
Belachelijk dat Facebook daar niet actiever naar handelt.
verwonderenquote:Op donderdag 17 november 2016 08:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
Moin.![]()
![]()
Ah, ik zie dat jullie al een onderwerp hebben gevonden om je aan te ergeren.
net zoals dit filmpje
of dit kijken
en je verwonderen hoe iemand het verzint
wonderbaarlijk hoe iemand het verzint en zo overtuigd is dat het klopt zonder bewijs
lijkt me vrij slecht houdbaar (afhankelijk van functie maar dit klinkt niet als een topper in het bedrijfsleven) voor de rechterquote:Op donderdag 17 november 2016 08:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
vraag me ook af of een rijmpje of facebook wel een gegronde ontslag reden isOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Ik kreeg binnen een dag bericht. Maar inderdaad, werkgever inlichten is ook weer laag.quote:Op donderdag 17 november 2016 08:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
vraag me ook af of een rijmpje of facebook wel een gegronde ontslag reden is
[..]
ja facebook krijgt heel veel verzoeken natuurlijk dat kan nooit allemaal in korte tijd worden verwerkt maar om dan iemands werkgever in te lichten met ontslag topt gevolg dan stijgt de werkeloosheid enorm als dat bij elk naar bericht u geburen :p...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
gebrouilleerde gesprekken gaan vaak langer door dan lubbydubby dus meer online tijd en reclame inkomsten voor facebookquote:Op donderdag 17 november 2016 08:51 schreef Voxs het volgende:
[..]
Hoe pijnlijk voor de nabestaanden.Belachelijk dat Facebook daar niet actiever naar handelt.
quote:Op donderdag 17 november 2016 08:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
verwonderen
net zoals dit filmpje
of dit kijken
en je verwonderen hoe iemand het verzint
wonderbaarlijk hoe iemand het verzint en zo overtuigd is dat het klopt zonder bewijs
Wakker worden.....
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Gemiste kansen voor ze inzake het naakt danquote:Op donderdag 17 november 2016 08:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
gebrouilleerde gesprekken gaan vaak langer door dan lubbydubby dus meer online tijd en reclame inkomsten voor facebook
nee want puriteinse bedrijven willen gene tepel en hun logo in 1 schermquote:Op donderdag 17 november 2016 08:55 schreef Voxs het volgende:
[..]
Gemiste kansen voor ze inzake het naakt dan
Neen, dát is namelijk onzedelijk in Amerikaquote:Op donderdag 17 november 2016 08:55 schreef Voxs het volgende:
[..]
Gemiste kansen voor ze inzake het naakt dan
oke, ik ben nog niet wakkerquote:Op donderdag 17 november 2016 08:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee want puriteinse bedrijven willen gene tepel en hun logo in 1 scherm
Naakt is enger dan geweld, dat is altijd zo geweest.quote:Op donderdag 17 november 2016 08:55 schreef Voxs het volgende:
[..]
Gemiste kansen voor ze inzake het naakt dan"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Forum Opties Forumhop: Hop naar: