Trustequote:
Trustequote:
ja snap ik nu ook.quote:Op woensdag 16 november 2016 23:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit is hetzelfde screenshot wat ik je toen ook stuurde, omdat ik tegelijk kon FOK!ken en Netflixen.
Ik ben aan het overwegen om zaterdag de stad in te gaan, telt dat?quote:
naja als je geocatching doet, dan wel.quote:Op woensdag 16 november 2016 23:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ben aan het overwegen om zaterdag de stad in te gaan, telt dat?
Ander soort schat, schat.quote:Op woensdag 16 november 2016 23:17 schreef isax het volgende:
[..]
naja als je geocatching doet, dan wel.
Ja, maar zonder t. Of Pokemon. Maar Zwab snapt het.quote:Op woensdag 16 november 2016 23:17 schreef isax het volgende:
[..]
naja als je geocatching doet, dan wel.
Superhandig.quote:Op woensdag 16 november 2016 23:18 schreef isax het volgende:
en dan krijg je op de nederlandse netflix alleen de arrow aflevering.
ik zou confused zijn.
Nice.quote:Op woensdag 16 november 2016 23:23 schreef Fogel het volgende:
Vrijdag weer Agricola spelen en bier drinken met een collega. Hij heeft inmiddels mijn logeerkamer geclaimed als "zijn" kamer
Kom je ook? Heb twee logeerkamersquote:
heeft hij al een extra onderbroek neergelegd?quote:Op woensdag 16 november 2016 23:23 schreef Fogel het volgende:
Vrijdag weer Agricola spelen en bier drinken met een collega. Hij heeft inmiddels mijn logeerkamer geclaimed als "zijn" kamer
Ik hoop van niet, ben nog niet op die kamer geweest.quote:Op woensdag 16 november 2016 23:32 schreef isax het volgende:
[..]
heeft hij al een extra onderbroek neergelegd?
straks is het dexter.quote:Op woensdag 16 november 2016 23:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik hoop van niet, ben nog niet op die kamer geweest.
Oh cool, kan hij zijn laboratorium laten zienquote:
Haha. Oh man. Weekendjes naar Noorwegen zou ik best doen als ik het kon betalen.quote:
quote:Op woensdag 16 november 2016 23:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Haha. Oh man. Weekendjes naar Noorwegen zou ik best doen als ik het kon betalen.
Het wordt echt tijd voor een baan.
Ow fuck, die mail van jequote:Op woensdag 16 november 2016 23:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Haha. Oh man. Weekendjes naar Noorwegen zou ik best doen als ik het kon betalen.
Het wordt echt tijd voor een baan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |