SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De mega-kerstmarkt-meetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valthermond is always a good idea
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Harry Potter expo meet in Utrecht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
je moet er ook niet aan snuivenquote:, zeker niet na gebruik
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷![]()
Waar komen idd al die vinkjes ineens vandaan?Schrijf wat leuks in m'n gastenboek :) : http://secretpret.mygb.nl/
BTC : 3L9zW8LhLF4FpTjM8ojQUxeeEBjnJeE6z3![]()
Ben ik de enige die nu een vrij ranzige fetisj in mijn hoofd krijg van mannen die na gebruik aan een condoom gaan snuivenquote:Op woensdag 16 november 2016 22:38 schreef crv het volgende:
[..]
je moet er ook niet aan snuiven, zeker niet na gebruik
Dat.quote:I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
ik heb liever een slavinkquote:Op woensdag 16 november 2016 22:39 schreef D. het volgende:
Wij hadden vroeger zebravinkjes
*geen idee heeft waar het over gaat
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
denk het welquote:Op woensdag 16 november 2016 22:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ben ik de enige die nu een vrij ranzige fetisj in mijn hoofd krijg van mannen die na gebruik aan een condoom gaan snuiven
Dit was eigenlijk een betere TT geweestquote:
Knoop erin en weg ermee!quote:Op woensdag 16 november 2016 22:38 schreef crv het volgende:
[..]
je moet er ook niet aan snuiven, zeker niet na gebruik
Hey Crv! goed je te zien!Bis vincit qui se vincit!![]()
Ik hoop het maar, ging er bijna van kokhalzen.quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Hoi Archquote:Op woensdag 16 november 2016 22:41 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Knoop erin en weg ermee!
Hey Crv! goed je te zien!
over rolmopsen gespro... oh nee laat maarquote:There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
discriminatie, wij willen ook een erkende fokker zijnquote:Op woensdag 16 november 2016 22:42 schreef Saisai het volgende:
[..]
ik kan me voorstellen dat er een heleboel users van in paniek zijn
Same shit, different day
SC hopper present![]()
snap ik, het is ook een hele status natuurlijkquote:Op woensdag 16 november 2016 22:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
discriminatie, wij willen ook een erkende fokker zijnO+![]()
van wat ?quote:Op woensdag 16 november 2016 22:42 schreef Saisai het volgende:
[..]
ik kan me voorstellen dat er een heleboel users van in paniek zijnThere are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
iets verkeerds gezegd zekerquote:Op woensdag 16 november 2016 22:43 schreef Koen66 het volgende:
hoe komt Zwab eigenlijk aan z'n vinkje?There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Hij is gewoon een baas.quote:Op woensdag 16 november 2016 22:43 schreef Koen66 het volgende:
hoe komt Zwab eigenlijk aan z'n vinkje?I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
hehe, heb je dit nog niet uitgevogeld?quote:Op woensdag 16 november 2016 22:43 schreef Koen66 het volgende:
hoe komt Zwab eigenlijk aan z'n vinkje?O+![]()
Daar zat ik vanmiddag ook aan te denkenquote:Op woensdag 16 november 2016 22:43 schreef Koen66 het volgende:
hoe komt Zwab eigenlijk aan z'n vinkje?
Ze zijn wit.quote:I'm surrounded by morons!
ow die krijgen ze zeker als ze weer eens iemand een ban hebben gegevenquote:There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Ahah, dus toch via Fogel geritseldquote:Op woensdag 16 november 2016 22:43 schreef Saisai het volgende:
[..]
hehe, heb je dit nog niet uitgevogeld?
plat ciao
De crew vindt zichzelf belangrijkquote:Op woensdag 16 november 2016 22:40 schreef SecretPret het volgende:
Waar komen idd al die vinkjes ineens vandaan?
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses![]()
Ik vind het wel vermakelijk, die storm die iets simpels als een vinkje teweegbrengt
En dat terwijl die vinkjes al heel lang bestaan.I'm surrounded by morons!
Storm? Iets afvragen is toch nog geen storm?quote:Op woensdag 16 november 2016 22:46 schreef Fogel het volgende:
Ik vind het wel vermakelijk, die storm die iets simpels als een vinkje teweegbrengt
En dat terwijl die vinkjes al heel lang bestaan.![]()
Mij was het pas laat opgevallen. Ik zat een beetje te lurken en ineens gaat het over vinkjes en ik snap er de tering valt totdat ik zie dat alle mods ze ineens hebbenquote:Op woensdag 16 november 2016 22:46 schreef Fogel het volgende:
En dat terwijl die vinkjes al heel lang bestaan.
Storm aan posts die over vinkjes gaan. In zowat alle topicsquote:Op woensdag 16 november 2016 22:47 schreef D. het volgende:
[..]
Storm? Iets afvragen is toch nog geen storm?
I'm surrounded by morons!
Tja, iets nieuws is engquote:Op woensdag 16 november 2016 22:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Storm aan posts die over vinkjes gaan. In zowat alle topics![]()
![]()
Jup.quote:Op woensdag 16 november 2016 22:45 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
De crew vindt zichzelf belangrijk🐙![]()
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses![]()
Soms wel, maar in dit geval beetje overtrokkenquote:
Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik het een meh vinkje vind. Die vinkjes die je bij je FOK!vriendjes kan zetten met een abo vind ik netter.quote:🐙![]()
Kan dat ook al?quote:Op woensdag 16 november 2016 22:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik het een meh vinkje vind. Die vinkjes die je bij je FOK!vriendjes kan zetten met een abo vind ik netter.
I'm surrounded by morons!
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
Forum Opties Forumhop: Hop naar: