iets verkeerds gezegd zekerquote:Op woensdag 16 november 2016 22:43 schreef Koen66 het volgende:
hoe komt Zwab eigenlijk aan z'n vinkje?
Hij is gewoon een baas.quote:Op woensdag 16 november 2016 22:43 schreef Koen66 het volgende:
hehe, heb je dit nog niet uitgevogeld?quote:Op woensdag 16 november 2016 22:43 schreef Koen66 het volgende:
Daar zat ik vanmiddag ook aan te denkenquote:Op woensdag 16 november 2016 22:43 schreef Koen66 het volgende:
Ze zijn wit.quote:
ow die krijgen ze zeker als ze weer eens iemand een ban hebben gegevenquote:
Ahah, dus toch via Fogel geritseldquote:Op woensdag 16 november 2016 22:43 schreef Saisai het volgende:
[..]
hehe, heb je dit nog niet uitgevogeld?
De crew vindt zichzelf belangrijkquote:Op woensdag 16 november 2016 22:40 schreef SecretPret het volgende:
Waar komen idd al die vinkjes ineens vandaan?
Storm? Iets afvragen is toch nog geen storm?quote:Op woensdag 16 november 2016 22:46 schreef Fogel het volgende:
Ik vind het wel vermakelijk, die storm die iets simpels als een vinkje teweegbrengt
En dat terwijl die vinkjes al heel lang bestaan.
Mij was het pas laat opgevallen. Ik zat een beetje te lurken en ineens gaat het over vinkjes en ik snap er de tering valt totdat ik zie dat alle mods ze ineens hebbenquote:Op woensdag 16 november 2016 22:46 schreef Fogel het volgende:
Ik vind het wel vermakelijk, die storm die iets simpels als een vinkje teweegbrengt
En dat terwijl die vinkjes al heel lang bestaan.
Storm aan posts die over vinkjes gaan. In zowat alle topicsquote:Op woensdag 16 november 2016 22:47 schreef D. het volgende:
[..]
Storm? Iets afvragen is toch nog geen storm?
Tja, iets nieuws is engquote:Op woensdag 16 november 2016 22:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Storm aan posts die over vinkjes gaan. In zowat alle topics
Jup.quote:Op woensdag 16 november 2016 22:45 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
De crew vindt zichzelf belangrijk
Soms wel, maar in dit geval beetje overtrokkenquote:
Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik het een meh vinkje vind. Die vinkjes die je bij je FOK!vriendjes kan zetten met een abo vind ik netter.quote:
Kan dat ook al?quote:Op woensdag 16 november 2016 22:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik het een meh vinkje vind. Die vinkjes die je bij je FOK!vriendjes kan zetten met een abo vind ik netter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |